rintintin Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Ojla... mene pazanima kje je v lj. kak majstr za varjenje aluminija. rabu en nosilc za tablco povarit. Že vnaprej hvala za hiter odziv. :)
Žarko G. Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Ojla... mene pazanima kje je v lj. kak majstr za varjenje aluminija. rabu en nosilc za tablco povarit. Že vnaprej hvala za hiter odziv. :) http://www.trike.si/index.php SFISMOR d.o.o. če hočš kvalitetn drugač pa greš mal iz lj. in ti lahk nardi to vsak kmet :P
rintintin Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 he he... dej povej kje je kak tak kmet... pa da ni preveeeč iz lj. ?????
Jure Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 če hočš kvalitetn drugač pa greš mal iz lj. in ti lahk nardi to vsak kmet :P e vem no, če lahko naredi to ravno vsak kmet.. Poznam ogromno takih "kmetov" pa jih nima veliko opreme za varjenje aluminija.. .)
simonsi Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Da se z alu elektrodami ali pa alu žico in avtogenom. Kmečko, ni lepo, drži pa. :D
Lowrenc Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Oprema za varjenje aluminija je čist ista kot za varjenje jekla-le plin je drug ;) Pa če govorimo o MIG ali pa TIG varjenju... In MIG/MAG ma dejansko skoraj vsak kmet doma, samo aluminij ponavadi varijo bol majstri, ker je ''treba znat''... Da pa nebo tale post kar nekej v 3PM... Probaj poklicat tole . Če pa te nebojo je*** 5% pa pejd h prvemu avtomehaniku in ti bo on svetovau, kam pojdi, ker mehaniki imajo stalno nekaj za varit(veliko jih ima to kar v delavnici)!
Žarko G. Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 he he... dej povej kje je kak tak kmet... pa da ni preveeeč iz lj. ????? osebno jst ti nobenga ne priporočam ker t zadnje k smo se igral s tem je začel goret tomos pa kokr ti je reku simonsi bo zgledal zelo grdo pejt raj vprašat na un podjetje .)
MarduK Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 he he... dej povej kje je kak tak kmet... pa da ni preveeeč iz lj. ????? Nasproti Paviljona (bife) na izvozu AC za Brezovico se s tem ukvarja možakar že nekaj časa. Ta je tudi sešvasal cel Paviljon skupaj :) Vse kar sem mu nesel varit je računal takratnih 1000 SIT, res lepo zavarjeno. Stari ima brkače v stilu Lemmy-ja od Motorheadov. Ne morš falit :P
rintintin Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 marduk: hvala.. to mi je še kar blizu... :) Drgač pa boli me.... če je grd var. Nej on sm pošteno natoči, pol se že lepotno zbrusi, če je potreba. :)
Klajba Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 V soboto sem si izvolil zamenjati olje v motorju in oljni filter. Olje je motul 5100, pa sumim da sem zajebal. Ko zaženem motor, recimo po enem dnevu, imam občutek, da le ta nekje prve tri obrate naredi na suho. Kaj je možno, da je narobe :hmm: ?
MarduK Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 V soboto sem si izvolil zamenjati olje v motorju in oljni filter. Olje je motul 5100, pa sumim da sem zajebal. Ko zaženem motor, recimo po enem dnevu, imam občutek, da le ta nekje prve tri obrate naredi na suho. Kaj je možno, da je narobe :hmm: ? Kaj češ pa zajebat pri menjavi olja?! Spustiš olje ven, odviješ oljni filter (prej je dobro da odšravfaš še čep za nalivanje olja, da lepše teče). Zmontiraš nov oljni filter tako, da najprej namažeš gumico z oljem, zategneš na roko (če je preveč ti lahko gumico porine s sedeža, rezultat je ena velika luža novega olja pod motorjem naslednji dan :)) na koncu seveda ni priporočljivo pozabit natočit novo olje do črtice max :closedeyes: Če nisi šaril še kje drugje ali kaj vrgel v mašino... :kva2: Zakaj se ti pa zdi, da naredi prve tri obrate na suho :?
