Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

ahoj,

je komu znano?

Olje za sklopko, je to lifetime ali je predvidena menjava.

Izkušnje?

Ugotavljam, da je olje vitamol v10

Objavljeno
pred 3 urami, ufo plast pravi:

Ali i
ma kdo izkušnje z temi pliščicami:

15-363h-wps-bmw-r850r-r1200-r1100-r1150-

So ok. Na začetku malo manj primejo potem ko se segrejejo pa grabijo na polno. Meni so všeč pa še feltne niso črne

Objavljeno
2 hours ago, Wakasaki said:

ahoj,

je komu znano?

Olje za sklopko, je to lifetime ali je predvidena menjava.

Izkušnje?

Ugotavljam, da je olje vitamol v10

Baje se vliva motorno olje? enako kot v agregat. Osebno ne vidim razloga zakaj bi ga menjal.

Objavljeno

 

pred 4 urami, Wakasaki pravi:

Olje za sklopko, je to lifetime ali je predvidena menjava.

 HYDRAULIKÖL HYSPIN V10 - 250ML

Tule imaš pa podrobno zapisano kdaj in kaj je potrebno postoriti na motorju.

pred 1 uro, ufo plast pravi:

Baje se vliva motorno olje? enako kot v agregat.

"Baje" ne bo šlo!!!! Sklopka na modelih R1200GS od 05 do 13 je "suha" enolamelna kot pri avtih.

Motorno olje je nekaj povsem drugega kot hidravlično olje za zavore ali sklopke.

Objavljeno
pred 1 uro, ufo plast pravi:

Osebno ne vidim razloga zakaj bi ga menjal.

Razlog menjave (po servisnih navodilih kontrola na 40Kkm) bi bila pa lastnost olja da vpija vlago, kar pa škoduje sistenu za kontrolo sklopke (enako kot pri zavorah).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 52 minutami, MiNa pravi:

Razlog menjave (po servisnih navodilih kontrola na 40Kkm) bi bila pa lastnost olja da vpija vlago, kar pa škoduje sistenu za kontrolo sklopke (enako kot pri zavorah).

priporočeno vsakih dve leti! Če ti je škoda dati par €... pa ga menjaš, ko posivi! :whistle:

Objavljeno
pred 19 urami, MiNa pravi:

 

 HYDRAULIKÖL HYSPIN V10 - 250ML

Tule imaš pa podrobno zapisano kdaj in kaj je potrebno postoriti na motorju.

"Baje" ne bo šlo!!!! Sklopka na modelih R1200GS od 05 do 13 je "suha" enolamelna kot pri avtih.

Motorno olje je nekaj povsem drugega kot hidravlično olje za zavore ali sklopke.

V zgornjih prispevkih je bilo mišljeno zamenjati ali ne zamenjati olje za hidravlično komando sklopke.

BMW ne predvideva menjave, ker olje za krmiljenje sklopke je navadno mineralno (hidravlično), kot tako pa nima lastnosti da vpija vlago, kot hidravlično olje za zavore, iz tega razloga je menjava nepotrebna.

Olje za "sklopko" ni termično obremenjeno kot zavorno zato je zadovoljuje potrebe navadno hidravlično.

Ravno tako pa bo sklopka opravljala svoje delo če boste v sistem nalili motorno olje, oziroma naredili boste veliko sranje če boste v sistem nalili zavorno olje.

 

 

 

 

Objavljeno
1 hour ago, RSa said:

V zgornjih prispevkih je bilo mišljeno zamenjati ali ne zamenjati olje za hidravlično komando sklopke.

BMW ne predvideva menjave, ker olje za krmiljenje sklopke je navadno mineralno (hidravlično), kot tako pa nima lastnosti da vpija vlago, kot hidravlično olje za zavore, iz tega razloga je menjava nepotrebna.

Olje za "sklopko" ni termično obremenjeno kot zavorno zato je zadovoljuje potrebe navadno hidravlično.

Ravno tako pa bo sklopka opravljala svoje delo če boste v sistem nalili motorno olje, oziroma naredili boste veliko sranje če boste v sistem nalili zavorno olje.

 

 

 

 

No se mi je zdelo da bo nekaj podobnega :)

Objavljeno

Eno notranje torbe so prisbele, sicer so na sliki prazne vendar zgleda da bodo služile svojemu namenu.

IMG_2456.jpg

IMG_2457.jpg

Objavljeno
pred eno uro, dulinr pravi:

http://www.sm-moto.com/motorex-boxer-4t-15w50

Kaj priporočate glede olja? Prebral sem že kar nekaj o oljih pa se še vedno ne morem odločit katerega bi dal v motor. 

