Skoči na vsebino

Yamaha XJ6 / N / S / F Diversion


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za odgovore. Zdej sem mal v dilemi med roadsmart in sportsmart. Road smart je po vseh testih wunderkind guma ampak se bojim, da ni lih narejena da bi v ovinku do tačke zalagu. Za Sport smart pa nekateri pravte, da z mojo gajbico ne bom uspel gumo segret?! Ne vem no, če so jo uni tipi na testu pr 5 stopinj zunaj+dež segrel, pol jo bom tut jest letos polet pr 30 stopinjah al se motm? :unsure: Moj stil vožnje je mal bolj "športen" zato bi mel zanesljivo gumo v ovinkih. Vem pa da ta motor večinoma ženske in umirjeni vozniki vozjo zato je tut predlog v manualu in na dunlop strani guma tem potrebam priporočena, al se spet motm :photo:

Ja motiš se.

Ne vem kok kilometrov si naklepal s tem motorčkom, sam jst sm ena od unih žensk,rolleyes.gif ki jih je nardila okrog 22000, zbrusla tačke in to na roadsmartkah, guma drži in ni nobene panike da ne bi držala...tako v dvoje kot če se voziš sam. Gladka guma pa je vsaka zajebana....headbang.gif

p.s. tut jaz sm se posvetoval z vulkanizerji in moram povedat, da so mi odsvetovali sportsmartke, ker v bistvu ne bi bilo razlike z roadsmartko

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Hvala za odgovore. Zdej sem mal v dilemi med roadsmart in sportsmart. Road smart je po vseh testih wunderkind guma ampak se bojim, da ni lih narejena da bi v ovinku do tačke zalagu. Za Sport smart pa nekateri pravte, da z mojo gajbico ne bom uspel gumo segret?! Ne vem no, če so jo uni tipi na testu pr 5 stopinj zunaj+dež segrel, pol jo bom tut jest letos polet pr 30 stopinjah al se motm? :unsure: Moj stil vožnje je mal bolj "športen" zato bi mel zanesljivo gumo v ovinkih. Vem pa da ta motor večinoma ženske in umirjeni vozniki vozjo zato je tut predlog v manualu in na dunlop strani guma tem potrebam priporočena, al se spet motm :photo:

Če si ljubitelj malce bolj dinamične vožnje, lahko mirne vesti zmontiraš Sportsmart. Razlike ni zgolj v oprijemu, ki ga mimogrede nudi Sportsmart več kot Roadsmart, ampak tudi v obliki pnevmatike. Sportsmart ima precej manj oglato karkaso, kar pomeni predvsem večji fun factor pri vožnji. :)

Objavljeno

Tudi jaz jih imam namen zamenjat, saj so gume za moj stil vožnje neprimerne. Vendar jaz bom zmontiral gor dunlop gp d211. Če koga zanimajo orginalne naj reče, imajo pa 4000km, so pa dot 09.

Objavljeno

Hvala za odgovore. Zdej sem mal v dilemi med roadsmart in sportsmart. Road smart je po vseh testih wunderkind guma ampak se bojim, da ni lih narejena da bi v ovinku do tačke zalagu. Za Sport smart pa nekateri pravte, da z mojo gajbico ne bom uspel gumo segret?! Ne vem no, če so jo uni tipi na testu pr 5 stopinj zunaj+dež segrel, pol jo bom tut jest letos polet pr 30 stopinjah al se motm? :unsure: Moj stil vožnje je mal bolj "športen" zato bi mel zanesljivo gumo v ovinkih. Vem pa da ta motor večinoma ženske in umirjeni vozniki vozjo zato je tut predlog v manualu in na dunlop strani guma tem potrebam priporočena, al se spet motm :photo:

Izberi SS, če ne drugega zaradi tvoje psihe. Se boš veliko bolje počutil in bolj zaupal v gumo.

Objavljeno

Svaka čast za posnetke :worship: lepo, lepo..

Zdej je preverjeno da roadsmart ni od muh, fajn bi blo če bi se še kak junak najdu s SS gumam, da iz prve roke pove. Al bom jest taprvi :P

Objavljeno

DAMI34 na kateri stopnji imaš nastavljen zadnji amortizer?

Objavljeno

Da ne bom krive vere učil: tukaj je posnetek ene čist turistične po tačkah:

http://www.youtube.com/watch?v=ip6q3IdYNqY

pa še eden:

http://www.youtube.com/watch?v=Yg0JkJhHI1g

guma: roadsmart, voznik prvič na xj6

Noben ni rekel, da se z Roadsmart ne da. Je pa dejstvo, da je malo bolj groba vožnja precej varnejša z gumo, ki je njej tudi namenjena. Pa tudi če nisi sposoben izkoristiti gume, je bolje, da imaš malo rezerve, kot da enkrat nenadoma zmanjka in potem še do konca sezone (v najboljšem primeru) celiš ego.

