Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

afriko imam na najtrše nastavljeno. povsod. kej dosti ne tikam. še tako se mi zdi vse skupaj bolj mehko kot hardenura, ki sem si jo nekoč lastil... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, BRANE pravi:

afriko imam na najtrše nastavljeno. povsod. kej dosti ne tikam. še tako se mi zdi vse skupaj bolj mehko kot hardenura, ki sem si jo nekoč lastil... 

Jaz isto. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motom pravi:

Za teren spustim prednapetost na min, da je čimnižji, da ga lahko z nogami (u)lovim. ATAS ima po podatkih 270mm višino od tal in sem ga brez škode znižal za 2cm, s prednapetostjo pa še kakšna 2. Zvijanje pa čutim le polno obremenjen, sopotnica in 3x kufer. Tukaj tudi prednapetost ne pomaga.

bolj sem na povrat ciljal, ampak sem si že odgovoril. Danes sem namreč Dakarco (E07+) menjal za navadno E07+ (manj drsi, je mehkejša po konstrukciji) in lej ga vraga, nič več me ne moti :D , čisto drugače požira teren, četudi ne spustim tlaka. Na 790 mam navadno 07+ in se je čutila razlika napram Nordenu (E07+ Dakar)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 sem razočaran na dakarco. Zadnja trese balaco pri 40km/h, sicer rahlo pa vseeno. Pojedlo jo je 3,5 mm po 2800km, brez priganjanja. Globok nagib ne omogoča, se kar povija. Zelo verjetno pa je nevarna, da se komplet profil odlepi. Ko sem jo snel, je zrak izhajal iz mest kjer bočno nalega na feltno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, motom pravi:

@DAMI34 sem razočaran na dakarco. Zadnja trese balaco pri 40km/h, sicer rahlo pa vseeno. Pojedlo jo je 3,5 mm po 2800km, brez priganjanja. Globok nagib ne omogoča, se kar povija. Zelo verjetno pa je nevarna, da se komplet profil odlepi. Ko sem jo snel, je zrak izhajal iz mest kjer bočno nalega na feltno.

Verjamem. Je precej trda, a jaz si privoščim kar puliti po asfaltu, na bokih držil.Vsaj meni. Je pa res, da moraš pričakovati rahlo odnašanje, saj si v globokih nagibih na bočnih kockicah. Sam gre do ušes. Verjetno pa ne sede vsem enako. V dežju je pa bolj tak tak.. :P

Ker je trda je podvržena puščanju. Vedno mora biti dobro namazana, prav tako feltna očiščena in namazana. Je pa neuničljiva na ostrem kamenju, medtem ko sem navadno E'7+ dobesedno scefral. 

Nekje 5 ali 6 kom sem že iztrošil (4 navadne in dve dakarce) pa sem opazil, da na začetku jo žre hitro (sredina) potem se pa poraba močno zniža. Ni pa neke kilometrine. Če sem priden, pridem z dakarco do 8kek, z navadno nekje 6 ali 7kek. Kar sem meril je bila poraba ko je nova 2mm/jurja km. Potem je padla.

Aja..2,4 je previsok tlak zanjo. Vozim 2,2 in 1,8 ali manj makedam.

Zadnja 07+

moja_zabava_77.jpg.c5da192aa0df5b569b2ed99ff1fa39f6.thumb.jpg.92d4795ebcdcda90726af30d0f91fdce.jpg

in dakar po 6kek

20221127_150340_HDR.jpg.e68572b5812b8dcb6f8027e128d25b94.thumb.jpg.90ef2a3a548c1bb380df44d20bd13279.jpg

in prva 07+ navadna

moja_zabava_78.jpg.1dddfeb1d22764247364deb0bea13a6d.thumb.jpg.20aee621e791dbccba8b12a317e56960.jpg

po ušesih, kot sem rekel (z vklopljenim TC, ker drugač so maline)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak se sedež obnese, oziroma kaj pravi rit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Kak se sedež obnese, oziroma kaj pravi rit?

