Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Delovna nedelja, luci niso delale, stikalo za vzig spucal, vse bakrene konektore. Zamenjal olje ter filter, nato pa se ketno. Dol staknu in clene ki ne gibljejo vec najboljse razgibal. Drugo leto bo treba menjat ketno. 

received_2347348005275299.jpeg

 

Sem pa opazil, en konektor mi izpod tanka visi, ne pase nikamor da bi vidu, je pa isti ko na piski. Ce se komu sanja kam to gre. Vstrom 650a 08

received_2347351315274968.jpeg

received_2347351311941635.jpeg

Popravljeno . Popravil Raavi
Objavljeno

Se opravičujem, vendar na forumu ne najdem - ali ima Kymco KXR 250 ekstra olje za menjalnik? Če ima, lahko kdo pomaga kje najdem ta skrit kotiček? Iščem po internetu, po specifikacijah, pa ne piše nič glede menjalnika ter olja. Po forumih pa - eni da ima ekstra posodo za menjalnik, eni da nima. Zato vprašam, kajti najdem posode ne,  ampak...morda je res skrita. Hvala za pomoč

Objavljeno
pred 1 uro, sanda2 pravi:

Se opravičujem, vendar na forumu ne najdem - ali ima Kymco KXR 250 ekstra olje za menjalnik? Če ima, lahko kdo pomaga kje najdem ta skrit kotiček? Iščem po internetu, po specifikacijah, pa ne piše nič glede menjalnika ter olja. Po forumih pa - eni da ima ekstra posodo za menjalnik, eni da nima. Zato vprašam, kajti najdem posode ne,  ampak...morda je res skrita. Hvala za pomoč

mogoče bi več informacij našel v grupi Maxiskuterji ali pa tam postavil vprašanje.

Recimo tule:

 

ali tule

 

ali pa pokličeš na uradni servis. Mogoče tudi kak tuj forum obravnava določeno problematiko. Načeloma pa bi v navodilih za uporabo to moralo pisati.

Objavljeno
pred 1 uro, sanda2 pravi:

Se opravičujem, vendar na forumu ne najdem - ali ima Kymco KXR 250 ekstra olje za menjalnik? Če ima, lahko kdo pomaga kje najdem ta skrit kotiček? Iščem po internetu, po specifikacijah, pa ne piše nič glede menjalnika ter olja. Po forumih pa - eni da ima ekstra posodo za menjalnik, eni da nima. Zato vprašam, kajti najdem posode ne,  ampak...morda je res skrita. Hvala za pomoč

Tole bi naj bil service manual za Kymco KXR 250 - https://www.manualslib.com/manual/814417/Kymco-Mongoose-Kxr-250.html?page=243#manual Glede na to da ima v kazalu med drugim Transmission Oil Replacement bi rekel da ima ločen rezervoar za menjalnik. 

Objavljeno
On 7/29/2018 at 4:50 PM, Raavi said:

Sem pa opazil, en konektor mi izpod tanka visi, ne pase nikamor da bi vidu, je pa isti ko na piski. Ce se komu sanja kam to gre. Vstrom 650a 08

received_2347351315274968.jpeg

 

Kake barve sta žički?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Hej! Razmisljam o odstranitvi katalizatorja na moji Yamahi R6 2012. Znanci/kolegi so mi svetoval/predlagal, da bo boljse za motor pa se zvok motorja naj bi bil boljsi (nebi ga vec tok dušil) imam ze sportni izpuh. Mene pa zdaj zanima kaj vi pravite o tem? Pa kdo bi mi lahko to naredil strokovno, zanesljivo ter ugodno? Kaksen kontakt? Hvala

Objavljeno
pred 16 minutami, Anonimnez pravi:

Hej! Razmisljam o odstranitvi katalizatorja na moji Yamahi R6 2012. Znanci/kolegi so mi svetoval/predlagal, da bo boljse za motor pa se zvok motorja naj bi bil boljsi (nebi ga vec tok dušil) imam ze sportni izpuh. Mene pa zdaj zanima kaj vi pravite o tem? Pa kdo bi mi lahko to naredil strokovno, zanesljivo ter ugodno? Kaksen kontakt? Hvala

to ne gre skupaj..

