Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 minutami, HyperJack pravi:

Ima še kdo težavo z gumami - prva vgradnja R1200GS LC Anakee... glasne so za popizdit, kot da bi bil fuč ležaj.. ?

Imel sem samo sprednjo na prejšnjem motorju. Največja razlika, da je bila glasna na lepem asfaltu, sploh v rahlem ovinku. Na našem slovenskem načeloma ni problema, ker je guma polovico časa v zraku :lol1:

Res je glasna.

Objavljeno

Po par tisoč km pozabiš.

 

Objavljeno
pred 1 uro, HyperJack pravi:

Ima še kdo težavo z gumami - prva vgradnja R1200GS LC Anakee... glasne so za popizdit, kot da bi bil fuč ležaj.. ?

si dobil zraven še velik muzke:))

Sem jih eno leto probal, pa sem jih po 1 kkm zamenjal, ker se je res drla kot da je ležaj fuč in to nekje med 70 in 90 km/h.

Objavljeno

Da niste malo delikatni, saj je tudi ta motor "tank", mora ropotat.

Ob 25. 4. 2016 at 9:35, KNNMS pravi:

Žijo!

A si že zvozil gume?

Kako se kaj obnese na mokrem? Koliko km si prevozil?

Odločam se namreč med Tourance in E-08.

Sem spregledal vprašanje. 

Saj gre v redu, nimam posebnih pripomb ali zamer na gumo. Sedaj sem že pozabil, kako je bilo s Tourance, v začetku se mi je zdelo, da je malo bolj glasna od Tourance, gre pa v strm klanec po zemlji in travi bolje. Po mokrem ne pretiravam, zame je do sedaj držala, včeraj sem vozil še hitreje od drugih v dežju...očitno so vozili še z več rezerve, kot sam. Za normalno vožnjo je kar normalna  ;) Nisem jih še zvozil do konca, za tako ceno se mi zdijo v redu. Če bodo TF imele ugodno ceno bodo naslednje na motorju.

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, gtgs pravi:

Po par tisoč km pozabiš.

 

Vozim z čepki, moteče za popizdit. Ena taka čudna frekvenca je, da tudi čepki ne pomagajo.

pred 2 urami, mtko pravi:

si dobil zraven še velik muzke:))

Sem jih eno leto probal, pa sem jih po 1 kkm zamenjal, ker se je res drla kot da je ležaj fuč in to nekje med 70 in 90 km/h.

Točno to! med 70 in 90...

Bom vidu zdej če bo intercom in muzika v čeladi kaj pomagala, toliko da jih znucam do konca. :)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno
pred 3 urami, HyperJack pravi:

Vozim z čepki, moteče za popizdit. Ena taka čudna frekvenca je, da tudi čepki ne pomagajo.

Točno to! med 70 in 90...

Bom vidu zdej če bo intercom in muzika v čeladi kaj pomagala, toliko da jih znucam do konca. :)

Italijani so na njihovih forumih imeli enake probleme, bolj ko gre h koncu bolj glasna postaja.  Večina jih je zamenjala še pred končno obrabo.

Objavljeno
Ob 25. 4. 2016 at 9:35, KNNMS pravi:

Žijo!

A si že zvozil gume?

Kako se kaj obnese na mokrem? Koliko km si prevozil?

A je še kdo drug sprobal tele gume na GS(A)1.2k

Odločam se namreč med Tourance in E-08.

 

LP

Tourance preskoči ...toprel nasvet in nabavi E-08 , slednje še nisem sprobal, mi je bila pa Tourance od polovice obrabe solidna , naprej pa katastrofa, po mokrem ko po ledu če hočeš malo bolj dinamično .

Prepričan sem da E-08 ne more biti tako slaba kot Tourance!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
19 hours ago, Schultz said:

Italijani so na njihovih forumih imeli enake probleme, bolj ko gre h koncu bolj glasna postaja.  Večina jih je zamenjala še pred končno obrabo.

Čudno, da jaz nisem nič posebnega slišal. Cel motor je glasen, aerodinamike ni, hrup vetra,.. Skratka uživaš v vožnji, nekaj hrupa pač vzameš v zakup.

Pri 8.000km sem jih zamenjal, zadnja je bila več ali manj fuč, sprednja je še kar v redu.  Zdaj imam gor TKC 70 in so odlične. Glede glasnosti ne bi mogel reči, ker še Anakee ne slišim. :) Ne moreš pa primerjati enduro gum s cestnimi, malo hrupa in tresenja je treba vzeti v zakup. TKC 70 imajo zdaj pri skoraj 7.000 prevoženih km še 5mm profila od 9 do skoraj 10 pri novi. Kot kaže bo zadnja guma dobra še za cca 5.000km, razen če se druga polovica ne obrablja hitreje.

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, motolover pravi:

Čudno, da jaz nisem nič posebnega slišal. Cel motor je glasen, aerodinamike ni, hrup vetra,.. Skratka uživaš v vožnji, nekaj hrupa pač vzameš v zakup.

Pri 8.000km sem jih zamenjal, zadnja je bila več ali manj fuč, sprednja je še kar v redu.  Zdaj imam gor TKC 70 in so odlične. Glede glasnosti ne bi mogel reči, ker še Anakee ne slišim. :) Ne moreš pa primerjati enduro gum s cestnimi, malo hrupa in tresenja je treba vzeti v zakup. TKC 70 imajo zdaj pri skoraj 7.000 prevoženih km še 5mm profila od 9 do skoraj 10 pri novi. Kot kaže bo zadnja guma dobra še za cca 5.000km, razen če se druga polovica ne obrablja hitreje.

