Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, Kawasaki_rider pravi:

A so kar naenkrat poglobili strugo? ?

a poznaš? Ja, nek cepec je rabil šoder pa izkopal jamo.

Objavljeno

Aja. Se mi je zdelo, vidim da je tam zadaj nek izkopani material na brežini in sem s tem povezal.

Objavljeno
pred 9 minutami, Kawasaki_rider pravi:

Aja. Se mi je zdelo, vidim da je tam zadaj nek izkopani material na brežini in sem s tem povezal.

Ne, tisto je drugo. Drgač je traktorski prehod, pot, ki sem jo že večkrat ubral. No 1x preveč, če sem pošten :P

 

  • Haha 1
Objavljeno

@HyperJacktale tvoj post bi si zaslužil že svojo temo z naslovom: RAKIA connecting people :P

 

 

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

RAKIA connecting people

Imam majico pa piše drugače: Rakia correcting people! :lol1:

  • Haha 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

SEEKER 2 je izšel :P

 

 

Objavljeno

 

@Markisanda ne smetim po temi norden, čisto vse ceste, ki nimajo znaka prepovedano se legalno voziš. Ponekje na lastno odgovornost. Vse fotke v tej temi so legalne več al manj. Samo ob avtocesti, mimo njiv in po gozdovih je nebroj cest..s težkim advenčerjem boš pa težko cepal ozke in zajebane singl traile al pa kake gozne vlake, rečne struge, ni to trial. 

Objavljeno
pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

 

@Markisanda ne smetim po temi norden, čisto vse ceste, ki nimajo znaka prepovedano se legalno voziš. Ponekje na lastno odgovornost. Vse fotke v tej temi so legalne več al manj. Samo ob avtocesti, mimo njiv in po gozdovih je nebroj cest..s težkim advenčerjem boš pa težko cepal ozke in zajebane singl traile al pa kake gozne vlake, rečne struge, ni to trial. 

Citiraj

3) Največja dovoljena hitrost vožnje na gozdni cesti je 40 km na uro.

:) 

Objavljeno
Ob 23. 11. 2021 ob 19:45, Snečer pravi:

:) 

a to pa ni res, evo omejitve v Bosni :P

moja_zabava_69.thumb.jpg.ed98f96265237c57c6a55be0f7a65f8b.jpg

moja_zabava_69.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Prave omejitve pa v Italiji od zdaj naprej - čista prepoved za vse kar je izven cest " 

Seit 1. Dez. 2021 ist Off-Road fahren in ganz Italien verboten

16. Dezember 2021 von Franky

 

Objavljeno
pred 13 urami, Loba pravi:

Prave omejitve pa v Italiji od zdaj naprej - čista prepoved za vse kar je izven cest " 

Seit 1. Dez. 2021 ist Off-Road fahren in ganz Italien verboten

16. Dezember 2021 von Franky

 

Saj ni bilo do sedaj kaj dosti drugače. "Problem" je edino, če so sedaj v stilu bolj "ekoloških" sosedov, v ta "off-road" vključili še makadame.

lp

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Razmišljam, če bi investiral v Xplor ali kaj podobnega za mojo kozo 790S.

Kr hitro mi postaja "premal" vzmetenja. (pa mal več si upam)

A pridobim kaj tudi pri višini? Za kvaliteto vem da je bolje, bi kar kak cm tudi več.

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Razmišljam, če bi investiral v Xplor ali kaj podobnega za mojo kozo 790S.

Kr hitro mi postaja "premal" vzmetenja. (pa mal več si upam)

A pridobim kaj tudi pri višini? Za kvaliteto vem da je bolje, bi kar kak cm tudi več.

Še mau pa boš na 701.nki :D

Objavljeno
pred 3 urami, HyperJack pravi:

Še mau pa boš na 701.nki :D

ja, ena od opcij. Sem že govoril z mojmi frendi pri husi.

