Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Ko smo že pri dizah in bogatejših mešanicah - a ima kdo prenosni 'wideband' lambda merilec - in bi bil pripravljen to posodit?

D.

Objavljeno

Pri ful gasu pomoje ce dvignes iglo se ne zgodi nic. Je mesanica ista kot prej. Samo prej pri manjsih gasih je vec bencina.

To lahko dosežeš tudi z dvigom igle - tega se bom lotil v nekaj dneh. Vendar nisem 100%, da to obogati mešanico tudi pri full gasu in visokih obratih.

D.

Kje bi dubu dize za mikunijev vplinjac? Po moznosti kje blizu lj?

Objavljeno (popravljeno)

Pri ful gasu pomoje ce dvignes iglo se ne zgodi nic. Je mesanica ista kot prej. Samo prej pri manjsih gasih je vec bencina.

Kje bi dubu dize za mikunijev vplinjac? Po moznosti kje blizu lj?

Ko boš to zvedu, mi prosim javi. Jaz sem jih dobil na nekem Suzuki servisu v Graz-u.

Serijsko so menda vgrajene dize št. 125 - tako kot na GS500...

Dobil sem informacijo, da je na višini cca. 1500m (5000 ft), kjer je zaradi redkejšega zraka mešanica v bistvu bogatejša kot v nižni, diza velikosti 130 še vedno premalo (in to s serijskim izpuhom/filtrom).

Tako da boš pri nas verjetno rabil kakšno dizo št. 145 ali še več...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Bogatejša zmes ti bo poleg večje porabe goriva povečala tudi porabo olja.

Kako pa bogatejša zmes vpliva na porabo olja!?

D.

Objavljeno

Tok mejhne dize ma? (125).

Jst sm mel na yamahi tdr 125 dizo (155), dobr sam to je 2t motor in je verjetno mal drugace vse skup.

Pomoje bi blo smiselno it tja do 140 vec ne. Vem da so pri sportnih filtrih sli priblizno za 10% cez org. velikost.

Ko boš to zvedu, mi prosim javi. Jaz sem jih dobil na nekem Suzuki servisu v Graz-u.

Serijsko so menda vgrajene dize št. 125 - tako kot na GS500...

Dobil sem informacijo, da je na višini cca. 1500m (5000 ft), kjer je zaradi redkejšega zraka mešanica v bistvu bogatejša kot v nižni, diza velikosti 130 še vedno premalo (in to s serijskim izpuhom/filtrom).

Tako da boš pri nas verjetno rabil kakšno dizo št. 145 ali še več...

D.

Objavljeno (popravljeno)

Kako pa bogatejša zmes vpliva na porabo olja!?

D.

Bolj spira oljni film s sten valjev skozi auspuh ven.

Podobno je pri kratkih vožnjah, kjer avto/motor dela pod "chok"-om ali mu rač diktira bogatejšo zmes.

Trenutno imaš optimalno zmes goriva in zraka v širokem območju vrtljajev motorja. Z večjo dizo (že z odvitim prostim tekom na preko 2,5 vrtljaja) se ti zna zgoditi, da motor spodaj (napr. pod 5.000 vrt-1) ne bo več odziven, ker zmes ne bo več optimalna. Verjetno ga boš moral bolj držati v vrtljajih za dinamično vožnjo.

Popravljeno . Popravil Leon
Objavljeno

To lahko dosežeš tudi z dvigom igle - tega se bom lotil v nekaj dneh. Vendar nisem 100%, da to obogati mešanico tudi pri full gasu in visokih obratih.

D.

Ko se boš loteval......ali bi se ti dalo šraufanje fotodokumentirat?

Kam misliš vtaknit lambdo? Jaz sicer imam dostop do lambda merilca (TESTERJA) pri žlahti. Kako bi se ti lotil meritev z orig. izpuhom?

LP

Objavljeno

Bolj spira oljni film s sten valjev skozi auspuh ven.

