Skoči na vsebino

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


Priporočene objave

Objavljeno

Pri E-kolesu je meni (zaenkrat) minus edino cena.

Ko se bo to malo umirilo (in se bo ponudba povečala) si ga bom prav gotovo omislil. Kategorija cca 1500€ (kar bi me zanimalo) so zaenkrat še taka "jajca" , da me ne zanimajo (gre pa na bolje) .

lp

Objavljeno

Dajmo tule odpret temo, ker je veliko nejasnosti in vprašanj ter veliko poznavalcev oziroma uporabnik, ki zadeve že dobro poznajo.

 

Objavljeno
pred 11 minutami, Snečer pravi:

 

5.690 EUR, ceneje od versysa :) 

22.5Kg

https://kawasakiebikes.com/integrated

bi blo?

ceneje in bolje .. edino ne sune tok kot versys ... drugač pa .. hud, edino malo predrag 

Objavljeno
pred 12 minutami, maus pravi:

ceneje in bolje .. edino ne sune tok kot versys ... drugač pa .. hud, edino malo predrag 

Za tebe imajo tudi.

Ninja Road Racing model :)

 

70Nm

to ma več navora ko versys :) 

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

Za tebe imajo tudi.

Ninja Road Racing model :)

 

70Nm

to ma več navora ko versys :) 

 

pa slajke ma gor .. ?

ne najdem podatka, kok km narediš z enim polnjenjem ? 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Snečer pravi:

bi blo?

Prav, da se je odprla nova tema.

Zdaj če to resno sprašuješ ok, če ne, bo pa komu morda pomagalo, torej:

V prvi fazi je potrebno pri sebi razščistit, za kaj se bo e-bike uporabljal. Izogibajte se pri odločitvi,da  gostilna oz. šank odloča namesto vas.

Tudi vsakemu prodajalcu ni ravno za verjet, da ima dober nasvet. Veste kako je, ko ima stranko za  pultom, katera bo če bo vse po sreči pustila tam 2500 do 5000€, potem je potrebno razmišljat tudi o drobnem tisku.

Kolo za 5000€, polno vzmeteno, a ga potrebujem? Se bom morda spuščal po BikeParkih? Tukaj je že odgovor ali takšno kolo ja ali ne. Razumem nekega pubeca pri 20,25 letih, ki so še polni adrenalina in mu ni nič, če si mimo grede polama kako rebro.

Ker smo vsi bolj rekrativci oziroma strmimo k temu, da se več krat zapeljemo na kakšen izlet, kjer nam breg - vzpon pred nami ne bo pokvaril dneva, je v prvi fazi dobro, da se osredotočimo na glavni sklop, to je na motor. Takoj zatem je potrebno se poglobit bateriji.

O okvirju nima smisla zgubljat besed. E-kolesa so sama po sebi težka, čeprav so iz ALUXX, saj samo motor vaga 3,4kg, ko pa nanj vpnemo še baterijo, pa se teža še poveča za konkretno in sicer 3,4kg.

Jaz sem imel to srečo, da sem lani novembra k Giantu ravno uletel v času predstavitve modelov 2020, kjer so imeli "ugodne cene". Predstavili so 3 nove 6-senzorske Yamahine motorje SyncDrive Life, Sport in Pro. Odločil sem se za 80Nm motor. Ker sem kupil dva naenkrat ... itd, sem dobil še malo popusta, tak da .... ni ravno poceni, je pa kvaliteta.

V glavnem, potrebno se je poglobit v stvar, kot vsako drugo, ki jo kupujemo dolgoročno.
Kupujte pri priznanih proizvajalcih koles, kot so Bianchi, Giant, Liv, KTM, Exilim ....

 

Popravljeno . Popravil Kričač
Objavljeno

Kawasakija torej odsvetuješ? :) itak je sestavljanka, po moje ni enga dela od Kawasakija na njem.

Drugače pa ja, nekako sem si že odgovoril, da glede ne trenuten obseg kolesarjenja in način, električno kolo ne pride v poštev.

Kje pa je potem tista spodnja meja nakupa? 2500?

Objavljeno
pred 23 minutami, Kričač pravi:

V prvi fazi je potrebno pri sebi razščistit, za kaj se bo e-bike uporabljal. Izogibajte se pri odločitvi,da  gostilna oz. šank odloča namesto vas.

Kmalu se bodo postavljala vprašanja kot npr:

Katero e-kolo naj si kupim, da bo moja punca zadovoljena 

in potem mu bo motosvet kupoval e-kolo, kot je že videno v temi "Kateri motor naj si kupim:huh: 

pred 26 minutami, Kričač pravi:

V glavnem, potrebno se je poglobit v stvar, kot vsako drugo, ki jo kupujemo dolgoročno.
Kupujte pri priznanih proizvajalcih koles, kot so Bianchi, Giant, Liv, KTM, Exilim ....

