Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

uff hvala hvala za tele nasvete. Bova pa skos najmanj dva, tako da rok ne bo manjkalo :) Danes začnem že

z odstranitvijo vseh kablov in fergazarjev- jutri pa če bo vse šlo kot mora it, zamnjam mašino.

Če se kej zatakne, bom pa spraševal za dodatne nasvete :)

Hvala

LP, Rok

Pa kakšna slikca tudi zna pomagat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sm ga zdle še enkrat sprobu...mrzel dela kot nov, tudi v klanec mu ni nben problem, speljem lahk v klanec normaln, skoz ma moč, obrate....mrzlega sm ugasniu in še enkrat vžgau, delal brez problema...tko da najbrž je res neki s pregrevanjem glede na to da tud antifriz ven meče tam pod pumpo direkt nad cevmi, pa tudi spodaj pod sedežu ko je posodica ga vn meče....edino temperatura pa nikol ne pride nad delovno, skoz je v mejah normale, tud če ga 2 ure vozm v klanec...kaj bi to lahk blo narobe?

Preveri črpalko vode, pol preveri termostat, pa dajalec temperature, če ti sploh pravilno prikazuje temperaturo...

Ker lahko da ti senzor narobe kaže - izmeri dejansko temperaturo motorja, izmeri kompresijo pa boš takoj videl kaj in kako

Če pa ni to pa recimo kaj na elektriki.

Ker če bi bili frgazerji mislim da niti hladen ne bi šel, lahko pa se motim.

Ker problem je tista voda - antifriz ki sili ven, tako da najprej to preveri...

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri črpalko vode, pol preveri termostat, pa dajalec temperature, če ti sploh pravilno prikazuje temperaturo...

Ker lahko da ti senzor narobe kaže - izmeri dejansko temperaturo motorja, izmeri kompresijo pa boš takoj videl kaj in kako

Če pa ni to pa recimo kaj na elektriki.

Ker če bi bili frgazerji mislim da niti hladen ne bi šel, lahko pa se motim.

Ker problem je tista voda - antifriz ki sili ven, tako da najprej to preveri...

D.

sm ga spet sprobavu...na asfaltu pa v breg mu ni nič manjal ko nov....ko sm pa prišel na makadam v breg proti domu pa se zlo pod malim gasu v prvi pelu, mi je dvakrat sred brega tko ga zamoril da sm mogu ustavit pa mal gas držat, da je nazaj dobu obrate pol je biu pa vredu...aja pa najbolj je to smešn da zmerom v bregu nardi...tak se je slišal ko bi ga zalil...pol pa na dvorišču pa normaln gas dobu nazaj, pa ko sm ga ugasnu in spet vžgau vročega, je vžgau vendar z mal cincanja....sm tuhtu, če je kaj s temi flatslide frgazarji ko se pelem v breg tist res skor pod štangasu, da pač nucajo več ture? ko na asfaltu ko si pa lohk večjo brzino privoščim, ga pa lohk matretiram kolkr hočm, pa je skoz vredu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kar se tiče napeljave, fergijev in druge krame je vse izsšraufan iz motorja. Jutri sledi demontaža agregata ter montaža drugega.

V petek pa še s finišeram, pol pa ma da kresne uprve da nom živcov zgublov :)

Aja še vedno iščem tist ključ za demontažo mašine...

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm ga spet sprobavu...na asfaltu pa v breg mu ni nič manjal ko nov....ko sm pa prišel na makadam v breg proti domu pa se zlo pod malim gasu v prvi pelu, mi je dvakrat sred brega tko ga zamoril da sm mogu ustavit pa mal gas držat, da je nazaj dobu obrate pol je biu pa vredu...aja pa najbolj je to smešn da zmerom v bregu nardi...tak se je slišal ko bi ga zalil...pol pa na dvorišču pa normaln gas dobu nazaj, pa ko sm ga ugasnu in spet vžgau vročega, je vžgau vendar z mal cincanja....sm tuhtu, če je kaj s temi flatslide frgazarji ko se pelem v breg tist res skor pod štangasu, da pač nucajo več ture? ko na asfaltu ko si pa lohk večjo brzino privoščim, ga pa lohk matretiram kolkr hočm, pa je skoz vredu...

Hm, pol pa da nimaš kje kakih smeti ali v dovodu goriva ali v fergazerjih ?

