Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 5 minutami, sesir pravi:

Mozno da ima tudi versys ne vem...tako skatlico ponavadi kje na plastiki,ki mora pravilno stati,da motor vzge...toskatlica ugasne motor ko se zvrne v izogib okvaram...ne skrbi...

Jz enkrat noru pri 636 l.98....ni  in ni hotla vzgat...ko pa vse skup zasravfo in sestavo pa v prvo...boljs,da sem prvo sestavo kot pa se s tem ukvarjal dokler nisem dobu oklepov....

Jaz ne vem, ampak recen mi je blo, d nau problema. Bom itq zravn pa bom sporocil kaj je blo, d boste drugi versaci vedeli.

 

pred 8 minutami, Snecer pravi:

ja, sploh tisti čepi, ki so odtrgani in je "zdrobljeno", tu neke druge rešitve ni

presenetljivo je preživel čep oziroma zgornja luknja od plastike armaturke, kamor se privije stranski dekl (tisto bi se sicer dalo popravit zalit in gumica)

kaj pa je spodaj na bloku motorja, ni videt da bi poknilo, je pa nekaj olja?

Meni je presenetljivo da je sploh motor preživel vse to brez crash padov in zascite. Pomoje je bil vlazen ko je ven vrglo tekocino, saj je zraven cev za odusek. Sej sem pobrisal pa bom videl ce se bo spet nabralo kej. Ceprav je motor prezivel 2 noci v garazi in ni na tleh niti kapljice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versys.thumb.JPG.6f3c805f5cc37319e34f763e353cca44.JPG

Tole najbrž ni posledica padca. Bi bilo pa dobro , da preveriš kaj je vzrok. Najbrž eden od semeringov na vodni črpalki? Puščanje na osi, hladilna tekočina ali olje?

Rešitev, če pušča močno, sicer za er6 ampak motor je enak.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, MiNa pravi:

Versys.thumb.JPG.6f3c805f5cc37319e34f763e353cca44.JPG

Tole najbrž ni posledica padca. Bi bilo pa dobro , da preveriš kaj je vzrok. Najbrž eden od semeringov na vodni črpalki? Puščanje na osi, hladilna tekočina ali olje?

Rešitev, če pušča močno, sicer za er6 ampak motor je enak.

 

Ne me strašit ?  drugač ko sem obrisal, je bilo olje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Arzen pravi:

Ne me strašit ?  drugač ko sem obrisal, je bilo olje. 

Ne skrbi...pomir se....tebe prva sola le po zepu udarla....in se to ne velik....smej se...

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, sesir pravi:

Ne skrbi...pomir se....tebe prva sola le po zepu udarla....in se to ne velik....smej se...

Odkar zivim na Gorenjskem, je tut zep ratal obcutljiv. Drugac verjem, da sem sproscen pa vesel. Je veselje sraufat pa spoznavat mopija. Samo bi si zelel, da bi ga iz drugih razlogov. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Arzen pravi:

Ne me strašit ?  drugač ko sem obrisal, je bilo olje. 

Hej, nič te ne strašim.

Včasih je dobro reševat mali problem doma, kot velikega na poti. Sicer pa dokler ne pušča mastnih flekov po tleh sploh ni panike. Je pa večkrat dobro preverit, da mu "kri" le preveč ne teče :P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je lego je lego...ajebiga

Popravi vse kot se zagre. Pa mal pameti uporabi naslednjič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Arzen pravi:

Odkar zivim na Gorenjskem, je tut zep ratal obcutljiv. Drugac verjem, da sem sproscen pa vesel. Je veselje sraufat pa spoznavat mopija. Samo bi si zelel, da bi ga iz drugih razlogov. 

En nasvet.... za to si kupi štirko pa jo šraufaj.... motor pa pelji k mehaniku drugace te lahko to šparanje drago stane. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, dr.looney pravi:

motor pa pelji k mehaniku drugace te lahko to šparanje drago stane. 

V primeru, da veš kaj delaš in imaš dovolj strokovnega znanja ni problema.

Nestrokovno "šraufanje" zaradi veselja je pa lahko drago.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, dr.looney pravi:

En nasvet.... za to si kupi štirko pa jo šraufaj.... motor pa pelji k mehaniku drugace te lahko to šparanje drago stane. 

Plastiko dol vzet je najmanj. Tud filter, olje pa akumulator menjat tut. Kar je vec, pa prepustim drugim. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 5 urami, Arzen pravi:

Plastiko dol vzet je najmanj. Tud filter, olje pa akumulator menjat tut. Kar je vec, pa prepustim drugim. 

škoda da nisi to še pri pregledu pred vožno in pri gumah upošteval..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

mene zanima sledeče, kako bi se obnesle sintrane zavorne ploščice na disku ki je bil namenjen za organske?
Več ljudi je reklo da ti začne disk "požirat", me pa vseeno zanima, kaj točno to pomeni...da ti ga v 5k km celega uniči ali pač malo manjša življenska doba kot je bil namenjen?

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, zupy199 pravi:

Zdravo,

mene zanima sledeče, kako bi se obnesle sintrane zavorne ploščice na disku ki je bil namenjen za organske?
Več ljudi je reklo da ti začne disk "požirat", me pa vseeno zanima, kaj točno to pomeni...da ti ga v 5k km celega uniči ali pač malo manjša življenska doba kot je bil namenjen?

