Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
On 11/26/2018 at 10:04 PM, MiNa said:

Tole preglej...

Na drugi strani...

Hvala, tegale sem tudi jaz našel. Mi pa na eni odročni bencinski ponoči v tujini ni nič pomagalo.

Po dveh urah jebe razstavljanja maske, luči, sedeža (le kje so varovalke?) smo pogruntal, da je nekdo pošalabajzal in kar s silikonom podaljšal dve žici. Jasno, da je vse razpadlo in se s prsti ni dalo zvezat nazaj znotraj luči. Ni blo kej, smo pustili moped tisti večer na mestu in nas je potem avto odpeljal domov...

Objavljeno
On 11/25/2018 at 8:02 PM, KyoKon said:

Ne vem kakršno ima logiko, ker če se ena prekine, on ve da je to polovica(se pravi ena dela ena ne in pusti), sedaj pa ima ubistvi 2/3(ker sem skrajšal žarilno nitko) in mu ni nič jasno. Če bom najdu kje je konektor od desne ročke, jo bom odklopu pa sprobu.

"Gretje ročke / žarilna nitka"

Ja, tko je kot sem si mislil. Odklopil sem popravljeno desno ročko in je začela delovati tudi leva. Ker sem na levi skrajšal žarilno nitko, je prišlo do prevelikega odstopanja upornosti in potem ni delovala niti leva. Danes cviknem poštukano nitko in začne delovati tudi leva.

Tam kjer je @Wakasaki pripel video ima dec novo nitko čisto tapravo (po upornosti). Vprašanje je kje bi jo dobil, ali pa če jo je kdo že kje najdu, mogoče @MiNa, ki ima skor vse naštuderano. He he.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Izmeri upornost žice na ročki ki še dela. Izmeri dolžino žice-vse ovoje do priklopa. Izmeri debelino žice-natančno vsaj na 0,05 mm natančno. Gor na njo gre verjetno 12V-izmeri koliko V na polno in na pol.

Mogoče kje najdeš katere vrste je ta žica. Cekas, khantal, mogoče celo nerjavna. Imam kar nekaj grelnih žic na zalogi. Problem je debelina in upornost, da se pri določeni dolžini ne greje preveč.

Imam khantal, SS316, titan grelne žice.

Najdi na googlu vrsto in debelino pa ni problem najti ustrezno.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, solorider pravi:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

Alarm?

Da boš zihr da je kriv motor in ne aku dej maso dol in zaporedno ampermeter...odčitaj porabo toka.Mislim da je max nekje 0.03A,ko je vse ugasnjeno in ključa ni v ključavnici

Popravljeno . Popravil Wakasaki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
36 minutes ago, solorider said:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

Pri meni je bil alarm ta porabnik. Sicer se deaktivira ko pade napetost pod doloceno, ampak vseeno. Ce sem pustil moped dva tedna, je stezka obrnil.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred eno uro, Wakasaki pravi:

Alarm?

Da boš zihr da je kriv motor in ne aku dej maso dol in zaporedno ampermeter...odčitaj porabo toka.Mislim da je max nekje 0.03A,ko je vse ugasnjeno in ključa ni v ključavnici

 

pred eno uro, krucymucy pravi:

Pri meni je bil alarm ta porabnik. Sicer se deaktivira ko pade napetost pod doloceno, ampak vseeno. Ce sem pustil moped dva tedna, je stezka obrnil.

Imam kljuc v kljucavnici :hmm:alarm ni prizgan....

Objavljeno
pred 2 urami, solorider pravi:

 

Imam kljuc v kljucavnici :hmm:alarm ni prizgan....

star aku? 

Objavljeno (popravljeno)

Izmeri, koliko ti prazni...oz. koliko ti polni, lahko je vzrok prekurjeno kleme na akumulatorju.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Nekje piše, pa ne najdem sedaj, postopek za test akumulatorja.

Gre pa nekako takole. Pred zagonom namestiš merilec napetosti, zaženeš motor. Če pade pod 9,6 V (v trenutku zagona) je akumulator fuč. Nisem popolnoma prepričan, ampak to mislim, da drži. Pri prostem teku mora polniti nekje okoli 14 V

Objavljeno
pred 8 urami, solorider pravi:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

Imaš morda namontirano dodatno USB vtičnico?

Objavljeno
pred 13 urami, Snecer pravi:

star aku? 

Nov!

pred 9 urami, Joker pravi:

Imaš morda namontirano dodatno USB vtičnico?

Nimam usb imam pa še eno navadno vtičnico...

Objavljeno
Ob 19. 12. 2018 ob 7:21, solorider pravi:

Nov!

Nimam usb imam pa še eno navadno vtičnico...

Si že naštudiral kje je problem?

 

Objavljeno
Ob 19. 12. 2018 ob 7:21, solorider pravi:

Nov!

Nimam usb imam pa še eno navadno vtičnico...

Se je mel nov aku možnost napolnit do konca...polnilc/fura....?

Zdravje aku je najbolj točno določiti s polnilcem ki prikazuje ampere polnjenja.

In sicer po 5min po priklopu ne sme pasti pod 10%nazivne aku...