če imaš športni lonec in odstraniš še katalizator moraš vstaviti vmesni kos namesto katalizatorja - tu se postavlja vprašanje tehničnega pregleda če so to cevi , ki niso v obliki katalizatorja.

odstranitev katalizatirja vpliva na večji/lažji/hitrejši pretok izpušnih plinov. posledično se podre razmerje sesanje-izpuh.to v večini primerov potegne za sabo še nastavitev vbrizga goriva - tuning sploh če imaš športni filter za zrak ...v nasprotnem primeru lahko trpijo izpušni ventili..

tuning - lahko je samo čipiranje obstoječega računalnika ali pa dynojet dodatek - ki pa spet stane..v veliko primerih se lahko kar konkretno poveča poraba - ker seveda obstaja možnost po večji moči jo potem vsakdo želi imeti kolikor se da..

pravilno se tuning umerja na valjih..kar je tudi konkreten strošek..

če želiš imeti vse narejeno strokovno ter zanesljivo potem je to kar konkreten strošek - recimo razlika v ceni (mogoče ne polna pa dodaš 500e) med r6 in r1 .

 

Objavljeno (popravljeno)
42 minutes ago, thumper said:

to ne gre skupaj..

če imaš športni lonec in odstraniš še katalizator moraš vstaviti vmesni kos namesto katalizatorja - tu se postavlja vprašanje tehničnega pregleda če so to cevi , ki niso v obliki katalizatorja.

odstranitev katalizatirja vpliva na večji/lažji/hitrejši pretok izpušnih plinov. posledično se podre razmerje sesanje-izpuh.to v večini primerov potegne za sabo še nastavitev vbrizga goriva - tuning sploh če imaš športni filter za zrak ...v nasprotnem primeru lahko trpijo izpušni ventili..

tuning - lahko je samo čipiranje obstoječega računalnika ali pa dynojet dodatek - ki pa spet stane..v veliko primerih se lahko kar konkretno poveča poraba - ker seveda obstaja možnost po večji moči jo potem vsakdo želi imeti kolikor se da..

pravilno se tuning umerja na valjih..kar je tudi konkreten strošek..

če želiš imeti vse narejeno strokovno ter zanesljivo potem je to kar konkreten strošek - recimo razlika v ceni (mogoče ne polna pa dodaš 500e) med r6 in r1 .

 

O joj. Kolega ima odstranjen katalizator na Suzukijo gsxr 600 z akrapovico pa nima nobenih tezav. Zakaj bi bilo karkoli narobe na tehnicnem? Saj ne merijo plinov na tehnicnem na motorju, on dobi vsako leto brez tezav. Glede vbrizga, bo mogoce drzal ( po potrebi ), ni nujno je pa verjetnost, da bo treba neki program spremenit ja.  Kolikor sem seznanjen z odstranitvijo katalizatorja bi pridobil nekaj na konjskih moci, navor, motor bi “lazje dihal” nekoliko bi bil motor lazji (torej zgubil bi nekaj na tezi) + zvok bi bil boljsi (nebi dušil zvoka) kot recimo sedaj. Do zdaj mi veliko kdo predlagal, ker imajo tudi sami, vedo pa ne kako in kaj, ker so taksnega tudi kupili.

Popravljeno . Popravil Anonimnez
Objavljeno

Govoriš o odstranitvi katalizatorja ? ali komplet dušilca z katalizatorjem ?

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Lipstick said:

Govoriš o odstranitvi katalizatorja ? ali komplet dušilca z katalizatorjem ?

Hmmm. Kolegi pravijo, da nimajo nic not. Samo dusilc v izpuho. Vsi majo tako. Ce prav vem, katalizator se odstrani namesto katalizatorja nova cev do lonca inox ane? Dusilc v izpuho pa pustim zarad taplavih.  ? To je verjetno to. 

