Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

In tale         Bardahel 15 w 50  XTC 60  

olio-motore-xtc-c60-15w50.jpg

Objavljeno
pred 48 minutami, u-r-o-s pravi:

Tudi jaz že 3tja menjva motorex

Jaz tudi, samo ne boxer ampak polsintetika

20160323_191626.jpg

Objavljeno

Sej boxer je tudi pol sintetika, razvit skupaj z BMWjevim tunerjem AC Schnitzer

Objavljeno

Kaj je pravilnooziroma bolje  za zračno hlajenega GS-a,

motorex boxer sintetika  ali

motorex boxer polsintetika.

Objavljeno
pred 3 minutami, damjandugi pravi:

Kaj je pravilnooziroma bolje  za zračno hlajenega GS-a,

motorex boxer sintetika  ali

motorex boxer polsintetika.

Polsintetika.

Objavljeno

Hvala.

Kaj pa kvalitetna olja kakšnega drugega proizvajalca?

Objavljeno
pred 51 minutami, damjandugi pravi:

Hvala.

Kaj pa kvalitetna olja kakšnega drugega proizvajalca?

Ne bi vedel, saj sem potem to kar hitro prodal in ne sledim več kaj se dogaja okrog bokser agregatov ,Motolover ti bo sigurno znal svetovat.

Objavljeno

Nekaj malega se še vseeno naredi ne samo kupi :P... zaščita ABS senzorja

20160518194733.jpg

sicer samo provizoriš nastavljeno...zaščita bo nekoliko bolj zamaknjena, da čevelj ne bo toliko silil k gruštu motorja..

20160518194849.jpg

Spreglejte tiste 3D karbon nalepke...so samo zaščita zaradi škorna, se že dela na tem :P

 

Objavljeno
20 hours ago, damjandugi said:

Hvala.

Kaj pa kvalitetna olja kakšnega drugega proizvajalca?

Poglej, da imajo v specifikaciji oznako API SL, JASO MA2. Potem so v redu in tudi veljajo za garancijo. 

Objavljeno
pred 23 urami, damjandugi pravi:

Kaj je pravilnooziroma bolje  za zračno hlajenega GS-a,

motorex boxer sintetika  ali

motorex boxer polsintetika.

motorex boxer je samo polsintetika, ful sintetike tega olja ni!

Objavljeno (popravljeno)

 

Kaj pa je to??

motorex.jpg

Popravljeno . Popravil damjandugi
Objavljeno
pred 3 urami, motolover pravi:

Poglej, da imajo v specifikaciji oznako API SL, JASO MA2. Potem so v redu in tudi veljajo za garancijo. 

Pomen oznak  API SL in JASO MA2.

 

Objavljeno
pred 57 minutami, damjandugi pravi:

 

Kaj pa je to??

motorex.jpg

to je to, delna sintetika... če je polna sintetika je komercialna "oznaka" full syntetic

Objavljeno

Če slučajno koga zanima, tole spodaj prodajam...

več info: TUKAJ

 

leo 1.jpg

Objavljeno

Ena fotka za damija da bo vidu kok se rožce slika.:D

20160521_084838.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Ne vem a bo prava tema al moram it v temo kolenčkanje :P. Ni ostrine se opravičujem sem vso ostrino na rožicah zgoraj porabil :P

20160522144320.jpg

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno (popravljeno)
pred 17 urami, HyperJack pravi:

Ena fotka za damija da bo vidu kok se rožce slika.:D

20160521_084838.jpg

ti kr rošce, sej un kozolc je bolš da je zamegljen :ras:

ps. škoda k so rošce pa moped v senci, slika slabše izpade, ker ti fasada na levi skače v oči in spreminja težišče slike.

Drugič raj mopedek slika, je en lepših kozolčkov.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, HyperJack pravi:

Ne vem a bo prava tema al moram it v temo kolenčkanje :P. Ni ostrine se opravičujem sem vso ostrino na rožicah zgoraj porabil :P

20160522144320.jpg

Bi lahko par besed napisal kako se vozi stroj iz 2WW in Versys , seveda v temi "Zakaj ne bi imeli ....."  da ne smetimo tu, res me

zanima :)

Objavljeno

Je tole normalno..jao ajde do stopalk še nekak razumem da gre, sam tačka...dobro da nimam cevnih zaščit. Ma še kdo podobne izkušnje?

