MiNa Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 (popravljeno) Hvala za obširen odgovor. Na mojem Bimerju ni možnosti senzorja in odčitavanja, zato bom nabavil senzorja za Garmina Zumo 590LM, ki ga tako ali tako imam. Do zdaj nisem montiral, ker se mi ni zdelo tako pomembno, prejšnji teden sem imel pa v gumi 6cm žebelj, kar sem opazil šele zvečer doma, ko sem motor čistil na stojalih. Na daljši poti bi znalo biti neugodno. Zanima me, če bom moral gumi ponovno centrirati zaradi dodatne teže senzorja, ki tehta 9g brez baterije. Na nasprotno stran ventila (preko osi) na kolesni obroč nalepi centrirno utež enake teže kot je senzor + baterija. Popravljeno Oktober 3, 2015. Popravil MiNa popravek Scarabeo 500 1
motolover Objavljeno Oktober 3, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2015 Hvala. Tako ali tako bom kmalu menjal gume in bom uredil skupaj.
Davorin Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Moja baterija prvega senzorja je že čisto v riti, baterija deluje le še pri toplem vremenu in se bom za test lotil menjave.
krucymucy Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Koliko kilometrov in let ima za sabo?
Davorin Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 08 letnik, genearlno se dobro drži in ima od letos čez sto5K. Kmet2 1
motolover Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 08 letnik, genearlno se dobro drži in ima od letos čez sto5K. Se mi zdi, da je spraševal za baterijo senzorja. Kmet2 1
krucymucy Objavljeno Oktober 4, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2015 Tako ja. Za baterijo senzorja me je zanimalo koliko zdrzi.
Davorin Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Ugibam, ampak lahko bi bil odgovor zelo podoben, da je senzor+baterija še od začetka, sam ga nisem menjal od 50Kkm naprej. Se mi zdi, da bi baterija lahko zdržala takšen čas? Cartman 1
kasti Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 (popravljeno) Moja baterija prvega senzorja je že čisto v riti, baterija deluje le še pri toplem vremenu in se bom za test lotil menjave. Jaz sem menjavo baterij ravnokar opravil - deluje BP. Bodi pa zeloooooo previden pri menjavi, ker lahko zelo hitro odtrgaš kontakte za baterijo, če boš preveč "nasilen". Pa še ena info: rumen trikotnik se pojavi ko ne dobi podatka od nobenega senzorja, dokler ga dobi vsaj od enega, se ta trikotnik ne pojavi - vsaj pri meni je bilo tako. Popravljeno Oktober 5, 2015. Popravil kasti dodatek k odgovoru Davorin 1
skalaprava Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Pri meni ni dobival signala samo od prvega senzorja, zadnji je kazal normalno, pa je vseeno po določenem času rumeni trikot prižgalo.
kasti Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Pri meni ni dobival signala samo od prvega senzorja, zadnji je kazal normalno, pa je vseeno po določenem času rumeni trikot prižgalo. To pomeni da je občasno zgubljal signal tudi od zadnjega. V tem primeru LCD izgleda takole:
skalaprava Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Ugibam, ampak lahko bi bil odgovor zelo podoben, da je senzor+baterija še od začetka, sam ga nisem menjal od 50Kkm naprej. Se mi zdi, da bi baterija lahko zdržala takšen čas? Načeloma bi lahko zdržala, ker gre senzor, ko se motor ugasne čez nekaj časa v stanje mirovanja (varčevanje energije). Ne gre pa takoj v stanje mirovanja. To recimo vidiš tako, da če greš recimo na črpalko in si ugasnil motor za kratek čas, boš ob kontaktu imel takoj vrednosti tlaka na displeju. Če pa se boš parkiral preko noči in boš dal zjutraj kontakt, ne bo nobenih vrednosti tlaka v gumah, ker so senzorji prešli v stanje mirovanja in se moraš zapeljati nekaj metrov, da se "zbudijo" in začnejo komunicirati z sprejemnikom.
