Skoči na vsebino

Elektronski pripomočki: potuha ali ne? (abs, tc, in vse ostale kratice)


ligenjček
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

1. Ali elektronska pomagala omogočajo potuho pri vožnji, ali so pomemben dodatek?

2. Ali se brez teh pomagal da voziti motor in ali je res da je zaradi njih lahko že vsak motorist?

3. tehnikalije, razprava o določenih pomagalih, delovanju, prednostih, slabostih itd...

Priporočene objave

pred 8 minutami, ligenjček pravi:

pomagala so zelo uporabna, o tem mislim, da debata ni potrebna, so pa trditve, da so pomembnejša od znanja/obvladanja motorja, na kar pa pravim: put your money where your mouth is ;)

Pomagala rešujejo. In začetniku še toliko bolj pomagajo, ker nima pojma. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Borutt pravi:

Zgrešil si bistvo. 

osnova za to temo je moj komentar, iz mojega komentarja se je razvila debata, pa sem jaz tisti ki je zgrešil bistvo? si prepričan? ker bistvo tega kar sem jaz z mojim komentarjem želel povedati je ravno to ;)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ligenjček pravi:

ah bejž no, če pa ko sem jaz to trdil me je 20 motosvetovcev popljuvalo kot ***** :lol1:

pa nej še mene :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, ligenjček pravi:

ah bejž no, če pa ko sem jaz to trdil me je 20 motosvetovcev popljuvalo kot ***** :lol1:

Ti si nekaj drugega trdil in sicer, naj se začetnik začne voziti brez abeesa, ker bo tako obvladal vse tehnike vožnje. Abees je pripomoček, ki rešuje in ne tehnika vožnje. In po tvoje bi moral začetnik na trd način izvedeti, da je podlaga spolzka in tudi boleča. 

pred 5 minutami, ligenjček pravi:

osnova za to temo je moj komentar, iz mojega komentarja se je razvila debata, pa sem jaz tisti ki je zgrešil bistvo? si prepričan? ker bistvo tega kar sem jaz z mojim komentarjem želel povedati je ravno to ;)  

Prepričan. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam "kao" vse tole:

ABS (Anti-lock Brake System)
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System)
KQS (Kawasaki Quick Shifter Up-Down)
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
IMU (Inertial Measurement Unit)
S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control)

pa verjetno še kj ;)

Ker je vse to zelo nevarno, še dobr da nisem že neživ  :huh:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Borutt pravi:

Ti si nekaj drugega trdil in sicer, naj se začetnik začne voziti brez abeesa, ker bo tako obvladal vse tehnike vožnje. Abees je pripomoček, ki rešuje in ne tehnika vožnje. In po tvoje bi moral začetnik na trd način izvedeti, da je podlaga spolzka in tudi boleča. 

Prepričan. 

:slap: ...lej.. ne da se mi... če se hočeš kregat se lahko kregama celo noč ampak hočem prej izplačan masten honorar :smoke: pol pa lahko js tut 100x napišem eno in isto stvar, drugač pa žal se mi res ne da...

O tem pa nisem niti za trenutek podvomil ;)

sayonara:bike: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

To pomeni de se samo vozis. Brez filozofije. Brez pravljice o tehniki, previdnosti, ultra zbranosti, kompenzaciji strojevih pomanjklivosti s svojo vrlino.....stekas? Ti se samo peles, ko en papucar u avtu....jalovo. Brez presezka. 

Vozs se, kot ti pase, ne kot papucar :)

Prejsn tedn nek na albanskem asfaltu, je folk tipicno albansko mencal in sem iz kroznega pognal ven na polno, je z dvema pa kufri kr dobr poslajdal, se prav me je lepo racunalnicek resil, da smo naprej dirkal.... Cist uredu... Kaj je s tem narobe, res ne vem. ?

Popravljeno . Popravil DinDiin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, ligenjček pravi:

:slap: ...lej.. ne da se mi... če se hočeš kregat se lahko kregama celo noč ampak hočem prej izplačan masten honorar :smoke: pol pa lahko js tut 100x napišem eno in isto stvar, drugač pa žal se mi res ne da...

O tem pa nisem niti za trenutek podvomil ;)

sayonara:bike: 

Ko ti predstavim argument, začneš omenjati kreganje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DinDiin pravi:

Vozs se, kot ti pase, ne kot papucar :)

Prejsn tedn nek na albanskem asfaltu, je folk tipicno albansko mencal in sem iz kroznega pognal ven na polno, je z dvema pa kufri kr dobr poslajdal, se prav me je lepo racunalnicek resil, da smo naprej dirkal.... Cist uredu... Kaj je s tem narobe, res ne vem. ?

začetniška napaka in te je rešilo

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Borutt pravi:

Je tako. 

Tomos je in ima samo gas do konca. 

Saj večina tako vozi. Ampak meni se na zadnjem kolesu velikokrat vklaplja. Predvsem po serpentinah dol. Tudi spredaj sem že uporabil abees, ker sem pred ovinkom do konca stisnil. In ta zadeva je fajn za primere, ko ne potrebuješ razmišljati, ampak samo stisneš. Naj se abees poti namesto nas. 

Še enkrat.

Strinjam se da je abs koristna zadeva.

Ne pišem proti njemu, samo kako sem jaz doživel začetke motoriranja.

Vrjemi da že pri MZ ni pilo vode gas do konca pa je imel tudi samo to, kot tomos, ki ga omenjaš.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Kmet2 pravi:

Še enkrat.

Strinjam se da je abs koristna zadeva.

Ne pišem proti njemu, samo kako sem jaz doživel začetke motoriranja.

Vrjemi da že pri MZ ni pilo vode gas do konca pa je imel tudi samo to, kot tomos, ki ga omenjaš.?

