Jump to content

Yamaha TW 125 Trailway


Disident

Recommended Posts

speedfighttuning

Zdravo,

mene zanima (ko nism glih neki mehanik, pa v bližini tudi ni nekih mojstrov za motorje), kako je z blokadami na Yamahi TW125, oziroma kako bi pohitril motor, saj do 90km/h gre lepo potem pa se začne mučit do 110???

Edino kar sem do sedaj zamenjal je bil zračni filter.

LP

4-T 125 ccm motorji nimajo blokad in tudi s predelavami se ne da glih kej dosti pridobit na moči, tako da to je žal maximum kar tvoj motor zmore...če želiš več si kupi 2-T ali pa nekaj z več ccm ;)

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Stric Burek

    15

  • tlazar4

    12

  • GrCaR

    9

  • Mte :)

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

No jaz sem tudi lastnik ene tw-jke.:-)..meni je motor res zakon....edino kar sem dal delat je malo predelan izpuh...gre pa kr uredu...zanima me samo če so kakšne blokade na motorju ali pa na štromu?

Edited by vouzek
Link to post
Share on other sites

Jaz sem pa delal na qanannonu, za izpit se je pokvaro, tak da sm tudi jaz potem delal na tem šrotu. Ko sem se peljal po avtocesti 90 (več tak ni šlo :P), sm mislo, da mi bo balanco spipal z rok :D

Drugače pa vidim, da si ti dobro skozi prišel glede obleke, js sm moral biti oblečen ko cestar, da me je blo prav sram zapelat na cesto ...

Link to post
Share on other sites

Sej večina avtošol ma to kanto od motorja za opravljanje A1 izpita, tut jst sm na tem delu. Motor ni za v gmajno, bl za u puščavo s temi gumami. Ghost nisi biv edini tako oblečen, kakega inštruktorja maš, da ti dovoli kar tako oblečen na motor :?

Link to post
Share on other sites

322216207284279357700169.jpg

evo tudi jaz sem delal izpit z tem motorjem

haha, saj sem že na prvi uri šel na cesto čez celo MS, tle res nisem mel nobene zaščite vendar proti koncu mi je inštruktor dal ene SMUČARSKE rokavice, brez ščitnikov :smoke:

aja pa na sliki mam vrtnarske rokavice

Edited by sunday
Link to post
Share on other sites

Jaz sem pa izpit opravljal z yamaho xt....kr dobra stvarca....samo tw mi je bol zanimiv....sem razmišljal ,da bi mal predelav naredil....mallosi zračni filter,ngk racing svečka....amm pa še nekaj.....moja twjk malo olje "žre"...a je to normalno al je kaj okrog batnih obročkov in ventilov kaj narobe?

Link to post
Share on other sites

Jaz sem pa izpit opravljal z yamaho xt....kr dobra stvarca....samo tw mi je bol zanimiv....sem razmišljal ,da bi mal predelav naredil....mallosi zračni filter,ngk racing svečka....amm pa še nekaj.....moja twjk malo olje "žre"...a je to normalno al je kaj okrog batnih obročkov in ventilov kaj narobe?

To so pa že kar hude predelave :notworthy: Pomojem boš z njimi pridobil vsaj 8 KM, če ne več ;)

:lol1:

Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...
  • 9 months later...

Zdravo

 

Pri motorju yamaha tw 125 mi je pocila timing chain (veriga ki prenasa vrtilno frekvenco med glavno gredjo in odmicno gredjo). Zlomilo mi je tudi odmikac ampak to ni poanta te teme. Skratka, da bi lahko namestil novo verigo potrebujem snemalec magneta (abcigar). Zanima me, ce mogoce kdo ve, kaksen abcigar naj bi pasal na ta magnet (vztrajnik) oziroma lahko tudi poslje sliko kaksen izgleda da se zadeva lahko kupi in motor koncno zalaufa.

PS. Vztrajnik je prisraufan na gred z VIJAKOM ne z matico.

Lp, Marjan

Link to post
Share on other sites

Torej, iskal sem sliko ko sem raztavil SR-ko, ki ima enak motor, ampak je ne najdem, drugače pa za zamenjavo vorige od odmične ne rabiš dajat dol magneta, mislim da v service manualu piše da prepsosto novo verigo privežeš na konec stare verige novo spuščaš počasi notri in vlečeš preko stare na drugi strani gor in potem ko je nova napeljana vse okoli jo zanetaš.

Če pa že želiš jemati dol magnet pa mislim da je dokaj enostavno, močno primi magnet in z udarno pištolo odvij vijak, če me spomin ne vara. 

Uspešno, to je zabaven motorček za šraufat :D 

Link to post
Share on other sites
pred 10 urami, smasher pravi:

mislim da v service manualu piše da prepsosto novo verigo privežeš na konec stare verige novo spuščaš počasi notri in vlečeš preko stare na drugi strani gor in potem ko je nova napeljana vse okoli jo zanetaš.

 

Kolikor sem jaz razumel je težava v tem, da stare verige ni več :) 

Link to post
Share on other sites

Sejz malo truda se da polovit, z ene strani spustiš verigo in jo iz druge loviš s kakšno žičko, ampak se mi zdi da magnet nima svojega navoja in se enostavno stakne enkrat ko se odvije vijak. (bi moral preverit v manualu) 

Mene tudi zdej čaka menjava izpišnega ventila da bom lahko šou na mamute. 

Link to post
Share on other sites
pred 8 urami, smasher pravi:

Sejz malo truda se da polovit, z ene strani spustiš verigo in jo iz druge loviš s kakšno žičko, ampak se mi zdi da magnet nima svojega navoja in se enostavno stakne enkrat ko se odvije vijak. (bi moral preverit v manualu) 

Mene tudi zdej čaka menjava izpišnega ventila da bom lahko šou na mamute. 

Veriga nima srebrnega clena, se je ne da razpoloviti, drugace bi to ze naredil

pred 21 urami, smasher pravi:

Torej, iskal sem sliko ko sem raztavil SR-ko, ki ima enak motor, ampak je ne najdem, drugače pa za zamenjavo vorige od odmične ne rabiš dajat dol magneta, mislim da v service manualu piše da prepsosto novo verigo privežeš na konec stare verige novo spuščaš počasi notri in vlečeš preko stare na drugi strani gor in potem ko je nova napeljana vse okoli jo zanetaš.

Če pa že želiš jemati dol magnet pa mislim da je dokaj enostavno, močno primi magnet in z udarno pištolo odvij vijak, če me spomin ne vara. 

Uspešno, to je zabaven motorček za šraufat :D 

Res je lusen za sraufat ja, glede na to da sem bolj na avte pa na traktorje navajen je kr lusno ucas kasn motorcek popraut

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!