Moto Mirko Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 V soboto sem si izvolil zamenjati olje v motorju in oljni filter. Olje je motul 5100, pa sumim da sem zajebal. Ko zaženem motor, recimo po enem dnevu, imam občutek, da le ta nekje prve tri obrate naredi na suho. Kaj je možno, da je narobe :hmm: ? ker motor pa maš in koliko olja si dal če menjaš samo olje ga daš manj če pa menjaš še filter ga daš več sj to ti piše Kaj češ pa zajebat pri menjavi olja?! Spustiš olje ven, odviješ oljni filter (prej je dobro da odšravfaš še čep za nalivanje olja, da lepše teče). Zmontiraš nov oljni filter tako, da najprej namažeš gumico z oljem, zategneš na roko (če je preveč ti lahko gumico porine s sedeža, rezultat je ena velika luža novega olja pod motorjem naslednji dan :)) na koncu seveda ni priporočljivo pozabit natočit novo olje do črtice max :closedeyes: Če nisi šaril še kje drugje ali kaj vrgel v mašino... :kva2: Zakaj se ti pa zdi, da naredi prve tri obrate na suho :? dobro je če veš mero olja in če olje menjaš ko je motor topel
MarduK Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 dobro je če veš mero olja in če olje menjaš ko je motor topel Dobro se je it prej malo zapeljat ja, predvsem zato, da morebitni opilki in usedline kolikortoliko stečejo ven... Je pa treba bit mal bl previden pri vročem olju :grim
Zdrawc Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Kaj češ pa zajebat pri menjavi olja?! Spustiš olje ven, odviješ oljni filter (prej je dobro da odšravfaš še čep za nalivanje olja, da lepše teče). Zmontiraš nov oljni filter tako, da najprej namažeš gumico z oljem, zategneš na roko (če je preveč ti lahko gumico porine s sedeža, rezultat je ena velika luža novega olja pod motorjem naslednji dan :)) na koncu seveda ni priporočljivo pozabit natočit novo olje do črtice max :closedeyes: pa pazit, če gre kakšna žica tam mimo..... je zadnjič kolega menjal oljni filter pri XJR1300 in je spregledal eno žico, ki gre tam mimo, tako da je prišla med sedež filtra in ohišje filtra...... seveda nalije olje in zalaufa motor, kar naenkrat pa luža pod motorjem, takoj je šlo 1/2 litra olja v nič .)
Klajba Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Motor je CBR 954 rr, motor je bil ogret na 86°C, pred iztočenjem, nato nalito novo olja do maximuma 3,7 l Motul 5100, samo me skrbi, recimo, če sem naredil kaj nevednega, da recimo oljna črpalka v mirovanju ne uzdrži olja in se le ta izprazne. Ali je možno, da je olje pregosto?
Moto Mirko Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Motor je CBR 954 rr, motor je bil ogret na 86°C, pred iztočenjem, nato nalito novo olja do maximuma 3,7 l Motul 5100, samo me skrbi, recimo, če sem naredil kaj nevednega, da recimo oljna črpalka v mirovanju ne uzdrži olja in se le ta izprazne. Ali je možno, da je olje pregosto? napake res nisi mogel narediti in olje ne more biti pregosto lahko pa pogledaš v knjigo in tam vidiš katero olje priporočajo in naslednjič uporabiš tistega
BRANE Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Vprašanje: yamaha WR450, let. 04.. Navoj na magnetu za snet ga dol je M 33 x 1,5 ? toliko sem jest zmeru, samo nisem 100% rad bi si naredu izvlekač, pa da snamem magnet pa da vidim v kakem stanju je tista sklopka zaganjača..
