Hefic Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 (popravljeno) Sem naročil uniorja 5-110 NM, naj bo, če se že grem šraufanja. Kaj pol loctite NE, za ostalo sem pa malo zmeden.. Zakaj mast? A ni potem še prej nevarno, da se odvija s tresljaji itd.. Baker mast sicer imam za akse od vage in nihajke, koles itd.. ko sem renoviral. Za glavo in cilinder ne vem če je najboljša ideja? Koliko pa pride kaj max T vročega cilindra? Edino skrbi me da res zaradi vročine inox poči.. *Lahko še namignete, kje kupiti omenjene močnejše matice? 10 ali 12? Pod kaj googlam sploh? (So M8 drugače). Popravljeno Februar 26, 2019. Popravil Hefic Zivnorc 1
franc Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 Osebno nisem navdušen nad (prevelikem) razponom pri moment ključih (za 5Nm (pa do nekje 20Nm) rabiš "mali" nastavek in kratko ročko, drugače greš "čez" , za 110 Nm pa s kratko ročko ne gre... ) . lp ciciban, sesir in Zivnorc 3
Hefic Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 Možno, nisem razmišljal v tej smeri. Nekako sem zaupal Uniorju, je pa res precej nestandarden razpon in neprieljiv z ostalo ponudbo. Kar sem gledal je ta razpon pokril največ za toliko denarja (65 EUR). Vse ostalo je ali ktiajc za 30 eur ali več 100 eurski primerki in celo več njih, če imaš manjše razpone potem več ključev. Skratka to mi je čisto odvečni strošek, ker vprašanje kdaj bom rabil spet.. Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 pred 15 minutami, Hefic pravi: Sem naročil uniorja 5-110 NM, naj bo, če se že grem šraufanja. Kaj pol loctite NE, za ostalo sem pa malo zmeden.. Zakaj mast? A ni potem še prej nevarno, da se odvija s tresljaji itd.. Baker mast sicer imam za akse od vage in nihajke, koles itd.. ko sem renoviral. Za glavo in cilinder ne vem če je najboljša ideja? Koliko pa pride kaj max T vročega cilindra? Edino skrbi me da res zaradi vročine inox poči.. *Lahko še namignete, kje kupiti omenjene močnejše matice? 10 ali 12? Pod kaj googlam sploh? (So M8 drugače). ..nič bati. Cu spray..ali mast je namenjena prav za to. ...sej to ni mast...s katero mažeš zaradi zmanjševanja trenja.... ...no ja...v bistvu je...ko zateguješ, zmanjšaš trenje med vijakom...matico...podložko...ampak, potem se zaradi tega ne bo samo od sebe odvilo....ker se ta mast "zasuši"...."mazivo" je v tem primeru baker...ki ostane med matico in vijakom...in preprečuje, da medsebojno ne zaribata pri odvijanju ali pritezanju... tiste matice...10 ali 12, ko omenjaš....to ni velikost matice M10 ali M12... ...to pomeni trdnostni razred oz. natezna trdnost materiala. 8.8 pomeni cca 800 N/mm2...... 10.9 pomeni 1000 N/mm2 ....12.9 ...1200N/mm2. ..sem poiskal tabelo. Tabele-jeklo.pdf to pa se dobi ali s toplotno obdelavo jekla...ali pa pač z boljšim legiranim jeklom... pred 14 minutami, Hefic pravi: Možno, nisem razmišljal v tej smeri. Nekako sem zaupal Uniorju, je pa res precej nestandarden razpon in neprieljiv z ostalo ponudbo. Kar sem gledal je ta razpon pokril največ za toliko denarja (65 EUR). Vse ostalo je ali ktiajc za 30 eur ali več 100 eurski primerki in celo več njih, če imaš manjše razpone potem več ključev. Skratka to mi je čisto odvečni strošek, ker vprašanje kdaj bom rabil spet.. ...ne sekiraj se. Dobro si kupil. XTR 1
Hefic Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 Hvala za pojasnilo, vem da ni to M oznaka. Ampakk trgovine nimajo tega označenega, večinoma imajo DIN standard, ki ne vem kako se prevede v omenjene vrednosti. NPR: https://www.inpos.eu/matica-din-1587-m-8-zn-klobucasta .. ? Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 ...v raznih baubau in podobno majo navadne cinkane matice kvalitete 5. ...če hočeš kvalitete 8, je treba v specializirano trgovino. ...recimo Kamm....samo naročiti jim moraš prej, da pripeljejo robo iz centralnega skladišča v Šenčurju ...