Popravljeno . Popravil Anonimnez
Objavljeno

jaz sem to zmontiral pa še zvok lahko spreminjaš po trenutnem navdihu 

 

Objavljeno

Ali se kabel ki gre do vžigalne tuljave (angleško SUB HARNESS, IGNITION) v primeru, da je bil tik pred kapico za svečko precvikan lahko zalota in uporablja dalje. Edine pomiske pri tem imam, da  mu stem spremenim notranju upornost in nevem koliko je recimo to tukaj ubčutljivo? Nasvetov, da naj kupim novega ali še bolje pelejm na uradni servis nerabim, zanimam me zgolj odgovor koga, ki ve zakaj se gre :) Hvala!

Objavljeno

lotat/cinit - no way - no go..

če je kabel dovolj dolg ga samo do konca odcvikaj , navij v kapico in gas..

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A je mozno tresenje pri zaviranju s sprednjo zaradi obrabljenih ploscic? 

Objavljeno
pred 12 minutami, dAlencc87 pravi:

A je mozno tresenje pri zaviranju s sprednjo zaradi obrabljenih ploscic? 

možno je ... ampak .. sj debelino ploščic vidiš na uć ;)

 

Objavljeno
pred 14 minutami, maus pravi:

možno je ... ampak .. sj debelino ploščic vidiš na uć ;)

 

Ma sej to mi je cudno k debeline je se dost pa vseen mal trese.. Nimam f...ing cajta na servis peljat :angryrant1:

Objavljeno
pred 1 minuto, dAlencc87 pravi:

Ma sej to mi je cudno k debeline je se dost pa vseen mal trese.. Nimam f...ing cajta na servis peljat :angryrant1:

diski :? ... težko je na daljavo .. ampak po vsej verjetnosti je kaj na zavornem sistemu, po mojem laičnem mnenju

 

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

diski :? ... težko je na daljavo .. ampak po vsej verjetnosti je kaj na zavornem sistemu, po mojem laičnem mnenju

 

Sej pomoje tut, sam ce bi bli diski bi vrjetn skos treslo pr zaviranju.. Men pa zacne trest sele po precej zmanjsani hitrosti.. Ajde recmo ce npr zaviram pri 150,mi zacne trest sele nekje pr 70,60...

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, dAlencc87 pravi:

Sej pomoje tut, sam ce bi bli diski bi vrjetn skos treslo pr zaviranju.. Men pa zacne trest sele po precej zmanjsani hitrosti.. Ajde recmo ce npr zaviram pri 150,mi zacne trest sele nekje pr 70,60...

ni mi jasno .. jasno mi je kaj si povedal, ampak mi ni jasno kaj bi drugega bilo 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

ni mi jasno .. jasno mi je kaj si povedal, ampak mi ni jasno kaj bi drugega bilo 

Men tut ne.. :hmm:

Objavljeno
pred 1 minuto, dAlencc87 pravi:

Men tut ne.. :hmm:

V kakšnem stanju pa je pnevmatika?

Objavljeno
pred 42 minutami, dAlencc87 pravi:

Sej pomoje tut, sam ce bi bli diski bi vrjetn skos treslo pr zaviranju.. Men pa zacne trest sele po precej zmanjsani hitrosti.. Ajde recmo ce npr zaviram pri 150,mi zacne trest sele nekje pr 70,60...

upam, da me ne bo kdo napadel od perfekcionistov, da meni ja SX 2011 model prvovgradnja ploščice, potem ko so bile nekje na polovici rado potreslo in to pri manjših hitrostih in nežnem zaviranju. Potem sem ploščice preventivno menjal in je bil mir. Samo zadevo sem si razlagal, da je verjetno bila kaka "čudna mešanica" na ploščicah, pa ni popolnoma enakomerno grizlo...sicer pa nimam pojma.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 minutami, gusar pravi:

V kakšnem stanju pa je pnevmatika?

Skor nova.. Pirelli sc.. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!