Klajba Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 -No, tako iz glave in po spominu mislim, da bi moral točit 300V. -viskoznost 40 ali 50 skoraj ne bo delala razlik (glede na paleto 5100), ker je tukajšnja (SLO) klima pokriva oba razreda. Enako pri vseh oljih. -Kolk je pa prevoženih - če od začetka mal zaružlja pa je mašina že mal sprehojena se zna slišat veriga odmične gredi, itd., itd., in je znak zoba časa. Kaj troši olje ? Koliko si ga stočil ven ? -če je samo kak čuden zvok, potem je lahko tudi preveč olja, če si točil brez stekanja..., in dokler ga par dcl pumpa ne pošlje po motorju zna tud kak zvok od sebe dat..., ni pa rožljanje. -te zadeve je težko razčlenjevat takole... Pozdravljen. Prevoženih 19kkm, koliko ga potroši, pa ti žal ne morem povedati, ker jo gonim premalo časa, komaj 3kkm. Opazil sem, da je malce preveč olja, cca 1-2 mm čez maximum mejo. Ven sem ga stočil 3l. PS: Kaj je stekanje
SiR Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 VELIK zajebancije!!!!!!!!!!!! in življenje napolnjujoč hobi :)
Piksna Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 Pozdravljen. Prevoženih 19kkm, koliko ga potroši, pa ti žal ne morem povedati, ker jo gonim premalo časa, komaj 3kkm. Opazil sem, da je malce preveč olja, cca 1-2 mm čez maximum mejo. Ven sem ga stočil 3l. PS: Kaj je stekanje Stekanje - ko nalivaš v mašino olje ,vse takoj ne steče v karter - zato si ga tudi imel 2 mm čez MAX. Če pa bi najprej nalil npr. nekaj mm pod MAX in počakal na "stekanje" (lahko poimenuješ tudi drugače) pa bi blo ravno polno mero. (z drugimi besedami - počakat moraš mal,d a se vse scuri na dno) OK ?! ;)
Klajba Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 Stekanje - ko nalivaš v mašino olje ,vse takoj ne steče v karter - zato si ga tudi imel 2 mm čez MAX. Če pa bi najprej nalil npr. nekaj mm pod MAX in počakal na "stekanje" (lahko poimenuješ tudi drugače) pa bi blo ravno polno mero. (z drugimi besedami - počakat moraš mal,d a se vse scuri na dno) OK ?! ;) Hvala, za posredovane informacije. Mislim, da je najbolje, da olje, kar ga je preveč spustim ven, ali kaj :hmm: ?
doggie Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 (popravljeno) v soboto po vožnji v dežju, mi je crknil števec hitrosti in digitalni tahometer, kazalec hitrosti skače kot na kakšnem starem tovornjaku, LCD zaslon pa samo sveti brez kakršnega koli prikaza tekočih kristalov. Ali se da ta zadeva popravit ali pa je za v smeti. preveril sem vse varovalke in vse so cele, pa še naslov kakega mojstra za to bi prosil :headbang: :headbang: :headbang: Popravljeno Maj 8, 2007. Popravil doggie
Klajba Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Jaz mislim, da je najbolje da neseš k kakšnemu serviserju TV avdio video naprav in računalnikov ter ga povprašaš, kako je s tem. Če boš šel na servis, ti bojo ziher rekl, da je treba novo. Jaz bi tako poizkusil.
T Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Mogoče bi bilo pametno počakat, da se vse lepo posuši. :? Če ti potem dela normalno samo snameš armaturo in pogledaš kje puša. Najbrž jo lako sem popravis saj je lahko samo kakšna gunica premaknjena... lp
doggie Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Mogoče bi bilo pametno počakat, da se vse lepo posuši. :? Če ti potem dela normalno samo snameš armaturo in pogledaš kje puša. Najbrž jo lako sem popravis saj je lahko samo kakšna gunica premaknjena... lp upam, da je samo to, a mi lahko te težave povzroča vlaga na lot spoju, ker sem zamenjal žmigavce, zadevo pa sem izoliral samo z izolir trakom, sicer močno ampak??? sicer v števcu na steklu znotraj se mije tudi pojavil kondenz, tako da je definitivno kriva vlaga, upam da ni kaj prgorelo :headbang: :headbang:
Klajba Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Ali je že kdo prakticiral merjenje tlaka oljne črpalke?
