Barracuda Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 (popravljeno) Ne buče prodajat pri kurjenju gume sklopka NIČ netrpi trpi edino mašina zaradi (največkrat)previsokih obratov in še posebno mašina z zračnim hlajenjem zaradi pregrevanja saj ni takrat hlajena z dovodom zraka kot pri vožnji,najbolj trpi samo guma!!!! :headbang: Ja sam gede na neznaje ki ga imjo kurjači gum, trpi tudi sklopka preden se naučijo gumo kurit ;) Nasploh pa je to z merjenjem debeline lamel bila edina taka zamisel ki sem se je domislil kako bi sploh lahko preveril stanje km motorja. Je pa kot taka totalno nezanesljiva Popravljeno Marec 24, 2009. Popravil Barracuda
axilon Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 ja jst bi pogledu kuk je od kamnčkov podrsan ter poškodovan spodnji del motorja (karter ipd), pa še barve krivin če so zravn izpuhi (pač če jih ma doma)...
motorist Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 ja jst bi pogledu kuk je od kamnčkov podrsan ter poškodovan spodnji del motorja Glede na to da ima oklepe je verjetno bolj malo poškodovana.
muki Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Te ploščice(plehki)so med ploščico in batkom samo zaradi preprečevanja cviljenja zavor in je dovolj,če je ploščica samo pri batku.Bolj važno je,da pološčico malo namažeš z bakreno mastjo daš ta plehek ga tudi malo namažeš in zmontiraš.Na nasprotni stran kjer ni plehka,pa samo malo namašži po ploščici tam kjer se naslanja na klešča! :whistle: Hvala za pomoč :worship: :worship: :worship: lp
axilon Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Glede na to da ima oklepe je verjetno bolj malo poškodovana. kljub oklepom se spodnji del agregata poškoduje od kamnčkov...sicer manj, to je res. Če ma 1500 km, bi mogu bit spodnji del agregata kot nov, če pa ma recmo 25k km, pa temu ni več tko... No, take izkušnje mam jst... lp
speed Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Mene pa zanima kdaj je treba menjat ležaje na kolesih? Je to potrebno samo, ko dobijo luft, ali je predpisana kilometraža za zamenjavo? Kako in s čim (kakšno orodje) se jih da, zamenat, glede na to da so pošteno nabiti v platišče. Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem. LP Speed
trebor Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Mene pa zanima kdaj je treba menjat ležaje na kolesih? Je to potrebno samo, ko dobijo luft, ali je predpisana kilometraža za zamenjavo? Kako in s čim (kakšno orodje) se jih da, zamenat, glede na to da so pošteno nabiti v platišče. Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem. LP Speed Menjaš jih, ko dobijo zračnost. Za zamenjavo je pa najbolje, da uporabiš "abciger" za ven izvlečt in prešo, da jih vstaviš nazaj (nove seveda :rolleyes: ). Prešo pa zato, da jih ne poškoduješ s kladivom, ko jih not zabijaš, pa še bolj natančno je. LP Robert
Jure Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 "Preša" je lahko navojna palica s podložko in matico na vsaki strani :)
trebor Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 "Preša" je lahko navojna palica s podložko in matico na vsaki strani :) Princip je isti, vse ostalo so nianse :naughty: . LP R
ciciban Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 (popravljeno) Ležaje menjaš ko so zanič (glasni in/ali zračnost večja). So standardni stožičasti, ki jih dobiš za vsakim vogalom. Istočasno menjaš še semeringe ali kakšna druga tesnila. Rabiš "abciger", da jih dobiš ven in navojno palico, da jih daš nazaj. Aja, pa navodila je fajn met! Evo, so že drugi lepo napisal... Popravljeno Marec 25, 2009. Popravil ciciban
no_name Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 So standardni stožičasti Pri katerem motorju?
motorist Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Na monstru niso stožčasti. So pa navadni kroglični, ki jih tut dobiš za vsakim vogalom :D
no_name Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Kšn BMW al pa ostali kardanarji bi znal imet :hmm:
motorist Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Mogoče tisti, ki imajo zadaj enojno nihajko?
Dolenc™ Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Še eno vprašaje :D Šla mi je spredna luč, pa nisem siguren al je žarnica ali kaj drugega A lahko z multimetrom sprobam če konektor da kaj od sebe al bom tko naredu stik? Raj prej vprašam :D
Barracuda Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Še eno vprašaje :D Šla mi je spredna luč, pa nisem siguren al je žarnica ali kaj drugega A lahko z multimetrom sprobam če konektor da kaj od sebe al bom tko naredu stik? Raj prej vprašam :D preprosto daš not drugo žarnico, verjetno nimaš tako eksotične da nebi mel v noben avtu take rezerve? Drugače pa lahk probaš z bilokatero žarnico sam da nanjo nalotaš kabelčke in jih vtakneš v konektor. Skurit pa teoretično nebi smel nič sam pazi da bo multimeter prav naštiman pa da boš mel luči prižgana ain da boš v prave luknje tiščal :D
motorist Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Drugač lahko tut žarnico izmeriš, če še ima stik (na multimetru tista funkcija ki piska :)). A lahko z multimetrom sprobam če konektor da kaj od sebe al bom tko naredu stik? Raj prej vprašam Če imaš nastavljeno na volte, ne morš nč skurit.
Dolenc™ Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Hvala lepa, sej se mi je zdelo ampak sem raje prej vprašal :D Žarnico že imam drugo, sej zato mi je blo čudno ker tud ta ne dela, če ne bo dal konektor nč iz sebe, bo treba spet šravfat.. Jeb....
Barracuda Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Hvala lepa, sej se mi je zdelo ampak sem raje prej vprašal :D Žarnico že imam drugo, sej zato mi je blo čudno ker tud ta ne dela, če ne bo dal konektor nč iz sebe, bo treba spet šravfat.. Jeb.... Potem previri stikalo
Dolenc™ Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Eto sem zdele sprobal Konektor da malo preko 12v če je na suho. Ko pa notri utaknem žarnico nč od njega :), žarnica dela, tudi stara žarnica je delujoča. Počas mi bo idej zmankal :)
motorist Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 A ko daš žarnico noter, na konktorju ni več 12V al kok misliš da ni nč od njega?
MiNa Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Nekje imaš slab stik! 12v žarnica 55W ti porabi cca 4,6A, to pa je tok, ki ga slab stik ne prenese in tam se ti pojavi padec napetost. Zato tudi, ko vstaviš žarnico ni več na konektorju napetosti. Poglej stikalo in pa vse kontakte. Pomagaj si s kakšnim načrtom za tvoj mopek bo lažje.
Guest Brumer Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Letim v gražo, pa da vidmo :) Najprej preveri varovalke ker luči imajo po navadi kar tri varovalke in sicer posebej parkirna,kratka in dolga,če so vse cele potem šele preglej stikalo,še posebno poglej,če dobi stikalo + od ključavnice,ker luč gori ponavadi šele ko daš kontakt. :hmm: special749 in maco47 1 1
motorist Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Najprej preveri varovalke Sam sej če pomeri na konektorju 12V pol ne more bit varovalka...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se