Podobno je pri kratkih vožnjah, kjer avto/motor dela pod "chok"-om ali mu rač diktira bogatejšo zmes.

Trenutno imaš optimalno zmes goriva in zraka v širokem območju vrtljajev motorja. Z večjo dizo (že z odvitim prostim tekom na preko 2,5 vrtljaja) se ti zna zgoditi, da motor spodaj (napr. pod 5.000 vrt-1) ne bo več odziven, ker zmes ne bo več optimalna. Verjetno ga boš moral bolj držati v vrtljajih za dinamično vožnjo.

Bistvo menjavanja diz je da izboljšaš delovanje in odzivanje motorja, ne pa ravno obratno. In če imaš tolk močno zmes nastavljeno da bi ti spiral olje, motor sploh ne bo več lepo laufal, velika poraba in že zaradi tega boš menjal dize, še preden bi po tvojem prišlo do kakšne povečane porabe olja.

ICE-MAN poglej, kakšne velikosti ima dyno-jet za tvoj motor po stopnjah, lahko tudi za SV-ja gledaš in pol daš take dize noter ki ti ustrezajo.

Kaj bi pa sploh rad dosegel?

Objavljeno

Pri ful gasu pomoje ce dvignes iglo se ne zgodi nic. Je mesanica ista kot prej. Samo prej pri manjsih gasih je vec bencina.

Kje bi dubu dize za mikunijev vplinjac? Po moznosti kje blizu lj?

v LJ naj bi bila zdaj neka KTM trgovina, tam bi morali met

Objavljeno

Bistvo menjavanja diz je da izboljšaš delovanje in odzivanje motorja, ne pa ravno obratno. In če imaš tolk močno zmes nastavljeno da bi ti spiral olje, motor sploh ne bo več lepo laufal, velika poraba in že zaradi tega boš menjal dize, še preden bi po tvojem prišlo do kakšne povečane porabe olja.

Govorim o porabi + 1l /10000 km - odvisno kako zluftane obročke že imaš

Nizki obrati do 6.000 so problematični - odzivnost se poslabša, ker ga duši.

Objavljeno

Ko se boš loteval......ali bi se ti dalo šraufanje fotodokumentirat?

Kam misliš vtaknit lambdo? Jaz sicer imam dostop do lambda merilca (TESTERJA) pri žlahti. Kako bi se ti lotil meritev z orig. izpuhom?

Glede na to, da ima orig. izpuh katalizator, bi bilo treba O2 senzor montirat bolj spredaj - recimo tam, ko se združita cevi od prednjega in zadnejga cilindra...

Vendar bom namestil odprt izpuh, tako da bi lambdo preprosto vtaknil dovolj globoko v lonec. Lambda merilec si bom verjetno moral narediti sam, saj bi rad meril zadevo med vožnjo, zapomnit pa bi si morala obrate in izmerjeno lambdo...

D.

Objavljeno

V dynoyet kompletu stage 1 za sv650 so dize od 132 do 146 dize (v koraku 0,02mm).

Moj namen ni povecati moci ,navora rad bi ohranil priblizno org vrednosti. Moj namen je podaljsati motorju zivljensko dobo, ker ima zaradi euro norm izredno majhne dize ter boro zmes s tem pa povecano temp izgorevanja.

Objavljeno

Serijsko so menda vgrajene dize št. 125 - tako kot na GS500...

Dobil sem informacijo, da je na višini cca. 1500m (5000 ft), kjer je zaradi redkejšega zraka mešanica v bistvu bogatejša kot v nižni, diza velikosti 130 še vedno premalo (in to s serijskim izpuhom/filtrom).

Tako da boš pri nas verjetno rabil kakšno dizo št. 145 ali še več...

D.

Mojster, ki je že reševal te probleme pravi, da treba zamenjat dize od MINIMUMA. Pašejo original od SV-ja in so par EUR. Huso (vsaj moj) "strelja" samo z zaprtim gasom, kar potrjuje njegove izkušnje. Drugače pa pri pospeševanju ali pa pri končnih obratih dela zvezno in bp. Alora so glavne dize prave velikosti, čeprav jih bom verjetno zamenjal zaradi odprtega avspuha.