Primer aku je 12aH, po 5 minutah mora polniti z več kot 1.2A....

Tudi nov je lahko ifiy.

Če maš nožnost poskusi z ampermetrom kot sm kracal zgoraj....

Objavljeno
pred 2 urami, kasti pravi:

Si že naštudiral kje je problem?

 

Zdajle grem zmerit, če mi je kaj padlo, ko sem izklopil meglenke...poročam :yea1:

Objavljeno
On 12/21/2018 at 8:43 AM, Wakasaki said:

Se je mel nov aku možnost napolnit do konca...polnilc/fura....?

Zdravje aku je najbolj točno določiti s polnilcem ki prikazuje ampere polnjenja.

In sicer po 5min po priklopu ne sme pasti pod 10%nazivne aku...

Primer aku je 12aH, po 5 minutah mora polniti z več kot 1.2A....

Tudi nov je lahko ifiy.

Če maš nožnost poskusi z ampermetrom kot sm kracal zgoraj....

Ja, a si ti to prav zapisal, ker če ne pade pod 1,2A, ne vem kako ohranjevalec akumulatorja sploh neha ohranjat AKU, ker ne polne čez 1 amper. Pr avtomobilskih vem da pade amperaža pod 2 ampera, mogoče 1.5 A, ko se napolni s polnilcem za akumulator. Se pravi mora biti tok pri motorskem Aku, kar nekaj manjši glede na manjšo kapaciteto.

Objavljeno
Ob 18. 12. 2018 ob 13:38, solorider pravi:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

 

Ob 21. 12. 2018 ob 10:33, solorider pravi:

Zdajle grem zmerit, če mi je kaj padlo, ko sem izklopil meglenke...poročam :yea1:

Tudi, ko so bile meglenke izklopljene je isto. Zdaj ga bom nafilal in jutri izklopim in bom videl kako dolgo bo poln brez vsega...

Verjetno mi ga nekaj drugega sprazne ...

Objavljeno

Če ti nekaj prazni pomeri z ampermetrom med minus polom akumulatorja in kleme, katero odklopiš. Menda naj bi bilo normalno praznjenje do 0,03A. Če je višje, ugotoviš z odstranjevanjem varovalk, kje je problem.

Objavljeno
pred 8 urami, solorider pravi:

nafilal in jutri izklopim

Pojutrišnjem je tako "fura"....:P

Objavljeno
Ob 23. 12. 2018 ob 12:38, KyoKon pravi:

Ja, a si ti to prav zapisal, ker če ne pade pod 1,2A, ne vem kako ohranjevalec akumulatorja sploh neha ohranjat AKU, ker ne polne čez 1 amper. Pr avtomobilskih vem da pade amperaža pod 2 ampera, mogoče 1.5 A, ko se napolni s polnilcem za akumulator. Se pravi mora biti tok pri motorskem Aku, kar nekaj manjši glede na manjšo kapaciteto.

Desc govorimo o praznem aku.Ko je poln itak da pade tud na manj kot 1A...

Prazen pa, kot sem napisal....

Objavljeno
Ob 18. 12. 2018 ob 13:38, solorider pravi:

Sprazne mi acu. na cca en teden in mi ga izprazne na pol. Zdaj sem imel odklopljen  kabel od gps-a in mi dela isto. Zdaj sem izključil meglenke in bom videl kaj mi pobira štrom,. mislim, da je nekaj drugega. Je imel kdo ta primer in kaj bi lahko bilo narobe. Lp

 

Ob 21. 12. 2018 ob 10:33, solorider pravi:

Zdajle grem zmerit, če mi je kaj padlo, ko sem izklopil meglenke...poročam :yea1:

 

Ob 30. 12. 2018 ob 11:29, solorider pravi:

 

Tudi, ko so bile meglenke izklopljene je isto. Zdaj ga bom nafilal in jutri izklopim in bom videl kako dolgo bo poln brez vsega...

Verjetno mi ga nekaj drugega sprazne ...

Evo en teden je na okoli in ACU. je ok....zdaj je na motorju, bi lahko bil alternator, računalnik ali kaj tretjega.... :hmm:

Objavljeno
pred 3 urami, solorider pravi:

bi lahko bil alternator,

Slaba ena ali več diod na usmerniškem delu v alternatorju, eden od možnih vzrokov.

Objavljeno
pred eno uro, MiNa pravi:

Slaba ena ali več diod na usmerniškem delu v alternatorju, eden od možnih vzrokov.

Bo Simon ugotavljal :yea1:

Objavljeno
Ob 18. 12. 2018 ob 15:18, solorider pravi:

 

Imam kljuc v kljucavnici :hmm:alarm ni prizgan....

Alarm vedno vleče nek določen tok. Preizkušeno in sem alarm snel in namontiral aftermarket zadevo. Ni več problema.

Ob 30. 12. 2018 ob 15:19, vandrovec pravi:

Če ti nekaj prazni pomeri z ampermetrom med minus polom akumulatorja in kleme, katero odklopiš. Menda naj bi bilo normalno praznjenje do 0,03A. Če je višje, ugotoviš z odstranjevanjem varovalk, kje je problem.

Voziš BMW pa neveš da nima varovalk...ajajaj!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!