Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Eni ste res pacienti ,večina vas tud probala ni pomočnika pri prestavljanju pa imate tok za povedat ,tega ne bom nikoli razumel .....prvo probaj potem pa pametuj o brzini šaltanja,pa kaj je to brezveze itd .......off topic sam res ne morem bit tih pri nekaterih konzervativcih .......pa sej sam debatiramo :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja se sam debatiramo.

Mislim, da je stvar dobra za kakšni športni motor. Tudi jasen mi je princip delovanja. 

Mal preveč elektronke vse skupaj. Za potovanje :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja se sam debatiramo.

Mislim, da je stvar dobra za kakšni športni motor. Tudi jasen mi je princip delovanja. 

Mal preveč elektronke vse skupaj. Za potovanje :dry:

Ravno za potovanje je to priročno ,skoraj lažerno  prestavljanje,ESA med vožnjo nastaviš kaj želiš,TPMS med vožnjo preveriš kakšen je tlak ,ni treba vozit po petrolih pa preverjat,zguba časa,rajši grem na kavo ta čas,ASC ni potrebno biti jedrski fizik da ko voziš po neznanih cestah in kolovozih ti zelo prav pride in tako naprej ......to so sodobne potovalne endure,sam nekateri mešate koncept potovanja po cestah in makedamih in off road potovanjih ,če misliš slednje in bogu za hrbtom se strinjam ,preveč elektronike ki jo ne popravi nobeden v gozdu,če gre kaj narobe ,za vse ostalo pa si brcnil v temo ali pa tudi sam še nisi probal takšnega stroja in klanfaš v tri dni .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s Kmetom, dodal bi še ABS Pro, ki ga novi tudi že imajo. Vse to pomaga k voznikovi varnosti. O težavnosti servisiranja in o tem, kaj bom če kaj crkne ne bom diskutiral, ker še Tomosa ne bi usposobil, če mu gre elektrika. Za civilizacijo, kjer se v glavnem vozim, imam komplet za flikanje gume, to se enako uporablja na vseh motorjih in telefon za pomoč na cesti. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... u glavnem ....

.... ko je debata o QuikŠifterju ....

.... lahko samo povem, da sem bil tako navdušen nad njem, da sem pozabil kake barve je bil motor. Pol mi je pa moja rekla, da je bil rdeč...in da ga zato ne bomo kupili...

:D

Jest bi se odločil, če bi kupoval motor, sevede....čisto po kmečki pameti.

Če ga rabiš, ga kupiš.... če ga ne rabiš, ga ne kupiš...  :D Simpl. Zato pa ni v osnovnem sestavu.

... zdej, če ga kupiš, ga imaš.... če ga pa ne kupiš, pol pa pri sebi jokaš... na MS pa govoriš, da je čist brezveze..  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... u glavnem ....

.... ko je debata o QuikŠifterju ....

.... lahko samo povem, da sem bil tako navdušen nad njem, da sem pozabil kake barve je bil motor. Pol mi je pa moja rekla, da je bil rdeč...in da ga zato ne bomo kupili...

:D

Jest bi se odločil, če bi kupoval motor, sevede....čisto po kmečki pameti.

Če ga rabiš, ga kupiš.... če ga ne rabiš, ga ne kupiš...  :D Simpl. Zato pa ni v osnovnem sestavu.

... zdej, če ga kupiš, ga imaš.... če ga pa ne kupiš, pol pa pri sebi jokaš... na MS pa govoriš, da je čist brezveze..  :P

Covatar ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisoč in nekaj km sem prepeljal z njim, vseeno hvala za ponudbo. GSov quisckshifter sem primerjal s svojim in XRovim. Saj ni slab, samo ni tako dober, kot pri vrstnem štiricilindrskem, ki ima drugačen menjalnik. Pri nizkih obratih prestavljam s sklopko tudi na svojem, nekako se mi zdi boljše za menjalnik.

Mogoče pozimi pade GSA, rdeč mi je najbolj všeč. Pa čeprav pravijo: GS is like an asshole. everybody has got one!