Hefic Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 Tudi KAMM ima v katalogu DIN 1587 klobučasto matico, jeklo. Isto kot povsod.
Zivnorc Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 ...sej pravim... ..pokliči jih. ..za klobučaste matice ne verjamem lih, da imajo kvalitetne...za standardbe pa imajo sihurno tudi kvalitetnejše. ..pa a rabiš klobučasto?...a je to taka matica bolj za okras?....če je vijak dovolj dolg, zategni s kvalitetno matico...klobučasto pa daš "za povrhu"...ala kontra matico.
thumper Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 pred 5 urami, Hefic pravi: Tudi KAMM ima v katalogu DIN 1587 klobučasto matico, jeklo. Isto kot povsod. jutri pogledam , če se jih da dobiti po par kosov.. so vse M8? Zivnorc in Hefic 2
Hefic Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 (popravljeno) Iz titana! ? https://www.ebay.de/itm/RM250-TITANIUM-cylinder-head-nut-M8-Light-strong-Shiny/261887606497?hash=item3cf9b7bee1:m:mdq7Rpi1otXGiof2RS2Pbjw:rk:3:pf:1 13 minutes ago, thumper said: jutri pogledam , če se jih da dobiti po par kosov.. so vse M8? Vse M8. Tnx *drugače navadne jeklene (8 verjetno) in inox že imam. Popravljeno Februar 26, 2019. Popravil Hefic Zivnorc 1
thumper Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 5.76e za matico? ja če bi jih imel 400 na motorju da bi se kaj na teži poznalo..
Hefic Objavljeno Februar 28, 2019 Opozori Objavljeno Februar 28, 2019 A po (novih) dihtungah ali zraven njih še kaj pacate dodatno z raznimi pastami, ali pustite samo tesnilo? (Sploh okoli power ventila). Permatex motoseal imam, ker rabim en predel pri ventilu močneje zadihtat. Govor je o 'topend' servisu.
marincspeedshop Objavljeno Februar 28, 2019 Opozori Objavljeno Februar 28, 2019 Pri 4taktnih motorjih, tesnilo pokrova ventilov (pri "luncah") je po service manualu navedena uporaba tesnilne mase. Tudi oba "deklca" od mašine sta pri vecini motorjev "zlepljena" z tesnilno maso tovarnisko. Spoj tesnjen z tesnilno maso zdrzi vecje obremenitve, bolse in dal casa tesni. Tudi dirkalni motorji se izogibajo klasicnim "papirnatim" tesnilom. Klasicna tesnila uporabljajo tovarne v veliki meri zaradi hitrega, poceni in enostavnega sestavlanja. Nekateri ko vidijo masino sestavljeno z tesnilno maso mislijo da je to delo "šalabajzerskega" mehanika, a je to zmotno mnenje. Priporocam Loctite 5910 tesnilno maso (oem za Mercedes, Audi, VW...) Zok, jskrablin, Snečer in 3 others 6
Hefic Objavljeno Februar 28, 2019 Opozori Objavljeno Februar 28, 2019 Hvala za komentar. Videl sem da imam kar nekaj stvari z maso tesnjenih, predvsem očitno je ohišje gredi in ni težav. Pri teh masah je treba malo paziti, ker prejšnji lastnik je pri meni okoli ventila uporabljal verjetno edino, ki jo je imel in je bila pomoje t.i. RTV masa, in tam je malo puščalo olje iz mešanice. Očitno zato, ker v stiku z bencinom je treba ustrezno maso imet. Sem precej že pregledal, pa še malo majnka da bo vse kristalno jasno kaj je za kaj. Eno so prav tesnila 'gasket maker' eno so samo paste 'sealant' za dodatek klasičnemu tesnilu. Proizvajalci pa navajajo, da se naj teh mas ne bi uproabljalo predvsem pri cilindru, da je treba dat tesnilo. Ker sem prebral vse sorte že, še tu vprašam za konkretneo prakso in točne produkte/primere, ki/ko jih nucate. Zivnorc 1
