Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Hmnja... če bi mi to povedal, ko sem se matral s kawasakijem, bi se bolj grdo gledala.

Lučka za olje delovala normalno, se ugasnila takoj ob zagonu motorja, ni bilo sledu o kakšni težavi... dokler ni šel ležaj na ojnici. Potem smo pa le malo pogledali in je v glavo komaj prišlo kaj olja.... po menjavi oljne pumpe vse OK.

No ja, pa glavne gredi, pa vseh ležajev pa ojnic pa ene klackalice pa..... več kot pol leta kasneje seveda.

LP

Nekaj te moram opozorit ni vedno lučka vezana samo na PRITISK olja,lahko je samo na nivo olja ali na oboje pritisk in nivo kot npr.pri Yamahi V-max. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

To je "berzveze" spraševat,zapelji se do poblaščenega serviserja in ti bo on ugotovil kaj rožlja.Motor ima dve leti garancije in naj se oni s tem pozabavajo.!!!!!!!!! :OK:

Ne zaupam jim-sploh pa ne stvari, ki jih sam lahko popravim :D

In še nekaj-eni živimo v hribih in imamo do prvega serviserja 30km :blush:

klik

Objavljeno

Ne zaupam jim-sploh pa ne stvari, ki jih sam lahko popravim :D

In še nekaj-eni živimo v hribih in imamo do prvega serviserja 30km :blush:

klik

Hvala bogu zdaj si najdu napako,kar pa se tiče odaljenosti servisa, jaz živim v centru največje "vasi "v Sloveniji (Novo mesto) in imam do 1-vega servisa za Kavasaki in Hondo 40 Km (Krško) za BMW-eja pa ca 50 Km (Grosuplje).Premore Nm le en edini "BOGI" Yamaha-servis,brez mehanika in brez rezervnih delov vse samo po naročilu in čakanju po več dni.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ko sem zadnjič preverjal stanje motocikla sem opazil, da so spredaj zavorne ploščice na eni strani bolj obrabljene kot na drugi. Kolega mi je rekel, da je to zaradi tega, ker naj bi "lajtnga" od ene zavorne čeljusti bila krajsa od druge. Doma sem zadevo še bolj prekontroliral ampak obe "lajtngni" sta enako dolgi?!? Bi mi znal kdo svetovati kaj naredit? Motor je Yamaha Fazer 600 l.03, zavorne ploščice so original Yamaha menjane lani oktobra.

Hvala že vnaprej,

lp Anže

Objavljeno

zamenjaj ploščice leve na desno stran in obratno

Objavljeno

NIsem glih bral vse od začetka, zato se opravičujem če je odgovor na moje vprašanje že kje zapisan. Vsekakor pa prosim za pomoč.

Na Hondi Shadow 600 mi je spustilo olje na sprednjem amortizerju.

Če kdo ve za koga ki bi to porihtal v območju Žalec - Celje (tu nekje) naj mi poda naslov.

Hvala lepa!

Pa veter u lase!

Objavljeno (popravljeno)

NIsem glih bral vse od začetka, zato se opravičujem če je odgovor na moje vprašanje že kje zapisan. Vsekakor pa prosim za pomoč.

Na Hondi Shadow 600 mi je spustilo olje na sprednjem amortizerju.

Če kdo ve za koga ki bi to porihtal v območju Žalec - Celje (tu nekje) naj mi poda naslov.

Hvala lepa!

Pa veter u lase!

js vem za dobrega pa dokaj pocen majstra k zrihta to samo je iz tržiča ;) na netu poglej pod rozman design na google vpiš pa ti bo zihr najdu, men je aprilio uštimu oba semeringa za 10 jurjov bivše valute ene 3 leta nazaj... pa u parih dneh je blo narejen :OK: dela pa tut car tatoo pa čelade tetovira pa mopede, uglavnem svašta :grim

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Objavljeno

V celju na Oblakovi maš moto Černak. Majo servis za ene japanerje pa ne vem točno

tel: 03 490 90 52

Objavljeno

NIsem glih bral vse od začetka....

sploh ni potrebno vsega brati.

iskalnik -> isci besedo.

samo je bolj enostavno vprasati kot si sam poiskati, kenede. :)

Objavljeno

ve kdo za kakega majstra ki bi imel doma mašino za krivit cevi? po možnosti s savinjske ali okolice?

