Jump to content

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34

Recommended Posts

pred 8 urami, XTR pravi:

Za tak podvig rabiš samo navadno kolo in solarni polnilec za telefon. :) 

Verjetno gre velik del celo po TET trasi? 

Trans balkan race ... https://www.transbalkanrace.com/

TBR.thumb.png.bdc1ed57de494a9fc0ec90a154917c70.png

 

Pa peš se tut da. 😁

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Malo mi je šla na živce formulacija "avanture" . Vožnja čez Krim ni nič bolj ali manj avanturistična, kot vožnja po Romuniji, samo transferja je manj. Drugače pa je vse v evropi bolj ali manj isto. Če hočeš lahko spiš v vukojebini pod milim nebom, ješ konzerve, se otepaš komarjev in serješ po grmovju, ali pa se zapelješ uro dlje in spiš v hotelu (kmečkem turizmu, B&B... ) z vsem udobjem. Osebne preference in trenutni navdih. Probal obe varianti in vsaka je imela svoj čar (pozitivno in negativno) . Samo dokler si v "dosegu signala" in lahko peš prideš do "civilizacije" prej kot v enem dnevu (kar je v evropi povsod) , so te "avanture" samo navaden izlet izven ustaljenih poti (to kar mi je všeč in iščem) .

lp

Link to comment
Share on other sites

saj "avantura" je lahko tudi za vogalom. :P ampak če vzameš konzerve, šotor, pa spalko..no lahko greš tudi z biciklom. Navadnim, niti električen ni potrebno da je.

Sam..To ravno ni naslov moto teme. In nekoč bodo e motorji zmogli tudi to, se pravi tudi recimo temu transfer, da ga ni potrebno v prtljažniku vozit. Tudi krosarji ne zmorejo transferja, al pa jih je škoda, al pa so neregistrirani, al pa olupiš vse čepe..in bla bla bla.

točno vemo o čem govorimo. In ne, ni sporno e-bikanje čez krim. Lep izlet lepa avantura. Vsak od nas pa ima pravico biti skeptičen glede modelov motorjev, ali do kje seže trenutno električen pogon. Zaenkrat še ni to to...

Sedaj iščemo doseg gsm signala, kmalu pa bomo iskali še električne vtičnice, bo že EU poskrbela :P

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 13. 7. 2023 ob 13:59, DAMI34 pravi:

al pa ovčka :P

 

Čim bolj rejena :lol1:

Link to comment
Share on other sites

No, nekaj strani nazaj je blo debate o gumah. Pa je nekdo dal dva linka, na katerih se lahko dobi motoz gume. No, moja izkušnja je, da tam preveč pride poštnina, ali pa ni dobavljivo. Tako da sem potem najdu partseurope kjer so danes dobili na zalogo motoz rallz. In sem jih narocil pri lokalnem dilerju v Kranju. Ne vem če lahko reklamo delam, ampak itak na spletni strani klikneš kje so in greš potem do njega. 

Tako da sem za mojega ajp pr7 naročil rallz 140/80/18 za zadej in dualventure 90/90/21 za spredaj. Precej draga zadeva, ampak ker je tako hvaljena, si ne morem pomagat, da jih ne bi preiskusil. 

Rezultate bom sporočil proti koncu septembra, ko bom dal čez tet bih in mne. 

Edited by UrošG
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kaksna so cene, ce ni skrivnost? Sam sem jih nasel na ceskem...cca 200 eur zadnja, kar je veliko vendar se vedno obcutno cenejse od nizozemcov, ki so nesramno dragi.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, greg570 pravi:

Kaksna so cene, ce ni skrivnost? Sam sem jih nasel na ceskem...cca 200 eur zadnja, kar je veliko vendar se vedno obcutno cenejse od nizozemcov, ki so nesramno dragi.

Zadnja je 154, prednja 122. Je pa odvisn od dimenzije in ali je z ali brez zračnice. Plus 10 eur poštnine. Panigaz je pa reku če lahko počakam, da bo še kaj poleg naročil za druge stranke, potem pa tudi poštnine ni. Se mi ne mudi, ker jo rabim septembra. Mam zdej še mišelinke za znucat. 😁

https://www.partseurope.eu/en/product/tractionator-rallz/03170700?s=Motoz rallz

https://www.partseurope.eu/en/product/tractionator-dualventure/03160545?s=Dualventure

Edited by UrošG
Link to comment
Share on other sites

150/70-18 TL pa 295€... :headbang:

Link to comment
Share on other sites

Uf. Toj pa brutalno. Twin trail iz španije je sicer cenejši, ampak je poštnina za dve gumi 170 eur. Mal gledam drugje po svetu, so cene motoz primeljive z mitas. Npr zda in kanada. Sem najdu en članek od adventurespec z anglije, da je bil prevoz kontejnerja s 1400 gumami iz tajske, kjer jih delajo, do anglije cca. 4000 funtov. Po koroni je pa cena prevoza kontejnerja presegla 10.000 funtov. Cene gum v kontejnrju so ble pa tam tam. Zato taka podražitev. 

