Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

pred 58 minutami, VS800 pravi:

A to ma GS pr 2k blokado??

Mal višje...fant toti moped se vrti vrti. ni ne veš kdaj blokada rukne :D

pred 18 minutami, skalaprava pravi:

No saj pravim.......še malo pa bo ratal RT :jezik: 

Zakaj že, hehe. Tole bo čista cestna "vlka" ndura :)

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

nepane, sam ful dobr zaščiten GS :P

Šmeki peki moped :D, ko tvoj ko boš spoiler montiral...pa drug izpuh :P

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/23/2016 at 9:57 AM, HyperJack said:

KOKPIT - digitalni prikazovalni del armaturne plošče je super tu dam en velik +, ekran nudi vse potrebne informacije. Res ničesar ne pogrešam. Obratomer je čist cool tak majhen in za tistih par tisoč obratov čisto dovolj pregleden =), minut gre tu le števcu za hitrost. Ker je hitrost zelo težko pregledna. Verjamem, da se navadiš in potem že po občutku ocenjuješ hitrost, ampak menim, da vsej tej tehnologiji pripada digitalni števec za hitrost. SPloh zato ker je v današnjem času zelo pomembno ali se voziš 50 ali 70 km. 

Ko boš imel navigacijo, boš hitrost gledal na njej, sploh več ne na števcu. Prikladno je, ker zraven kaže še koliko je omejitev in trenutna hitrost spreminja barvo glede na to, kako voziš. Bela, če si pod in na omejitvi in rdeča, če si hitrejši. Stvar je zelo uporabna, sploh, ker te hitro lahko preseneti, da si kakšno omejitev spregledal. 

 

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, motolover pravi:

Ko boš imel navigacijo, boš hitrost gledal na njej, sploh več ne na števcu. Prikladno je, ker zraven kaže še koliko je omejitev in trenutna hitrost spreminja barvo glede na to, kako voziš. Bela, če si pod in na omejitvi in rdeča, če si hitrejši. Stvar je zelo uporabna, sploh, ker te hitro lahko preseneti, da si kakšno omejitev spregledal. 

 

A kej veš, a je to že na navigatorju 4ki, ali smao na 5ki?

Malo se spogledujem z LCji, pa vidim da imajo prvi letniki še navi 4ko...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

nepane, sam ful dobr zaščiten GS :P

No saj full dobro žaščiten GS je RT (pomeni Resno Trden) :kva2:

pred 9 minutami, motolover pravi:

Ko boš imel navigacijo, boš hitrost gledal na njej, sploh več ne na števcu. Prikladno je, ker zraven kaže še koliko je omejitev in trenutna hitrost spreminja barvo glede na to, kako voziš. Bela, če si pod in na omejitvi in rdeča, če si hitrejši. Stvar je zelo uporabna, sploh, ker te hitro lahko preseneti, da si kakšno omejitev spregledal. 

 

Zanimivo, da sem jaz dolgo časa gledal hitrost samo na Garminu (Zumo 550), vendar sem se kasneje odvadil, ker je prikaz hitrosti kar zamujal glede na števec. Recimo da si pospešil od 50 na 100 in potem spet nazaj na 50. Ko je bilo na števcu že sto je bil morda Garmin šele na kakih 70, ko sem pa že zaviral, pa je hitrost še vedno naraščala, medtem ko je na števcu seveda že padala. To je banalni primer in v takih skokih se itak ne vozi, ampak me je vseeno motilo in sedaj odčitavam hitrosti bolj kot ne na števecu in ne več Garminu.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, skalaprava said:

No saj full dobro žaščiten GS je RT (pomeni Resno Trden) :kva2:

Zanimivo, da sem jaz dolgo časa gledal hitrost samo na Garminu (Zumo 550), vendar sem se kasneje odvadil, ker je prikaz hitrosti kar zamujal glede na števec. Recimo da si pospešil od 50 na 100 in potem spet nazaj na 50. Ko je bilo na števcu že sto je bil morda Garmin šele na kakih 70, ko sem pa že zaviral, pa je hitrost še vedno naraščala, medtem ko je na števcu seveda že padala. To je banalni primer in v takih skokih se itak ne vozi, ampak me je vseeno motilo in sedaj odčitavam hitrosti bolj kot ne na števecu in ne več Garminu.  

