Ivch Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Pozdravljeni! Imam tezavo z yamaho xtz 660 tenere '94. Ko je hladen, ne vziga. Bil na servisu (Primec), zamenjan zracni filter, nastavljeni ventili, druga sveca,... Zjutraj ga ne morem nikakor vzgat, ne da bi zalil sveco. Ce jo vzamem ven, spiham in spraznim vzigalno komoro hlapov (obrnem 3x brez svece), in jo vstavim nazaj kresne takoj. Ko enkrat zalaufa, lahko takoj ugasnem motor, pa vzge takoj nazaj. Tudi ko je topel kresne v trenutku. Aha, sveca je definitivno zalita z bencinom beri mokra in disi po bencinu... Poskusil ze razlicne taktike, npr. da zaprem dovod goriva, ko se neham vozit in porabim ves bencin v vplinjacu-isti smoren,... Poskusil vzigati ne da bi odprl gorivo (ce bi ga mogoce zalilo zaradi prevelikega zacetnega dotoka bencina)-nic bolje. Vziganje s ful cokom, malo coka, nic coka, gas, nic gasa,...nic/nada. Poraba je okoli 5,5l, kar se mi zdi normalno, torej ne more biti konstantno prevelik dotok goriva. Kaksna ideja??? Seveda grem spet na servis konec tedna, samo ce ima kdo kaksne izkusnje bi bil *zelo* vesel. Hvala za odgovore in lep pozdrav!
ciciban Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Ivch: Sam sem imel enake težave zaradi vžigalne tuljave, ki je imela zaradi starosti na površini komaj vidne razpoke. Verjetno je v njih prišla vlaga, ki je potem nagajala, da motor ni kresnil. Je pa enako kot pri tebi, mašina veselo vžigala ko je bila že segreta. Še dobro, da ima enako tuljavo vgrajeno tudi nekaj avtomobilov, tako da je bil strošek v mojem primeru zanemarljiv.
Ivch Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 ciciban, zelo sem bil vesel tvojega odgovora! Takoj sem sel razdirat.... Na tuljavi ni vidnih razpok... Ampak ce pravis, da je bilo to to pri tebi in da tuljava ni pretirano draga, bi jo vseeno zamenjal. Pa se je tebi to dogajalo na tenerejki in ce ja, od katerega avta pase tuljava??
ciciban Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Na BMWju letnik 85. Pasala je pa tuljava od nekega Fiata. Original tuljava (žig BMW gor ) bi prišla za našega Švista 38K bivših sit :blink: Mogoče se ti še splača prej segret tuljavo s kakšnim fenom, pa probat če je kaj na tem preden greš v investicijo nove tuljave. Pa malo povprašaj še za mnenje kakšnega stručkota, pa poročaj kako se je izšlo.
simonsi Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Pozdravljeni! Imam tezavo z yamaho xtz 660 tenere '94. Ko je hladen, ne vziga. Hvala za odgovore in lep pozdrav! Koliko časa traja da vžge? V sekundah recimo.
Ivch Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Koliko časa traja da vžge? V sekundah recimo. Ko je hladen, vžge recimo po 8h poskusih vžiganja po pet sekund. Vmes malo prime za trenutek, pa crkne, vendar po manevriranju s čokom in parih ponovitvah ponavadi rata. Če ne, je treba svečko ven, spihat, potem pa pali takoj z malo ali brez čoka. Ampak.... Po današnji telovadbi (preverjanju tuljave) je stvar sledeča.... Naredil sem naslednje: odstranil tuljavo, odvil kabel, ki gre na svečo ter ga privil nazaj. S kontakt sprejem sem našprical kontakta na tuljavi in vse skupaj zmontiral nazaj. Rezultat...vžgal je takoj. Zvečer, pred kakšno uro, sem ga vžgal popolnoma hladnega z 1/3 čoka v prvem poskusu... Kaj pa bo jutri zjutraj???? Peljal sem ga nazaj na servis še zaradi drugih stvari. Serviser pravi, da upa, da zjutraj ne bo hotel vžgat, da bo testiral iskro, drugače pa bo poskusil natakniti drugo tuljavo, pa bomo videli...
simonsi Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Če imaš svečko zalito, potem imaš problem z iskro, kot si že sam ugotovil. Se mi je že večkrat zgodilo, da je imela odšraufana svečke iskro, ko je bila pa v cilindru pa ni hotel vžgati. Morda je res samo slab kontakt, lahko ti pa cdi umira.