Lp, Tomaž

Večja obraba ene ploščice ali na eni strani je zaradi batkov,ki na strani kjer so ploščice bolj izrabljene nelaufajo(blokirajo).Vzemi SAMO ENO ploščico ven(nato drugo) in batek malo razmigaj tako,da ga večkrat potisneš dokonca nazaj in spet pritisneš parkrat zavorno ročico,vedno imej kakšen izvijač med batkom in zavornim diskom tako da ti nebi porinilo batka povsem ven.Če gre res precej tesno odstrani zaščitno gumico z batka in daj na batek malo zavorne tekočine in spet malo premigaj sem ter tja in ko boš razmigal daj zaščitno gumico spet nazaj. OK.

Ps;nesmeš uorabljati za mazanje nič drugega kot samo zavorno tekočino ali silikon nikakor pa ne s kakšnim V-dejem spricat-poškoduje(razje)gumice. :hmm: :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

ima kdo izkušnje z domačo izdelavo izpušnih loncev? ker imam nekaj ustvarjat na xt-jki, pa mi bo vsak nasvet zlata vredn :)

Objavljeno

ga ni junaka ki bi to že kdaj delal, očitno :BUA:

Objavljeno

ga ni junaka ki bi to že kdaj delal, očitno :BUA:

Madoniš, si tako len, da se ne postopiš izrisati načrta in narediti po njemu???

Narediti izpuh okroglega prereza ni noben problem... (za kakšno preseravanje z ovali, boš težje našel orodje. Najlažje boš izdelal iz Alu ali Rostfrei-a ( pri rostfrei-u moraš računati na večjo težo in pa težjo obdelavo). Izberi cev poljubnega fi-ja, odreži na poljubno dolžino. Glede na izbran fi cevi, naredi izhodni in vstopni del - najlažje postružiš iz ALU, lahko kombiniraš struženje in varjenje cevi v izvrtino postruženega dela, lahko izoblikuješ iz pločevine (vendar boš orodje za to težje našel, oz. delavnico v kateri stoji - rabiš prešo in šablono za tvoj izbrani fi). Izhodni in izstopni del fiksiraš z vijaki ali slepimi zakovicami. V postružene konce lahko na notranji strani postružiš krožni kanalček v katerega boš vstavil mrežico, ki bo potekala čez celotni izpuh. Napolni s stekleno volno (poceni varijanta) ali kupi volno za izpuhe v Louisu (malo dražja varijanta)

Simpl k pasulj, ne vem kaj rabiš tu spraševat?! (seveda je postopkov izdelave še mnogo, verjetno ravno toliko kot ljudi, ki sanjajo o izdelavi lastnega izpuha)

P.S. Vhodni konec boš naredil glede na to, kako imaš sedaj fiksiranega ( slip on, bolt on... )

P.S.2. Vidim, da ti priprava načrta ne gre. Izvedba ti bo potemtakem šla še slabše. Morda je bolje, da se pozanimaš pri kakem okoliškem mojstru...

Objavljeno

... Morda je bolje, da se pozanimaš pri kakem okoliškem mojstru...

Morda je bolje, da bi najprej sploh pomislil na smiselnost takega početja.

Kaj želiš v časih, ko se na cestah kontrolira originalnost oz. homologiranost vgrajenih delov, s tem sploh doseči. Boljše performanse? Doma jih s tem neznanjem ne boš dosegel. Ropotanje? Na ror natakni kakšno staro piksno od marmelade kakršno dobiš v večjih kuhinjah. No, lahko je tudi od paštete ali kumaric. In ne pozabi gor nalepiti Akrapovičevo nalepko!

Objavljeno

Morda je bolje, da bi najprej sploh pomislil na smiselnost takega početja.

Kaj želiš v časih, ko se na cestah kontrolira originalnost oz. homologiranost vgrajenih delov, s tem sploh doseči. Boljše performanse? Doma jih s tem neznanjem ne boš dosegel. Ropotanje? Na ror natakni kakšno staro piksno od marmelade kakršno dobiš v večjih kuhinjah. No, lahko je tudi od paštete ali kumaric. In ne pozabi gor nalepiti Akrapovičevo nalepko!