Guest Brumer Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Ali je že kdo prakticiral merjenje tlaka oljne črpalke? Oljni tlak se meri kadar pri prostem teku gori lučka od olja.Odviješ olno tlačno stikalo montiraš manometer in izmeriš pritisk olja.Najnižji tlak je napisan v tehničnih podatkih motor mora biti topel in meriš pri določenem številu obratov,pritisk pri 1000 o/min naj bi bil med 0,5 in 1 AT. :OK: special749, maco47 in Bremzer 2 1
Piksna Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Hvala, za posredovane informacije. Mislim, da je najbolje, da olje, kar ga je preveč spustim ven, ali kaj :hmm: ? Naredi, da bo v tolerancah kot je namenjeno... Ali je že kdo prakticiral merjenje tlaka oljne črpalke? Zakaj misliš, da ni tlaka oz. zakaj bi meril ?! A ti lučka sveti oz. pravilno ugasne po vžigu ?
Guest Brumer Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Hvala, za posredovane informacije. Mislim, da je najbolje, da olje, kar ga je preveč spustim ven, ali kaj :hmm: ? Če ga je samo 2 mm preveč se ne sekiraj in pusti ga bo že počasi porabil :OK: ,če ga je pa res preveč pojdi na benzinsko črpalko in ga potegni malo ven.Ali ga spusti malo ven samo vzemi čisto posodo in ga malo spusti. Ponavadi pri takem početju ti pade dihtunga pa še mal te speče in vse olje scuri zato moraš vedno pripraviti čisto in dovolj veliko posodo. :hmm: maco47, special749 in Bremzer 2 1
Klajba Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Brumer, Piksna, hvala za podane misli in odgovore. Veliko lažje sprejemam odločitve z več podanimi mislimi in odgovori skupaj. To bom naredil kar pri hladnem motorju, je tu olje bol gosto in bo počasneje odtekalo. Zakaj tlak oljne črpalke? Notri sem nalil Motul 5100 10 W50 in me glede tega malo skrbi, saj gostejše olje poda večji tlak, zaradi katerega pa posledično trpijo tesnila in semeringi. Menim pa tudi, da ti tlak poda velik podatek, glede nadaljnjega delovanja motorja. Kje bi se dalo dobit ta merilec.
GorazdH Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 gostejše olje ne da večji tlak...tlak bo zmeri enak. če da črpalka 1 bar bo vedno 1 bar neglede na gostoto olja. :closedeyes:
Lowrenc Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Dons je začelo pri CBFki 600 (1leto stara) pri 4000obr/min nekaj nevzdržno ropotat(kot bi eden z mini zvončkom zvončkljau... ) ampak to mi gre mal na živce vse skupaj :hmm: Se je komu pri tem motorju že zgodilo kaj takega?? Sicer dvomim, da bomo rešili problem tukaj na foruma ampak mogoče pa le(izkušnje kažejo, da je vredno poskusiti) ;) Sam sem vse pregledal-prešlatou in nič ne pomaga :glare: Nikjer noben pleh ne drgne ob nič, rollbari so fixno pršraufani, ploščice za ketnšponarje so tut gor fixno, maske se ne tresejo, vijaki so vsi dobro zategnjeni, v armaturi nič ne ropota, mreža na kilerju je tudi fixna, ropota vseeno-neglede na to ali se vsedem na rezervoar ali ga našponam navzgor... Zadeva enako ropota pri 4000rpm neglede na to ali motor stoji ali se pelje... Najprej sem mislu, da je možno, da je v izpuhu odgorel kakšen prekat in se noter valja ampak zvok prihaja nekje iz sprednjega dela mašine... Če kdo ve kaj (bi lahko bilo) je to naj