Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 50 minutami, Kmet2 pravi:

Me je isto hecalo ,rešili na A-Cosmos z priporočilom naj bom nežnejši pri povečevanju kapacitete kovčka ...

Skoraj bolj nežno kot to jaz delam, že težko naredim..bo žena provala..:D

Objavljeno
pred 4 urami, HyperJack pravi:

WTF... zadnji kufer sem mel spuščen na manjšo velikost, sem ga lahko normalno zaprl. Čez vikend je bil dvignjen in tako dva dni uporabljen, pridem domov da ga bom pospravil, ga spustim na manjšo velikost, ga ne morem več zaprt...ga dvignem se zapre normalno...je tle kakšna višja tehnika, da jaz ne zakapiram kaj delam narobe...?

bod srečn, da nimaš KTMjevih kufrov, zgoraj in spodaj se zapre, spredaj zija skoraj cm luknja...najbrž je to povečana varianta :D

 

Objavljeno
pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

bod srečn, da nimaš KTMjevih kufrov, zgoraj in spodaj se zapre, spredaj zija skoraj cm luknja...najbrž je to povečana varianta :D

 

Lufta se, da ni kondenzacije :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, MrakA pravi:

No, nekaj ste povedali. Hvala vsem!

 Si mislim, da se moram vsega malo privaditi in kot je povedal Kmet, poslušati, če bodo kakšne spremembe, katere ne kažejo na kej dobrega :)

Uživajte in pazite na kardane :fyou:

Spremembe bodo vedno, moj se po vremenu ravna. Določena temperatura in vlažnost mu pašeta (dela lepo), drugače daje pa več vrst štimung od sebe :cool:

Objavljeno
On 11. julij 2016 at 4:21 PM, Kmet2 said:

Se pa izogibaj tistih  majstrov , ki so mnenja čim manj poslušaj in samo vozi ,ker ti mojstri so že davno nazaj pokazali ,da se jim ravno ne sanja kaj dosti o agregatu in komponentah ........

Se rece da se spozna ko marica u krivi kurac.:kva2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

BMW - pri USAtih vpoklic, dvomim da bi za EU naredili kaj bolje....

Mogoče vam kaj pomaga, da lahko težite svojemu dealerju ;-)

VPOKLIC

VPOKLIC 2

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Objavljeno
pred 45 minutami, HD-Dyna pravi:

BMW - pri USAtih vpoklic, dvomim da bi za EU naredili kaj bolje....

Mogoče vam kaj pomaga, da lahko težite svojemu dealerju ;-)

VPOKLIC

VPOKLIC 2

Ni potrebe težit, ker sami rešujejo probleme tudi evropski serviserji.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo, sem kupil motor o katerem bom imel kaj pisati na forumu :)

Ne, ni mi še odpadel kardan, zgleda, da se moj do bro drži :grupni:

Smo šli ta teden en turo po bivši Jugi, naredili 2000 in še par kilometrov. In ja, prvi dan me je izdal zaganjač. K sreči je v Sarajevu dovolj prijaznih taxistov, da so mi zrihtali mojstre, ki so mi ga spravili nazaj v funkcijo. Diagnoza: ppkvarjen avtomat, magnet ali kakor koli že kdo reče. K sreči Valeo ni dosti kompliciral in je med tipi zaganjačev spremenil zgolj malenkosti. Tako so mi magnet namontiral od Golfa 6. Dela. Potem pa dva dni se ni pokvarilo nič. Dolgčas :fight1:

Danes nas je pa na poti domov pošteno močilo. In med vožnjo opazim, da mi gori rdeči trikotnik in utripa lučka ABS. To se pa še ni popravlo in bi rabil nasvet, če ima že kdo izkušnje s tem. Je morda škodovalo deževje? Verjetno nebi smelo.

Prosim, če kdo deli znanje z mano in pove možno napako na katero opozarja lučka.

Hvala v naprej in srečno vožnjo vsem.

Objavljeno

Koliko mi je znano motor skoz čekira delovanje ABS-a  in mogoče imaš kje poškodovano izolacijo pa ti prebija..

Objavljeno (popravljeno)

sicer z motorji nimam izkušenj, se mi je pa na štirikolesnem pripadniku iste znamke na snegu parkrat naredil podoben problem. Razlog je bil zapacan senzor, sicer se je rešilo samo od sebe ko se je sneg stopil. Ker ko enkrat zabeleži napako potem ostane v računalniku do ponovnega zagona. Nevem če je na motorju možno da se kaj zapaca ampak pogledaš lahko..