In ne pozabi narest dveh lukenj na piksni.... :lol1:

Objavljeno

Madoniš, si tako len, da se ne postopiš izrisati načrta in narediti po njemu???

Narediti izpuh okroglega prereza ni noben problem...

načrte že imam izdelane, mene so zanimali kakšni koristni nasveti npr. razmerja med dolžino, zunanjim fi-jem in fi-jem izhodne cevi (če obstaja kakšna formula, sicer pa okvirne dimenzije že imam), ne pa potek, hvala vseeno, nisem tako nesposoben kot je blo sklepati iz mojih prejšnjih postov :blush:

HHV in ICE_MAN: če bi hotel ropot, bi navrtal original izpuh ali pa po vajinem nasvetu uporabil konzervo z akrapo nalepko... .) namen je drug, sicer pa bom prilepil tu kako fotografijo če mi uspe kot sem si zamislil ;)

Objavljeno

Pozdravljeni.

Ali ima kdo prakso z nastavitvijo ročic krmila ( bilanc ), saj mi podaljši turi začnejo umirat prsti. Menim, da bi umiranje izničil, če bi prestavil ročice v bolj horizontalen položaj :hmm: .

LP in srečno na cesti ali kjer koli ste že..

Objavljeno (popravljeno)
Pozdravljeni.

Ali ima kdo prakso z nastavitvijo ročic krmila ( bilanc ), saj mi podaljši turi začnejo umirat prsti. Menim, da bi umiranje izničil, če bi prestavil ročice v bolj horizontalen položaj :hmm: .

LP in srečno na cesti ali kjer koli ste že..

Odvisno je od balance in motorja. Ponavadi se to da prestaviti zelo enostavno. Odviješ vijak ki drži ročice in jih nastaviš v željen položaj in zategneš nazaj. Nekatere ročice in balance imajo tudi luknjo in čepek, tako da tam ni moč prestavljati. Nekatere balance lahko zavrtiš v vpetju, jahačih ali kaj vem kako se reče, skratka tam kjer je balanca privita na križ. Oko in nekaj minut dela bi morala dati rezultat. Jaz sem si še pri vseh motorjih moral to nastaviti in se mi zdi to tako samoumevno kot pri biciklu.

Popravljeno . Popravil HHV
Objavljeno
Pozdravljeni.

Ali ima kdo prakso z nastavitvijo ročic krmila ( bilanc ), saj mi podaljši turi začnejo umirat prsti. Menim, da bi umiranje izničil, če bi prestavil ročice v bolj horizontalen položaj :hmm: .

LP in srečno na cesti ali kjer koli ste že..

Samo nasvet: - raje kupi podrokavice z gelom, pa se ti bo ta "pojav" končal...

Objavljeno
Samo nasvet: - raje kupi podrokavice z gelom, pa se ti bo ta "pojav" končal...

Pozdravljen.

Pa ti to resno, ali kar malo :whistle: . Mislil sem že, da je možno, da so rokavice iz pretankega usnja, pa vendar...

Objavljeno

A je to tvoja nočna mora. Samo iz vsake more se nekaj naučiš..

Objavljeno
Pozdravljen.

Pa ti to resno, ali kar malo :whistle: . Mislil sem že, da je možno, da so rokavice iz pretankega usnja, pa vendar...

Resno.

Objavljeno
Pozdravljeni.

Ali ima kdo prakso z nastavitvijo ročic krmila ( bilanc ), saj mi podaljši turi začnejo umirat prsti. Menim, da bi umiranje izničil, če bi prestavil ročice v bolj horizontalen položaj :hmm: .

LP in srečno na cesti ali kjer koli ste že..

Pravilna nastavitev ročic bi naj bila taka, da so ročica zavore in sklopke v liniji z iztegnjenimi rokami (preko belance), ko normalno sediš na motorju. V takem položaju imaš tudi največjo moč za stiskanje ročic. Upam, da sem dovolj jasno napisal.

Če ti taka nastavitev ne odgovarja, se zna zgodit, da ti bo kakšna druga še toliko manj :hmm:

Objavljeno

Pozdravljeni.

Zopet imam eno vprašanje, za katerega pa se mi zdi, da ni tako nedolžno.Ob močnejšem zaviranju, posed vilic nekje nad 7 cm, mi poči v v vpetju krmila v okvir. Kaj je tu lahko narobe?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!