1. ni na razpolago, oziroma ni za videt, ni za kupit

2. kot sem vidu je drago kot žafran

3. moj frend Jack iz hiperja mi ni dal za probat :P

 

Sam, kar pišem ali kar počnem je normalen razvoj nekega stila vožnje (ali voznika), tut ti nisi ubijal specialk 450 ali 250 2m od tal prvo leto...pa še 15 let si mlajši.

Od kar mam huskija, sta 2cm prekleto več in dobra. Vem, da je 200 al 220kg kar teža, ma za moje pojme še zabavna, ugotavljam pa, da bi zmogel več, kot stock vzmetenje zmore na 790/890S modelu, hkrati nočem na (pogojno ja, ob menjavi sedeža) na Ra . Sem pa včeraj videl, da počasi presegam sposobnosti klasične 790ke, kar se tiče podvozja, oziroma bi si želel mal več, da lahko mal bolj "Kekec bi reku" na poskok...oziroma mal bolj živahno, ne pa da moram pazit, kdaj bom šajtrgo ubil :P

 

Objavljeno
pred 10 urami, DAMI34 pravi:

Razmišljam, če bi investiral v Xplor ali kaj podobnega za mojo kozo 790S.

Kr hitro mi postaja "premal" vzmetenja. (pa mal več si upam)

A pridobim kaj tudi pri višini? Za kvaliteto vem da je bolje, bi kar kak cm tudi več.

Razlika med 890S in 890R v oddaljenosti od tal je 3cm z WP explor amortizerji, obstaja kit za pigmejce kjer se WP Explor zniža za 2,5cm tako da prideš skor na višino S modela, vsekakor nižje od 901ke... Razlika v hodu amortizerjev med S in R je 4cm...

Na 19. strani te teme je forumaš rkasteli zapisal hvalospev Hyperpro nadgradnji obstoječega vzmetenja, marbit kej takega? 

Al pa če zamenjaš med Huso in 790ko amortizerje, 901 doungrejd(itak jo imaš samo za po pomolih in k maši), 790 upgrejd (ti da tista dva cm za katerima hrepeniš :D ), pa še fri of čardž je tko kot ta nasvet... ;)  

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 19 urami, DAMI34 pravi:

ja, ena od opcij. Sem že govoril z mojmi frendi pri husi.

1. ni na razpolago, oziroma ni za videt, ni za kupit

2. kot sem vidu je drago kot žafran

3. moj frend Jack iz hiperja mi ni dal za probat :P

 

Sam, kar pišem ali kar počnem je normalen razvoj nekega stila vožnje (ali voznika), tut ti nisi ubijal specialk 450 ali 250 2m od tal prvo leto...pa še 15 let si mlajši.

Od kar mam huskija, sta 2cm prekleto več in dobra. Vem, da je 200 al 220kg kar teža, ma za moje pojme še zabavna, ugotavljam pa, da bi zmogel več, kot stock vzmetenje zmore na 790/890S modelu, hkrati nočem na (pogojno ja, ob menjavi sedeža) na Ra . Sem pa včeraj videl, da počasi presegam sposobnosti klasične 790ke, kar se tiče podvozja, oziroma bi si želel mal več, da lahko mal bolj "Kekec bi reku" na poskok...oziroma mal bolj živahno, ne pa da moram pazit, kdaj bom šajtrgo ubil :P

 

Mojga mopeda ni še noben vozu, ajde mogoč bi za tebe naredu izjemo :P

Actiongraphers - 27AG4_4047.jpg

Objavljeno
pred 15 urami, FrenkH pravi:

Razlika med 890S in 890R v oddaljenosti od tal je 3cm z WP explor amortizerji, obstaja kit za pigmejce kjer se WP Explor zniža za 2,5cm tako da prideš skor na višino S modela, vsekakor nižje od 901ke... Razlika v hodu amortizerjev med S in R je 4cm...