Sedež se obnese svojemu namenu primerno. Je fejst trd za "normalno" vožnjo, oz. transfer po cestah in lepih poteh, kjer sediš.... če pa offroudaš, pa tega praktično ne porajtaš...oz. mora biti tak!

Rit pa ne reče nič... taprvi dan je malo jamrala, drugi dan je bla tiho, da sem lahko nemoteno užival..  :D ... tretji dan se je pa že navadla. :P

Čisto iskreno: Zic je res trd in neudoben, ampak bajk ni narejen zato, da se voziš po cesti ves čas na riti. Res pa je tudi, da je to največ odvisno od uporabnika. Jaz sem neobčutljiv za te zadeve, včasih sem veliko prekolesaril na neudobnih sedežih in dobro vem, da prvih par fur boli rit, pol, ko se navadiš, pa ne čutiš več kakega neudobja. Za kake softiće razvajene usnjenih foteljev v dnevni sobi, ki nimajo potrpljenja malo potrpeti in se na eno stvar navaditi, ta zic res ni primeren. ... verjetno pa se to da na eleganten način rešiti, mogoče celo po dogovoru s proizvajalcem bajkov, da ti ga malo bolj podloži. Je za vprašati.

Ampak kot pravim... dva dni malo potrpiš, tretji dan pa se rit čisto navadi..   :D in bi me mehko oblazinjen zic verjetno motil... tko da bi jaz zase v vsakem primeru obdržal takega kot je.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

Sedež se obnese svojemu namenu primerno. Je fejst trd za "normalno" vožnjo, oz. transfer po cestah in lepih poteh, kjer sediš.... če pa offroudaš, pa tega praktično ne porajtaš...oz. mora biti tak!

Rit pa ne reče nič... taprvi dan je malo jamrala, drugi dan je bla tiho, da sem lahko nemoteno užival..  :D ... tretji dan se je pa že navadla. :P

Čisto iskreno: Zic je res trd in neudoben, ampak bajk ni narejen zato, da se voziš po cesti ves čas na riti. Res pa je tudi, da je to največ odvisno od uporabnika. Jaz sem neobčutljiv za te zadeve, včasih sem veliko prekolesaril na neudobnih sedežih in dobro vem, da prvih par fur boli rit, pol, ko se navadiš, pa ne čutiš več kakega neudobja. Za kake softiće razvajene usnjenih foteljev v dnevni sobi, ki nimajo potrpljenja malo potrpeti in se na eno stvar navaditi, ta zic res ni primeren. ... verjetno pa se to da na eleganten način rešiti, mogoče celo po dogovoru s proizvajalcem bajkov, da ti ga malo bolj podloži. Je za vprašati.

Ampak kot pravim... dva dni malo potrpiš, tretji dan pa se rit čisto navadi..   :D in bi me mehko oblazinjen zic verjetno motil... tko da bi jaz zase v vsakem primeru obdržal takega kot je.

 

...ekola... sem vprašal, pa sem dobil odgovor, oz. komentar od Qulbix-a:

Glede trdote sedeža: v preteklosti smo imeli sedež z nižjo gostoto pene. Mehkejši je seveda bolj udoben za daljše sedenje. Vendar se pri terenski vožnji, ko v vožnji v ovinek zdrsneš po sedežu naprej ni dobro obnesel. Pri enduru tako ali tako večino časa stojiš. Za tak tip vožnje rabiš trdo podlago.
 
Drugače pa lahko izdelamo na zahtevo tudi mehkejšo verzijo. Treba je tudi vedeti da se pena s časoma zmehča.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Zivnorc pravi:

...ekola... sem vprašal, pa sem dobil odgovor, oz. komentar od Qulbix-a:

Glede trdote sedeža: v preteklosti smo imeli sedež z nižjo gostoto pene. Mehkejši je seveda bolj udoben za daljše sedenje. Vendar se pri terenski vožnji, ko v vožnji v ovinek zdrsneš po sedežu naprej ni dobro obnesel. Pri enduru tako ali tako večino časa stojiš. Za tak tip vožnje rabiš trdo podlago.
 