20160522_175155.jpg

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Bi lahko par besed napisal kako se vozi stroj iz 2WW in Versys , seveda v temi "Zakaj ne bi imeli ....."  da ne smetimo tu, res me

zanima :)

Premalo mam referenc, da bi lahko delal primerjave :P

Objavljeno

Hmmm, na kratko, plusi - minusi ????

Objavljeno (popravljeno)

Al ste me zapeli. Zdej primerjave z drugimi mopedi ne morem delit z vami. Morda pa res lahko napišem pluse in minuse :P S tem da te plusi in minusi so podani tudi na podlagi drugih zunanjih faktorjev in niso odvisni samo od motorja, bom na to opozoril.

Original vetrna zaščita pri tako malem vezirju + ogromen plus pripomore nastavljiva višina vizirja

Poraba goriva + , 4,9 litra pri dynamic programu z sopotnico, ko sem sam se le redko dvigne na 5.0 l. Tank tako v povprečju zadostuje za 320 km ali več

Udoben sedež +,sedež širok in udoben direkt za farerske riti. grajam - le del sedeža, kjer ga imam spuščenega na sprednjem delu, da lahko zaradi višine sedeža stopim na tla, kar pomeni, da se sedež nekoliko spusti, vendar le sprednji del sedeža, zato vedno nekoliko lezeš proti tanku. Najboljša rešitev bi bila že v štartu tovarniško nižan sedež.

Sopotnica se je na na svojem sedežu počutila super, le protizdrsno podlogo je potrebno dokupiti, da ostane zalepljena na sedežu.

Ciklistika motorja +, kaj tako odzivnega in lahkega za prelaganje še nisem vozil...razen bicikl gre lažje :P. Čez hitre ovinke brez večjega napora, prelaganje postane užitek :).

Agregat deluje tekoče relativno mirno za dva cilindra +, moti me le klonkanje ventilov, ki se jih s časoma navadiš. Pohvalim tudi to, da je stil agregata pri odvzemu plina zelo linearen in podoben 4 cilindrom, občutnega zaviranja agregata nisem opazil. Kar se tiče pospeševanja in odpiranja plina, lahko samo rečem, da je GS delovni stroj, odpreš v 6 brzini on potegne. V nobeni brzini pa ti ne strga rok iz krmila..sicer pa kdo bi od takšnega tipa motorja in 125 hp to sploh pričakoval? Na račun navora je motor pripravljen da vleče že skoraj od čiste nule in ti nudi celoten navor že pri nižjih obratih. Zvrti se pa čisto normalno do rdečega polja, samo tam se tako jaz kot tudi on ne počutiva več ok. Pogrešam nekaj konjev več v vožnji z sopotnico. 

Menjalnik je prve tri prestave - potem pa ajde recimo da +. Tako grobega menjalnika že dolgo ne. ob vsaki prestavi zaškrta. Al si odločen al pa ne, vsakič škrta, ajde se zgodi tudi praznik, da kdaj prešaltaš kot na Japoncu, ampak se redko zgodi. Se je treba kr navadit te nemške tehnologije. Dokler bo material - zobniki v notranjosti vse to zdržali, pol je OK :D

Kardan..hah kaj naj tle rečem.. prideš domov parkiraš motor +, narediš 500 km ga parkiraš +, se voziš po dežju ga parkiraš +...pri nobenem od naštetem ni potrebno imet doma piksne za podmazovanje. Kot je to treba redno početi z ketno...pustimo zdej scotoilerje pa podobne zadeve. Ko se voziš tako ne občutiš razlike. Sej ketna je cool, sam kardan je za tak stil motorja še bolj. Končno se lahko vozim z usnjem in pridm domov s čistim hrbtom :P.

