Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

pred 4 urami, Wakasaki pravi:

kolega v tem tednu tudi na RT-ju, bp nova olfa mal žajfnce pa cajt, kupil v yogi.

 

Tudi jaz kupil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 5. 2018 ob 10:48, KNNMS pravi:

Tudi takole gre...

Flaša iz dekatlona (alu čutara v termoskrčljivi cevi), pas pa ročaj od enih škatel...

In ja, samo "tavelika kobila" ima tam plac za flašo olja.

LP

20180507_104141.jpg

Tudi ADV nimajo vsi. Kolikor vem tole ni mišljeno za "flaškon" pač pa je nek "charcoal canister" za zbiranje bencinskih hlapov...bla bla...tam instaliran pa še to imajo menda samo ameriški modeli (baje) vržeš ga ven in imaš prostor.

charcoal canister.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 26. 4. 2018 ob 15:33, jure1963 pravi:

Še malo mojih izkušenj, Conti RoadAttack3 na GS letnik 2008, ocena po cca 2000 km, suha cesta in tudi malo dežja, bistveno boljši občutek od Conti TrailAttack2 - vozil zadnji dve leti, skupaj cca 14.000 km

Dodatnih 1200 km (ni časa za daljše ture !!), sprednja guma počasi izgublja napis na obodu, zadnja pa je že zdavnaj zgubila napis, obraba je že vidna, ker nisem divjak je že malo, res malo  "ploščata",  tlak  stalno od 2.3 do 2,4 / 2,8 - 2,9 , v glavnem solo vožnja, do Bovca, v Logarsko., pa malo okoli hiše. Oprijem po moje brezhiben, opažam pa občasno, da na vročem asfaltu na ravnem slišim "piskanje, šumenje" ampak ni še hudo, vibracij (še) ni. Še kaj javim ...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 6. 2018 ob 9:58, jure1963 pravi:

Dodatnih 1200 km (ni časa za daljše ture !!), sprednja guma počasi izgublja napis na obodu, zadnja pa je že zdavnaj zgubila napis, obraba je že vidna, ker nisem divjak je že malo, res malo  "ploščata",  tlak  stalno od 2.3 do 2,4 / 2,8 - 2,9 , v glavnem solo vožnja, do Bovca, v Logarsko., pa malo okoli hiše. Oprijem po moje brezhiben, opažam pa občasno, da na vročem asfaltu na ravnem slišim "piskanje, šumenje" ampak ni še hudo, vibracij (še) ni. Še kaj javim ...

 

Tlak prednje poskusi držati na 2,5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

kupil sem olje za r ninet Motorex 15-50. Šele kasneje sem opazil da v navodilih piše, da naj bi bilo olje standarda JASO MA2, kupljeno pa je JASO MA. Je problem, če dotočim tega v motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, John2005 pravi:

Živjo,

kupil sem olje za r ninet Motorex 15-50. Šele kasneje sem opazil da v navodilih piše, da naj bi bilo olje standarda JASO MA2, kupljeno pa je JASO MA. Je problem, če dotočim tega v motor?

Perfect olje za oljno hlajeni boxer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabljam olje Bmw advantec pro. Kuri ga 1l na 10000. Bi se mogoče pri menjavi vrste (znamke) olja to spremenilo? Castro, Egipt...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, tomash pravi:

Uporabljam olje Bmw advantec pro. Kuri ga 1l na 10000. Bi se mogoče pri menjavi vrste (znamke) olja to spremenilo? Castro, Egipt...?

Kaj pa motorex boxer.Malo poguglaj.

Naj bi ga šnicler razvil posebaj za boxerje....

Sam sem ga uporabil in zaenkrat še ne manjka res pa da še nisem na 10000km.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, tomash pravi:

A prostora za inštalacijo bi na motorju bilo dovolj?

 

tist ni problem, bolj me zanima globina, a bom lahko pol zaprl pokrov, ker ma še tist ventilator gor led žarnica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Wakasaki pravi:

tist ni problem, bolj me zanima globina, a bom lahko pol zaprl pokrov, ker ma še tist ventilator gor led žarnica

sem včeraj naročil brez ventilatorja. pravijo na siluxu, da ni potreben. Ko dobim stestiram in javim.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je tema o LED sijalkah splošna, sem jo premaknil semle, da se lahko razvije tudi širša debata:

https://motosvet.com/tabla/topic/440-luči-žarnice/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Včeraj sem uspešno zamenjal baterijo na senzorju tlaka v pnevmatikah po navodilih na YouTubu (zaliješ z vročim lepilom) zadeva laufa, ugotovil sem pa tudi, da je zadnje čase očitno senzor kazal manjši tlak (0,2-0,3 bar)ravno zaradi slabe baterije. Sedaj namreč kaže točno. Prednja guma še pride na vrsto.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil prvi servis odkar ga imam. Pol pa ene 150 km, da se mal olje porazporedi. Fajn gre in ni mi žal niti centa. Čez kak teden pa u Dolomite. Jupiii

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Sorty pravi:

Včeraj sem uspešno zamenjal baterijo na senzorju tlaka v pnevmatikah po navodilih na YouTubu (zaliješ z vročim lepilom) zadeva laufa, ugotovil sem pa tudi, da je zadnje čase očitno senzor kazal manjši tlak (0,2-0,3 bar)ravno zaradi slabe baterije. Sedaj namreč kaže točno. Prednja guma še pride na vrsto.. 

Lahko daš link do teh navodil.Ker na YT se najde marsikaj,tudi neumnosti glede tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Sorty pravi:

Včeraj sem uspešno zamenjal baterijo na senzorju tlaka v pnevmatikah po navodilih na YouTubu (zaliješ z vročim lepilom) zadeva laufa, ugotovil sem pa tudi, da je zadnje čase očitno senzor kazal manjši tlak (0,2-0,3 bar)ravno zaradi slabe baterije. Sedaj namreč kaže točno. Prednja guma še pride na vrsto.. 

A si kaj lotal al samo povil zgornji  kontakt da se dovolj dotika baterije? Me čaka tak podvig v ponedeljek za obe gumi, ko bom mel motor na servisu :)

Popravljeno . Popravil krisko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Po teh navodilih.

 

Nisem lotal. Z izvijačem sem pritisnil na baterijo in s toplim lepilom zalil kontakt. Potem sem zalil ostalo baterijo na mesto. 10 min dela... Mogoče še opomba, da je matica ventilčka zalepljena z lepilom proti odvijanju in je potrebno več sile

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 7. 2018 ob 20:14, Sorty pravi:

 

 

Po teh navodilih.

 

Nisem lotal. Z izvijačem sem pritisnil na baterijo in s toplim lepilom zalil kontakt. Potem sem zalil ostalo baterijo na mesto. 10 min dela... Mogoče še opomba, da je matica ventilčka zalepljena z lepilom proti odvijanju in je potrebno več sile

Evo tud men je uspelo zamenjat baterije s tem da prvi takoj delal k šus, zadnji pa ni hotel.. Računalnik ga je prepoznal, tudi tlak v gumi je pokazal (sicer premajhen), na displeyu pa -- --, al pa 0.00.  Zgleda da je šel po gobe...pa da vidmo če bo kitajski delal:) Čakam poštarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Potrebujem kardan in diferencijal, za Gsa 1200, letnik 2016. Če kdo ve koliko pride novo, ali pa ve za kakšbe rabljene dele?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!