Guest Brumer Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 Ko je hladen, vžge recimo po 8h poskusih vžiganja po pet sekund. Vmes malo prime za trenutek, pa crkne, vendar po manevriranju s čokom in parih ponovitvah ponavadi rata. Če ne, je treba svečko ven, spihat, potem pa pali takoj z malo ali brez čoka. Ampak.... Po današnji telovadbi (preverjanju tuljave) je stvar sledeča.... Naredil sem naslednje: odstranil tuljavo, odvil kabel, ki gre na svečo ter ga privil nazaj. S kontakt sprejem sem našprical kontakta na tuljavi in vse skupaj zmontiral nazaj. Rezultat...vžgal je takoj. Zvečer, pred kakšno uro, sem ga vžgal popolnoma hladnega z 1/3 čoka v prvem poskusu... Kaj pa bo jutri zjutraj???? Peljal sem ga nazaj na servis še zaradi drugih stvari. Serviser pravi, da upa, da zjutraj ne bo hotel vžgat, da bo testiral iskro, drugače pa bo poskusil natakniti drugo tuljavo, pa bomo videli... Ko vžigaš hladen motor,vedno potegni čok (zaug) dokonca in takoj ko vžge ga spusti za toliko,da lepo dela. Če po dveh poizkussh nevžge,spusti čok in probaj z malo gasa,tako se svečka sama očisti brez,da jo demontiraš in motor ti bo sigurno vžgal. :hmm: special749, maco47 in Bremzer 2 1
Burnout Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Nameravam zamenjat zavorne ploščice pa zavorno tekočino. Katero firmo priporočate ostali (za oboje)? P.S. Kje v Ljubljani prodajajo svečke za motor znamke Denso? Kupujem Denso X27ESR-U, NGK-jeve mi niso všeč. Gre pa se za KAWASAKI ER-5 Lp Burnout
MARJA Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Nameravam zamenjat zavorne ploščice pa zavorno tekočino. Katero firmo priporočate ostali (za oboje)? P.S. Kje v Ljubljani prodajajo svečke za motor znamke Denso? Kupujem Denso X27ESR-U, NGK-jeve mi niso všeč. Gre pa se za KAWASAKI ER-5 Lp Burnout Pošlji PM Caci ( CACA mu je nik ), pa ga povpraši po svečkah
danci1973 Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Nameravam zamenjat zavorne ploščice pa zavorno tekočino. Katero firmo priporočate ostali (za oboje)? P.S. Kje v Ljubljani prodajajo svečke za motor znamke Denso? Kupujem Denso X27ESR-U, NGK-jeve mi niso všeč. Gre pa se za KAWASAKI ER-5 Lp Burnout Če se prav spomnim, sem jih jaz kupil pri Eurotonu. D.
Guest Brumer Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Nameravam zamenjat zavorne ploščice pa zavorno tekočino. Katero firmo priporočate ostali (za oboje)? P.S. Kje v Ljubljani prodajajo svečke za motor znamke Denso? Kupujem Denso X27ESR-U, NGK-jeve mi niso všeč. Gre pa se za KAWASAKI ER-5 Lp Burnout Moje priporočilo: zavorne ploščice sbs (Hein Gericke) zavorno olje Motul Dot - 4 ali 5 svečke pa NGK ker so za ta motor perfektne in nevem kaj se ti na njih nedopade -(verjetno barva pisave). :hmm: Bremzer, maco47 in special749 2 1
Burnout Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 (popravljeno) Hvala za priporočilo, ampak se bom držal kar Denso svečk.. so mi zdejšnje zdržale dobrih 25k km. Drugače so pa priporočene NGK DR9EA ali ND X27ESR-U (Denso) s strani Kawasakija prav za ta motor ;) Ni mi pa glih jasno zakaj glih za NKG navijaš tolko :hmm: :P (brez zamere) Lp Burnout Popravljeno April 24, 2007. Popravil Burnout
Ice Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 ...... zavorno olje Motul Dot - 4 ali 5 ..... DOT 4 ali DOT 5.1. NE DOT 5 ! DOT 5 je zavorno olje na silikonski osnovi in se NE SME mesati z DOT 3, DOT 4 ali DOT 5.1, katere bazirajo na glikolu.
Brdaus Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 DOT 4 ali DOT 5.1. NE DOT 5 ! DOT 5 je zavorno olje na silikonski osnovi in se NE SME mesati z DOT 3, DOT 4 ali DOT 5.1, katere bazirajo na glikolu. :eek: :eek: :o :o :o :o Tega pa nisem vedu. A se to da kje prebrat? Ker sem ravno hotel zamenjat olje... Aja, pa hvala za informacijo. Tole mi je bila danes prva na tem forumu :blush:
Ice Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 nemska wikipedia (sigurno na eng strani tudi kaj pise) DOT-5-Bremsflüssigkeit (Silikonbasis) darf mit keiner Bremsflüssigkeit eines anderen Typen gemischt werden. doticni relevantni citat: "DOT 5 (silikonska osnova) se ne sme mesati z nobeno zavorno tekocino druge vrste." ang google iskalnik tudi najde temo, kjer je to ze vse o- in napisano. :) BTW: HD je eden redkih, ki uporabljajo DOT 5.