Bi te rad videl, kako bi odvajal brez te odprtine :devil:

Verjetno se jih z nekim razlogom proda toliko. Ko se enkrat fajn pelješ, ti je čisto vseeno, če na cesti povečini srečuješ motoriste z istim mopedom, kot ga imaš sam. Verjetno je tudi njim fajn na njemu :)

Da smo si na jasnem, gre za precenjen industrijski izdelek s svojimi lastnimi napakami in hibami, ki pa v morju podobnih očitno prednjači po nekih lastnostih.

Sedaj bo Hyper lahko napisal primerjalni test neprimerljivega - GS LC vs. Versys :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi te rad videl, kako bi odvajal brez te odprtine :devil:

Verjetno se jih z nekim razlogom proda toliko. Ko se enkrat fajn pelješ, ti je čisto vseeno, če na cesti povečini srečuješ motoriste z istim mopedom, kot ga imaš sam. Verjetno je tudi njim fajn na njemu :)

Da smo si na jasnem, gre za precenjen industrijski izdelek s svojimi lastnimi napakami in hibami, ki pa v morju podobnih očitno prednjači po nekih lastnostih.

Sedaj bo Hyper lahko napisal primerjalni test neprimerljivega - GS LC vs. Versys :D

Stoma?

GSa ne maram načelno. 1150 se mi ni zdel baš neki motor, 1200 nism še pelal. Spomladi bom šu na furo z 1200LC, in se bojim da bo za malco zarečen kruh. Živi bili, vidjeli. Quickshifter na drugi strani, sm do njega popolnoma opredeljen. JA. pelal sem ga samo na motorju za pisto, ampak ej, to je majka, kako dobr je šele obojestranski si nit ne znam predstavlat. Čudi me, da je tako malo govora o Hondinih DCT, BMW pa zmontira stikalce in se odkrije topla voda?!?! Morda je mal več galame ker (kar sm jaz pelal) BMW res nima finih menjalnikov, in tale kos elektronike to dobro skrije, oziroma odpravi.....

 

u glavnem enga kvikija prosm, mord na GSki hehe 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno za potovanje je to priročno ,skoraj lažerno  prestavljanje,ESA med vožnjo nastaviš kaj želiš,TPMS med vožnjo preveriš kakšen je tlak ,ni treba vozit po petrolih pa preverjat,zguba časa,rajši grem na kavo ta čas,ASC ni potrebno biti jedrski fizik da ko voziš po neznanih cestah in kolovozih ti zelo prav pride in tako naprej ......to so sodobne potovalne endure,sam nekateri mešate koncept potovanja po cestah in makedamih in off road potovanjih ,če misliš slednje in bogu za hrbtom se strinjam ,preveč elektronike ki jo ne popravi nobeden v gozdu,če gre kaj narobe ,za vse ostalo pa si brcnil v temo ali pa tudi sam še nisi probal takšnega stroja in klanfaš v tri dni .....

Imel kar nekaj motorjev naredil lepo število km. Servisiram si sam motor imam kolege, ki so pravi popotniki. Se ne šopirijo ampak se vozijo. Delamo daljše ture različni tereni.

Več je sranja več je možnosti okvar.

Primer: kontrola tlaka   kolikrat smo se mogli ustavit ker mu je kazalo, da ima premalo napumpano. Izkazalo se je, da kaže narobe, ko se voziš po makadamu ti nobena elektronka ne pomaga, če se ne znaš peljat. Klafaš ti v tri dni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel kar nekaj motorjev naredil lepo število km. Servisiram si sam motor imam kolege, ki so pravi popotniki. Se ne šopirijo ampak se vozijo. Delamo daljše ture različni tereni.

Več je sranja več je možnosti okvar.

Primer: kontrola tlaka   kolikrat smo se mogli ustavit ker mu je kazalo, da ima premalo napumpano. Izkazalo se je, da kaže narobe, ko se voziš po makadamu ti nobena elektronka ne pomaga, če se ne znaš peljat. Klafaš ti v tri dni..

Oprosti, ko praviš, da si imel kar nekaj motorjev, naredil lepo število km in imaš prijatelje prave popotnike je tudi neke vrste šopirjenje. 

Stoma?