Fabo Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 (popravljeno) Vprašanje: yamaha WR450, let. 04.. Navoj na magnetu za snet ga dol je M 33 x 1,5 ? toliko sem jest zmeru, samo nisem 100% rad bi si naredu izvlekač, pa da snamem magnet pa da vidim v kakem stanju je tista sklopka zaganjača.. Rec enmu nej ti posod navojne sablone.... :) Popravljeno Maj 6, 2007. Popravil Fabo
Guest Brumer Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Vprašanje: yamaha WR450, let. 04.. Navoj na magnetu za snet ga dol je M 33 x 1,5 ? toliko sem jest zmeru, samo nisem 100% rad bi si naredu izvlekač, pa da snamem magnet pa da vidim v kakem stanju je tista sklopka zaganjača.. Jaz bi ti rekel pridi,pa ti ga posodim(imam ca 5 dimenzij) da snameš,pa tudi naredim ti ga lahko samo iz "Kazakhstana" :devil: bo malo daleč in tudi pošta bi bila predraga. :OK: special749, Bremzer in maco47 2 1
Malcom Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 jes pa nemam nobenga uprašanja sam zakurcat morm kitajčke ku na krosi mni nejso prov zašraufal gumo so zvrtal za vilce šroko lukno ene 3 cm pol so pa dal notr šrauf od 2 cm jebemu in pol mi kr pleše cela guma tu tadnja in ta tedn sm se šu pelat in ku je guma taku zvita bla mi je pala ketna dol in mi nekako fuknl blok vn jebemu kitajcam :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: no ma zdej sm popravu žal nimam slike
gidl Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 jes pa nemam nobenga uprašanja sam zakurcat morm kitajčke ku na krosi mni nejso prov zašraufal gumo so zvrtal za vilce šroko lukno ene 3 cm pol so pa dal notr šrauf od 2 cm jebemu in pol mi kr pleše cela guma tu tadnja in ta tedn sm se šu pelat in ku je guma taku zvita bla mi je pala ketna dol in mi nekako fuknl blok vn jebemu kitajcam :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: no ma zdej sm popravu žal nimam slike Kolk si dal zanga?? Točn tolk, pa nič več ni vreden!! :grim
Ven0m Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 jes pa nemam nobenga uprašanja sam zakurcat morm kitajčke ku na krosi mni nejso prov zašraufal gumo so zvrtal za vilce šroko lukno ene 3 cm pol so pa dal notr šrauf od 2 cm jebemu in pol mi kr pleše cela guma tu tadnja in ta tedn sm se šu pelat in ku je guma taku zvita bla mi je pala ketna dol in mi nekako fuknl blok vn jebemu kitajcam :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: no ma zdej sm popravu žal nimam slike Mau dnarja mau muzke... :P
Guest Brumer Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Mau dnarja mau muzke... :P VELIK zajebancije!!!!!!!!!!!! maco47, Bremzer in special749 2 1
Piksna Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Motor je CBR 954 rr, motor je bil ogret na 86°C, pred iztočenjem, nato nalito novo olja do maximuma 3,7 l Motul 5100, samo me skrbi, recimo, če sem naredil kaj nevednega, da recimo oljna črpalka v mirovanju ne uzdrži olja in se le ta izprazne. Ali je možno, da je olje pregosto? -No, tako iz glave in po spominu mislim, da bi moral točit 300V. -viskoznost 40 ali 50 skoraj ne bo delala razlik (glede na paleto 5100), ker je tukajšnja (SLO) klima pokriva oba razreda. Enako pri vseh oljih. -Kolk je pa prevoženih - če od začetka mal zaružlja pa je mašina že mal sprehojena se zna slišat veriga odmične gredi, itd., itd., in je znak zoba časa. Kaj troši olje ? Koliko si ga stočil ven ? -če je samo kak čuden zvok, potem je lahko tudi preveč olja, če si točil brez stekanja..., in dokler ga par dcl pumpa ne pošlje po motorju zna tud kak zvok od sebe dat..., ni pa rožljanje. -te zadeve je težko razčlenjevat takole...
BRANE Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 Jaz bi ti rekel pridi,pa ti ga posodim(imam ca 5 dimenzij) da snameš,pa tudi naredim ti ga lahko samo iz "Kazakhstana" :devil: bo malo daleč in tudi pošta bi bila predraga. :OK: če si iz primorskega dela kazahstana.. pole pridem, pa bova še kako rekla ob tarogatemu..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se