 

torej se tudi ti strinjaš, da razna Lidel motooprema ni kvalitetna ... prav tako nekatere češke pnevmatike, ki niso priznane na svetovni ravni :P

 

Objavljeno

Moja izkusnja... Bil letos na dopustu v KG, kjer sem videl mnogo e-koles. Razmisljal o najemu, sam je zmanjkalo časa. Doma sem zacel malo brskat po netu in vidu, da je prodaja pri nas kar dobro razsirjena.. Fokusiral sem se na Giant, Cube in Scott.. (Scott so oblikovno meni najbolj vsec). POl mi je pa en pondelk naredlo v glavi ˝klik˝, vzel sem 4 ure dopusta in v trgovine... Sel sem v ene 5 al 6 trgovin, preizkusil Haibike, Gianta in Focusa. Ko sem probal Haibike, pa mi je se enkrat naredlo ˝klik˝. Poklical sem svojo boljso polovico in ji rekel, da bom kupil kolo, ce bo ona tud imela? Ja lahko, ok, grem po finance in pridem pote,  greva nabavt.. Ona izbere svojga, moj je ze dolocen, trgovec mi razlozi se par stvari, namontirajo nama tacke in nosilce za bidon. Bicikle v avto, doma itak takoj probat...  Nasmeh pri obema do uses in se traja, dobrih 14 dni... 

Dvomljivci, pejte probat!!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, a79 pravi:

Moja izkusnja... Bil letos na dopustu v KG, kjer sem videl mnogo e-koles. Razmisljal o najemu, sam je zmanjkalo časa. Doma sem zacel malo brskat po netu in vidu, da je prodaja pri nas kar dobro razsirjena.. Fokusiral sem se na Giant, Cube in Scott.. (Scott so oblikovno meni najbolj vsec). POl mi je pa en pondelk naredlo v glavi ˝klik˝, vzel sem 4 ure dopusta in v trgovine... Sel sem v ene 5 al 6 trgovin, preizkusil Haibike, Gianta in Focusa. Ko sem probal Haibike, pa mi je se enkrat naredlo ˝klik˝. Poklical sem svojo boljso polovico in ji rekel, da bom kupil kolo, ce bo ona tud imela? Ja lahko, ok, grem po finance in pridem pote,  greva nabavt.. Ona izbere svojga, moj je ze dolocen, trgovec mi razlozi se par stvari, namontirajo nama tacke in nosilce za bidon. Bicikle v avto, doma itak takoj probat...  Nasmeh pri obema do uses in se traja, dobrih 14 dni... 

Dvomljivci, pejte probat!!!

Raje daj še malo razlike opiše itd. Zdaj si opisal fazo nakupa, ne pa tudi kasnejše uporabe itd.

 

Objavljeno

Moje dileme/neznanje:

-Velikost koles (popularna je 27,5, kar pa meni ni všeč, sem imel v preteklosti 27 (630) kolesa in je bila cela znanost dobiti ustrezne plašče) .

- "Velikost" (kapaciteta) baterije.

- velikost verižnika (v kombinaciji z e pogonom, so meni nerazumljivo majhni 38-42 zob, po moji logiki bi lahko z e pomočjo poganjal višje razmerje) .

- navor? (o tem dejansko še nisem razmišljal in nimam "predstave" kakšna je razlika) .

Jasno mi je, da si moram vzeti čas in si privoščiti en preizkus me pa zanimajo tuje izkušnje.

lp

pred 10 minutami, Snečer pravi:

Raje daj še malo razlike opiše itd. Zdaj si opisal fazo nakupa, ne pa tudi kasnejše uporabe itd.

 

Ja, pa če lahko "pokažeš" kaj?

lp

Objavljeno

Zanimivo je predvsem to, da se peljem po prej neznanih cestah 5 al 10 km od doma, pa so to cist novi kraji. Doma sem kar v razgibani pokrajini, na podezelju in je v okolici dosti klancev, tako po gozdnih poteh, kot tudi makedamu. Precej dvomim, da bi sel to raziskovat z navadnim gorcem, z e bikeom pa je to uzitek..  Ugotovu sem, da je po teh razgibanih okoliskih koncih se dosti makedama za prevozit, in e bike s kramparcami je tam doma.. Razgledi so ponekod res lepi... Zaenkrat je to pac to, s tem namenom sva kupila e- kolesa....Imam pa namen iti tudi na Kum, Trdinov vrh, Lisco, Krim, Slavnik in se kam. 

Slaba stran e-kolesa: motor mi ze nekaj casa pociva...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, Snečer pravi:

Kawasakija torej odsvetuješ? :) itak je sestavljanka, po moje ni enga dela od Kawasakija na njem.