GSA je vseeno bolj "kravast" in ma nekaj več materiala ki predstavlja upor vetru...sploh tiste cevne zaščite. Moj GS. je kr dobro soundproof dokler ne pride do žvižganja, ki me je delal kr mal živčnega...takrat sicer nisem sploh pomislil na gume, bolj na kakšen ležaj...pr novem motorju bi mogu met reeees veliko srečo da je že kaj fuč...tko da mehankar je šel en krog in potrdil, da so gume (še preden se je sploh peljal mi je že rekel, da znajo bit gume)

bom potrpel teh par kkm =)

Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, HyperJack said:

bom potrpel teh par kkm =)

Osem do devet tisoč, če misliš zadnjo AK3 zvoziti do konca. Meni so se gume obnesle, le po kakih pet tisoč je pri bolj dinamični vožnji zadnja začela malo zdrsavati. Nič pretreslivega, da se razumemo. Občutek, kot bi postajala trša. No, tega pri TKC 70 ni, tudi po 7k km. 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
pred 11 urami, HyperJack pravi:

GSA je vseeno bolj "kravast" in ma nekaj več materiala ki predstavlja upor vetru...sploh tiste cevne zaščite. Moj GS. je kr dobro soundproof dokler ne pride do žvižganja, ki me je delal kr mal živčnega...takrat sicer nisem sploh pomislil na gume, bolj na kakšen ležaj...pr novem motorju bi mogu met reeees veliko srečo da je že kaj fuč...tko da mehankar je šel en krog in potrdil, da so gume (še preden se je sploh peljal mi je že rekel, da znajo bit gume)

bom potrpel teh par kkm =)

A z mehanikom nadaljujeta prakso poslušanja .....:P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 urami, Kmet2 pravi:

Tourance preskoči ...toprel nasvet in nabavi E-08 , slednje še nisem sprobal, mi je bila pa Tourance od polovice obrabe solidna , naprej pa katastrofa, po mokrem ko po ledu če hočeš malo bolj dinamično .

Prepričan sem da E-08 ne more biti tako slaba kot Tourance!

???

Objavljeno

Sem ravnokar prestopil nazaj na E-08 spredaj zadaj pa čez kakšnih 2-3kkm. Jaz sicer nisem imel slabih izkušenj na cesti z Tourance kot @K2 je pa kilometraža pri novi "kitajki" tako nizka cca 6,5k, da je bila to zadnja guma te serije, seveda po zamenjavi zadnje, ki bo tudi E-08. Cena za komplet je za moj motor 55€+68€.

Čeprav je tale tema namenjena "veliki enduri" naj za tiste bolj "občutljive" napišem, da je tak komplet E-08 na normalnem asfatu precej glasen v primerjavi z gumami, ki imajo manj izrazit profil.

DSC00210.JPG

DSC00149.JPG

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

A z mehanikom nadaljujeta prakso poslušanja .....:P

Treba se je redno kalit, sploh da ne izgubiš občutka..z rednim treniranjem, so potem pri poslušanju ventilov manjša odstopanja in bolj točni rezultati meritev.

pred 9 urami, motolover pravi:

Osem do devet tisoč, če misliš zadnjo AK3 zvoziti do konca. Meni so se gume obnesle, le po kakih pet tisoč je pri bolj dinamični vožnji zadnja začela malo zdrsavati. Nič pretreslivega, da se razumemo. Občutek, kot bi postajala trša. No, tega pri TKC 70 ni, tudi po 7k km. 

Kaj pa vem, res da ma guma nekaj profila, sam zna da bo tale navor kar dobro pobral robove =).

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno
28 minutes ago, HyperJack said:

Kaj pa vem, res da ma guma nekaj profila, sam zna da bo tale navor kar dobro pobral robove =).

GS ima kontrolo zdrsa - traction control. Iz ovinka ven ga ne boš kaj dosti na silo odpiral, razen če ga izklopiš. V samem ovinku se ti pa ne bodo trošile, ker si prelahek. Mogoče, če naložiš punco in polno prtljage in se res potrudiš z odrivanjem balance.

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, solorider pravi:

???

Kaj ti ni štajerc jasno ??? :P

 

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno
pred 14 minutami, Kmet2 pravi:

Kaj ti ni štajerc jasno ??? :P

 

Malo si se zatipkal.... Če se pa nisi, ti pa rade volje verjamem da je brez profila bolj slabo držala... :D

Objavljeno
pred eno uro, KNNMS pravi:

Malo si se zatipkal.... Če se pa nisi, ti pa rade volje verjamem da je brez profila bolj slabo držala... :D

Bridgstone Batlewing, Touranc,Next, Mischelin Annakee,Dunlop itd so vse pnevmatike , ki pri hudem naganjanju popuščajo po 50-60 % obrabe in popustijo za vsaj 30-40% proti novi pnevmatiki in so za moj stil vožnje nevarne za moje zdravje , da v dežju   ne govorim .....Pirelli Scorpion,Conti TrailAttack2, roadattack2 EVO,Mitas itd to so pa pnevmatike ki držijo od začetka do konca brez vidnega upadanja oprijema v dežju in suhem . To je seveda moje mnenje in kot sem že napisal , za normalno povprečno vožnjo so pa Touranc dobre pa še veliko km naredijo, toda jaz jih ne nataknem nikoli več!

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Kaj ti ni štajerc jasno ??? :P

 

tvoje šifre E-8 al ne vem kaj, daj lepo po štajersko povedat...  :)

Objavljeno (popravljeno)

Mitas. Slike zgoraj.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Potreboval bi tabelo z momenti za zategovanje vijakov za GS zračno hlajeni zadnji model.Potrebujem predvsem za kolesa,zavore,pokrove ventilov.

 

Hvala.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!