VETER Objavljeno Junij 12, 2002 Opozori Objavljeno Junij 12, 2002 OLNI FILTER !! Včeraj sem ugotovil, da ima moj motor nekaj skupnega z Renoulti . Torej, če kdo rabi olni filter za motor je moj nasvet, da je najbolje starega odmontirat in ga primerno očistit, nato pa kar v prvo avto štarcuno, kjer imajo malo več filtrov itn. Prodajalcu potem samo rečete, da ste prišli po takšen filter in je velika verjetnost, da bo našel novega . Če ga slučajno ne bo, pač še poskusite pri večji avto trgovini. Samo ne povedat, da ga rabite za motor, ker bo velika večina, kar na pamet rekla, da ga nima!
Hanzi Objavljeno Junij 12, 2002 Opozori Objavljeno Junij 12, 2002 Če kje dobiš oljni filter za viragota za manj kot 2000k sit kupim takoj. Bom preveril v TMR. Donitova trgovina v BTC ga nima. Po naročilu bi bil pa dražji kot je oridžinale. Sonce naj sveti vsak dan
VETER Objavljeno Junij 12, 2002 Opozori Objavljeno Junij 12, 2002 quote: Če kje dobiš oljni filter za viragota za manj kot 2000k sit kupim takoj. Bom preveril v TMR. Donitova trgovina v BTC ga nima. Po naročilu bi bil pa dražji kot je oridžinale. Sonce naj sveti vsak dan Jaz sem svojega dobil za 1.150 sit drugače je več kot +50%
elektronik Objavljeno Junij 12, 2002 Opozori Objavljeno Junij 12, 2002 quote: če kdo rabi olni filter za motor je moj nasvet, da je najbolje starega odmontirat in ga primerno očistit, nato pa kar v prvo avto štarcuno, kjer imajo malo več filtrov itn Res je. Samo vedeti moraš, kakšen je navoj na tvojem filtru (obstajajo metrični in colski, na pogled zelo podobni), ali ima filter nepovratni ventil - manjše luknje okoli luknje z navojem so ponavadi zaprte z membrano, da pri ugasnjenem motorju olje ne izteče iz filtra (ker bi potem "na suho" startal), ali ima by pas ventil (za primer prevelikega tlaka oziroma zamašenega filtra - bolje da gre umazano olje skozi kot nič). Izmeriš premer tesnila in greš težit v trgovino. Če se jim da iskat, dobiš ustrezen filter. Najbolje da dobiš katalog enega od proizvajalcev filtrov in sam najdeš ustrezen filter - gledaš oznake in legendo na zadnjih straneh kataloga. Preveriš še zunanje dimenzije filtra, da ni prevelik in ga ni možno montirat. Sem slišal za tipa, ki je v maseratija vgradil ventile od cliota (seveda s predelavami na vpetju vzmeti), torej lahko upamo, da tudi na motorje pašejo cenejši avtomobilski deli. Nikoli ne izgubi dobre volje, živcev in ključev od avta
Black Knight Objavljeno Avgust 4, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2002 a mogoče kdo ve,kje ima Castrol trgovino.Rabim namreč olje GPS 15w-50,pa ga nikjer ne dobim. lp bošti PS:v Ljubljani
transalp Objavljeno Avgust 4, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2002 Poskusi pri Gami v BTC. Sicer sem pogledal njihovo domačo stran, pa ponujajo le GPS 10W-40... Za informacije lahko pokličeš tudi uvoznika - Castrol Slovenija (Brdnikova ulica).
A_je_to Objavljeno Avgust 6, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2002 Horjo rabi le podatek, na koliko zategniti, potem bo pa to brez nevarnosti za svojo ropotuljo to tudi opravil. Brrrm In v kaksnih enotah naj mu posredujemo podatek? Srednje mocno zategni ? :) :D
Jackal Objavljeno Avgust 7, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2002 Mali bik ma res... sej je od mene prepisal... al sva pa sam tolk podobnih misli Nej se še kdo javi, ki ima 4 (štiri) urce za frgazarje štelat... LP Ja dve mam jest (motodetail), pa se dve pa so stiri,... Milaan
mimixtz Objavljeno Avgust 8, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2002 Ej mehaniki, a ma kdo kakšno idejo, zakaj se ventili pri motociklih ne nastavljajo sami oz. nimajo hidravličnih dročnikov? Mislim, večina avtomobilov jih že ene 10 let ima in potem ni nobenih težav s tem.