Drugače pa ja, nekako sem si že odgovoril, da glede ne trenuten obseg kolesarjenja in način, električno kolo ne pride v poštev.

Kje pa je potem tista spodnja meja nakupa? 2500?

Ne da odsvetujem. Jaz nisem poznavalec, pač opisujem svojo izkušnjo. Pač znamke, ki imajo več letno tradicijo v razvoju koles, se mi zdijo nekako bolj osredotočeni na razvoj in kvaliteto.
Ne more bit vsak za vse ... ne pomeni, če dela Kawasaki dobre motorje, da so posledično temu tudi kolesa vrhunske kvalitete. Na điru še nisem zasledil omenjene znamke.

Zdaj o spodnji in zgornji ceni je pač težko govorit, saj imamo ljudje različne želje.
Jaz sem izbral močnejši motor, namesto baterije 400, sem vzel 500. Bombončki kot so Tuning motorja (med vožnjo) preko Bluetooth pa je bilo serijsko.

Če poenostavim, vsak ve kar si želi in kaj rabi, ter do kod finančno lahko globoko segne v žep.

pred 23 minutami, maus pravi:

Kmalu se bodo postavljala vprašanja kot npr:

Katero e-kolo naj si kupim, da bo moja punca zadovoljena 

in potem mu bo motosvet kupoval e-kolo, kot je že videno v temi "Kateri motor naj si kupim:huh: 

 

Glej, če pa človek sam ne zna sprejemat odločitev, potem pa je najbolje, da stopi do Vojnika ali v bližino Lenarta.

Glej, čunga-lunga in Lidl moto oprema je idealna za mopediste, za resno motoriranje pač to ni. Tukaj se strinjam s tem. Menim pa tudi, da rokavice iz Lidla ne morejo biti slabše od drugih, razen če primerjamo Lidlove rokavice z rokavicami za 350€. Štekaš?

Popravljeno . Popravil Kričač
Objavljeno
pred 4 minutami, Kričač pravi:

Ne da odsvetujem. Jaz nisem poznavalec, pač opisujem svojo izkušnjo. Pač znamke, ki imajo več letno tradicijo v razvoju koles, se mi zdijo nekako bolj osredotočeni na razvoj in kvaliteto.
Ne more bit vsak za vse ... ne pomeni, če dela Kawasaki dobre motorje, da so posledično temu tudi kolesa vrhunske kvalitete. Na điru še nisem zasledil omenjene znamke.

Zdaj o spodnji in zgornji ceni je pač težko govorit, saj imamo ljudje različne želje.
Jaz sem izbral močnejši motor, namesto 400, sem vzel 500. Bombončki kot so Tuning motorja (med vožnjo) preko Bluetooth pa je bilo serijsko.

Če poenostavim, vsak ve kar si želi in kaj rabi, ter do kod finančno lahko globoko segne v žep.

Glej, če pa človek sam ne zna sprejemat odločitev, potem pa je najbolje, da stopi do Vojnika ali v bližino Lenarta.

Se da haknit, odklenit zadevo na 25kmh+?

p.s.

Kawasaki=Diavelo, švicarski proizvajalec, itak samo tržijo in nameščajo komponente od drugih, enako tvoj giant ni razvil e motorja, baterije in še česa

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

Se da haknit, odklenit zadevo na 25kmh+?

p.s.

Kawasaki=Diavelo, švicarski proizvajalec, itak samo tržijo in nameščajo komponente od drugih, enako tvoj giant ni razvil e motorja, baterije in še česa

Da.

p.s.

Res je, kot vse povsod imajo te znamke, t.i. podizvajalce.
Ni ekonomske računice, da se nabavijo veliki proizvodni stroji, zaposli ljudi ... itd.

Objavljeno
pred eno uro, Kričač pravi:

Glej, če pa človek sam ne zna sprejemat odločitev, potem pa je najbolje, da stopi do Vojnika ali v bližino Lenarta.

Glej, čunga-lunga in Lidl moto oprema je idealna za mopediste, za resno motoriranje pač to ni. Tukaj se strinjam s tem. Menim pa tudi, da rokavice iz Lidla ne morejo biti slabše od drugih, razen če primerjamo Lidlove rokavice z rokavicami za 350€. Štekaš?

to drugim povej, ne meni .. samo napisal sem, da si drugi ne znajo izbrat motorja, pa si tudi e-kolesa ne bodo znali.

