Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Rajši epoxy, določeni aralditi vsebujejo kovinski prah, kar pa lahko zmede indukcijsko zanko v senzorju.

Lp T.

Araldit (rapid) katerega lahko kupiš pri nas NE VSEBUJE nikakršnih prevodnih materijalov in je edini in najboljši za take stvari, ko se posuši postane trda plastika namreč poznam stvar in delam z njim že kar, če verjameš ali ne od leta 1967.To je proizvod Cibe-Geygi Basel samo takrat se je araldit strdil šele po treh urah, popolnona posušil pa šele po 24-tih urah, današnji Araldit -rapid se strdi po ca 15-tih minutah,poplnoma suh pa je v ca 3-erh urah.

Ps.če stvar nepoznaš nemešaj hrušk in jabolk medseboj! :hmm:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
Sej sklopke ni treba stisnat do konca da lahko lepo prestaviš-med vožnjo je dovolj samo par mm.

Za šaltanje navzgor tudi teh par milimetrov nipotrebo stisnit, če si vsaj malo starga motorista.

Pa brez zamere izireiderji, ženske in začetniki. :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
Za šaltanje navzgor tudi teh par milimetrov nipotrebo stisnit, če si vsaj malo starga motorista.

Pa brez zamere izireiderji, ženske in začetniki. :whistle:

:chase::lol1:

Objavljeno

Pozabil si še pussyje :whistle:

Kar pa se araldita tiče je to komercialno ime za lepila na epoxy bazi in jih je mimogrede precej vrst.

Objavljeno

Meni se tudi uradno v prednji bremzi zatikajo batki.

A je to težko za popravt al kako to gre?

LP

Objavljeno

ocisti vse skupaj.

Objavljeno

Kupi se čistilo za zavore, pa spucej batke, kar nadležna zadeva :), pa pravilno prezrači zavore. Če nisi čist siguren kaj delaš pelji raje mehaniku, ker to ti bo čist poceni zrihtov, pa bo saj delalo.

Objavljeno (popravljeno)
Kupi se čistilo za zavore, pa spucej batke, kar nadležna zadeva :) , pa pravilno prezrači zavore. Če nisi čist siguren kaj delaš pelji raje mehaniku, ker to ti bo čist poceni zrihtov, pa bo saj delalo.

Bom kar to upoštevou,

Hvala

Popravljeno . Popravil Prevtzer
Objavljeno

Lp,

očetov prijatel ima ATV CF MOTO CF 500A letnik 2008. NA eni strani sem zasledil da lahko imajo 14 ali pa 24kW. Zanima me kako se tas blokada odstrani ali kaj druga to pomeni? Pa če se ko je ta blokada odtranjena če se da še kaj sfrizirat in kako.

hvala

(isto sem napisal tudi v temo za ATV-je, vendar se mi zdi ta tu bol brana)

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo še enkrat :naughty:

Na ninji 7 imam sledeč problem: ko se zagreje, ji začnne jemati moč (to opazim predvsem v klanec ko se peljem počas, se pravi brez zaleta), potem pa malo stisnem kuplongo pa nabijem gas da dobi nazaj ture, pa je spet dober za par minut, ko ga pa recimo takrat ogasnem, pa ne vžge dokler se čist ne ohladi. Mrzel pa dela kot nov. Aja pa vse 4 svečke mam nove, menju sm eno kapco svečke ter ta kabel tudi izoliral temperaturno. Zračni filter je tud nov. Ventilator pa hladilnik mi dela normalno, razen da mi malo antifriz ven meče ker sm ga mende mal preveč not dau. Dotok bencina sem že preveru... Bi mogoč moral ostale kable od cinšpule pa to svečke tud temperaturno dodatno izolirat, čeprau imajo tisto industrijsko izolacijo ali kaj bi ti lahko bilo? Se mi ga splača to na servis ulečit, ker se bojim da je čist kaka banalna okvarca?

Lp!

Popravljeno . Popravil Cestakar
Objavljeno

Skoraj zagotovo je problem v uplinjačih.

Bo treba preverit dize, plovce in ostalo...

Objavljeno
Skoraj zagotovo je problem v uplinjačih.

Bo treba preverit dize, plovce in ostalo...

aha, pol je pa najboljš da grem kr na servis z njim, pa oni to prepučejo...