Verjetno so problemi vezani na prerevno mešanico posledica dolgotrajnih spustov z zaprtim gasom. :hmm:

Ko zrihtam poročam.

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

TOREJ IMAM PROBLEM PRI MENJAVI zavorne tekočine mi je ostal en delček na sliki ima številko 8

sedaj me pa zanima kam pride ustavljen ker zgleda kot nekakšna zapiralka .?

čemu sploh služi ?

toj doma či majstri povejte čimprej da bom lahko dokončal menjavo

post-7302-1137952218_thumb.jpg

Objavljeno

ce je to mali plehnati delcek bi naj to bila nekaksna "loputica", ki "omejuje pretok tekocine" (kdo ve podrobneje/natancneje ?!). vstavljena je pred odprtino iz rezervoarja (z notranje strani).

cemu tocno sluzi ne vem, mi pa se ni nobena "ostala".

kako si menjal tekocino?! :?

Objavljeno

TOREJ IMAM PROBLEM PRI MENJAVI zavorne tekočine mi je ostal en delček na sliki ima številko 8

sedaj me pa zanima kam pride ustavljen ker zgleda kot nekakšna zapiralka .?

čemu sploh služi ?

Pri Hondah se zadeva imenuje 'PROTECTOR', čemu pa služi, pa iz risbe ne znam razbrat...

D.

Objavljeno

ce je to mali plehnati delcek bi naj to bila nekaksna "loputica", ki "omejuje pretok tekocine" (kdo ve podrobneje/natancneje ?!). vstavljena je pred odprtino iz rezervoarja (z notranje strani).

cemu tocno sluzi ne vem, mi pa se ni nobena "ostala".

kako si menjal tekocino?! :?

odprl sem tista dva šraufka na vsakega nataknil gumijasto cevko pa obe cevki v steklenico potem sem z bremzo izcrpal olje nalil novo in izčrpal zrak

Objavljeno

si v rezervoarju zgoraj kaj razdiral? ta del, ce se ne motim, pride pred odprtino pumpe v rezervoarju.

Objavljeno

Kako naj razbremenim zavorne batke, ne da bi sistem "einlüftal" <_< :doze: :blush:

Objavljeno

Kako naj razbremenim zavorne batke, ne da bi sistem "einlüftal" <_< :doze: :blush:

samo noter ji stisni zato nerabiš einluftati

Objavljeno

obstaja več variant kako to narediti ena je da čeljusti sploh ne vzameš dol in z orodjem v obliki crke L ki ga vtakneš med ploščico in disk stisneš bat noter druga pa je da vzameš celjust dol in tako stisneš bat saj ne gre tako trdo da bi bil problem

Objavljeno

Kako naj razbremenim zavorne batke, ne da bi sistem "einlüftal" <_< :doze: :blush:

Najprej mal zavorne tekočine iz rezervoarja pozaugi pa ga zapri. Pol pa če imaš smolo in imaš zapečeno svinjarijo na batkih, se boš kar lepo namučil, lahko grejo pa kar na roko.

A boš ploščice menjal?

Objavljeno

Najprej mal zavorne tekočine iz rezervoarja pozaugi pa ga zapri. Pol pa če imaš smolo in imaš zapečeno svinjarijo na batkih, se boš kar lepo namučil, lahko grejo pa kar na roko.

A boš ploščice menjal?

In zakaj zavorno tekočino prej ven? Če jo nisi nič dolival, bo zavorna tekočina v posodi po vrnitvi batkov spet na maksimumu.

Objavljeno

A boš ploščice menjal?

Ne ne. :blush: Sem jih na Božič. :naughty:

Le zanima me za naslednjiš, ker sedaj sem se kar malo matral, da sem jih z leseno palčno premaknil. :blush:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!