Lidlove rokavive so lahko dobre, če jih proizvaja Gimoto, če jih proizvaja Lidl, potem ne morejo biti dobre... in ne .. čunga lunga rokavice, ki jih prodajajo tudi razne moto trgovine, so slabe. Večina sploh ne ve, da morajo biti na prstih, razen na palcu, zunanji šivi, pa še nekaj malenkosti, katerih ne bom izdal zastojn  ... štekaš ;) 

Objavljeno

Evo konkreten podatek: baterija Yamaha 500 Wh,v veliki vecini 2 stopnja pomoci (se vedno eco mode), imam 77kg. Zadnje tri fure 88km, od tega 2170 visincev, asfalt 50%, makedam 35% ostalo pa gozdne poti. Merjeno z garmin forerunner 245...

Objavljeno

Mene pa jezi zakaj ni pri nas ugodnih e-koles da niso jajca? Recimi gedal že pred časom po jutub predstavitvah razne oblike e-koles. Torej zakaj imajo drugje že uporaben e bike za 800 pri nas pa pod 1500eur ni nič? Kot berem tle gor očitno večini ni problem dat 2+ jurja za hobi.... 

Sem iskal kolo za v službo, cca 10km in dva večja klanca, torej mtb okvir pa da ne zgleda glih klump.. Amazon jih ima okoki 700 funtov ali 800usd kaj se pri nas dobi za tako ceno? 

Objavljeno

js sm si ga sam predelov za 600€... 1500w :) men je top, je pa težak..ce zmanka stroma pol obstaneš ?  nardi okol 60km, gre pa ko moped

morš vedt za kaj ga imas... js mam klance in makedam okoli in za tja je... za ravnino , parkrat na let po kopru,  imam pa še en obicajn bicikl za 50€...

probem je k ni nikol cajta, se vozm z motorjem , avtom, šiht... tko da bl ko ne sam stoji.... je fajn sam ni pa pocen 

Objavljeno
pred eno uro, bajkr88 pravi:

js sm si ga sam predelov za 600€... 1500w :) men je top, je pa težak..ce zmanka stroma pol obstaneš ?  nardi okol 60km, gre pa ko moped

morš vedt za kaj ga imas... js mam klance in makedam okoli in za tja je... za ravnino , parkrat na let po kopru,  imam pa še en obicajn bicikl za 50€...

probem je k ni nikol cajta, se vozm z motorjem , avtom, šiht... tko da bl ko ne sam stoji.... je fajn sam ni pa pocen 

Je možno vizualizirat napisano? :) 

pred 1 uro, smasher pravi:

Mene pa jezi zakaj ni pri nas ugodnih e-koles da niso jajca? Recimi gedal že pred časom po jutub predstavitvah razne oblike e-koles. Torej zakaj imajo drugje že uporaben e bike za 800 pri nas pa pod 1500eur ni nič? Kot berem tle gor očitno večini ni problem dat 2+ jurja za hobi.... 

Sem iskal kolo za v službo, cca 10km in dva večja klanca, torej mtb okvir pa da ne zgleda glih klump.. Amazon jih ima okoki 700 funtov ali 800usd kaj se pri nas dobi za tako ceno? 

Kaj je za 1500 ok?

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

Kaj je za 1500 ok?

Aprilia Pegaso letnik 2000

Objavljeno
pred 16 minutami, maus pravi:

Aprilia Pegaso letnik 2000

To mamo drugo tema, stara jajca :) Bi pa raje imel KLE500 za 1500, kakšen res lep primerek (težko).

Objavljeno
2 hours ago, Snečer said:

Kaj je za 1500 ok?

Zdej pač je treba tle preverit standarde, jaz pravim za do šihta pa nazaj ne celodnevna odkrivanja slovenije.

https://www.mimovrste.com/elektricna-kolesa/leader-fox-arimo-mtb-29-elektricno-kolo-zeleno-crno-19-5

https://www.mimovrste.com/elektricna-kolesa/apollo-elektricno-kolo-pluto-102-ah

(sicer je malce bedno da ima cestno kolo max hitrost 25km h, kaj potem nad 25 ne asistira več?)

Racimo dokler sem delal v Lj, je recimo razdalja od Dravelj dokonca viča ni glih kratko ma je fajn ki je ravno, zdej če hočem it tle po obali mam zmeraj kakšen kllanec za premagat ki pol sašwicam ful.

Dejansko se mi sedaj to zdi še najboljša opcija stari MTB predelat

https://www.amazon.it/Pswpower-Bicicletta-elettrica-Magazzino-PTS-LCD5-36/dp/B077PRQVVP/ref=sr_1_7?__mk_it_IT=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=mtb+elettrica&qid=1599161537&sr=8-7

https://www.amazon.it/Bafang-conversione-Bicicletta-elettrica-Elettrico/dp/B07S5D6234/ref=sr_1_15?__mk_it_IT=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=mtb%2Belettrica%2Bbatteria%2B36v&qid=1599161697&sr=8-15&th=1&psc=1

pa je hitro en navadn MTB z motorjem na gonilkah in dejansko  navora

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!