Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
4 hours ago, FrigoFrops said:

Pozdravljeni,

Potrebujem kardan in diferencijal, za Gsa 1200, letnik 2016. Če kdo ve koliko pride novo, ali pa ve za kakšbe rabljene dele?

Lp

 

14 minutes ago, 3nity said:

@FrigoFrops Za l.2008 samo kardan in delo cca. 750€ z upoštevanim popustom.

 

 

Nočem bit zajedljiv al se norca delat al karkoli, ampak, resno, to SE dogaja? 2008 je star 10 let, OK, naj bo, 2016 pa samo tri sezone? In se podre? So bili kaki tehtni razlogi? 

 

Sm bil preprčan, da je to bol nabijanje kot realnost. 

Objavljeno

Motor kupljen nov, redno servisiran na pooblaščenem servisu, do sedaj brez težav.

  • Žalosten 2
Objavljeno
pred 18 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

 

 

Nočem bit zajedljiv al se norca delat al karkoli, ampak, resno, to SE dogaja? 2008 je star 10 let, OK, naj bo, 2016 pa samo tri sezone? In se podre? So bili kaki tehtni razlogi? 

 

Sm bil preprčan, da je to bol nabijanje kot realnost. 

tole se tud jest uprasam . Moj ma 109000 km pa sm v diferencijalu zamenjal ležaje kardan je pa se cist ok nc rjav in brez luftov tko da ne vem kako 2 leti star motor vse zanič, je pa res da vsako leto pred sezono zamenjam olje v diferencijalu, kardan vn uzamem pa spucam staro mast pa novo naflakam,...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 47 minutami, dejcpob pravi:

tole se tud jest uprasam . Moj ma 109000 km pa sm v diferencijalu zamenjal ležaje kardan je pa se cist ok nc rjav in brez luftov tko da ne vem kako 2 leti star motor vse zanič, je pa res da vsako leto pred sezono zamenjam olje v diferencijalu, kardan vn uzamem pa spucam staro mast pa novo naflakam,...

Motorje sestavljajo ekonomisti in ne več inžinirji.

Objavljeno
pred 37 minutami, FrigoFrops pravi:

Motor kupljen nov, redno servisiran na pooblaščenem servisu, do sedaj brez težav.

Naš isto. Prvi lastnik, čuvan, nikoli na tleh, vedno uradni servis (še več kot predpisano) pri 70k km.

@FrigoFrops Koliko km ima tvoj? Se ti je zgodilo med vožnjo ali ste med servisom opazili? Si imel pred tem kakšno nesrečo?

Objavljeno
pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

2008 je star 10 let, OK, naj bo

Sm bil preprčan, da je to bol nabijanje kot realnost. 

Takrat jih še ni imel 10 :D

Tudi to se dogaja:

158732918_wp_ss_20180724_0006(2).thumb.png.c8789727b222212fe91ad04d5ea7e9f6.png

Objavljeno
24 minutes ago, 3nity said:

Takrat jih še ni imel 10 :D

Tudi to se dogaja:

158732918_wp_ss_20180724_0006(2).thumb.png.c8789727b222212fe91ad04d5ea7e9f6.png

 

Ravno o takih hipotericnih zadevah se ne maram pogovarjat. Morda je model preckal salar de uyuni, morda ril po lokalni pesceni morski obali, ali po bogato soljeni plundri...pol pa troli to za suho zlato uzamejo.

Objavljeno
pred 10 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Ravno o takih hipotericnih zadevah se ne maram pogovarjat. Morda je model preckal salar de uyuni, morda ril po lokalni pesceni morski obali, ali po bogato soljeni plundri...pol pa troli to za suho zlato uzamejo.

Tako kot pravi Kmet, sicer pa pri taki količini prodani GSov, tut kak kardan crkne. Kot pri drugih mopedih kaj drugega.

pred 2 urami, FrigoFrops pravi:

Motor kupljen nov, redno servisiran na pooblaščenem servisu, do sedaj brez težav.

nekaj me pa zanima, ni več v garanciji? Kaj pa stvarna/prikrita napaka, kaj pravi diler?

ps. če sem prav prebral je tvoj GS 2016 letnik, potem smo tudi v napačni temi.