GSa ne maram načelno. 1150 se mi ni zdel baš neki motor, 1200 nism še pelal. Spomladi bom šu na furo z 1200LC, in se bojim da bo za malco zarečen kruh. Živi bili, vidjeli. Quickshifter na drugi strani, sm do njega popolnoma opredeljen. JA. pelal sem ga samo na motorju za pisto, ampak ej, to je majka, kako dobr je šele obojestranski si nit ne znam predstavlat. Čudi me, da je tako malo govora o Hondinih DCT, BMW pa zmontira stikalce in se odkrije topla voda?!?! Morda je mal več galame ker (kar sm jaz pelal) BMW res nima finih menjalnikov, in tale kos elektronike to dobro skrije, oziroma odpravi.....

 

u glavnem enga kvikija prosm, mord na GSki hehe 

Honda ima DTC, Yamaha FJR AS ima menjalnik brez uporabe sklopke. Zakaj o njih ne govorimo? Ker so tako redki, da ga jaz sploh še videl nisem, kaj šele imel možnost peljati. 

BMW ima fine menjalnike, samo ne na bokser motorjih. Te zaradi svoje konstrukcije ne omogočajo enakega menjalnika kot vrstni. Pa tudi te so dobro dodelali, peljal sem veliko različnih modelov in med 10 let starim in novim ni primerjave.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel kar nekaj motorjev naredil lepo število km. Servisiram si sam motor imam kolege, ki so pravi popotniki. Se ne šopirijo ampak se vozijo. Delamo daljše ture različni tereni.

Več je sranja več je možnosti okvar.

Primer: kontrola tlaka   kolikrat smo se mogli ustavit ker mu je kazalo, da ima premalo napumpano. Izkazalo se je, da kaže narobe, ko se voziš po makadamu ti nobena elektronka ne pomaga, če se ne znaš peljat. Klafaš ti v tri dni..

:lol1:, biser:wallbash:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel kar nekaj motorjev naredil lepo število km. Servisiram si sam motor imam kolege, ki so pravi popotniki. Se ne šopirijo ampak se vozijo. Delamo daljše ture različni tereni.

Več je sranja več je možnosti okvar.

Primer: kontrola tlaka   kolikrat smo se mogli ustavit ker mu je kazalo, da ima premalo napumpano. Izkazalo se je, da kaže narobe, ko se voziš po makadamu ti nobena elektronka ne pomaga, če se ne znaš peljat. Klafaš ti v tri dni..

Govorili smo o GS-u in pomočniku prestavljanja in o elektroniki na GS-u pri potovanjih ! Sam nisem nek off road majster ,bolj amater a mi makedami ,tudi slabši ne delajo problema ,seveda sem pa proti fantom in Grand Enduro teme pravi smrkavec . 

Med drugim imaš pri tem elektronskem "sranju" tudi meni Off Road kjer ASC dovoljuje lepo vožnjo po makedamu in nekemu začetniku prav lepo pomaga da vse skupaj ne zavrti preveč in končaš v grabnu,že tukaj vidim ,da se ti ne svita veliko o novem niti starem oljno hlajenem boxerju in vožnji z njim po makedamu.....da ne govorim da elektronika sproti prilagaja vzmetenje terenu.....se mi zdi da to zna kar pomagat pri vožnji po makedamu a ne vseznalac....

Motorji kot BMW,KTM vrjetno še kakšna znamka  imajo mobilno garancijo ki omogoča povsem sproščeno potovanje(daljše) ali krajše ,ker enostavno pokličeš in naj urejajo prenočišča,servise itd.ob morebitni okvari....vrjetno tudi tega nea veš...

Kar se tiče senzorjev tlaka jih imam že od leta 2006 (K1200S) je bil prvi  in takšnega primera nisem zasledil ,vsaj pri sebi,delalo je vse BP kot vsi moji motorji naloudani z elektronskim "sranjem"!

Mi lahko prosim poveš koliko GS-ov si si lastil in z kolikimi si imel probleme na cesti z elektroniko ,prosim definiraj! ,Potem ti povem še jaz .......oziroma se bom pošopiril  :winkiss:

Kar se tiče makedama pa sem ti že odgovoril .......in tako kot se ti šopiriš z daljšimi potovanji jih jaz naredim na leto vsaj 2x ( to zajema od 3kkm-5kkm) ostalo so dvo ali tri dnevne fure po 1000-1500km ........trenutno sem letos na 26kkm ...............koliko jih imaš ti"popotnik" ? 