strom Objavljeno Avgust 8, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2002 Nekateri jih majo... pomoje bolj za tiste velja, kjer se mašine ne vrtijo tok hitr... intruder 1.4 vem da ma... LP
gidl Objavljeno Avgust 9, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2002 Ej mehaniki, a ma kdo kakšno idejo, zakaj se ventili pri motociklih ne nastavljajo sami oz. nimajo hidravličnih dročnikov? Mislim, večina avtomobilov jih že ene 10 let ima in potem ni nobenih težav s tem. Avti se vrtijo 6.500 max 7.500 ,motorji pa.....Pa še hidro ni tolk točno kot mehansko. :wink:
Dream_er Objavljeno Avgust 27, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2002 Mene pa zanima za Hondo kako odstanit verigo. Ne vem ali ne vidim zatiča. Ali se je drugače kot odžagati en členek stran ne da dol dobit. Prejšnji dan sem se ves vesel odločil, da jo odstranim in jo z zobnikom lepo očistim, nabavil sem si nov čopič za čiščenje in že pripravil bencin, a glej ga zlomka moje veselje je pošlo, ko je nisem našel členka. :oops: :oops:
Brrrm Objavljeno Avgust 27, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2002 Če je veriga tovarniško gor dana, ali pa če je kupljena kot originalni rezervni del, potem je že tovarniško spojena in nima razstavitvenega členka. Lahko pa je tudi neoriginalni rezervni del in je razstavitveni člen odstranjen in nato dobro zakovičena in se tudi nič ne vidi.
transalp Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 Dream_er, Brrrm ima prav. Veriga je v enem kosu. Ko sem jo menjal pri moji Transalpi, sem moral podreti kompleten Prolink ter sneti zadnjo nihajko, saj je bila tudi nova veriga v enem kosu. Pa itak je ob menjavi verige predpisano mazanje vseh ležajev Prolinka in nihajke, tako da se razdiranju ni pametno izogibati. O verigah, krajšanju, menjavi itd. smo že pisali v enem od topicov - malo pobrskaj po forumu. Rad bi te še opozoril, da bencin nikakor ni primeren za čiščenje, če imaš O-ring oz. X-ring verigo, saj lahko uničiš tesnila...
Dream_er Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 Kakšen pa je tisti sprej, ki ga lahko baje kupiš. Baje je prav namenjen čiščenju verige????
strom Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 Ej mehaniki, a ma kdo kakšno idejo, zakaj se ventili pri motociklih ne nastavljajo sami oz. nimajo hidravličnih dročnikov? Mislim, večina avtomobilov jih že ene 10 let ima in potem ni nobenih težav s tem. Avti se vrtijo 6.500 max 7.500 ,motorji pa.....Pa še hidro ni tolk točno kot mehansko. :wink: tanov guci (california) ma baje tud hidravlično vodene ventile... Kolkr vem so se te mašine vrtele tam nekje do 8-10krpm... za tole tanovo pa ne vem. LP
transalp Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 Kakšen pa je tisti sprej, ki ga lahko baje kupiš. Baje je prav namenjen čiščenju verige???? Za čiščenje ne uporabljam spreja, ampak krpo, rahlo namočeno z WD40 ali petrolejem. Če imaš O- oz. X-ring verigo, poglej, kaj piše na spreju. Ponavadi je napisano, da ne škoduje tesnilom...
gidl Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 Ej mehaniki, a ma kdo kakšno idejo, zakaj se ventili pri motociklih ne nastavljajo sami oz. nimajo hidravličnih dročnikov? Mislim, večina avtomobilov jih že ene 10 let ima in potem ni nobenih težav s tem. Avti se vrtijo 6.500 max 7.500 ,motorji pa.....Pa še hidro ni tolk točno kot mehansko. :wink: tanov guci (california) ma baje tud hidravlično vodene ventile... Kolkr vem so se te mašine vrtele tam nekje do 8-10krpm... za tole tanovo pa ne vem. LP Nevem ker je to "tanov", kokr se jz spomnim ima Californija isti sistem nastavljanja kot "fičo", vsaj za lanskega vem, če pa je kakšn nov to pa nevem. :? Aja sprej za čiščenje verige od MOTOREX-a "CHAIN CLEAN 611" full dobr dela , stane 8,65€ v Nemčiji seveda. Naš uvoznik, ki ga nažalost tud ni več, pa ga nikol ni imel. :wink: :wink: :wink:
BlazS Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 Jaz mam probleme z navorom namrec. Pod nizkimi obrati ne gre tko k bi moral pa me zanima a je izpusni ventil najbolj mozni razlog. A je mozn da je predvzig zarad tega k sva enkrat z mehanikam dol dajala pickup pa magnet pa ce se da predvzig nastavljat s pickupom. Ce prestavljas pickup gor in dol od 0,4 pa do 0,8 mm itak ni vazn sam ce se ga pa da prestavt levo pa desno je pa cist sigurn drgac.