marincspeedshop Objavljeno Februar 28, 2019 Opozori Objavljeno Februar 28, 2019 Sprobal sem ze tesnilne mase: Tekasil-slaba, Kent -odlicna, Loctite- 5910 vrhunska. Loctite je od Kenta bolsa ker ima topila in prime tudi na slabse razmascene povrsine. 5910 Odlicno odporna na olje, dobro odporna na bencin. Vse sem tudi sam stestiral v "homemade" laboratorijskih pogojih (namakal v bencinu...). Za razlicne aplikacije obstajajo razlicni produkti, najbolse da prelistas Loctite katalog. Ni pa poceni Loctite. "Ohisje gredi" je predvideno za tesnjenje z tesnilno maso (brez tesnila) saj le tako lahko zagotovijo sestavo obeh "deklcov" v tolerancah . Dolocene komponente so dizajnirane z debelino tesnila, recimo cilinder je preracunan za spodnje tesnilo (ponavadi 0.5mm debelo). Ce nebos uporabil tesnila bo bat segel 0.5mm visje kar pomeni nevarnost klenkanja ali dotika z glavo cilindra. Vedno ko uporabljas tesnilno maso (5910) razmasti povrsine z acetonom in pusti cez noc da se strdi. Strjuje se ob reagiranju z zracno vlago. Hefic, jskrablin in Joker 2 1
Hefic Objavljeno Marec 1, 2019 Opozori Objavljeno Marec 1, 2019 Dober info. Drugače je podoben produkt temu 5910 tudi slovenski: https://www.minjon.si/st/izdelek/kemis-sprej-t-black-200ml/ Kar sem imel od kemisplus je delalo zelo dobre rezultate in jim nekako zaupam. Je pa malo dražji od loctite in višje trdnosti. Na klenkanje vem da moram pazit. Odločil sem se, da bom namenska izrezana tesnila pustil na miru in ne bom pacal z ničemer čez.
Joker Objavljeno Marec 1, 2019 Opozori Objavljeno Marec 1, 2019 Vse OK tole s tesnilnimi masami. Ampak pri uporabi je potrebno biti zelo pazljiv. Predvsem ne mazati na debelo, ker tesnilno maso potem stisne ven oz. noter. In ta višek, ki zaide v motor je nevaren, saj se rado zgodi, da zaide v luknjice, namenjene pretoku olja za mazanje. Posledice so lahko katastrofalne... Hefic, raza, MiNa in 1 other 3 1
Spasku Objavljeno Marec 1, 2019 Opozori Objavljeno Marec 1, 2019 On 2/25/2019 at 11:40 PM, spasku said: Honda CB 1000R mi ob zagonu težko užiga namesto da kresne takoj se malo zaganja in potem kresne.Baterija je 1 leto stara litijeva tako da baterija ni problem(kontroliral).Na Honda servisu pravijo da je nekaj z elektriko stikala,masa,žice ,(zaganjač normalno zaganja )Z užigom pa pravijo da sigurno ni nič narobe in da ni nič za štelat.Vem da imajo Honde ta problem a je kdo že rešil ta problem??? Danes sem si vzel čas in malo pregledal motor u vezi slabega užiga.Razdru sem plastike sedeže in dvignu rezervar.Potem pa vse kontakte ki sem jih lahko desegu brez dodatnega zdiranja odpru očistu in pošprical z kontakt sprajem.Pri varovalkah pobral ven releje in varovalke..pošprical stikala na krmilu kar se je lahko dalo brez zdiranja.Ostala mi je še sprednja luč in stikalo na tački me je je...ni prostora za iztaknit kontakte to bo ob drugi priliki ko bo motor na stojalih in bom zdru tačko.Motor je užgal od kolpa in ni bil pa užgan 3 dni tako da bomo vidli kako bo čez čas.