Link to comment
Share on other sites

.

... test kitajčka ... v dvoje :D

... z nadčloveškimi napori :kva2:

fedri nastavljeni, gume napolprazne :lol1:

IMG-ae59bf06cb18dbf31264c75dbe162a82-V.jpg

IMG-e3af19744f4b5b4e3d792702e9371665-V.jpg

IMG-f8691aed682837a3f274881a5b467e5c-V.jpg

IMG-3702a4527b57b80cc06465839f0274c4-V.jpg

IMG-9ba870ef7278e67f6d40ffafda98f458-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 16 urami, UrošG pravi:

Uf. Toj pa brutalno. Twin trail iz španije je sicer cenejši, ampak je poštnina za dve gumi 170 eur. Mal gledam drugje po svetu, so cene motoz primeljive z mitas. Npr zda in kanada. Sem najdu en članek od adventurespec z anglije, da je bil prevoz kontejnerja s 1400 gumami iz tajske, kjer jih delajo, do anglije cca. 4000 funtov. Po koroni je pa cena prevoza kontejnerja presegla 10.000 funtov. Cene gum v kontejnrju so ble pa tam tam. Zato taka podražitev. 

170 € me pride z montažo Mitas E07+, kar je cca 30-40% podražitev napram lani. Zadnja.za huso 901 ali 790/890 adv ktm (standard dimenzija) Dakarca je še cca 15-20E dražja. Jop cene so ponorele.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, mladench pravi:

Ja vem da je Redbull Romaniacs. So eni fatje točno pri njemu spali. Nekateri so pa šli gledat. Mi je vse povedal in pokazal posnetke. Sicer pa pravih terencev brez tablic je tam...ulalalla. Ropota pa tudi nonstop.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kukulele 😁

20230816_150208_HDR_Edited.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 8/19/2023 at 10:35 AM, DAMI34 said:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

Sva pa videla 3 Ninđe. 

 

367751345_6674976915905137_1903442763152447108_n.thumb.jpg.a4e4fad496f5f6f61ccd0ea04ae82f60.jpg

to so pingvini…😃..ne vidis vode…😃

Link to comment
Share on other sites

Tale mi še manjka v Romuniji in jo zelo pohvalijo zaradi razgledov. Je sicer nekaj "hard" odsekov, pa ne bi rad tvegal v solo izvedbi. ampak JA, je v planu, mogoče naslednje leto.

Ko sem bil v motokampu Sibiu, so me najprej vprašali, če sem prevozil " Strategico". 

Zgrajena s strani Nemcev, med 1 SV.

https://2ride.eu/en/segment/off14-strategica-tet-romania/

 

Link to comment
Share on other sites

Na transferju od Ljubljane do Knina sem uspel pregret in naluknjat notranjo heavy duty zračnico. Zunanja guma je bila Mitas E09 Dakar, tlak 2 bara. Vulkanizer je ven stresel koščke gumijastega traku, s katerim je bil znotraj ovit obroč, na zračnici sva našla 2 luknji. Bojda se heavy duty zračnica bolj greje od običajne in očitno je bilo 350 km asfalta na vroč dan preveč. Je imel še kdo take težave? Kakšno priporočilo?

Link to comment
Share on other sites

Po snežniških gozdovih, na "passo della morte", pa dol do Žabić in na Platak.

20230902_102658_HDR.thumb.jpg.acf7b2b2d9baaf50fe40b7e77bb6dc61.jpg

20230902_104501.thumb.jpg.62b268bae8075e8efae8557a67cc95c6.jpg

20230902_110731_HDR.thumb.jpg.21926d1ab68c40d8a2bebf946baaceff.jpg

20230902_111749_HDR.thumb.jpg.8638bc5418e6f8024d9b8e1e903e78b5.jpg

20230902_114427_HDR.thumb.jpg.acc6dfcd1f8d1d370816548cfd5d3f37.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!