Lp Andrej

V času, ko sem vozil "boxerja R1150GS" sem uporabljal "orginal" BMW olje namenjeno tem motorjem. V 50Kkm koliko sem napravil v treh sezonah se pravi pet servisov sem bil zadovoljen s ceno in kvaliteto. Poraba je bila konstantno v mejah, ki jih navaja "veliki modri".

Cena za liter je bila 10,88€.

ps, tudi v sedanjem 800ccm vedno "original" BMW je pa cena nekaj višja. Sliko barve olja pred menjavo na 100,000 kilometrih sem pa nalepil v temi o dvocilindraših.

Objavljeno
Ob ‎30‎.‎1‎.‎2017 at 7:48, Wakasaki pravi:

ahoj,

je komu znano?

Olje za sklopko, je to lifetime ali je predvidena menjava.

Izkušnje?

Ugotavljam, da je olje vitamol v10

Olje je načeloma "lifetime", toda pozor! To ni navadno hidravlično olje, ampak je zelo redko (kot voda), ponavadi zelene barve. Jaz sem jo sicer ob menjavi sklopke zamenjal, prave potrebe pa ni, saj to olje ni temperaturno obremenjeno, tudi hod cilindra sklopke je zelo majhen. Koliko veže vlago na sebe, ne bi vedel, a tudi če ga, to ni tako usodno, saj ni izpostavljeno visokim temperaturam, kjer bi lahko ta vlaga zavrela. Moje olje je bilo staro 10 let, sledov kakšne korozije znotraj cilindra ali kaj podobnega ni bilo zaznati. Nažalost je potrebno kupiti cel liter, čeprav ga potrebuješ le 1dcl ali še manj. Jaz sem nabavil kar hidravlično olje, ki ga uporabljajo določeni Citroeni v svojih hidraličnih sistemih. Ima povsem enake tehnične lastnosti, pa še poceni je bilo...morda jutri prilepim še sliko embalaže. Kupil v Copex avtodeli.

Lp. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, MiNa pravi:

V času, ko sem vozil "boxerja R1150GS" sem uporabljal "orginal" BMW olje namenjeno tem motorjem. V 50Kkm koliko sem napravil v treh sezonah se pravi pet servisov sem bil zadovoljen s ceno in kvaliteto. Poraba je bila konstantno v mejah, ki jih navaja "veliki modri".

Cena za liter je bila 10,88€.

ps, tudi v sedanjem 800ccm vedno "original" BMW je pa cena nekaj višja. Sliko barve olja pred menjavo na 100,000 kilometrih sem pa nalepil v temi o dvocilindraših.

Prejšnji lastnik je uporabljal motorex, http://www.sm-moto.com/motorex-boxer-4t-15w50 , pa bi še naprej uporabljal enako. Zanima me samo če je to olje ok, oz. priporočate kakšnega drugega.

Nič ni narobe, v japonce sem zmeraj stavil motul. 

 

Lp Andrej

Popravljeno . Popravil dulinr
Objavljeno
Pravkar, dulinr pravi:

Prejšnji lastnik je uporabljal motorex, http://www.sm-moto.com/motorex-boxer-4t-15w50 , pa bi še naprej uporabljal enako. Zanima me samo če je to olje ok, oz. priporočate kakšnega drugega.

 

Lp Andrej

Lahko uporabljaš naprej....uporabljam tudi sam.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tudi jaz uporabljam motorexa 15w-50. Zadovoljen

Kje ga dobiti najceneje

 

Objavljeno

Metzeler next ali Continental trail atack?

Objavljeno
pred eno uro, ufo plast pravi:

Metzeler next ali Continental trail atack?

Jaz sem še legalno next vrgel dol in nataknil nazaj Trail ....boljši oprijem v mokrem in proti koncu tudi v suhem in to precej .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 uro, ufo plast pravi:

Metzeler next ali Continental trail atack?

Conti

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 31. 1. 2017 at 7:59, RSa pravi:

V zgornjih prispevkih je bilo mišljeno zamenjati ali ne zamenjati olje za hidravlično komando sklopke.

BMW ne predvideva menjave, ker olje za krmiljenje sklopke je navadno mineralno (hidravlično), kot tako pa nima lastnosti da vpija vlago, kot hidravlično olje za zavore, iz tega razloga je menjava nepotrebna.

 

Tako je, na BMW servisu so mi rekli, se ne menja, pa sem hotu, no pa že 10 let dela.

Objavljeno

Živijo,

A olje v garbox-u in kotnem prenosu je lahko enako? 75w90?

Hvala

Lp Andrej

Objavljeno

Zanima me ali kdo ve za kaj se uporablja nosilec na sliki. Nameščen je na desni strani pod rezervarjem nad zajemom zraka. Slikano na navadnem GS letnik 2011.

IMG_2461.JPG

Objavljeno

Tu pride nakakšen filter , ki je zahtevan v ZDA .....ne vem točno , ampak so mi razložili na servisu , pa sem podabu :blush:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!