Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Pri 800 gs  sem bral da se je folku ven cedilo pri novem motorju vendar je bila stvar mastna to pa zato ker je vn iztekala mast ki je not ostala ob sestavljanju in podmazovanju delov. če je pa antifriz vn tekel je bla pumpa kriva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, HyperJack pravi:

Ima še kdo podobno izkušnjo z odtekanjem hladilne tekočine?

Mi smo na drugem nivoju :lol1:.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je tud po vsaki vožnji curila hladilna jeba pa je bil termostatski štoflc hladilnika za zamenat.

...je pa res, da moped ni ropotal germansko temveč anglosaxsonsko :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ludiluka pravi:

Nekateri motorji imajo med pumpo in motorjem prazen prostor v katerega vodi ta luknja. V primeru da gre vodno tesnilo ti začne iz luknje teči antifriz če gre pa oljno tesnilo ti teče ven olje. to je narejeno zato da se ti voda in olje ne pomešata in ti uniči motorja. F800gs ima na ta princip narejeno. za 1200 ne vem drugače pa piše v workshop manualu to če ga kje stakneš.

Vidim da je dost bolj pestro če si lastnik bmw-ja kot če maš ducatija :D

Ok, sem mislil, da je odprtina mišljena kot odušnik..tko kot imajo ostali motorji narejeno z cevkami speljanimi na spodnji del motorja...potem takem v vsakem primeru tesnilo spušča vodo in niti nima veze če bi bilo preveč vode v ekspnzijski posodi.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, HyperJack said:

Ok, sem mislil, da je odprtina mišljena kot odušnik..tko kot imajo ostali motorji narejeno z cevkami speljanimi na spodnji del motorja...potem takem v vsakem primeru tesnilo spušča vodo in niti nima veze če bi bilo preveč vode v ekspnzijski posodi.

Hvala

če je to luknja pri pumpi je spustil semering od pumpe.  oddušnik more pa biti speljan iz ekspanzijske posode 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ludiluka pravi:

če je to luknja pri pumpi je spustil semering od pumpe.  oddušnik more pa biti speljan iz ekspanzijske posode 

Luknja luknja, kakopak :). Ni mogel semering niti spustit, ker niti ni nikol držal, so kaplce iz odprtine že pri novem motorju šle vn. Mehanik je rekel, da je to normalno...nenormalno je le če ne neha, potem je treba v tem primeru menjat črpalko...

pred 42 minutami, Borutt pravi:

Mi smo na drugem nivoju :lol1:.

Res je, nimaš mopeda za katerega daš celoletno plačo, pol ti pa semering pušča ne moreš tega razumet ;)...za službenega se ti pa tak jebe...k ni tvoj..lahko s tujim kurcem po koprivah toučt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, HyperJack pravi:

 

Res je, nimaš mopeda za katerega daš celoletno plačo, pol ti pa semering pušča ne moreš tega razumet ;)...za službenega se ti pa tak jebe...k ni tvoj..lahko s tujim kurcem po koprivah toučt.

Fant se je zasekiral, ker imam poceni motor :lol1:.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, HyperJack pravi:

Luknja luknja, kakopak :). Ni mogel semering niti spustit, ker niti ni nikol držal, so kaplce iz odprtine že pri novem motorju šle vn. Mehanik je rekel, da je to normalno...nenormalno je le če ne neha, potem je treba v tem primeru menjat črpalko...

Glej, bereš forume in se sekiraš, kdo se pa nebi, če "vrže" v motor toliko denarja. Kot je že zapisal @ludiluka na F800 seriji so na luknjo, kjer se je občasno "prikazala" sled hladilne tekočine, sedaj namestili cevko in uporabnik te "grdobije" ne opazi več. V primeru, da se pod motorjem pojavlja luža pa šraufajo.