 

Objavljeno

Motor ima 135 jurjev, prvi poseg, zamenjana lezaja, semeringa, o ring, vse imajo pri SKF, deli kostajo 35€, kje ste vi prsli na 700€ me zanima :D Biseri :D  Pravi moj fotr, dokler majo butli gnar, kramari trgujejo :D 

459C923B-5E40-4EB3-ADFB-F03D32B66597.jpeg

Objavljeno
pred 19 urami, builder pravi:

Motor ima 135 jurjev, prvi poseg, zamenjana lezaja, semeringa, o ring....

Hitro si menjal...jaz sem tole menjal šele krepko preko 200.000km :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 minutami, skalaprava pravi:

Hitro si menjal...jaz sem tole menjal šele krepko preko 200.000km :smoke:

e Na 126000 je bil motor na servisu v Grosupljem ;-) , ko smo razdrli, v kotnem prenosu ni bilo olja, ali pa ga je bilo majn kot tretjino, na servisu pa so oni menjali olje v motorju in kotnem prenosu, mogoce je kaj na tem :D Vglavnem, ni cudno, da so okvare kotnega prenosa, ce so strokovnjaki na servisu taki kot so, nateguni, al nema veze, meni zadnjic sravfajo ;-) Zanimivo pa je to, da sem motor peljal tam zaradi vpoklica, ce je ze tam, naj se servis nardijo, nebodo nikoli vec

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ko boš zložil nazaj in nalil noter olje, ne pozabi takoj po prvi vožnji odzračiti. Naši kotni prenosi namreč nimajo odzračevanja. Se ponavadi sliši, ko pihne ven.

P.S.

Zdaj ko je moj RT spet mobilen, tvoj žal ni več najlepši na cesti :naughty:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, skalaprava pravi:

Ko boš zložil nazaj in nalil noter olje, ne pozabi takoj po prvi vožnji odzračiti. Naši kotni prenosi namreč nimajo odzračevanja. Se ponavadi sliši, ko pihne ven.

P.S.

Zdaj ko je moj RT spet mobilen, tvoj žal ni več najlepši na cesti :naughty:

To sm zlozu 2 jurja nazaj :) odzracit na senzorju:hmm:Hvala za namig, nikol nisem tega delal :?   Ps lepsi je moj :jezik:

Objavljeno
pred 18 urami, skalaprava pravi:

Ko boš zložil nazaj in nalil noter olje, ne pozabi takoj po prvi vožnji odzračiti. Naši kotni prenosi namreč nimajo odzračevanja. Se ponavadi sliši, ko pihne ven.

P.S.

Zdaj ko je moj RT spet mobilen, tvoj žal ni več najlepši na cesti :naughty:

Čemu odzračit?

Resno sprašujem...

Objavljeno (popravljeno)
pred 18 urami, skalaprava pravi:

Ko boš zložil nazaj in nalil noter olje, ne pozabi takoj po prvi vožnji odzračiti. Naši kotni prenosi namreč nimajo odzračevanja. Se ponavadi sliši, ko pihne ven.

Na to je res treba biti pozoren. 

Je pa še drug način, katerega se poslužujem sam: Ob menjavi olja, preden vse skupaj zaprem, celoten kotni prenos pogrejem s fenom...

Sicer pa bo tudi moj GSA v kratkem obiskal servis (prvič od kar ga imam - 8 let). Še vedno namreč nisem peljal na menjavo prirobnice zadnjega kolesa. Ob enem sem izvedel, da je tudi "akcija" menjave bencinske črpalke...

Že sedaj ne spim dobro, saj vedno znova izvem kakšno cvetko o BMW servisih...

Čemu odzračit?

Resno sprašujem...

 

Zato, ker kotni prenos nima "iberlaufa" in ko se zadeva segreje, znotraj nastane nadtlak, ki zna prepihati semering.