Simon-s Objavljeno Marec 1, 2019 Opozori Objavljeno Marec 1, 2019 Bom kar tukaj prašal. Ta teden sem prešaltal iz maxi scooterja na "taprav motor" pa me zanima predvsem kako skrbet za verigo,lani je bila baje menjana skupaj z zobnikoma,še vedno se imam za začetnika in nimam izkušenj.Nabavil sem pa starejšega bandita 600 s. Hvala
Xebec Objavljeno Marec 1, 2019 Opozori Objavljeno Marec 1, 2019 pred 1 uro, Simon-s pravi: Bom kar tukaj prašal. Ta teden sem prešaltal iz maxi scooterja na "taprav motor" pa me zanima predvsem kako skrbet za verigo,lani je bila baje menjana skupaj z zobnikoma,še vedno se imam za začetnika in nimam izkušenj.Nabavil sem pa starejšega bandita 600 s. Hvala oiler, pa dodatno spucaš parkrat na sezono oz. po potrebi s petrolejem, spereš, zavrtiš motor na stojalu da pomeče vodo ven iz ketne, pa rahlo namažeš z oljem od oilerja. alternativa so ti spreji, ampak men niso bli kul. veriga je bla bolj zapacana, pa še sabo ga morš tovorit pa se jebat s špicanjem pa dvigovanjem motorja. svinja pa po feltni in okolici lih en tolk kt oiler. ketno poglej kašna je, če je kje rjavi (al je sam površinsko al je dejansko že požrta), kolk je raztegnjena..... NX650 in DAMI34 2
Zok Objavljeno Marec 1, 2019 Opozori Objavljeno Marec 1, 2019 15 hours ago, Joker said: Predvsem ne mazati na debelo, ker tesnilno maso potem stisne ven oz. noter. In ta višek, ki zaide v motor je nevaren, saj se rado zgodi, da zaide v luknjice, namenjene pretoku olja za mazanje. Posledice so lahko katastrofalne... Tocno na tak nacin je meni zaribala Laguna - odluscen ostanek tesnilne mase, s katero je bil nekoc davno-je-ze-tega pretesnjen karter, je zasel v luknjo na situ za zajem olja (ki je prav blesavo majhnih dimenzij), jo blokiral do te mere, da je tlak padel pod 0,5 bar - lucka se je prizgala, ojnicni lezaji pa zapeli... Bostjan L 1
bajkr88 Objavljeno Marec 2, 2019 Opozori Objavljeno Marec 2, 2019 pred 8 urami, Zok pravi: Tocno na tak nacin je meni zaribala Laguna - odluscen ostanek tesnilne mase, s katero je bil nekoc davno-je-ze-tega pretesnjen karter, je zasel v luknjo na situ za zajem olja (ki je prav blesavo majhnih dimenzij), jo blokiral do te mere, da je tlak padel pod 0,5 bar - lucka se je prizgala, ojnicni lezaji pa zapeli... laguna oz reno ... bi ti tako ali tako lezaji sli .. to je dejstvo ... ce je avto dobro narjen ...in bi ti crpalka olja ribnila in posvetila lucka, ti pa bi avto ugasnil in nato pumpo zamenjal ...bi avto šel bp še kilometre in kilometre..... vsekakor pa smeti oz garez v pumpi/karterju in že tako znane tezave z lezaji pripomorejo k še prejšni okvari
Zok Objavljeno Marec 2, 2019 Opozori Objavljeno Marec 2, 2019 To je res. Ni pa bilo hudo - menjal sem lezaje, pa pici dalje. bajkr88 1
Hefic Objavljeno Marec 2, 2019 Opozori Objavljeno Marec 2, 2019 Samo mimogrede, sem našel eno lokalno prodajano univerzalno tekoče tesnilo, odporno tudi na gorivo! Arexons - MOTORSIL D - https://kupdf.net/download/technical-amp-safety-data-sheet-arexons-motorsil-d-original-red_5b00c4bde2b6f5e608fa8064_pdf
DAMI34 Objavljeno Marec 2, 2019 Opozori Objavljeno Marec 2, 2019 pred 12 urami, Simon-s pravi: Bom kar tukaj prašal. Ta teden sem prešaltal iz maxi scooterja na "taprav motor" pa me zanima predvsem kako skrbet za verigo,lani je bila baje menjana skupaj z zobnikoma,še vedno se imam za začetnika in nimam izkušenj.Nabavil sem pa starejšega bandita 600 s. Hvala tule je ogromno napisanega. Ni pa skrb za verigo neka znanost. Če je bila veriga menjana in če je ok in verižniki ok, bo moral nekdo, ki se vsaj malo spozna pogledati. Jaz bi tak al tak peljal moped na servis, da vsaj uč vržejo nanj. Verigo se maže na vsakih 300-500km. S sprejanjem ne rabiš pretiravat. Spreja se na notranji strani verige. In to je to. Vsakih par jurjev se jo očisti ali z namenskim sprejem ali petrolejem. Koliko je nategnjena pomeri na način kot je predpisan v knjižici. Načeloma pa je bolje malce več kot premalo (glede na navodila) Tudi to je fajn če ti nekdo preveri, ki se razume.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se