Ti sam vozi, občasno pa le vrzi oko na nivo tekočine....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HJ, malo poglej po netu, kot vidim so dostim zamenjali vodno črpalko. To je bilo v letih 13 in 14, potem naj se to ne bi več dogajalo. Pobaraj jih na servisu, moped je itak v garanciji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 6. 2016 at 14:12, HyperJack pravi:

 

Ma js bi kr cel moped menjal :ras:

Dokler je v garanciji, ga razteraj, nima kaj it narobe, lahko bo ponehalo puščat, v nasprotnem, boš pa vodno pumpo menjal. Aja pa ne verjet vsega kar po tujih forumih pišejo, tam ma folk res ogromno problemov...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, motolover pravi:

HJ, malo poglej po netu, kot vidim so dostim zamenjali vodno črpalko. To je bilo v letih 13 in 14, potem naj se to ne bi več dogajalo. Pobaraj jih na servisu, moped je itak v garanciji!

Gledam tudi 15 letniki in 16 imajo probleme, tudi RT.ji, RS.i itd, vsi z boxer motorji.

pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

Ma js bi kr cel moped menjal :ras:

Dokler je v garanciji, ga razteraj, nima kaj it narobe, lahko bo ponehalo puščat, v nasprotnem, boš pa vodno pumpo menjal. Aja pa ne verjet vsega kar po tujih forumih pišejo, tam ma folk res ogromno problemov...

Glede na to, da je pri zadnji furi izteklo manj, bom narediš še kakšno vožnjo če poneha...če pa ne pa menjava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej ob strani, pri zagreti mašini, ali imaš dovolj hladilne tekočine. Meni je na začetku tudi tekla, in kolegi, in še enem kolegi. Sčasoma se je stvar utekla in ne teče več.

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej to ne puščajo tekočine :blush:

BMWji pač označijo svoj teritorij :P

Izgleda, da so se to naučili od HDjev ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, HyperJack said:

Gledam tudi 15 letniki in 16 imajo probleme, tudi RT.ji, RS.i itd, vsi z boxer motorji.

Govoriš o kapljanju iz oddušnika ali o menjavi črpalke? Kapljanje (ki se dogaja predvsem) ko je motor nov, se meni ne zdi problem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motolover pravi:

Govoriš o kapljanju iz oddušnika ali o menjavi črpalke? Kapljanje (ki se dogaja predvsem) ko je motor nov, se meni ne zdi problem. 

Govorim o kapljanju in posledično menjavi črpalke.

Kot smo zdej "pogruntali" tista luknja ni oddušnik ampak kanal za odvod tekočine v kolikor tesnilo na črpalki odpove...V kolikor iz tiste odprtine izteka hladilna tekočina menjajo vodno črpalko. Glede na to da na tem forumu še nobenemu ni spustilo solzice iz stranske luknje v bloku motorja, je pač očitno z mojim tesnilom nekaj narobe. Zdej a bo nehalo solzit ali pa sledi menjava.. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, sivi pravi:

Poglej ob strani, pri zagreti mašini, ali imaš dovolj hladilne tekočine. Meni je na začetku tudi tekla, in kolegi, in še enem kolegi. Sčasoma se je stvar utekla in ne teče več.

l.p.

Bom preveril, samo mislim, da je hladilne dovolj. Posolzi le kako kapljo na par sto kilometrov. Hvala za normalen odgovor. 

pred 3 minutami, Snecer pravi:

Verjetno porodne težave vodnega GS, kjer so se lotili evolucije brez pravih izkušenj in testov.

Smola, kaj češ.

Živeli pa videli kaj se bo zgodilo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/2/2016 at 11:56 PM, motolover said:

Po malo čez 8.000km z gumami TKC 70 na GSA LC lahko napišem nekaj o obrabi.