Na Navi V nič ne zamuja, kaže lepo kot števec, samo hitrost je malenkost nižja, ker je GPS bolj točen. Isto za Zumo 590LM.

15 minutes ago, u-r-o-s said:

A kej veš, a je to že na navigatorju 4ki, ali smao na 5ki?

Malo se spogledujem z LCji, pa vidim da imajo prvi letniki še navi 4ko...

 

Ne vem, imam samo Zumo 590LM in Navi V, ki delata skoraj enako. Prej navigacije za motor nisem imel.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se mi je zdelo, da so novi garmini najbrž hitrejši....z novim mopedom (ko bo), bo tudi garmin bolj sodoben, pa se morda nazaj navadim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Ferrarist pravi:

R1200XR kit? :kva2:

prej R1200SM :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po malo čez 8.000km z gumami TKC 70 na GSA LC lahko napišem nekaj o obrabi.

Zadnja guma:

nova 9 do 10mm profila

po 4.000km 6mm

po 8.400km 3mm

Ker me je včeraj in danes malo pralo in sem naredil po dežju skupaj čez 200km, lahko rečem, da se z obrabo niso nič spremenile. V dežju in suhem se še vedno obnašajo kot nove. Sprednja se obrablja stopničasto in v ovinkih malo bolj poje, drži isto dobro kot nova.

Glede na obrabo bo zadnja, po moji oceni držala, nekje do 10 ali 11k km, odvisno od km potrebnih do 1 mm.tkc-70-image.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, motolover pravi:

Po malo čez 8.000km z gumami TKC 70 na GSA LC lahko napišem nekaj o obrabi.

Zadnja guma:

nova 9 do 10mm profila

po 4.000km 6mm

po 8.400km 3mm

Ker me je včeraj in danes malo pralo in sem naredil po dežju skupaj čez 200km, lahko rečem, da se z obrabo niso nič spremenile. V dežju in suhem se še vedno obnašajo kot nove. Sprednja se obrablja stopničasto in v ovinkih malo bolj poje, drži isto dobro kot nova.

Glede na obrabo bo zadnja, po moji oceni držala, nekje do 10 ali 11k km, odvisno od km potrebnih do 1 mm.tkc-70-image.png

Si jih vozil tudi po makedamih? Kako se obnesejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, poggy said:

Si jih vozil tudi po makedamih? Kako se obnesejo?

Po terenu so dobre, dokler ni blata ali mokre trave. Za blato ali mokro travo pa niso primerne. Po makadamu odlične.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, motolover pravi:

Po terenu so dobre, dokler ni blata ali mokre trave. Za blato ali mokro travo pa niso primerne. Po makadamu odlične.

No saj na teh kravah tudi katere bolj terenske niso najbolj primerne za pravo blato in mokroto. Torej jih bo treba probat tudi na XT1200Z

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, poggy pravi:
  Ob 2. 6. 2016 at 23:56, motolover pravi:

Po malo čez 8.000km z gumami TKC 70 na GSA LC lahko napišem nekaj o obrabi.

Zadnja guma:

nova 9 do 10mm profila

po 4.000km 6mm

po 8.400km 3mm

Ker me je včeraj in danes malo pralo in sem naredil po dežju skupaj čez 200km, lahko rečem, da se z obrabo niso nič spremenile. V dežju in suhem se še vedno obnašajo kot nove. Sprednja se obrablja stopničasto in v ovinkih malo bolj poje, drži isto dobro kot nova.

Glede na obrabo bo zadnja, po moji oceni držala, nekje do 10 ali 11k km, odvisno od km potrebnih do 1 mm.

Kakšen stil vožnje pa imaš?

Oz. še bolje... slikaj obrabo :)

LP

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/4/2016 at 8:24 AM, KNNMS said:

Kakšen stil vožnje pa imaš?