P.S.: To, da si že pri taki vožnji na tački, je posledica premehkega vzmetenja. Fajn bi bilo izmerit sag (posed) in nastavit pravilen preload. Kako? Tako.

Objavljeno

P.S.: To, da si že pri taki vožnji na tački, je posledica premehkega vzmetenja. Fajn bi bilo izmerit sag (posed) in nastavit pravilen preload. Kako? Tako.

Tega na tem modelu ni možno :) Je vzmetenje še iz praveka, odzadaj se da nastavit samo višina fedre z tem tudi malo trdota amortizera. To pa je tudi vse :(

Objavljeno (popravljeno)

Tega na tem modelu ni možno :) Je vzmetenje še iz praveka, odzadaj se da nastavit samo višina fedre z tem tudi malo trdota amortizera. To pa je tudi vse :(

Tista "višina" je preload (prednapetost vzmeti). :) Sprednje vzmetenje pa lahko vsaj približno spedenaš tako, da vložiš ~100 Evrov in zamenjaš stari vzmeti za vzmeti, ki sta primerni tvoji teži.

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno

DAMI34 na kateri stopnji imaš nastavljen zadnji amortizer?

Ko sem sam na 5, ko sem v dvoje 7 (do konca), pa še je premehko. Samo 600€ je mal preveč za ohlinsa trance_25_naughty.gif.

Objavljeno

Noben ni rekel, da se z Roadsmart ne da. Je pa dejstvo, da je malo bolj groba vožnja precej varnejša z gumo, ki je njej tudi namenjena. Pa tudi če nisi sposoben izkoristiti gume, je bolje, da imaš malo rezerve, kot da enkrat nenadoma zmanjka in potem še do konca sezone (v najboljšem primeru) celiš ego.

P.S.: To, da si že pri taki vožnji na tački, je posledica premehkega vzmetenja. Fajn bi bilo izmerit sag (posed) in nastavit pravilen preload. Kako? Tako.

Vesel sem, da mi kdo kak nasvet ponudi, ampak mi je vse znano. Kar se pa tiče dotičnih videev je situacija naslednja: počel jih je mojster, ki še kako obvlada vožnjo (fant šiba po dirkališčih med drugim) in se je namensko zezal, sam da je podrsal, kot vidiš se ni niti dol dal niti pomaknil na sedežu. Jaz jih pri isti in pa še večji hitrosti ne drsam.. Žal pa je pri xj6 možna nastavitev samo fedra, ostalih nastavitev (tdota , redump) pa nima....se da dokupiti aftermarket amortizer, sam je cifra previsoka.

Objavljeno (popravljeno)

Tista "višina" je preload (prednapetost vzmeti). :) Sprednje vzmetenje pa lahko vsaj približno spedenaš tako, da vložiš ~100 Evrov in zamenjaš stari vzmeti za vzmeti, ki sta primerni tvoji teži.

Glej, ta motor ni predviden niti zaradi drže niti zaradi vzmetenja za ss vožnjo ampak je namenjen ST vožnji. Tako je naravnan tudi pogonski agregat, ki deluje zelo enakomerno skozi cel režim obratov. Če kdo želi kaj več, je bolje da zamenja mašino.

Kar pa se tiče gum, ja SS guma bo držala sigurno bolj kot ST, venda ne pozimi, in ne na mokrem asfaltu...če mi ne verjameš postavi vprašanje v temo o gumah in ti bodo eksperti ki se precej furajo po dirkališču to potrdili. Hkrati pa ti bo ss guma naredila tudi manj km.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Glej, ta motor ni predviden niti zaradi drže niti zaradi vzmetenja za ss vožnjo ampak je namenjen ST vožnji. Tako je naravnan tudi pogonski agregat, ki deluje zelo enakomerno skozi cel režim obratov. Če kdo želi kaj več, je bolje da zamenja mašino.

Skozi zaprte ovinke se da zelo lepo vozit v SS stilu. Vendar tega še ne poizkušam zaradi neprimernih gum. Gre pa vseeno na koleno ampak obvezno potrebno zelo dobro ogret gumi.

Objavljeno (popravljeno)

Skozi zaprte ovinke se da zelo lepo vozit v SS stilu. Vendar tega še ne poizkušam zaradi neprimernih gum. Gre pa vseeno na koleno ampak obvezno potrebno zelo dobro ogret gumi.