Lp,

po par jurjih se začne poznati obraba, raze itd, Jaz tega ne bi počel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 5. 2019 ob 11:42, zupy199 pravi:

mene zanima sledeče, kako bi se obnesle sintrane zavorne ploščice na disku ki je bil namenjen za organske?
Več ljudi je reklo da ti začne disk "požirat", me pa vseeno zanima, kaj točno to pomeni...da ti ga v 5k km celega uniči ali pač malo manjša življenska doba kot je bil namenjen?

to imaš neke specialne diske?  načeloma je tako , da so na navadnih motorjih sintrane ploščice.. jaz uporabljam ebc double h - ali HH srednje trdote.. disk ima 70000km in minimalne sledi uporabe.. 

če bi uporabil organske ploščice bi se poznalo na zavornem učinku v plus..pri obrabi ploščic v minus in obrabi diska na manj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne da bi vedel, v kolikor sem zasledil po forumih so 1.vgradnja bile Nissin (bojda organske), zato sem kupil naslednje tudi organske, Carbon Lorraine (organske). Ampak mi občutno manj primejo, zato razmišljam o nakupu sintranih
Sem morda napačno sklepal da je bila 1. vgradnja ploščic organska?

Motor: Kawasaki Z 750 2009 (NON ABS)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, zupy199 pravi:

Ne da bi vedel, v kolikor sem zasledil po forumih so 1.vgradnja bile Nissin (bojda organske), zato sem kupil naslednje tudi organske, Carbon Lorraine (organske). Ampak mi občutno manj primejo, zato razmišljam o nakupu sintranih
Sem morda napačno sklepal da je bila 1. vgradnja ploščic organska?

Motor: Kawasaki Z 750 2009 (NON ABS)

ti bom povedal za SXa (2011 model)

Montiral sem brembo sintrane (80€), grabile so bolje, a sčasoma so začele žreti disk, pa čeprav so tudi na brembotovi internetni strani imeli označeno da pašejo na moj moped.

Po 10 jurjih, da ne bo večje škode sem dal spet original (še 160€)

Ekola to je to.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je bolj merodajno, za ocenit če se motor dejansko pregreva,merit temperaturo olja ali vode? 

Torej, za dodat senzor temp vode, moram rezat cevi ki pa mislim da so itak po termo ventilu, torej če termo ventil crkne nimam prave temp. ? Za merit temp olja, je dokaj enostavno ker se kupi adapter ki gre pod filter olja, samo ponavadi se zmeraj meri temperaturo vode kot merodajno (govorim za navadne vodno hlajene motorje). 

Sprašujem, ker nimam indikatorja temperature in bi mi morda bilo enostavneje vgradit senzor temperature olja kot pa vode, ampak ne vem kako hitro temp. olja kaže znake da se zna motor pregret.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam v avtu oba podatka... ko je voda segret na 90 mi olje kaze ene 75 .. ko ga fajn teram pol ure  ali vec pride olje na max 105...  ce ti kaj pomaga 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, smasher pravi:

Kaj je bolj merodajno, za ocenit če se motor dejansko pregreva,merit temperaturo olja ali vode? 

Torej, za dodat senzor temp vode, moram rezat cevi ki pa mislim da so itak po termo ventilu, torej če termo ventil crkne nimam prave temp. ? Za merit temp olja, je dokaj enostavno ker se kupi adapter ki gre pod filter olja, samo ponavadi se zmeraj meri temperaturo vode kot merodajno (govorim za navadne vodno hlajene motorje). 

Sprašujem, ker nimam indikatorja temperature in bi mi morda bilo enostavneje vgradit senzor temperature olja kot pa vode, ampak ne vem kako hitro temp. olja kaže znake da se zna motor pregret.

namesto čepa za dolivanje olja priviješ termometer , ki ti kaže temperaturo olja .. 

na zračno hlajenem se lahko ta dvigne do max 140-145 pri extremnih pogojih vožnje v klanec pri zelo visoki zunanji temperaturi , če uporabljaš sintetično olje gradacije 10(ali višje) - 50 ali še bolje 60 (10w50 , 10w60) ..

vodno hlajeni za cestno uporabo - 10w40 ..ker voda hladi olje in olje ne dosega tako visokih temperatur.. 

merilec temperature vode - zvohaj digitalnega , kjer "žico" na koncu katere je tipalo oviješ okoli / pritrdiš na cev od vode in okoli toplotno izoliraš ..

termo ventil misliš termostat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, smasher said:

Kaj je bolj merodajno, za ocenit če se motor dejansko pregreva,merit temperaturo olja ali vode? 

 

Ko se voda “pregreje”, razgoni motor. Jez bi meril vodo. Ce je hladilni sistem cist, dobro odzracen in napolnjen z neko solidno hladilno tekocino, ne sme bit problemov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistega na žico že imam ampak sem malce dvomil v natančnist če naredim zgotaj omenjeno. Dejansko sm ga mislu na cev takoj ko pride iz glave vn. Morda bom vseeno investiral tudi v merilec temp. olja. 

@Kugelschreiber ha ha ha, hladlilnik zgleda katastrofalen, hladili sem sicer menjal. Vodna pumpa ima 40 let in že ko ke bila stvar nova je bil nek sloves da v klanec navzgor rada zasveti lučka za temperaturo motorja (cagrja ni) ker je ventilator na osi torej ima enake obrate kot motor...

In ni mi jasnonkako delujejo sistemi brez ekspanzijske posode, ker je zgornji del hladilnika "prazen" in ne vem do kje mora bit voda. 

Tako da možnost pregretja ni tako izven realnih možnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

In ni mi jasno kako delujejo sistemi brez ekspanzijske posode, ker je zgornji del hladilnika "prazen" in ne vem do kje mora bit voda.

Vode mora biti toliko, da pokrije satovje.

Če pritisk preveč naraste, odpre varnostni ventil na pokrovčku hladilnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!