Objavljeno
Zdravo še enkrat :naughty:

Na ninji 7 imam sledeč problem: ko se zagreje, ji začnne jemati moč (to opazim predvsem v klanec ko se peljem počas, se pravi brez zaleta), potem pa malo stisnem kuplongo pa nabijem gas da dobi nazaj ture, pa je spet dober za par minut, ko ga pa recimo takrat ogasnem, pa ne vžge dokler se čist ne ohladi. Mrzel pa dela kot nov. Aja pa vse 4 svečke mam nove, menju sm eno kapco svečke ter ta kabel tudi izoliral temperaturno. Zračni filter je tud nov. Ventilator pa hladilnik mi dela normalno, razen da mi malo antifriz ven meče ker sm ga mende mal preveč not dau. Dotok bencina sem že preveru... Bi mogoč moral ostale kable od cinšpule pa to svečke tud temperaturno dodatno izolirat, čeprau imajo tisto industrijsko izolacijo ali kaj bi ti lahko bilo? Se mi ga splača to na servis ulečit, ker se bojim da je čist kaka banalna okvarca?

Lp!

Si prepričan da se ti ne pregreva ?

Da ni kaka vodna črpalka vprašljiva ? Sploh če ti meče hladilno tekočino ven ? Ker če bi je bilo preveč je vrže ven kar je preveč pol pa bi naj bil mir.

D.

Objavljeno

Namen imam zamenjat agregat pri svoji ninji. Na kaj naj bom pozoren pri demontaži in montaži agregata. Iščem pa tudi tist specialen ključ za tiste vijake odtegnit in na koncu zategnit...

hvala za help

LP, Rok

Objavljeno
Zdravo še enkrat :naughty:

Na ninji 7 imam sledeč problem: ko se zagreje, ji začnne jemati moč (to opazim predvsem v klanec ko se peljem počas, se pravi brez zaleta), potem pa malo stisnem kuplongo pa nabijem gas da dobi nazaj ture, pa je spet dober za par minut, ko ga pa recimo takrat ogasnem, pa ne vžge dokler se čist ne ohladi. Mrzel pa dela kot nov. Aja pa vse 4 svečke mam nove, menju sm eno kapco svečke ter ta kabel tudi izoliral temperaturno. Zračni filter je tud nov. Ventilator pa hladilnik mi dela normalno, razen da mi malo antifriz ven meče ker sm ga mende mal preveč not dau. Dotok bencina sem že preveru... Bi mogoč moral ostale kable od cinšpule pa to svečke tud temperaturno dodatno izolirat, čeprau imajo tisto industrijsko izolacijo ali kaj bi ti lahko bilo? Se mi ga splača to na servis ulečit, ker se bojim da je čist kaka banalna okvarca?

Lp!

Te ninje ko so segrete težje vžgejo od večine motociklov. Sploh to kar imaš ti napisano v svojem profilu je eden najbol smotanih mopedov :)

Če imaš FCR vplinjače je normalno da spodaj od motorja ni nič! Poglej pod kestlnom kjer so vidni fergazarji in preberi kaj piše. Amapak glede

nato da je R sem skoraj 100% da so FCR vplinjači, če temu ni tako potem ali motor ni R ali pa so bili menjani fergazarji.

LP, Rok

Objavljeno

Namen imam zamenjat agregat pri svoji ninji. Na kaj naj bom pozoren pri demontaži in montaži agregata. Iščem pa tudi tist specialen ključ za tiste vijake odtegnit in na koncu zategnit...

hvala za help

Pazi, da ti pri demontaži na nogo nepade!!!!!!! :hmm:

Ključ bi pri meni našel pri tebi boš moral pa v akcijo.

Ps:pred tem pa vse vijake odvij,zajle odključi in kable odklopi,kar si nemoreš zapomnit pa lepo napiši in nariši.

Pameten piše - trapast si pa zapomni. :OK:

Objavljeno
Pazi, da ti pri demontaži na nogo nepade!!!!!!! :hmm:

Ključ bi pri meni našel pri tebi boš moral pa v akcijo.

Ps:pred tem pa vse vijake odvij,zajle odključi in kable odklopi,kar si nemoreš zapomnit pa lepo napiši in nariši.

Pameten piše - trapast si pa zapomni. :OK:

Hvala Brumer. Se bom držal tvojih navodil... predvsem tista da bi mi na nogo padla mi ne diši :)

Dvigalko imamo tako da upam, da s tem ne bo problemov.

Hvala

LP, Rok

Objavljeno
aha, pol je pa najboljš da grem kr na servis z njim, pa oni to prepučejo...

Ena od variant.

Lahko pa prideš na dyno, pa pomeriva...