HyperJack Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Načeloma bi lahko zdržala, ker gre senzor, ko se motor ugasne čez nekaj časa v stanje mirovanja (varčevanje energije). Ne gre pa takoj v stanje mirovanja. To recimo vidiš tako, da če greš recimo na črpalko in si ugasnil motor za kratek čas, boš ob kontaktu imel takoj vrednosti tlaka na displeju. Če pa se boš parkiral preko noči in boš dal zjutraj kontakt, ne bo nobenih vrednosti tlaka v gumah, ker so senzorji prešli v stanje mirovanja in se moraš zapeljati nekaj metrov, da se "zbudijo" in začnejo komunicirati z sprejemnikom. nevem zakaj potem takem ne naredijo kontakt baterije na centrifugalno silo...ko bi se kolo vrtelo, bi baterija "silila" vn, ob tem pa bi se stisnila ob kontakte...seveda bi to delovalo tudi, če bi motor parkiral tako, da bi bil senzor na dnu in bi težnostna sila poskrbela za kontakt... Matr kak luksuz, zdej bom lahko skoz gledal kak tlak mam...človek pr vseh teh podatkih lahko še pozabi na cesto gledat ::P
skalaprava Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Kupil si si digitalen motor, imel bi pa neke analogne rešitve ....se vidi da si strojnik in ne elektronik, al je pa to še posledica lastništva Versysa Senzor po tvoji ideji bi bil težak, če bi pa že bil lahek, bi bila to neka ultra fina mehanika, ki bi jo že prva udarna jama razjebala, pa še kolesa ne bi mogel scentrirati brez pol kilske protiuteži! Da ne omenim, da življenske dobe baterije s tem nebi prav nič podaljšal......skratka, ti pa si za hece danes Robson in HyperJack 2
Fritz Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 nevem zakaj potem takem ne naredijo kontakt baterije na centrifugalno silo...ko bi se kolo vrtelo, bi baterija "silila" vn, ob tem pa bi se stisnila ob kontakte...seveda bi to delovalo tudi, če bi motor parkiral tako, da bi bil senzor na dnu in bi težnostna sila poskrbela za kontakt... Matr kak luksuz, zdej bom lahko skoz gledal kak tlak mam...človek pr vseh teh podatkih lahko še pozabi na cesto gledat ::P Pride zelo prav. Mi je že počasi spuščala nova pnevmatika po montaži in kasneje zaradi ostrega tujka zapičenega vanjo. V obeh primerih te sistem opozori, če tlak pade na 2.0 ali nižje (prvo oznaka za težave s tlakom pnevmatike in rumena lučka, kasneje pa utripajoča rdeča, če je tlak izven meja še dovoljenega, poglej user manual). Ker sem imel to informacijo, sem lahko pnevmatiko oskrboval z zrakom do prihoda k vulkanizerju in odprave težave. V kolikor tega ne bi vedel, bi lahko kje na poti ugotovil, da imam težavo šele tedaj, ko bi bila rešitev bistveno bolj zapletena (flikanje ipd.). Skratka, tile pripomočki so, po mojem skromnem mnenju, zlata vredni. Cartman, skalaprava, jami65 in 1 other 4
HyperJack Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 (popravljeno) Kupil si si digitalen motor, imel bi pa neke analogne rešitve ....se vidi da si strojnik in ne elektronik, al je pa to še posledica lastništva Versysa Senzor po tvoji ideji bi bil težak, če bi pa že bil lahek, bi bila to neka ultra fina mehanika, ki bi jo že prva udarna jama razjebala, pa še kolesa ne bi mogel scentrirati brez pol kilske protiuteži! Da ne omenim, da življenske dobe baterije s tem nebi prav nič podaljšal......skratka, ti pa si za hece danes Haha, pa ti veš da je moj naziv po srednji šoli postal elektrotehnik elektronik po faksu pa dipl. inž. el. :D, strojnik sem sam po duši! Ja lej vsake toliko mi kej v glavo udari...:P Popravljeno Oktober 5, 2015. Popravil HyperJack skalaprava 1
skalaprava Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Haha, pa ti veš da je moj naziv po srednji šoli postal elektrotehnik elektronik po faksu pa dipl. inž. el. :D, strojnik sem sam po duši! Ja lej vsake toliko mi kej v glavo udari...:P ....no potem pa prlet enkrat na mojo firmo na obisk. Je glih taprava za tvoj uradni in ljubiteljski poklic skupaj Več lahko na ZS.