napiše-poračun sledi :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Dons je začelo pri CBFki 600 (1leto stara) pri 4000obr/min nekaj nevzdržno ropotat(kot bi eden z mini zvončkom zvončkljau... ) ampak to mi gre mal na živce vse skupaj :hmm: Se je komu pri tem motorju že zgodilo kaj takega?? Sicer dvomim, da bomo rešili problem tukaj na foruma ampak mogoče pa le(izkušnje kažejo, da je vredno poskusiti) ;) Sam sem vse pregledal-prešlatou in nič ne pomaga :glare: Nikjer noben pleh ne drgne ob nič, rollbari so fixno pršraufani, ploščice za ketnšponarje so tut gor fixno, maske se ne tresejo, vijaki so vsi dobro zategnjeni, v armaturi nič ne ropota, mreža na kilerju je tudi fixna, ropota vseeno-neglede na to ali se vsedem na rezervoar ali ga našponam navzgor... Zadeva enako ropota pri 4000rpm neglede na to ali motor stoji ali se pelje... Najprej sem mislu, da je možno, da je v izpuhu odgorel kakšen prekat in se noter valja ampak zvok prihaja nekje iz sprednjega dela mašine... Če kdo ve kaj (bi lahko bilo) je to naj napiše-poračun sledi :rolleyes: To je "berzveze" spraševat,zapelji se do poblaščenega serviserja in ti bo on ugotovil kaj rožlja.Motor ima dve leti garancije in naj se oni s tem pozabavajo.!!!!!!!!! :OK: special749, Bremzer in maco47 2 1
Guest Brumer Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Brumer, Piksna, hvala za podane misli in odgovore. Veliko lažje sprejemam odločitve z več podanimi mislimi in odgovori skupaj. To bom naredil kar pri hladnem motorju, je tu olje bol gosto in bo počasneje odtekalo. Zakaj tlak oljne črpalke? Notri sem nalil Motul 5100 10 W50 in me glede tega malo skrbi, saj gostejše olje poda večji tlak, zaradi katerega pa posledično trpijo tesnila in semeringi. Menim pa tudi, da ti tlak poda velik podatek, glede nadaljnjega delovanja motorja. Kje bi se dalo dobit ta merilec. Vsaka črpalka ima vgrajen ventil(ibertruck ventil).ki pri določenem tlaku odpre tako ,da je pritisk pri večjih obratih(nad ca 2000 o/min) vedno izenačen(in je ca 4 AT),pri manjših obratih in zelo slabem(redkem olju), ki pri višji temperaturi zelo spremeni vizkoznos,takrat pa rada zagori lučka od pritiska olja,pritisk pade pod 1 AT.Zato je vedno bolje uporabljati boljše-dražle olje. :devil: Meni je vseno tudi,če kdo vozi s salatnim oljem. :OK: Ps: jaz sem vozil že leta 1969 z sintetičnim oljem takrat edinim BP-corsa z avtom Alfa-Romeo Veloče GTA Fačeti 160 Ps in 11000 o/min ! Končna ca 240 Km/h(takrat še ni bilo omejitev,razen v naseljih)):eek: special749 in Bremzer 1 1
jegrmajstr Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ve kdo za kakega majstra ki bi imel doma mašino za krivit cevi? po možnosti s savinjske ali okolice? Lp, Tomaž
Erik Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ve kdo za kakega majstra ki bi imel doma mašino za krivit cevi? po možnosti s savinjske ali okolice? Lp, Tomaž rile velenje
Guest Brumer Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ve kdo za kakega majstra ki bi imel doma mašino za krivit cevi? po možnosti s savinjske ali okolice? Lp, Tomaž Nevem,če ti bo kaj pomagalo,te mašine imajo vsi proizvajalci izpušnih cevi in tudi kakšen izdelovalec kovinskih ograj.Pri nas v Nm to nebi bil problem pri firmi; Novak.Peric,Špoilar itd. :OK: special749, Bremzer in maco47 2 1