 

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 1 uro, Wakasaki pravi:

Čemu odzračit?

Resno sprašujem...

Evo ti je @Joker lepo odgovoril. Ker se na to pozablja, je marikateri semering spustil olje po nepotrebnem. Prejšnji modeli (1100, 1150) so imeli na kotnem prenosu oddušnik.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 26. 7. 2018 ob 9:19, skalaprava pravi:

Evo ti je @Joker lepo odgovoril. Ker se na to pozablja, je marikateri semering spustil olje po nepotrebnem. Prejšnji modeli (1100, 1150) so imeli na kotnem prenosu oddušnik.

Kje je ta odusnik?

Objavljeno
pred 2 urami, solorider pravi:

Kje je ta odusnik?

@soloriderZa tvojega K24 (05-07) je oddušnik tule na sliki št 22.

B0006553.png.cd31010de12e9ec4c6a2b5b32fc18e8a.png

Vir.

Objavljeno
pred 12 urami, MiNa pravi:

@soloriderZa tvojega K24 (05-07) je oddušnik tule na sliki št 22.

Ni nujno das ima njegov tale oddušnik. Lahko ima tak kotni prenos, kot ga imam jaz na RT, potem je potrebno odzračiti zadaj na vijaku za izpust olja.

dbvis-2741944227047904451.gif

 

image.png.e651e8c633cfbd6c1dbf6482cfc08e4f.png

Objavljeno

odzračuje, če se že, se na najvišji točki, pri meni je to senzor, čep za izpust imam na najnižji točki:naughty: še zdaj tega nisem naredil, pravzaprav nisem nikoli:whistle:

Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, builder pravi:

odzračuje, če se že, se na najvišji točki, pri meni je to senzor, čep za izpust imam na najnižji točki:naughty: še zdaj tega nisem naredil, pravzaprav nisem nikoli:whistle:

Ta čep, ki sem ga obkrožil,  pri meni ni na najnižji točki. Če jaz menjam olje, moram recimo kotni prenos oddvojiti od kardana in ga zasukati za 90°navzdol in šele potem lahko skozi ta čep iztočim olje (le kateri bavarski buhtelj si je to izmislil :slap:).

Ti imaš morda že novejšo verzijo, ko je čep postavljen na dnu in lahko olje iztočiš brez te kolobocije. Potem imaš prav in je navišja odrtina tista od senzorja. Pri meni pa je tako kot je na sliki in ko odviješ ta čep, sega olje ravno do spodnjega roba luknje.

Sicer pa za odzračenje ni potrebno vijak  ali čep ali senzor.....odstraniti čisto stran, saj moraš ven spustiti le zrak in ne olja. Pa kotni prenos mora biti na delovni temperaturi. Če boš to delal potem, ko ti je motor stal en teden v garaži, nisi dosti naredil.

 

Evo zdaj pa res dost o tem zračenju :P

Popravljeno . Popravil skalaprava
Objavljeno
pred 19 urami, MiNa pravi:

@soloriderZa tvojega K24 (05-07) je oddušnik tule na sliki št 22.

B0006553.png.cd31010de12e9ec4c6a2b5b32fc18e8a.png

Vir.

Mislim, da je na mestu st.22 samo je tako kot je senzor. Tam se tudi olje naliva... :OK:

pred 7 urami, skalaprava pravi:

Ni nujno das ima njegov tale oddušnik. Lahko ima tak kotni prenos, kot ga imam jaz na RT, potem je potrebno odzračiti zadaj na vijaku za izpust olja.

dbvis-2741944227047904451.gif

 

image.png.e651e8c633cfbd6c1dbf6482cfc08e4f.png

Jaz ga imam spodaj in ja je dosti lažje zamenjati olje kot pri tebi...mislim, da so bili ti narejeni do 2006....:yea1:

pred 1 uro, builder pravi:

odzračuje, če se že, se na najvišji točki, pri meni je to senzor, čep za izpust imam na najnižji točki:naughty: še zdaj tega nisem naredil, pravzaprav nisem nikoli:whistle:

Bo držalo! :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!