Objavljeno
Te ninje ko so segrete težje vžgejo od večine motociklov. Sploh to kar imaš ti napisano v svojem profilu je eden najbol smotanih mopedov :)

Če imaš FCR vplinjače je normalno da spodaj od motorja ni nič! Poglej pod kestlnom kjer so vidni fergazarji in preberi kaj piše. Amapak glede

nato da je R sem skoraj 100% da so FCR vplinjači, če temu ni tako potem ali motor ni R ali pa so bili menjani fergazarji.

LP, Rok

Ja mislim da ima flatslide frgazerje...v prometni mi piše tudi R (120 KM)....pa kolkr sm mal opazvau ko sem imeu razdrtega ima airbox, pod njim pa so potem take 4 trompete za zrak, še pod njim pa naj bi bli ti fergazerji....čeprau niti ne vem v čem je razlika med navadnimi in temi flat fergazerji? A potem zarad teh fergazerjev tko jebe? Sam to mi je zdej začel, prej tega nisem opazil (res da ga imam šele slabo leto)?

Objavljeno
Si prepričan da se ti ne pregreva ?

Da ni kaka vodna črpalka vprašljiva ? Sploh če ti meče hladilno tekočino ven ? Ker če bi je bilo preveč je vrže ven kar je preveč pol pa bi naj bil mir.

D.

Ne vem, tudi možno....sam temperatura čez tisto delovno mi pa nikol ne nabije...sam motor začne moč jemat, pa potem ne vžge če ga sam ugasnem, dokler se ne ohladi.

Objavljeno (popravljeno)

Evo sm ga zdle še enkrat sprobu...mrzel dela kot nov, tudi v klanec mu ni nben problem, speljem lahk v klanec normaln, skoz ma moč, obrate....mrzlega sm ugasniu in še enkrat vžgau, delal brez problema...tko da najbrž je res neki s pregrevanjem glede na to da tud antifriz ven meče tam pod pumpo direkt nad cevmi, pa tudi spodaj pod sedežu ko je posodica ga vn meče....edino temperatura pa nikol ne pride nad delovno, skoz je v mejah normale, tud če ga 2 ure vozm v klanec...kaj bi to lahk blo narobe?

Popravljeno . Popravil Cestakar
Objavljeno
... predvsem tista da bi mi na nogo padla mi ne diši :)

Dvigalko imamo tako da upam, da s tem ne bo problemov.

Jz si naredim prostor okoli in okoli motorja.Pogrnem po tleh rjuho,deko...in potem lepo po vrstnem redu razstavljam in si nastvaljam stvari po tleh.Kar pa ne gre pa po sklopih šravfov v kozarce...Prvič nisem sortiral in sem potem imel konkretne probleme nazaj skupi dat!Je pa res,da je tud vmes minilo kar neki čaša!Še večji problem je ko narediš skupi in moraš narazen vzet,ker neki... :hmm:

Vzami si čas,pa fino je,če ti kdaj kdo kaj pomaga primit!

Objavljeno
Jz si naredim prostor okoli in okoli motorja.Pogrnem po tleh rjuho,deko...in potem lepo po vrstnem redu razstavljam in si nastvaljam stvari po tleh.Kar pa ne gre pa po sklopih šravfov v kozarce...Prvič nisem sortiral in sem potem imel konkretne probleme nazaj skupi dat!Je pa res,da je tud vmes minilo kar neki čaša!Še večji problem je ko narediš skupi in moraš narazen vzet,ker neki... :hmm:

Vzami si čas,pa fino je,če ti kdaj kdo kaj pomaga primit!

hehe...jz čist isto nardim :rolleyes:

Objavljeno
Jz si naredim prostor okoli in okoli motorja.Pogrnem po tleh rjuho,deko...in potem lepo po vrstnem redu razstavljam in si nastvaljam stvari po tleh.Kar pa ne gre pa po sklopih šravfov v kozarce...Prvič nisem sortiral in sem potem imel konkretne probleme nazaj skupi dat!Je pa res,da je tud vmes minilo kar neki čaša!Še večji problem je ko narediš skupi in moraš narazen vzet,ker neki... :hmm:

Vzami si čas,pa fino je,če ti kdaj kdo kaj pomaga primit!

uff hvala hvala za tele nasvete. Bova pa skos najmanj dva, tako da rok ne bo manjkalo :) Danes začnem že

z odstranitvijo vseh kablov in fergazarjev- jutri pa če bo vse šlo kot mora it, zamnjam mašino.

Če se kej zatakne, bom pa spraševal za dodatne nasvete :)

Hvala

LP, Rok

Objavljeno
hehe...jz čist isto nardim

Vidim, da lastniki kawasakijev pogosto menjavajo agregate :D

(pa sorry za :topic: )

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!