Seveda gre, saj nihče ne trdi nasprotno, ampak za tak stil vožnje na xj6 imaš previsoko touring držo, poglej recimo sv650, al pa ninjo, al pa r6, vsi imajo krmilo vsaj 10 cm nižje, kar je neprimerno boljša drža za kolenčkat, saj na motorju bolj ležiš, ga imaš bolj pod kontrolo, drža je bolj naravna za tak stil vožnje.

Kar pa se tiče gum, tako original bridgestonke kot roadsmartke gredo bp na koleno, oziroma ponavadi si prej na tačkah kot na kolenu.

p.s. prestavi si krmilo naprej(ima 2 poziciji), boš videl kako se veliko lepše pelje

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Evo včeri sem naredu primerjalni test mojih originalnih Bridgestone ST in kolegovih Dunlop sportsmart gum. Šla sva iz lj do morja, štartala na viču brez kakršnjega koli ogrevanja gum, normalna vožnja do logatca kjer se začne fun part. Uglavnem, že na viču sem probu na dotik njegovo hladno gumo in je bla za 300% mehkejša od moje, potem na ovinkih je šel on za šalo do tačke, men je pa sprednjo gumo že odnašal. V vsakem ovinku me je zašalo pihnu. S tem da on profila skor nima več, moj pa kot nov. Ubistvu sem prvič vidu kaj to pomen dobra guma. Ne vem, če bom še enkart kupu st gumo. Pozim se nikol ne vozm, v dež tut ne grem, če me pa že dobi pa tko al tko u izi. Zdej mam 9k km in ma guma še cel profil, raj bi vidu da ga nebi mela in bi mi do sedaj držala kot treba. Jest mislm, da bom s SS gumo naredu vsaj 6k km to je pa več kot dovolj.

Sem tut vidu vaše posnetke, ste majstri in za to rabš zaupanje v gumo ampak v ta kamn k jest vozm pač nimam. Cajt je za menjavo.

Objavljeno

Evo včeri sem naredu primerjalni test mojih originalnih Bridgestone ST in kolegovih Dunlop sportsmart gum. Šla sva iz lj do morja, štartala na viču brez kakršnjega koli ogrevanja gum, normalna vožnja do logatca kjer se začne fun part. Uglavnem, že na viču sem probu na dotik njegovo hladno gumo in je bla za 300% mehkejša od moje, potem na ovinkih je šel on za šalo do tačke, men je pa sprednjo gumo že odnašal. V vsakem ovinku me je zašalo pihnu. S tem da on profila skor nima več, moj pa kot nov. Ubistvu sem prvič vidu kaj to pomen dobra guma. Ne vem, če bom še enkart kupu st gumo. Pozim se nikol ne vozm, v dež tut ne grem, če me pa že dobi pa tko al tko u izi. Zdej mam 9k km in ma guma še cel profil, raj bi vidu da ga nebi mela in bi mi do sedaj držala kot treba. Jest mislm, da bom s SS gumo naredu vsaj 6k km to je pa več kot dovolj.

Sem tut vidu vaše posnetke, ste majstri in za to rabš zaupanje v gumo ampak v ta kamn k jest vozm pač nimam. Cajt je za menjavo.

9k km? pa skor nova? Jaz če imam srečo mi nardi 10kkm. Večinoma jo pa menjam prej.

Objavljeno

Evo včeri sem naredu primerjalni test mojih originalnih Bridgestone ST in kolegovih Dunlop sportsmart gum. Šla sva iz lj do morja, štartala na viču brez kakršnjega koli ogrevanja gum, normalna vožnja do logatca kjer se začne fun part. Uglavnem, že na viču sem probu na dotik njegovo hladno gumo in je bla za 300% mehkejša od moje, potem na ovinkih je šel on za šalo do tačke, men je pa sprednjo gumo že odnašal. V vsakem ovinku me je zašalo pihnu. S tem da on profila skor nima več, moj pa kot nov. Ubistvu sem prvič vidu kaj to pomen dobra guma. Ne vem, če bom še enkart kupu st gumo. Pozim se nikol ne vozm, v dež tut ne grem, če me pa že dobi pa tko al tko u izi. Zdej mam 9k km in ma guma še cel profil, raj bi vidu da ga nebi mela in bi mi do sedaj držala kot treba. Jest mislm, da bom s SS gumo naredu vsaj 6k km to je pa več kot dovolj.

Sem tut vidu vaše posnetke, ste majstri in za to rabš zaupanje v gumo ampak v ta kamn k jest vozm pač nimam. Cajt je za menjavo.