Brdaus Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 DOT 5. Tenk ju veri veri mač :beer2:
Jure Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 Danes snel magnet pri Cometu. Sedaj pa me zanima, ali je kaj važna pozicija magneta, ko ga daješ nazaj na gred. Na magnetu je sicer en utor, zato bi pričakoval, da je na osovini kajla, ampak je ni. LP, DeX
T Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 Če je na magnetu utor bi ga moral pričakovat tudi na osovini :? A manjka samo zagozda ali dejansko sploh ni utora na osovini? Sam res na motorju še nisem videl magneta brez zagozde.
Jure Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 Ko sem snemal je zgleda zagozda padla nekam na tla in je nisem videl. Sem šel nato gledat v service manual, kjer je označena zagozda potem sem šel pa še enkrat preverit gred in je tudi na njej majhen utorček za zagozdo, ki ga prej nisem videl. Tako da ni problema. Veeno hvala za pomoč :OK:
lojzek Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 A je že kdo zasledil takle problem: Motor mi med vožnjo določen čas ne dela dobro- se ne zavrti. Pride do 5500 obratov, potem pa ne gre naprej ( kot bi imel omejevalnik, ampak ga nima). Če je slučajno že prišel v višje vrtljaje, potem ropota (in ne vleče) podobno, kot bi šel nekako na dva bata in obrati padejo do tistih 5500. pod temi vrtljaji dela povsem normalno. Ta obdobje slabega delovanja traja nekako od takrat, ko delovna temperatura skoraj doseže normalno, potem pa še nekaj minut, odvisno od načina vožnje. Saj ni tako problematično, ampak če te to doleti ravno sredi prehitevanja, pa zna postati kar nevarno. menjal sem že svečke, gumice na vplinjačih, usklajeval vplinjače,... Nič ne pomaga. Če ima še kdo kako idejo, z njo na plan. Imam pa ravno polnoletni Kawasaki GPX 600
Guest Brumer Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 A je že kdo zasledil takle problem: Motor mi med vožnjo določen čas ne dela dobro- se ne zavrti. Pride do 5500 obratov, potem pa ne gre naprej ( kot bi imel omejevalnik, ampak ga nima). Če je slučajno že prišel v višje vrtljaje, potem ropota (in ne vleče) podobno, kot bi šel nekako na dva bata in obrati padejo do tistih 5500. pod temi vrtljaji dela povsem normalno. Ta obdobje slabega delovanja traja nekako od takrat, ko delovna temperatura skoraj doseže normalno, potem pa še nekaj minut, odvisno od načina vožnje. Saj ni tako problematično, ampak če te to doleti ravno sredi prehitevanja, pa zna postati kar nevarno. menjal sem že svečke, gumice na vplinjačih, usklajeval vplinjače,... Nič ne pomaga. Če ima še kdo kako idejo, z njo na plan. Imam pa ravno polnoletni Kawasaki GPX 600 Zamašen dovod goriva. Zamenjaj benzinski filter in če še nebo dobro očisti sito na pipici za gorivo!!!!!! :hmm: Ps; še to probaj ko neha vleči probaj potegnit čok (zaug) in boš videl,če motor kaj reagira ,namreč če takrat malo potegne potem imaš napako sigurno na dovodu goriva. :OK: Bremzer, maco47 in special749 2 1
Darko3g Objavljeno April 26, 2007 Opozori Objavljeno April 26, 2007 Imam dve vprašanji: kako se sname zadnje kolo pri Kawasakiju EN500? Na prvi pogled so izpuhi napoti pa ne vem ali se jih prej odstrani ali pa gre kako mimo. Drugič: Včeraj sem vozil v koloni in čisto rahlo (od strani) povozil precej velik kamen (cca 10cm premera). Malo ga je privzdignilo in mi je odbil stikalo za spuščeno tačko. Oba vijaka je odlomilo. Ker nisem pretirano gledal pod motor, me zanima ali se da kompletna tačka z nosilcem sneti ali je to navarjeno na okvir in bo treba popravljati na stojalu (ki ga nimam). LP Darko
Stric Burek Objavljeno April 26, 2007 Opozori Objavljeno April 26, 2007 Imam dve vprašanji: kako se sname zadnje kolo pri Kawasakiju EN500? Na prvi pogled so izpuhi napoti pa ne vem ali se jih prej odstrani ali pa gre kako mimo. Drugič: Včeraj sem vozil v koloni in čisto rahlo (od strani) povozil precej velik kamen (cca 10cm premera). Malo ga je privzdignilo in mi je odbil stikalo za spuščeno tačko. Oba vijaka je odlomilo. Ker nisem pretirano gledal pod motor, me zanima ali se da kompletna tačka z nosilcem sneti ali je to navarjeno na okvir in bo treba popravljati na stojalu (ki ga nimam). LP Darko Poglej pretirano pod motor.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se