Drugače pa lahko izdelamo na zahtevo tudi mehkejšo verzijo. Treba je tudi vedeti da se pena s časoma zmehča.

Ja nekak takole gre:

1. bo prišel čas (žal bova verjetno že prestara), ko bo elektrika postala gonilo tudi raznoraznega advenčr turizma. Ko bodo izzumili baterije z dovolj kapacitete in dovolj hitrim filanjem. (pa powerbank v ruzaku če "struje" zmanjka :P )

2. in bodo ti neslišni "motocikli", roko na srce, qulbix je začetek, ne morem si zamislit, da na njem odpeljem recimo tet CRO, BIH, postali bolj podobni sedanjim motocilom, a tihi, močni, lažji in manj sporni za okolje. Torej od nosilnosti, do udobja in možnosti daljših relacij.

Verjamem, da bo takrat tudi sedež "za vsako rit"

Tole sedaj, bi pa jaz bolj primerjal s krosarjem (MX) in podobnimi učinki sproščanja adrenalina.

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri sedežih običajno ni problem v debelini in trdoti pene (seveda je razlika) ampak v sami obliki sedeža (osnove) . Če je osnova "dila" brez oblike, bo bolela rit in bo neudobno, neglede na to koliko pene navesiš nanjo. Problem je tudi, da je osnova "valovita" , da je močnejša in lažja in potem čutiš robove (še posebno, ko se pena malo posede) . Tudi oblikovalci pri Ktm-u, bi se tega počasi lahko naučili (osebne izkušnje in zamere) . Sedež bi moral biti uporaben brez pene, pena pa potem samo doda "udobje" .

lp

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa ovčka :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Ja nekak takole gre:

1. bo prišel čas (žal bova verjetno že prestara), ko bo elektrika postala gonilo tudi raznoraznega advenčr turizma. Ko bodo izzumili baterije z dovolj kapacitete in dovolj hitrim filanjem. (pa powerbank v ruzaku če "struje" zmanjka :P )

2. in bodo ti neslišni "motocikli", roko na srce, qulbix je začetek, ne morem si zamislit, da na njem odpeljem recimo tet CRO, BIH, postali bolj podobni sedanjim motocilom, a tihi, močni, lažji in manj sporni za okolje. Torej od nosilnosti, do udobja in možnosti daljših relacij.

Verjamem, da bo takrat tudi sedež "za vsako rit"

Tole sedaj, bi pa jaz bolj primerjal s krosarjem (MX) in podobnimi učinki sproščanja adrenalina.

 

1.  ..ta čas bo verjetno prišel kar kmalu, star pa boš toliko, kolikor se boš počutil...  :D  Res se tehnologija baterij iz leta v leto spreminja in izpopolnjuje, večja kapaciteta pa je pogojena z večjo maso (logično). Kar se polnjenja tiče, je največ pogojeno z virom energije. ..pač je treba vzeti v zakup priključno moč vtičnice, ki je po navadi omejena na 16A, ravno tako je logično, da močnejši kot je polnilnik, težji je. Včeraj sem ga s sabo v ruzaku za vsak slučaj vozil skupaj z 10 m podaljškom, pa sploh nisem porajtal, da ga imam na sebi, oz. me ni nič motil.

2. Res je Qulbix eden izmed pionirjev na tem področju in je izdelal vrhunski bajk. Verjetno ga ni junaka na svetu, ki bi sam samcat razvil, izdelal, homologiral in proizvajal take bajke v domači delavnici...   Ta bajk je narejen točno za to, kar si napisal v zadnjem stavku. Za TET CRO, BiH..itd, pa lahko storiš kaj tudi sam. Investiraj v terenske polnilnice, ali pa razvij bajk s takimi  zmogljivostmi, ki si jih želiš  :P ...in ne samo čakat pa postavljat (za sedaj) skoraj nemogoče pogoje in zahteve.  To je čisto druga dimenzija... potreben je cel razvojni oddelek in mnogo €€ za investicijo, ki si jo lahko privošči samo kaka večja firma...  :D 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Zivnorc pravi:

1.  ..ta čas bo verjetno prišel kar kmalu, star pa boš toliko, kolikor se boš počutil...  :D  Res se tehnologija baterij iz leta v leto spreminja in izpopolnjuje, večja kapaciteta pa je pogojena z večjo maso (logično). Kar se polnjenja tiče, je največ pogojeno z virom energije. ..pač je treba vzeti v zakup priključno moč vtičnice, ki je po navadi omejena na 16A, ravno tako je logično, da močnejši kot je polnilnik, težji je. Včeraj sem ga s sabo v ruzaku za vsak slučaj vozil skupaj z 10 m podaljškom, pa sploh nisem porajtal, da ga imam na sebi, oz. me ni nič motil.

2. Res je Qulbix eden izmed pionirjev na tem področju in je izdelal vrhunski bajk. Verjetno ga ni junaka na svetu, ki bi sam samcat razvil, izdelal, homologiral in proizvajal take bajke v domači delavnici...   Ta bajk je narejen točno za to, kar si napisal v zadnjem stavku. Za TET CRO, BiH..itd, pa lahko storiš kaj tudi sam. Investiraj v terenske polnilnice, ali pa razvij bajk s takimi  zmogljivostmi, ki si jih želiš  :P ...in ne samo čakat pa postavljat (za sedaj) skoraj nemogoče pogoje in zahteve.  To je čisto druga dimenzija... potreben je cel razvojni oddelek in mnogo €€ za investicijo, ki si jo lahko privošči samo kaka večja firma...  :D 

 

2. ne vem zakaj bi jaz kaj moral :P

in nič nimam proti Qulbixu. Ne delam reklame zanje, so mi pa všeč. Se pa zavedam omejitev..in kar si napisal, sploh ni moj problem. Do sedaj tudi Qulbixa nihče na področju "advenčr turizma" ni šišal.

Ko bo, če bo in kar bo..bom vzel. Da se grem turista na lepih brezpotjih.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedež...saj verjetno se ne vozi s tem motorjem cel dan. Koliko km se naredi oz. ur vožnje? Če je v eni uri konec, potem se že potrpi 😏

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

2. ne vem zakaj bi jaz kaj moral :P

in nič nimam proti Qulbixu. Ne delam reklame zanje, so mi pa všeč. Se pa zavedam omejitev..in kar si napisal, sploh ni moj problem. Do sedaj tudi Qulbixa nihče na področju "advenčr turizma" ni šišal.

Ko bo, če bo in kar bo..bom vzel. Da se grem turista na lepih brezpotjih.

..pa sej tut jest ne delam reklame zanje... prav za prav... narobe sem povedal.  Ravno toliko delam reklame zanje, kot ti za KTMja al pa za Husqvarno..  :D  .. a je tko? :D

... jest točno vem, kaj bi ti rad slišal od mene, pa ti je nerodno vprašat..  :P, pa ti kar direkt povem:

Obleci se v svoje kross obleke, zajahaj svojga oranžkota al pa Nordna... zapelji se do Rakitne, kar ti verjetno ne bo problem, boš našel tja, si bil tam že vsaj 100x :P...in se spusti čez Rakitno do Qulbixa.  ..   aja... še prej pa ga pokliči in dogovori za testno vodeno vožnjo po rakitniških in krimskih hribih... Lahko se greš turista po lepih brezpotjih, lahko se greš rejserja po "ala downhill" terenu in to v kontra smer :P ... lahko samo po lepem makadamu... al pa čez skale in korenine... kakor se bosta dogovorila... možnosti skoraj niso omejene..  :D

... za domačo nalogo pa ti dam, da tule napišeš svoje občutene vtise..  :D 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Zivnorc pravi:

..pa sej tut jest ne delam reklame zanje... prav za prav... narobe sem povedal.  Ravno toliko delam reklame zanje, kot ti za KTMja al pa za Husqvarno..  :D  .. a je tko? :D

