Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Ne buče prodajat pri kurjenju gume sklopka NIČ netrpi trpi edino mašina zaradi (največkrat)previsokih obratov in še posebno mašina z zračnim hlajenjem zaradi pregrevanja saj ni takrat hlajena z dovodom zraka kot pri vožnji,najbolj trpi samo guma!!!! :headbang:

Ja sam gede na neznaje ki ga imjo kurjači gum, trpi tudi sklopka preden se naučijo gumo kurit ;)

Nasploh pa je to z merjenjem debeline lamel bila edina taka zamisel ki sem se je domislil kako bi sploh lahko preveril stanje km motorja. Je pa kot taka totalno nezanesljiva

Popravljeno . Popravil Barracuda
Objavljeno

ja jst bi pogledu kuk je od kamnčkov podrsan ter poškodovan spodnji del motorja (karter ipd), pa še barve krivin če so zravn izpuhi (pač če jih ma doma)...

Objavljeno
ja jst bi pogledu kuk je od kamnčkov podrsan ter poškodovan spodnji del motorja

Glede na to da ima oklepe je verjetno bolj malo poškodovana.

Objavljeno
Te ploščice(plehki)so med ploščico in batkom samo zaradi preprečevanja cviljenja zavor in je dovolj,če je ploščica samo pri batku.Bolj važno je,da pološčico malo namažeš z bakreno mastjo daš ta plehek ga tudi malo namažeš in zmontiraš.Na nasprotni stran kjer ni plehka,pa samo malo namašži po ploščici tam kjer se naslanja na klešča! :whistle:

Hvala za pomoč :worship: :worship: :worship:

lp

Objavljeno
Glede na to da ima oklepe je verjetno bolj malo poškodovana.

kljub oklepom se spodnji del agregata poškoduje od kamnčkov...sicer manj, to je res.

Če ma 1500 km, bi mogu bit spodnji del agregata kot nov, če pa ma recmo 25k km, pa temu ni več tko...

No, take izkušnje mam jst...

lp

Objavljeno

Mene pa zanima kdaj je treba menjat ležaje na kolesih?

Je to potrebno samo, ko dobijo luft, ali je predpisana kilometraža za zamenjavo?

Kako in s čim (kakšno orodje) se jih da, zamenat, glede na to da so pošteno nabiti v platišče.

Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem.

LP Speed

Objavljeno
Mene pa zanima kdaj je treba menjat ležaje na kolesih?

Je to potrebno samo, ko dobijo luft, ali je predpisana kilometraža za zamenjavo?

Kako in s čim (kakšno orodje) se jih da, zamenat, glede na to da so pošteno nabiti v platišče.

Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem.

LP Speed

Menjaš jih, ko dobijo zračnost. Za zamenjavo je pa najbolje, da uporabiš "abciger" za ven izvlečt in prešo, da jih vstaviš nazaj (nove seveda :rolleyes: ). Prešo pa zato, da jih ne poškoduješ s kladivom, ko jih not zabijaš, pa še bolj natančno je.

LP Robert

Objavljeno

"Preša" je lahko navojna palica s podložko in matico na vsaki strani :)

Objavljeno
"Preša" je lahko navojna palica s podložko in matico na vsaki strani :)

Princip je isti, vse ostalo so nianse :naughty: .

LP R

Objavljeno (popravljeno)

Ležaje menjaš ko so zanič (glasni in/ali zračnost večja). So standardni stožičasti, ki jih dobiš za vsakim vogalom. Istočasno menjaš še semeringe ali kakšna druga tesnila. Rabiš "abciger", da jih dobiš ven in navojno palico, da jih daš nazaj. Aja, pa navodila je fajn met!

Evo, so že drugi lepo napisal...

Popravljeno . Popravil ciciban
Objavljeno
So standardni stožičasti

Pri katerem motorju?

Objavljeno

Na monstru niso stožčasti. So pa navadni kroglični, ki jih tut dobiš za vsakim vogalom :D

Objavljeno

Kšn BMW al pa ostali kardanarji bi znal imet :hmm:

Objavljeno

Mogoče tisti, ki imajo zadaj enojno nihajko?

Objavljeno

Še eno vprašaje :D

Šla mi je spredna luč, pa nisem siguren al je žarnica ali kaj drugega

A lahko z multimetrom sprobam če konektor da kaj od sebe al bom tko naredu stik? Raj prej vprašam :D

Objavljeno
Še eno vprašaje :D

Šla mi je spredna luč, pa nisem siguren al je žarnica ali kaj drugega

A lahko z multimetrom sprobam če konektor da kaj od sebe al bom tko naredu stik? Raj prej vprašam :D

preprosto daš not drugo žarnico, verjetno nimaš tako eksotične da nebi mel v noben avtu take rezerve?

Drugače pa lahk probaš z bilokatero žarnico sam da nanjo nalotaš kabelčke in jih vtakneš v konektor.

Skurit pa teoretično nebi smel nič sam pazi da bo multimeter prav naštiman pa da boš mel luči prižgana ain da boš v prave luknje tiščal

:D

Objavljeno

Drugač lahko tut žarnico izmeriš, če še ima stik (na multimetru tista funkcija ki piska :)).

A lahko z multimetrom sprobam če konektor da kaj od sebe al bom tko naredu stik? Raj prej vprašam

Če imaš nastavljeno na volte, ne morš nč skurit.

Objavljeno

Hvala lepa, sej se mi je zdelo ampak sem raje prej vprašal :D

Žarnico že imam drugo, sej zato mi je blo čudno ker tud ta ne dela, če ne bo dal konektor nč iz sebe, bo treba spet šravfat.. Jeb....

Objavljeno
Hvala lepa, sej se mi je zdelo ampak sem raje prej vprašal :D

Žarnico že imam drugo, sej zato mi je blo čudno ker tud ta ne dela, če ne bo dal konektor nč iz sebe, bo treba spet šravfat.. Jeb....

Potem previri stikalo

Objavljeno

Eto sem zdele sprobal

Konektor da malo preko 12v če je na suho. Ko pa notri utaknem žarnico nč od njega :), žarnica dela, tudi stara žarnica je delujoča.

Počas mi bo idej zmankal :)

Objavljeno

A ko daš žarnico noter, na konktorju ni več 12V al kok misliš da ni nč od njega?

Objavljeno

Nekje imaš slab stik! 12v žarnica 55W ti porabi cca 4,6A, to pa je tok, ki ga slab stik ne prenese in tam se ti pojavi padec napetost. Zato tudi, ko vstaviš žarnico ni več na konektorju napetosti.

Poglej stikalo in pa vse kontakte. Pomagaj si s kakšnim načrtom za tvoj mopek bo lažje.

Objavljeno
Letim v gražo, pa da vidmo :)

Najprej preveri varovalke ker luči imajo po navadi kar tri varovalke in sicer posebej parkirna,kratka in dolga,če so vse cele potem šele preglej stikalo,še posebno poglej,če dobi stikalo + od ključavnice,ker luč gori ponavadi šele ko daš kontakt. :hmm:

Objavljeno
Najprej preveri varovalke

Sam sej če pomeri na konektorju 12V pol ne more bit varovalka...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!