Ali pa enostavno rabiš malo več obratov :)

Hladilna tekočina pa je lahko problem da ko jo dolivaš da jo preveč doliješ ?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm ga spet sprobavu...na asfaltu pa v breg mu ni nič manjal ko nov....ko sm pa prišel na makadam v breg proti domu pa se zlo pod malim gasu v prvi pelu, mi je dvakrat sred brega tko ga zamoril da sm mogu ustavit pa mal gas držat, da je nazaj dobu obrate pol je biu pa vredu...aja pa najbolj je to smešn da zmerom v bregu nardi...tak se je slišal ko bi ga zalil...pol pa na dvorišču pa normaln gas dobu nazaj, pa ko sm ga ugasnu in spet vžgau vročega, je vžgau vendar z mal cincanja....sm tuhtu, če je kaj s temi flatslide frgazarji ko se pelem v breg tist res skor pod štangasu, da pač nucajo več ture? ko na asfaltu ko si pa lohk večjo brzino privoščim, ga pa lohk matretiram kolkr hočm, pa je skoz vredu...

ali imaš mogoče na cevi za dovod bencina montiran filter če ga imaš ga odstrani .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali imaš mogoče na cevi za dovod bencina montiran filter če ga imaš ga odstrani .

Ja na cevi za dovod bencina je filterček...zakaj bi lahko pa to motilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, pol pa da nimaš kje kakih smeti ali v dovodu goriva ali v fergazerjih ?

Ali pa enostavno rabiš malo več obratov :)

Hladilna tekočina pa je lahko problem da ko jo dolivaš da jo preveč doliješ ?

D.

Ja antifriza sm takrat mende res dost preveč notr dau, čeprau nevem zakaj se zdej tak doug odteka, pred nalivanjem pa mislim da ga res ni ven metal....pol bo pa najbrž da motor peljem na servis da mi mal prepučejo fergazerje pa to.... to tam tak hitr zrihtajo ane? mislim da mi ne bi blo treba domu hodit pa iskat prevoz, tja bi pa kr z motorju šeu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še zmerej mislim, da je problem v frgazerjih; v neprimernih dizah.

Visoka temperatura je lahko tudi posledica prerevne zmesi zrak/gorivo, in posledično pregrevanje, klenkanje in izguba moči.

Tudi če zadeva pri polnem gasu fajn dela, je lahko v delnem ali nizkem območju narobe.

Če ti ga zaliva potem suma na uplinjače nikakor ne moreš ovreči!

Tudi če so dize po številkah prave, so bile lahko že "poribane" in dimenzija ni ustrezna.

Pri mojem npr. tud ena diza nima originalne velikosti.

Pelji k serviserju, da pregledajo zadevo (sam ne k šalabajzerjem).

Lahko pa prideš na dyno, pa ti v avspuh WB lambdo vtaknem, pa ti takoj povem, kaj je z uplinjači.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1585225

Moj before/after, pa je že prej deloval "zelo" dobro.

Tole je pa minimalno premajhna glavna diza.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1580264

samovžigi, pregrevanje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še zmerej mislim, da je problem v frgazerjih; v neprimernih dizah.

Visoka temperatura je lahko tudi posledica prerevne zmesi zrak/gorivo, in posledično pregrevanje, klenkanje in izguba moči.

Tudi če zadeva pri polnem gasu fajn dela, je lahko v delnem ali nizkem območju narobe.

Če ti ga zaliva potem suma na uplinjače nikakor ne moreš ovreči!

Tudi če so dize po številkah prave, so bile lahko že "poribane" in dimenzija ni ustrezna.

Pri mojem npr. tud ena diza nima originalne velikosti.

Pelji k serviserju, da pregledajo zadevo (sam ne k šalabajzerjem).

Lahko pa prideš na dyno, pa ti v avspuh WB lambdo vtaknem, pa ti takoj povem, kaj je z uplinjači.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1585225

Moj before/after, pa je že prej deloval "zelo" dobro.