Elektronsko vzmetenje +, tale zadeva pa itak čisti luksuz. Sam stiskaš knofe, in že v trenutku čutiš, mehkobo ali trdoto. Od zdej naprej hočem imet vse mopede z ESA :). Daš kovčke na motor pritisneš knof motor se dvigne in že odpelješ z optimalno nastavljenim motorjem. Ne pa tisto štetje vrtenja knofa in šponanje fedra. Fantje to počnejo samo še tisti k majo viška cajta...al pa motorje brez ESA :P..malo heca, ne res je super. 

KOKPIT - digitalni prikazovalni del armaturne plošče je super tu dam en velik +, ekran nudi vse potrebne informacije. Res ničesar ne pogrešam. Obratomer je čist cool tak majhen in za tistih par tisoč obratov čisto dovolj pregleden =), minut gre tu le števcu za hitrost. Ker je hitrost zelo težko pregledna. Verjamem, da se navadiš in potem že po občutku ocenjuješ hitrost, ampak menim, da vsej tej tehnologiji pripada digitalni števec za hitrost. SPloh zato ker je v današnjem času zelo pomembno ali se voziš 50 ali 70 km. 

Položaj stopalk glede na mojo višino je optimalno in se počutim na motorju res kot na fotelju. Če treba peljat v dynamic programu pa se odpelješ brez problema dinamično in do sedaj še nisem pogrešal držo mojega nakeda v garaži. Morda je tudi to, da ko mi zapaše nizka drža osedlam Z.ja in se zapeljem :P

Zamerim le to, da so šle stopalke do asfalta in tačka tudi :(. Ampak to je verjetno problem v men in ne v motorju. :P

En velik - tudi za pnevmatike, spet tukaj ni nič kriv motor ampak tele Michelin Anakee niso za nikamor....glasne za znoret. Sicer ko se peljave v dva je bolje, ker očitno zadnji kufer in žena nekoliko zadušita zvok zadnje pnevmatike.

Končna izdelava motorja je + vse je doterano v nulo, vsi deli so pobarvani in odliti odlično. Kar se tiče kvalitete izdelave en velik plus. Minus gre le na nekatere dele, predvsem na vijake, ki so mehki kot puter. Sam sem z moment ključem malo pobral ušesa torx odprtine..pa sem sicer mislil, da imam slabe torx nastavke. Vendar ko sem videl, da so pri vgradnji alarma na uradnem servisu vijake še bolj zmrcvarili kot jaz...tu - na vijake. Ostalo bo pokazal čas.

V kolikor sem še kaj pozabil pa na dan z vprašanjem =)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno
24 minutes ago, HyperJack said:

Udoben sedež +,sedež širok in udoben direkt za farerske riti. grajam - le del sedeža, kjer ga imam spuščenega na sprednjem delu, da lahko zaradi višine sedeža stopim na tla, kar pomeni, da se sedež nekoliko spusti, vendar le sprednji del sedeža, zato vedno nekoliko lezeš proti tanku

 

Sedež lahko nastaviš na spodnjo ali zgornjo stopnjo, spredaj in zadaj. Verjetno imaš spredaj na spodnjo, zadaj na zgornjo. 

27 minutes ago, HyperJack said:

Zamerim le to, da so šle stopalke do asfalta in tačka tudi :(. Ampak to je verjetno problem v men in ne v motorju. :P

Prava nastavitev za ostrejšo vožnjo po ovinkih je Dynamic in Hard. Ko prideš na zrukano cesto daš na Normal, Soft je pa res samo za hudo luknjaste ceste (recimo ravnica pred Logatcem) ali mogoče dolge vožnje po AC.

Če še to ni dovolj (Hard nastavitev), lahko stopalke zamenjaš z nastavljivimi in jih daš v zgornjo pozicijo od treh možnih.

IMG_4068_zpssbgb84tp.jpg

Objavljeno

V kolikor sem še kaj pozabil pa na dan z vprašanjem =)

Kako bi ga ocenil na vse kar si vozil zdaj , čeprav si napisal hvalospev bi rad slišal od tebe tisto , sej veš ko povoziš sam sebe v preteklosti ......:P

Ti in Dami ...čisti primer , sploh ne bom napisal česa ......:lol1:

Motor ki ti spremeni karakter , Snecer je car ......:OK:

Se pa strinjam z napisanim , motor je super duper in to resno!

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!