Na 19. strani te teme je forumaš rkasteli zapisal hvalospev Hyperpro nadgradnji obstoječega vzmetenja, marbit kej takega? 

Al pa če zamenjaš med Huso in 790ko amortizerje, 901 doungrejd(itak jo imaš samo za po pomolih in k maši), 790 upgrejd (ti da tista dva cm za katerima hrepeniš :D ), pa še fri of čardž je tko kot ta nasvet... ;)  

 

ja, vsaj tako vzmetenje bi mel na 790 kot mam na husi. Na 790 se delajo hodi kratki, pa se mi enmal smili. Hyperpro bi bilo opcija ja, ne vem pa, će pridobim kaj več hoda (zadaj mogoče) spredaj pa je samo izboljšano verjetno.

Mal moram prespat, ker kmal bo problem tut teža 790ke..pa bodo spet kake nove ideje :P

 

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

ja, vsaj tako vzmetenje bi mel na 790 kot mam na husi. Na 790 se delajo hodi kratki, pa se mi enmal smili. Hyperpro bi bilo opcija ja, ne vem pa, će pridobim kaj več hoda (zadaj mogoče) spredaj pa je samo izboljšano verjetno.

Mal moram prespat, ker kmal bo problem tut teža 790ke..pa bodo spet kake nove ideje :P

 

 

Dami res mal razmisli kaj bi rad. Pač enega optimalnega motorja ni. Zato mam jaz tri v garaži, pa fali mi še en GS za na cesto.

Zakaj bi sploh menjal vzmetenje na 790tki? Če mene vprašaš, si kupi en konkreten motor...recimo 701 ali pa 690 al pa Tenere, kjer maš že v štartu dobro osnovo za nadaljnjo nadgradnjo.

Objavljeno
pred 5 minutami, HyperJack pravi:

Dami res mal razmisli kaj bi rad. Pač enega optimalnega motorja ni. Zato mam jaz tri v garaži, pa fali mi še en GS za na cesto.

Zakaj bi sploh menjal vzmetenje na 790tki? Če mene vprašaš, si kupi en konkreten motor...recimo 701 ali pa 690 al pa Tenere, kjer maš že v štartu dobro osnovo za nadaljnjo nadgradnjo.

sori, tenere lahko vrževa ve iz kalkulacije, ne vidim prednosti niti prot 790S modelu.

Drugo, kot drugo, nikol ne bom čist zadovoljen, ker bom skos (tok se že poznam) iskal nekaj novega :P

Ena od variant je to kar smo že čvekal 701 al 690, mogoče je to trenutno dve stopnice več kot rabim, druga je nadgradnja vzmetenja na 790.

Povsod je tudi denar v igri. Verjetno za male pare nadgradim 790 s hyperprojem, ampak bistveno vprašanje, ki sem ga postavil?

Bom mel več hoda? bom lahko skočlil 30  cmjev brez da bi ubil motor? :P

 

Vse kar si mi predlagal, je dejansko prav, a gledaš na svojo kožo, jaz se tega kar ti počneš ne bom šel več (leta pa tu :P ) bi pa na 790 ki rad čist mal več..zaenkrat.

ps. treh motorjev pri meni ne bo, ker ni placa

Objavljeno

Ne vem kako je pri 790 ampak 690 ima premehke fedre za vse kar je nad 75 kg. Če si težji in hočeš skakat rabiš tršo vzmet (predvsem zadaj) .

lp

Objavljeno
pred 18 minutami, franc pravi:

Ne vem kako je pri 790 ampak 690 ima premehke fedre za vse kar je nad 75 kg. Če si težji in hočeš skakat rabiš tršo vzmet (predvsem zadaj) .

lp

.

.... v tej razlagi z omembo kilaže, manjka predvsem še en zelo pomemben parameter 😮 

.... starost gospoda 😀😀😀

 

 

  • Haha 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!