Popravljeno . Popravil HiM
Objavljeno

Lahko vi razglabljate še 3 dni ,dokler ga ne bo priklopil na tester ne bo poštimal nič in če zagori rdeč trikotnik ni nič dobrega ,oz. upaj na kakšen kratek stik. In tudi napaka ostane zabeležena in se pri ponovnem vklopu ne izbriše dokler jo ne resetirajo .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Lahko vi razglabljate še 3 dni ,dokler ga ne bo priklopil na tester ne bo poštimal nič in če zagori rdeč trikotnik ni nič dobrega ,oz. upaj na kakšen kratek stik. In tudi napaka ostane zabeležena in se pri ponovnem vklopu ne izbriše dokler jo ne resetirajo .

Narobe sem se izrazil. Seveda ostane v spominu napaka ampak kot shranjena in ne aktualna. Aktualna napaka bi pomenila prižgano lučko..

Objavljeno

Prenjuškal vse avtonete, pa nič pametnega.

Kdo ve, da se prodaja Gs cca do 2009.

Hvala

Objavljeno

GS WC:

opazil sem, da pri segretih zavorah, prednje ploščice ob zaviranju nekoliko "cvilijo". Enako se dogaja tudi prijatelju.

Še komu? Rešitev?

Objavljeno
pred 6 minutami, kasti pravi:

GS WC:

opazil sem, da pri segretih zavorah, prednje ploščice ob zaviranju nekoliko "cvilijo". Enako se dogaja tudi prijatelju.

Še komu? Rešitev?

Enkrat cvilijo, drugič spet ne. Pojma nimam zakaj, vendar se tud men to dogaja sedaj z novimi ploščicami kot prej s prvo vgradnjo. Zgleda da ni zdravila.

Objavljeno

Meni se zdi normalno, dokler le včasih cvili, sicer pa to ni japonc...

Objavljeno
Pravkar, vandrovec pravi:

Meni se zdi normalno, dokler le včasih cvili, sicer pa to ni japonc...

Na letniku 2008 ni nikoli cvililo. Imam celo občutek, da so zavore na zračno hlajenemu bolje delovale kot na vodno hlajenemu.

Objavljeno
Pravkar, HD-Dyna pravi:

Za ta dnar lohka že motor kupim :inlove:

Pa to jim govorim pa se užigajo .....pridi ,te čaka v garaži :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Pa to jim govorim pa se užigajo .....pridi ,te čaka v garaži :D

Kokr vem, bi me tvoja z valarjem po glau, če bi ga sam pogledu :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, solorider pravi:

jaz prodam za 7

A istga tega :eek:

Objavljeno
Pravkar, HD-Dyna pravi:

A istga tega :eek:

2007

Objavljeno
Ob ‎28‎.‎7‎.‎2016 at 21:28, MrakA pravi:

Evo, sem kupil motor o katerem bom imel kaj pisati na forumu :)

Ne, ni mi še odpadel kardan, zgleda, da se moj do bro drži :grupni:

Smo šli ta teden en turo po bivši Jugi, naredili 2000 in še par kilometrov. In ja, prvi dan me je izdal zaganjač. K sreči je v Sarajevu dovolj prijaznih taxistov, da so mi zrihtali mojstre, ki so mi ga spravili nazaj v funkcijo. Diagnoza: ppkvarjen avtomat, magnet ali kakor koli že kdo reče. K sreči Valeo ni dosti kompliciral in je med tipi zaganjačev spremenil zgolj malenkosti. Tako so mi magnet namontiral od Golfa 6. Dela. Potem pa dva dni se ni pokvarilo nič. Dolgčas :fight1:

Danes nas je pa na poti domov pošteno močilo. In med vožnjo opazim, da mi gori rdeči trikotnik in utripa lučka ABS. To se pa še ni popravlo in bi rabil nasvet, če ima že kdo izkušnje s tem. Je morda škodovalo deževje? Verjetno nebi smelo.

Prosim, če kdo deli znanje z mano in pove možno napako na katero opozarja lučka.

Hvala v naprej in srečno vožnjo vsem.

reši se stare gare čimprej, bo ceneje

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!