... jest točno vem, kaj bi ti rad slišal od mene, pa ti je nerodno vprašat..  :P, pa ti kar direkt povem:

Obleci se v svoje kross obleke, zajahaj svojga oranžkota al pa Nordna... zapelji se do Rakitne, kar ti verjetno ne bo problem, boš našel tja, si bil tam že vsaj 100x :P...in se spusti čez Rakitno do Qulbixa.  ..   aja... še prej pa ga pokliči in dogovori za testno vodeno vožnjo po rakitniških in krimskih hribih... Lahko se greš turista po lepih brezpotjih, lahko se greš rejserja po "ala downhill" terenu in to v kontra smer :P ... lahko samo po lepem makadamu... al pa čez skale in korenine... kakor se bosta dogovorila... možnosti skoraj niso omejene..  :D

... za domačo nalogo pa ti dam, da tule napišeš svoje občutene vtise..  :D 

 

ne žali moje inteligence in ne piši kaj jaz hočem. Ker na nobeno električno "bajk/kolo" ne morem niti 10kg namestit dodatnega sranja. Ne morem z njim do BIH brez da bi čekiral, kje so električne vtičnice itd. Bodimo realni. Qulbix mi je všeč, prekleto všeč, za okrog bajte v stilu krosa. Smo pa v temi advenčr turizem, kjer je še nekaj motečih ali problematičnih postavk:

1. domet

2. udobje

3. dodatna teža

itd...

 

In na koncu..ne mi pisatr spet v MX stilu..dovolj sem močan, da ga dvignem na hrbet in prenesem cel klanec. Ampak to ni to...še (zame, za advenčr turizem)..vidim pa potencial.

A se razumeva?

Čez en teden štartam za Romunijo, nekaj malega bo makedama....z električarjem pač ne gre...še..

Me pa čisto nič ne moti, če je Rakitna in gozdne poti zate advenčr turizem. Je vse ok...zame pač ni. Tudi 250ccm ne...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elektro je za pomoč pri bicikliranju...kot nadomestek motorjem z notranjim izgorevanjem bo pa še nekaj časa moral počakati, po moje 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri bolj "normalnih" cenah, bi bila elektrika čisto zanimiva. Potem bi bilo povpraševanje večje, pa bi tudi vse ostalo "sledilo" . 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni le cena...me zanima, koliko časa pelje ta motor. Če navijem moč na ebiciklu kar hitro sprazni baterijo. Če se voziš kot po jajcih potem gre malo dlje...🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da vas razsvetlim, smisel elektrike ni, da jo ima vsak. Elektrika je namenjena raji, ki si to lahko privošči. Razvoj je treba plačat. Treba je bilo najdt nove smeri v katero bi lahko razširili razvoj, itd. Evropa te bo pač pripravila do tega, če boš hotu vohat rožice pa gledat metuljčke boš pač kupu elektriko.

Z ukinjanjem vozil na bencin, bo evropa preusmerila rajo, da kupi el. vozilo, če denarja ne boš imel, ti bo preostal samo javni prevoz. S tem bodo zmanjšali "izpuste" in sprostili ceste. Ta (pre)zmožni si bodo/bomo kupili elektriko, ostali bodo čakali na postajah. Včasih bi temu rekli znanstvena fantastika, žal pa prehaja v realnost. 

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo kradla elektriko :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

ne žali moje inteligence in ne piši kaj jaz hočem. Ker na nobeno električno "bajk/kolo" ne morem niti 10kg namestit dodatnega sranja. Ne morem z njim do BIH brez da bi čekiral, kje so električne vtičnice itd. Bodimo realni.

Za tak podvig rabiš samo navadno kolo in solarni polnilec za telefon. :) 

Verjetno gre velik del celo po TET trasi? 

Trans balkan race ... https://www.transbalkanrace.com/

TBR.thumb.png.bdc1ed57de494a9fc0ec90a154917c70.png

 

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • motom
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!