HHV Objavljeno Junij 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 Malo nazaj smo pametovali o oljnih filtrih, ki da jih lahko kupiš tudi neoriginalnega. Ja, ampak pazite, da je proizvajalec v katalogu napisal točno vaš tip motorja. Jaz sem kupil filter, ki mi ga je prodal prodajalec tako, da je s kljunastim merilom izmeril dimenzije in rekel: "tale je ta prav". Posledica: UNIČEN AGREGAT MOTOCIKLA!!! :angry: :angry: :angry: :( :( :( :blink: :blink: Zunanje dimenzije so bile že iste, notranje pa ne in mi je zaprlo pretok olja. Aqula se je vsaj 10.000 km vrtela brez oz. z zelo slabim pretokom olja. Na koncu je zaropotala in je škode samo na delih preko 120.000 Sit. Koliko bo še delo, zaenkrat še ne vem. Skratka motor je UNIČEN! Največji hec je, da je do loma motor deloval brez posebnosti. Torej nauk zgodbe: Če hočeš vreči stran cca 200.000Sit, kupi oljni filter za 1.000 Sit! P.S.: AquilaGV250 je hudičevo dober motor, če je zdržal toliko časa brez cirkulacije in s tem tudi hlajenja olja. LP HHV (SemŽeNaročilNovMotorPress)
MARJA Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 Vedno kupim oljni filter, na katerem piše moj tip motorja.
demo Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 Glej če imaš še motor v garanciji ga raje vozi na servise , sem videl viragota 1100 star 1 mesec kako mu je bate stolklo -če ti dam macolo tega ne spraviš ven in samo zaradi tega ker se je odlomila elektroda na svečki, ducati monster s4 prevoženih 5000 km mašinca potrebna popolne generalke...ne si mislit da se novemu motorju ne more zgodit nič. In če pride do tega in si delal servise doma then you are fucked up, ker ti ne bodo priznali garancije. Itak pa ne vem če imaš nov motor si ziher dal ca. 1.5 Mio+ in se boš potem jokal za ta servis ki pride drobiž-gledano na motor. Za vse tiste ki ste si enkrat sami verigo namazali in mislite da s tem šraufate in še potem pametujete z modrimi nasveti v vsaki temi NE BERITE DALJE!!ker tega itak ne boste rabili. Ali ima kdo service manuale za kawasaki zxr 750 lahko menjam za service manuale od (SUZA GSX 750,GSF 1200 BANDIT, YAMAHA xt 600,YZF R1,FZR 1000 ,FJR1300, KAWA: ZR-7S (ZR 750-H1) predvsem v elektronski obliki. - kontakt-sporočila.. na - LORENZ.
Zok Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 Torej nauk zgodbe: Če hočeš vreči stran cca 200.000Sit, kupi oljni filter za 1.000 Sit! P.S.: AquilaGV250 je hudičevo dober motor, če je zdržal toliko časa brez cirkulacije in s tem tudi hlajenja olja. z obema izjavama se popolnoma strinjam!! :ph34r:
HHV Objavljeno Junij 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 ...Ali ima kdo service manuale za kawasaki zxr 750 lahko menjam za service manuale od (SUZA GSX 750,GSF 1200 BANDIT, YAMAHA xt 600,YZF R1,FZR 1000 ,FJR1300, KAWA: ZR-7S (ZR 750-H1) predvsem v elektronski obliki. - kontakt-sporočila.. na - LORENZ. A ti to samo menjaš, ali pa bi mi mogoče tudi poslal, tako za kakšen pir ob priliki. Zanima me namreč Service manual za Kawo ZR-7S. Saj praviš, da imaš v elektronski obliki. LP HHV
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se