Kako si pa drugače,žena otroci ,vse v redu ? :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike BMWjev s senzorji za tlak v pnevmatikah: Kako točni so, ste kaj preverili s kakšnim natančnim ročnim merilcem?

Meni se zdi bolj pomembno, da me opozori ob padcu tlaka, kot točnost. Pred vsako vožnjo tako ali tako preverim tlak z ročnim merilcem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike BMWjev s senzorji za tlak v pnevmatikah: Kako točni so, ste kaj preverili s kakšnim natančnim ročnim merilcem?

Meni se zdi bolj pomembno, da me opozori ob padcu tlaka, kot točnost. Pred vsako vožnjo tako ali tako preverim tlak z ročnim merilcem.

Pri meni odstopanja 0.1 -02 bara od petrolovega,tudi mene je zanimalo to isto ,pri KTM še nisem preverjal,bom pa poročam !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni odstopa nekje do 0,2 bara, glede na merilnik pri vulkanizerju. Opozorilo pri RT-ju pa gre takole: če je samo prenizek tlak (se pravi se je zniževal skozi daljše časovno obdobje, kar se pač dogaja), se mi prižge rumeni trikotnik in potovalni računalnik preklopi na meni z vrednostmi tlaka v obeh gumah.  S tem te opozori, da napolni gume ob prvi priliki na predpisan tlak.Vrednosti pri katerih se prižge rumeni trikotnik, so nastavljene takole: pod 2.0 bara spredaj in pod 2.5 bara zadaj (za zadaj nisem 100% prepričan, zato me lahko kdo popravi).

Če pa pride do zelo hitrega izgubljanja tlaka (recimo v nekaj sekundah iz 2.5 na recimo 2.0, pa začne na armaturki divje utripati rdeči trikotnik, ki ga ne moreš spregledati in ki te poziva na takojšnjo zaustavitev vožnje!

Skratka, prvo in drugo že doživel. Rdeči trikotnik pa deluje.......sem se skoraj "usral", ko je začelo žmigati rdeče :kva2: , ampak sem tudi ustavil še pravi čas brez posledic  :worship:.

Moram povedati pa še tole kar se tiče BMW-jevega RDC systema: ko je začela baterija pojemati v enem od senzorjev, se je tu pa tam pojavil tudi rumeni trikotnik. Če sprejemnik na motorju namreč določeno časovno obdobje ne dobi signala od senzorja tlaka v kolesu, se tudi prižge trikotnik, ki opozarja v tem primeru na okvaro senzorja in ne ugasne, dokler motocikla ne ugasneš in ponovno zaženeš (v bistvu reset). Vsaka taka napaka se tudi zapiše v register napak (jaz jih berem z GS-911). Lahko pa da imajo novi BMW-eji to sedaj tudi dodelano. Jaz opisujem kako deluje pri modelu 2007.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odstopanja so tudi zaradi tega, ker ne prikazuje tocnega tlaka, ampak kompenzira prikaz pritiska s temperaturo.

Ker ko se pnevmatika segreje, se tlak poveca vec, kot pise na prikazovalniku.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za obširen odgovor.

Na mojem Bimerju ni možnosti senzorja in odčitavanja, zato bom nabavil senzorja za Garmina Zumo 590LM, ki ga tako ali tako imam.

Do zdaj nisem montiral, ker se mi ni zdelo tako pomembno, prejšnji teden sem imel pa v gumi 6cm žebelj, kar sem opazil šele zvečer doma, ko sem motor čistil na stojalih. Na daljši poti bi znalo biti neugodno.

Zanima me, če bom moral gumi ponovno centrirati zaradi dodatne teže senzorja, ki tehta 9g brez baterije.

$_35.JPG

1_x_Garmin_Zumo_390LM_590LM_Tyre_Pressur

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro vprasanje, jaz bi rekel da ja. nekaj teze doda se baterija.

Jaz sem imel na bemfli utezi vedno na kontra strani od ventila, kjer je zadeva montirana. Je pa vecja od te garminove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se zgodi,če tlak pade? Kakšno opozorilo dobiš? 

.....zbrisano...

Popravljeno . Popravil Kmet2
nisem videl da je že Skalaprava odgovoril na Motoloverjovo vprašanje
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!