Piksna Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 (popravljeno) Brumer, Piksna, hvala za podane misli in odgovore. Veliko lažje sprejemam odločitve z več podanimi mislimi in odgovori skupaj. To bom naredil kar pri hladnem motorju, je tu olje bol gosto in bo počasneje odtekalo. Zakaj tlak oljne črpalke? Notri sem nalil Motul 5100 10 W50 in me glede tega malo skrbi, saj gostejše olje poda večji tlak, zaradi katerega pa posledično trpijo tesnila in semeringi. Menim pa tudi, da ti tlak poda velik podatek, glede nadaljnjega delovanja motorja. Kje bi se dalo dobit ta merilec. -No, viskoznost se ne spreminja v smislu iz viskoznosti npr. medu v viskoznost vode. Vsaj znotraj navedenih klimatskih pogojev ne. Kot sem že post nazaj napisal, 1040 ali 1550 ni bistvene razlike v viskoznosti. Zato tudi ne bo bistvene razlike v tlakih (govorim v razredu mbar delta). -Je pa razlika v tem, da 300V in 5100 nista oba polna sintetika. To je bistvo mojega mnenja o točenju 5100 v RR ipd. -Vse tovrstne zadeve - meritve, menjave, nastavitve raje izvajaj (če se jih že lotiš) z vročim agregatom iz enega samega razloga - toje njegovo delovno področje (vroč -ne hladen!). Pri menjavi olja, pa celo nekateri pravijo, da se je prej še boljš malo zapeljat in premajat, da potem z odpadnim oljem iztečejo ven še potencialno prisotni opilki in ostali depoziti na dnu motorja. Recimo, da se s tem strinjam - do nekje. -To (vroča mašina) drži za vse razen menjave izpušne cevi - ne vem pa zakaj... :lol1: -Kar se trpljenja tiče - RR is made(ment) to suffer - s pravo hrano in pijačo. :ninja: Popravljeno Maj 10, 2007. Popravil Piksna
Klajba Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 -Kar se trpljenja tiče - RR is made(ment) to suffer - s pravo hrano in pijačo. :ninja: Ave, za enkrat trpim le jaz :whistle: , ona pa se mi :D , sam je pač treba zanjo tudi poskrbet, da me nebo kdaj za j...
strom Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 Oljni tlak se meri kadar pri prostem teku gori lučka od olja.Odviješ olno tlačno stikalo montiraš manometer in izmeriš pritisk olja.Najnižji tlak je napisan v tehničnih podatkih motor mora biti topel in meriš pri določenem številu obratov,pritisk pri 1000 o/min naj bi bil med 0,5 in 1 AT. :OK: Hmnja... če bi mi to povedal, ko sem se matral s kawasakijem, bi se bolj grdo gledala. Lučka za olje delovala normalno, se ugasnila takoj ob zagonu motorja, ni bilo sledu o kakšni težavi... dokler ni šel ležaj na ojnici. Potem smo pa le malo pogledali in je v glavo komaj prišlo kaj olja.... po menjavi oljne pumpe vse OK. No ja, pa glavne gredi, pa vseh ležajev pa ojnic pa ene klackalice pa..... več kot pol leta kasneje seveda. LP
jegrmajstr Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 Nevem,če ti bo kaj pomagalo,te mašine imajo vsi proizvajalci izpušnih cevi in tudi kakšen izdelovalec kovinskih ograj.Pri nas v Nm to nebi bil problem pri firmi; Novak.Peric,Špoilar itd. :OK: hvala brumer, mi dost pomaga ta info :OK: takih majstrov pa poznam ene par bližje kot v velenju :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se