Oz. še bolje... slikaj obrabo :)

LP

Stil naravnost pa okoli ovinkov.. :)

Iz slike ni kaj dosti videti, največ manjka seveda po sredini, kjer se kot vsaka guma najprej iztroši (razen če zaideš na drikališče). Guma po sredini še ni ploščata. Slikal sem jo včeraj zvečer, zdaj ima 8.600km.

IMG_4539_zpsfo3hzfcl.jpg

 

Včeraj sem montiral vtičnico, da bom lahko napajal Airman kompresor za pumpanje gum.IMG_4537_zpszsqkdsfd.jpg

IMG_4538_zpszxbmfdgg.jpg

Kupljeno v Lidlu, pardon Louisu za 9,99€. Malo sem ga moral skrajšati, da je pasal desno spodaj na okvir pod sedežem. Kabel je zelo dolg, da lahko namontiraš na balanco, tam ga nočem imeti in še balanca je mnogo predebela za ta nosilec.

10032936_880_FR_07.JPG

https://www.louis.de/artikel/kfz-euro-bordsteckdose-12v-10a-170-cm-kabelbaum/10032955?searchButton=&main_category_id=490&filter_article_number=10032955

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Išče se mojster, kateri obvlada centriranje koles z naperami.

Po možnosti notranjsko kraška regija, Ljubljana...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, RSa pravi:

Išče se mojster, kateri obvlada centriranje koles z naperami.

Po možnosti notranjsko kraška regija, Ljubljana...

Kontaktiraj Miha Jamnik(KTM servis Škofljica) ima enega res dobrega iz Grosuplja, če me pa jutri spomneš ti lahko celo poštimam št. samo ne grem v Nedeljo morit ljudi,če me razumeš;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, RSa pravi:

Išče se mojster, kateri obvlada centriranje koles z naperami.

Po možnosti notranjsko kraška regija, Ljubljana...

Samo centriranje brez dodatnega šponanja naper lahko tudi jaz opravim. Balansiram vsa svoja platišča res pa da so lita..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Kmet2 pravi:

Kontaktiraj Miha Jamnik(KTM servis Škofljica) ima enega res dobrega iz Grosuplja, če me pa jutri spomneš ti lahko celo poštimam št. samo ne grem v Nedeljo morit ljudi,če me razumeš;)

Se slišiva, tipkava..

pred 3 minutami, HyperJack pravi:

Samo centriranje brez dodatnega šponanja naper lahko tudi jaz opravim. Balansiram vsa svoja platišča res pa da so lita..

Mogoče sem se res narobe izrazil, potrebujem bolj zategovanje naper kot centriranje.

Pri vožnji imam občutek, da malce zaplava pod ritjo. Vendar samo pri vožji v dvoje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z naperami boš bolj malo scentriral obroč motorja, ker je ta zelo trd, jaz sem že zamenjal vse napere pri stari super tenere in africi twin pa sem jih zmeraj po občutku enakomerno zategnil potem pa nesel k vulkanizerju ta je pa dodal še nekaj gramov uteži in ni bilo nobenega problema saj to ni bicikel ki ima tenek obroč in se takoj poda čim našponaš napero, ne si delat nepotrebnih stroškov :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je že kdo menjal gripe na ogrevanih ročkah na 2010 letniku ali novejšem? Na netu gledam pa vsi menjujejo na starejših letnikih ker na novejših kao ni mogoče. help!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Sorty pravi:

je že kdo menjal gripe na ogrevanih ročkah na 2010 letniku ali novejšem? Na netu gledam pa vsi menjujejo na starejših letnikih ker na novejših kao ni mogoče. help!

bmw ročke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo informacijo kako je z novejšimi modeli? imam precej obnucane ročke in bo treba nekaj ukrenit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Sorty pravi:

je že kdo menjal gripe na ogrevanih ročkah na 2010 letniku ali novejšem? Na netu gledam pa vsi menjujejo na starejših letnikih ker na novejših kao ni mogoče. help!

Tule je še nekaj napisanega o menjavi če te zanima.

 

Ob 5. 6. 2016 at 21:11, Kmet2 pravi:

,,,

  :kmet:  najini posti so se uplinili...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!