Tole si pa malo v temo brcnu. Kako ma lahko guma po opravljenih 9k še cel profil? Katero gumo imaš to, jo bom še jaz kupil :P

Objavljeno

Ok, mam 8762km, gumi pa manjka dober mm profila. Sprednja je tako trda kot na avtomatiku k mi v garaži stoji od leta 96 :) Že ko sem kupu nov motro je bla guma stara eno leto. Kupu sem ga pa konc sezone tako da je bla vožena šele po dveh letih.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima v čem se razlikuje motor, če primerjamo FZ6 ima 100KM, XJ6N pa 78KM. Ali je kakšna možnost, da se tistih 78KM računalniško nadgradi do 100KM?

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima v čem se razlikuje motor, če primerjamo FZ6 ima 100KM, XJ6N pa 78KM. Ali je kakšna možnost, da se tistih 78KM računalniško nadgradi do 100KM?

A ni potem bolje fz6 kupiti?

Drugače pa lahko naviješ tudi xj6, map commander kupi, pa lonc zamenjaj, pa bo cca 90-100konjev.

p.s. saj veš da konji niso vse, ampak so samo na določenih obratih in to je cca 10000 pri fz6, v spodnjih obratih, kjer je pa motor bolj uporabljen in vožen pa je verjetno bolj poskočna xj6.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Kaj se še komu zdi da ima xj6 čist zgrešen menjalnik? Za moje pojme dosti prekratke predstave. Pravtako nimam nekega dobrega filinga ko menjavam.

(Možno da je narobe to da sem do zdaj vozil skozi SS motorje?)Ponavadi vozim 90-120 in to je že 6-8k rpm. Kar pa ni več tako ekonomično, pa se dretje izpuha mi včasih malo dojadi :). poraba se mi giblje med 5,8 in 6,5.

Objavljeno

Kaj se še komu zdi da ima xj6 čist zgrešen menjalnik? Za moje pojme dosti prekratke predstave. Pravtako nimam nekega dobrega filinga ko menjavam.

(Možno da je narobe to da sem do zdaj vozil skozi SS motorje?)Ponavadi vozim 90-120 in to je že 6-8k rpm. Kar pa ni več tako ekonomično, pa se dretje izpuha mi včasih malo dojadi :). poraba se mi giblje med 5,8 in 6,5.

118 km/h v 6 brzini je okrog 6000obratov, 90km/h =5000 obratov, 127km/h=7000 obratov, in da včasih tudi šaltam v 7 brzino , mašina ima relativno kratka prestavna razmerja, pa vendar mi poraba tudi pri vožnji v dvoje ne presega 5 litrov.

Objavljeno

Pozdravljeni !

Imam vprašanje glede kategorije A2 in sicer; Vzemimo primer da kupim 57kW motocikel. Pri pooblaščenem zastopniku vgradim blokado moči, ki moč omeji na 25kW in pridobim vso potrebno dokumentacijo. Ali lahko tak motocikel vozim z kategorijo A2 (35kW), kar se tiče moči ustreza pogoju, kar se tiče razmerja moč/masa tudi ustreza pogoju. Bega me samo tisti del ki pravi da moč ne sme izvirati iz vozila z 2x večjo močjo. Ali to pomeni da je največja dovoljena moč pri blokiranju na 25kW potemtakem 50kW in takega motocikla ne smem voziti ? Ali je mišljeno da 2x moč ne sme presegati omejitve (se pravi 35kW) in je po tej logiki 70kW ?

Povzemimo torej še enkrat bistvo - ali lahko z kategorijo A2 vozim 57kW motocikel, ki ima vgrajeno blokado, ki moč zmanjša na 25kW ?

Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovor.

LP Rudolf

Če boš 57kw motor blokiral na 35kw, ga lahko voziš. Če pa ga boš blokiral na 25kw pa ne, tak pač je zakon.

Torej, če za tvoj motor ne obstaja 35kw blokada si ga na j.... Preverjeno.

Scarabeo

dobila informacije od letečmana kako je s tem...Nič ni narobe če imaš motor ki ima v originalu 57kw, ti pa ga imaš blokiranega na 25kw, pa čeprav presega enkratno moč motorja. Dokler ga imaš imaš blokiranega pod 35 kw in sam motor ni močnejši od 70 kw, ti ne bodo morili ;) tudi mene je to zelo skrbelo, ker mam enako situacijo, ampak me je policaj lepo potolažil da ni panike :P

mam pa še eno vprašanje, že dolgo časa namreč iščem na internetu kakšno stran, kjer bi lahko naročila originalno plastiko ki pride ob straneh, samo sploh še nisem zasledila da bi se sploh kje prodajala :huh: našla sem svašta teh bodykit stvari, ampak direkt teh ne, ki pridejo pod/ob tanku :wacko: mogoče kdo ve kje to iskat? :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!