Zadnja guma:

nova 9 do 10mm profila

po 4.000km 6mm

po 8.400km 3mm

 

Danes, po prevoženih 10.500km, sem izmeril in ima zadnja še 2mm profila (izmerjeno na najbolj sredinski točki profila). Vozim resda samo po ovinkastih cestah, AC minimalno in ne hitro. Gume so še vedno zelo lepo vozne, le pri hitrostih nad 150km/h spredaj malo plava (wobla). Po dežju še vedno super, le za zaviranje jim malo manj zaupam, 2mm se mi ne zdi dovolj za izrivanje vode pri močnem zaviranju. Za vožnje po suhem, kakršna je zdaj napoved, so še dobre. Počakal bom, da se vrnem z Jadranke, naredim servis na 20k in jih bom takrat zamenjal. Kaj bom dal gor še ne vem. Te gume so res dobre, takoj bi dal spet gor, obenem bi rad poskusil še kakšne druge. Pogledujem:  Pirelli Scorpio Trail, Avon Trailrider in Conti Trail Attack 2. Vse so cca 220€ za par, isto kot TKC 70.

IMG_4551_zpsywpozfl3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 20 June 2016 at 10:15 AM, HyperJack said:

Bom preveril, samo mislim, da je hladilne dovolj. Posolzi le kako kapljo na par sto kilometrov. Hvala za normalen odgovor. 

Živeli pa videli kaj se bo zgodilo..

HJ

mozakar je objavil svoj telefon, ce bi ga rad kaj vprasa o "tekoci" problematiksl.

 Glede na napisano je dobro poducen o problemih. :smoke:

 

Dimitrios Asvestas to 

GS Adventure LC / 14
Unfortunately 21 months and many problems.
Deflectors cracked the air.
irregular consumption of gasoline.
ignition engine failures
Engine off when changing gears
faulty control handles. Necessary right and left return.
Problems in heating gauntlets. Necessary exchange right and left
Light flashes back right melted by heat leakage
BIGGEST PROBLEM in Motor. Loose internal parts with GRAVE wear Crankshaft and head.
Moto stop the agency forecasting more than 60 days.
Necessary exchange of the two sides of the engine.
UNFORTUNATELY DISAPPOINTED with BMW and Service in Brazil.
See photos of the engine.
Simply a Absurd.
Moto with 67.000km

Dimitrios +55 11 98100-9390 celphone + whatsapp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, motolover pravi:

Danes, po prevoženih 10.500km, sem izmeril in ima zadnja še 2mm profila (izmerjeno na najbolj sredinski točki profila). Vozim resda samo po ovinkastih cestah, AC minimalno in ne hitro. Gume so še vedno zelo lepo vozne, le pri hitrostih nad 150km/h spredaj malo plava (wobla). Po dežju še vedno super, le za zaviranje jim malo manj zaupam, 2mm se mi ne zdi dovolj za izrivanje vode pri močnem zaviranju. Za vožnje po suhem, kakršna je zdaj napoved, so še dobre. Počakal bom, da se vrnem z Jadranke, naredim servis na 20k in jih bom takrat zamenjal. Kaj bom dal gor še ne vem. Te gume so res dobre, takoj bi dal spet gor, obenem bi rad poskusil še kakšne druge. Pogledujem:  Pirelli Scorpio Trail, Avon Trailrider in Conti Trail Attack 2. Vse so cca 220€ za par, isto kot TKC 70.

IMG_4551_zpsywpozfl3.jpg

Kaj pa TWI ( Tread Wear indicator ) so že "poravnani", oziroma so pneumatike obrabljene do njih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, MiNa said:

Kaj pa TWI ( Tread Wear indicator ) so že "poravnani", oziroma so pneumatike obrabljene do njih?

Jih nima, ali jih vsaj jaz ne vidim. 

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, motolover said:

Jih nima, ali jih vsaj jaz ne vidim. 

Po pregledu kako naj izgledajo, sem jih našel. Niso ravno opazni, na robu gume tudi nisem videl puščice. Mogoče bi se videlo, če bi bila guma čistejša :)

IMG_4557_zpscr8ep5ye.jpg

Izmerjeno na indikatorju kaže skoraj 2mm.

IMG_4561_zpsshmcmvi1.jpg

IMG_4558_zpslu1n4w7j.jpg

IMG_4559_zps3lka59r0.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!