Pišem, da so tisti časi šli med spomine. Smo bili vsi na istem. In preživeli. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Pišem, da so tisti časi šli med spomine. Smo bili vsi na istem. In preživeli. 

Niso še čisto, če kupuješ rabljen motor, starejšega letnika, ni abeesa...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, MiNa pravi:

Ne bo povsem držalo. V testnem okolju ji že zelo dobro uspeva tudi na dveh kolesih ne le štirih. Seveda tudi v zraku že nekaj časa nekatera letala brez "elektronske pameti" sploh nebi letela...

Testno oz kontrolirano okolje. Postavi tole igračko v promet in se čudi. DARPA programi delajo na avtonomnih (vojaških) vozilih že zelo dolgo časa pa jim kr ne rata kaj res uporabnega spravit skupaj. Tesla prodaja magijo s svojim 'Avtopilotom', ki nekak deluje... dokler se ne zmede in te ne zagoni direkt pod kamion al pa sledi črti na AC direkt v betonski blok. Največ kar lahko danes dobiš in da dela je radarski tempomat in sledenje pasu... ki se ga osebno za kaj drugega kot AC ne bi posluževal. Sam to je vse na štirih kolesih. Na dveh razen občasnega filmčka s strani BMW-ja, Honde in Yamahe ni ničesar. Pa še tisto na štirih kolesih (z izjemo radarskega tempomata) odpove zelo hitro kot razmere niso idealne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, motozajebant pravi:

Niso še čisto, če kupuješ rabljen motor, starejšega letnika, ni abeesa...

Ne boš verjel, ampak takrat nisi mogel kupiti današnji motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiraj

1. Ali elektronska pomagala omogočajo potuho pri vožnji, ali so pomemben dodatek?

2. Ali se brez teh pomagal da voziti motor in ali je res da je zaradi njih lahko že vsak motorist?

 

Da odgovorim na temo, kar znam.

1. Da, elektronska pomaga omogočajo potuho pri vožnji, en primer je v tej temi opisal @DinDiin , kako so mu pomagala pomagala pri objestni vožnjo.

Rekel bi, da so dokaj pomemben dodatek.

2. Da, brez teh pomagal se da vozit, vendar bi bilo pri prezmogljivih motorjih brez njih prenevarno. Zaradi teh pomagal je skoraj vsak že lahko motorist in lahko vsak vozi tudi prezmogljive motorje, ker pomagala skrbijo za varnejšo vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

Da, brez teh pomagal se da vozit, vendar bi bilo pri prezmogljivih motorjih brez njih prenevarno. Zaradi teh pomagal je skoraj vsak že lahko motorist in lahko vsak vozi tudi prezmogljive motorje, ker pomagala skrbijo za varnejšo vožnjo.

Tako je prijatu ... ampak .. nikoli me nisi podpru, k sm začetniku predlagal ninđo z vsemi pomagala :ras:

Zdaj, ko si sam prišel do tega spoznanja, katerega ti trobim že kar nekaj časa, me drugič podpri, oziroma, kar sam vsem začetnikom predlagaj NINĐO ZX10RR 

:ninja: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Borutt pravi:

Ne boš verjel, ampak takrat nisi mogel kupiti današnji motor.

Ni potrebe po ciničnem odgovarjanju... verjamem, ne boš verjel :)  ampak, niso še šli čisto v pozabo... dokler bojo na trgu še motorji brez pomagal, bodo ti "časi" še aktualni....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, motozajebant pravi:

Ni potrebe po ciničnem odgovarjanju... verjamem, ne boš verjel :)  ampak, niso še šli čisto v pozabo... dokler bojo na trgu še motorji brez pomagal, bodo ti "časi" še aktualni....

Si ogleduješ motor z abeesom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Si ogleduješ motor z abeesom?

z in brez... en letnik 2007, drugi 2010....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, motozajebant pravi:

z in brez... en letnik 2007, drugi 2010....

Ne bodi nostalgičen. Ni vredno rizkirati za par stotakov. Ker, če te samo enkrat reši nečesa, bo poplačano za vedno.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Ne bodi nostalgičen. Ni vredno rizkirati za par stotakov. Ker, če te samo enkrat reši nečesa, bo poplačano za vedno.

se bolj nagibam k letniku 2010 z ABS. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, motozajebant pravi:

se bolj nagibam k letniku 2010 z ABS. 

stari .. počak kakšn let, pa bom svojo prodaju .. ima tolk črk za pomagala kot Cankarjev kratki roman Na klancu :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Snečer pravi:

začetniška napaka in te je rešilo

nope izkoriščanje pripomočka :P (šalim se) . Če imaš posebej opcijo nastavitve TCja, si lahko samo slajdanje celo nastaviš. Lahko celo tako občutljivo da ne bo moped niti trznil, pa boš pri 170 konjskem mopedu na polno odpiral iz ovinka kot butl, nau neč, ker bodo lučke pobrale ves višek :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Lahko celo tako občutljivo da ne bo moped niti trznil, pa boš pri 170 konjskem mopedu na polno odpiral iz ovinka kot butl, nau neč, ker bodo lučke pobrale ves višek :D

Pri čemer se je pol skor že malo smiselno vprašat zakaj plačevat 170 konjev in lučke poleg da lahko odpiraš na polno. Pri čemer je tisto odpiranje na polno kontrolirano preko ride by wire sistema in je na polno sam na ročki za gas. Od ECU-ja naprej pa nikakor ni na polno, ker če bi bilo na polno bi bil tud highsider garantirano ?‍♂️

Kr nekaj filozofskih bi lahko rekli na to temo. Sam res ne vem če se hočem v to spuščat :whistle: Se pomojem kr ne bom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!