Tole je pa minimalno premajhna glavna diza.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1580264

samovžigi, pregrevanje...

hmm...zanimivi diagrami, ja sj za v sredo sm pri elisi v domžalah naročen (mislim da tti bi mogli poštimat), za ta dyno ti ga bom pa kasnej enkrat pripeljau ker me res zanima kolk še ma motor za svoj letnik sploh konju :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm...zanimivi diagrami, ja sj za v sredo sm pri elisi v domžalah naročen (mislim da tti bi mogli poštimat), za ta dyno ti ga bom pa kasnej enkrat pripeljau ker me res zanima kolk še ma motor za svoj letnik sploh konju :rolleyes:

Že drugič ti je napisal,ti pa...Se ti ne zdi,da bi dal prvo na dyno,ker je velika možnost,da bosta že tam vse uredila,če pa ne pa ti Elisa še vedno ostane :hmm:

Nisem glih mehanik vendar mislim,da gre vplinjače veliko lažje in bolj natačno nastavit,če je motor na dyno :hmm:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že drugič ti je napisal,ti pa...Se ti ne zdi,da bi dal prvo na dyno,ker je velika možnost,da bosta že tam vse uredila,če pa ne pa ti Elisa še vedno ostane :hmm:

Nisem glih mehanik vendar mislim,da gre vplinjače veliko lažje in bolj natačno nastavit,če je motor na dyno :hmm:

ej brez zamere, sam nism tok mehanika da bi vedu da lohk tud napake popraulaš z dynotu, sm mislu da se to sam po kaki predelavi meri moč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja na cevi za dovod bencina je filterček...zakaj bi lahko pa to motilo?

meni je motor zaradi tega filtra ugasnil vsakih 30 kilometrov in sem potem počakal 5 min pa je spet šlo 30 km ,mogoče se ti pri vožnji v klanec tista membrana v filtru premakne in za trenutek zapre ali zmanjša dovod bencina .poskusi odstraniti filtrček to je 5 min dela

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz osebno sem to napako iskal cel mesec menjal sem pipico za gorivo ,peljal na servis kjer so mi očistili in nastavili uplinjače menjal sem pokrovček za gorivo de se nebi slučajno ustvarjal vakum v rezervarju , motor pa je še vedno ugašal dokler nisem odmontiral filtra in ga zalučal v potok , od tadaj problemov več ni :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz osebno sem to napako iskal cel mesec menjal sem pipico za gorivo ,peljal na servis kjer so mi očistili in nastavili uplinjače menjal sem pokrovček za gorivo de se nebi slučajno ustvarjal vakum v rezervarju , motor pa je še vedno ugašal dokler nisem odmontiral filtra in ga zalučal v potok , od tadaj problemov več ni :worship:

hehe...hvala za nasvet, grem ga takoj dol ruknat da vidm :D upam da bo to, ker se mi ga res ne da kam na servis ulačit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz osebno sem to napako iskal cel mesec menjal sem pipico za gorivo ,peljal na servis kjer so mi očistili in nastavili uplinjače menjal sem pokrovček za gorivo de se nebi slučajno ustvarjal vakum v rezervarju , motor pa je še vedno ugašal dokler nisem odmontiral filtra in ga zalučal v potok , od tadaj problemov več ni :worship:

aja, pa ne bo slučajn kaki smeti v frgazer potegnal ko bo kr direkt brez onga filterčka? al še ma mogoč kej kajga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno začetniško in verjamem za večino precej neumno vprašanje...

Kateri ključ rabim da odšraufam svečke ven? Matr, imam 16, 19 in 21 ključ pa noben ne paše.

Predvidevam po principu "poskusov" da mora biti ali 17 ali 18. Lahko nekdo pove, da ne bom rabil dveh ključev kupit.

Aja, gre pa za Yamaho 650 xvs, če to sploh igra kakšno vlogo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mam 17 hah

Jebemti, potem ni standardov :D Sej pravim, pri meni je 16 premajhen, 19 pa prevelik. Nič, zgleda da bom moral 17 in 18 kupit da bo za zihr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr sam 17ko kup

če maš nove svečke pr rok,vzem šubler : kljunasto - pomično merilo : pa zmeri kolk je v resnici (no lohk je tud stara svečka) al pa dej na svečko navaden ključ.drgač pa poglej v knjigo za uporabo - menjava svečk, včas se kej najde.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj problem je nabrž zunanji premer cevnega ključa. Ker je svečka precej globoko boš zadevo najbrž odvil samo z orginalnim ključem ali pa kakim prirejenim (postružen zunanji del).

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!