Davorin Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Načeloma bi lahko zdržala, ker gre senzor, ko se motor ugasne čez nekaj časa v stanje mirovanja (varčevanje energije). Ne gre pa takoj v stanje mirovanja. To recimo vidiš tako, da če greš recimo na črpalko in si ugasnil motor za kratek čas, boš ob kontaktu imel takoj vrednosti tlaka na displeju. Če pa se boš parkiral preko noči in boš dal zjutraj kontakt, ne bo nobenih vrednosti tlaka v gumah, ker so senzorji prešli v stanje mirovanja in se moraš zapeljati nekaj metrov, da se "zbudijo" in začnejo komunicirati z sprejemnikom. Zanimivo. Pa tudi glede življenske dobe pravijo : Battery life–sensors have an estimated life of 10 years or 100,000 miles. Čutim, da bom moral menjati tudi zadnjo baterijo.
kasti Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 (popravljeno) Zanimivo. Pa tudi glede življenske dobe pravijo : Battery life–sensors have an estimated life of 10 years or 100,000 miles. Čutim, da bom moral menjati tudi zadnjo baterijo. Moj je letnik 2008, 30k km...... menjal prejšnji teden obe bateriji (spredaj in zadaj). "Estimated time" je verjetno v primeru, ko sta baterija in motor isti letnik. Če je pa vgrajena nova baterija, ki je bila recimo izdelana 5 let nazaj, pa ta teorija verjetno ne zdrži. Popravljeno Oktober 5, 2015. Popravil kasti
Nearrain Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 2015 Ultimate Sports-Adventure-Touring Shootout
Wakasaki Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 z uporabo iskalnika nisem uspel najti, pa bom prašal. Po vaših iskušnjah, kako zelo je razpaseno -vrtenje- števcev nazaj-na Gs 2004-.. Tega verjetno ne moreš ugotoviti. Je možno realnost kilometrov po čem drugem sklepati, razen diskov, ročk.....kaj bi bil najboljši pokazatelj na tem motorju, da ima več km kot piše na števcu Hvala
NX650 Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 Pri bmw nimaš šans da boš ugotovil če je bil števec vrten glede elektronike mislim. Imaš kar nekaj mojstrov ki prevrtijo vse..števec, module kjer se shranjujejo km... neboš našel nikjer starih km... obraba je pa spet druga stvar in pa spet odvisno kako se je delalo z motorjem, nekdo ki lepo vozi in nežno zavira ter veliko zavira z motorjem nima enako obrabljenih diskov kot nekdo drug ki je agresiven. ročke pa najbolj obrabijo keramičarji (hrapave roke ) builder, SLVR in Wakasaki 3
builder Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 dokler se bo folk obremenjeval s kilometri in bodo najbolj pomembni dejavnik, bo nacionalni šport skidanje le teh. Če ima motor 50kkm po Ljubljani in 150kkm avtoceste in relacijskih voženj, verjasmi mi, da tisti s 50kkm v mestu je v slabšem stanju, sklopka, menjalnik in celoten motor je bolj obremenjen, bremza od semaforja do semaforja z nažiganjem v rdeče polje, po možnosti hladnega, na koncu koncev, vsak ve zase, ne reče se zastonj, "kdor veliko izbira , dobi izbirek". Raje poglej stanje motorja, če je motor lep že na pogled, verjami, da je lastnik skrbel zanj in se mu posvečal. Ja NX650 je pa že odgovoril, kako pogruntaš, če ti je nekdo snel km, jih ne moreš, razn če si Baba Vanga skalar36, Wakasaki in NX650 3
motolover Objavljeno Oktober 6, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2015 Če bi uvedli kazni za prevrtenje števcev kot v Nemčiji, kjer lahko dobiš 5.let, potem bi se s tem ukvarjali res samo največji kriminalci. Te se pa raje ukvarjajo s čim donosnejšim. Nad Nemci nisem navdušen, imajo pa varstvo potrošnika dobro porihtano. Tudi v oglasih morajo obvezno napisati, če je bil poškodovan in če ima kakršnokoli prasko objaviti s sliko. Pri nas pa prideš na ogled in šele tam izveš podrobnosti (če jih sam odkriješ) o poškodbah. Izgubiš čas in imaš stroške s prevozom. Tam bi v tem primeru uleteli odškodninski odvetniki, ki bi prodajalca prijeli za j., ker si imel s tem stroške. Minimalen strošek samo s postopkom je 700€, vsak hitro premisli ali bo v oglasu objavil podrobnosti ali ne. gebre, Fantocci in Wakasaki 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se