Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Za samo material (olje, oljni filter) se ti ne splača it v austrijo. Jst ko sem še imel yamaho sem šov po material kar na uradni servis.

Objavljeno
Za samo material (olje, oljni filter) se ti ne splača it v austrijo. Jst ko sem še imel yamaho sem šov po material kar na uradni servis.

Ajaaaa? :whistle:

Polsintetično olje by loujze in filter tam s stroški vožnje se že skoraj splačajo.

Ker se tisti, ki se odločijo menjati olje sami doma, ne vozijo po točno količino olja in filter za enkratno menjavo, temveč kupijo komplet 4 filtrov, kjer je eden že gratis, pripadajoče o-ringe in ustrezno količino olja, se še kakoooooo splača. Če pa je potrebno zamenjati še kaj drugega, se pa računica še bolj izide.

Če se meni pri mojem Zrexu. ne vem zakaj se ne bi tudi drugim.

Če pa seveda delaš servis na dve leti, potem pa ne rečem nič. Čeprav ne vem, če nepregreto olje kaj izgublja s časom. Filter in oringi sigurno ne! Pa svečke se tudi ne krešejo same na polici.

Sicer pa kot sem rekel. Na njihovih spletnih straneh si lahko vse izračunaš!

Objavljeno
Ajaaaa? :whistle:

Polsintetično olje by loujze in filter tam s stroški vožnje se že skoraj splačajo.

Ker se tisti, ki se odločijo menjati olje sami doma, ne vozijo po točno količino olja in filter za enkratno menjavo, temveč kupijo komplet 4 filtrov, kjer je eden že gratis, pripadajoče o-ringe in ustrezno količino olja, se še kakoooooo splača. Če pa je potrebno zamenjati še kaj drugega, se pa računica še bolj izide.

Če se meni pri mojem Zrexu. ne vem zakaj se ne bi tudi drugim.

Če pa seveda delaš servis na dve leti, potem pa ne rečem nič. Čeprav ne vem, če nepregreto olje kaj izgublja s časom. Filter in oringi sigurno ne! Pa svečke se tudi ne krešejo same na polici.

Sicer pa kot sem rekel. Na njihovih spletnih straneh si lahko vse izračunaš!

Vseeno rajše dam gor original oljni filter ter motul 5100 polsintetika, kot pa kr nekaj by lojze (vzemi gor kvaliteto in cena bo zelo podobna naši). Razlika v ceni je minmalna 6eur filter, 9eur 1L olja. Pa še cel dan ti vzame da hodiš gor v Beljak. Če pa rabiš še kaj drugega od tam potem pa je to druga pesem, ampak za olček pa filtr se pa ne splača.

Objavljeno (popravljeno)
Vseeno rajše dam gor original oljni filter ter motul 5100 polsintetika, kot pa kr nekaj by lojze (vzemi gor kvaliteto in cena bo zelo podobna naši). Razlika v ceni je minmalna 6eur filter, 9eur 1L olja. Pa še cel dan ti vzame da hodiš gor v Beljak. Če pa rabiš še kaj drugega od tam potem pa je to druga pesem, ampak za olček pa filtr se pa ne splača.

Louis ali Hein Gericke sintetnično olje je zanesljivo boljše kot katerokoli (tudi Motul) polsintetično - in verjetno še vedno cenejše kot Motul 5100...

Jaz z velikim veseljem kupim boljše olje za manj denarja. :blush: In glede na to, da menjam olje 3-4x v sezoni, se mi že kar pozna... :blink:

D.

PS: HG olja polni Motul, Louis olja pa -IIRC- Fuchs... :whistle:

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno (popravljeno)

Govorimo o louis polsintetiki vs motul polsintetiki in kar teško bi verjel da je od louisa boljša. Verjetno sta obe dve ok vendar za par fičnkov 5-6eur se meni osebno ne splača hodt v Avstrijo iz Lj.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

splača ne splača......kaj pa lep izlet? :rolleyes:

Objavljeno

:hmm: jaz sem v bistvu iz prekmurja torej se splača it iz murske sobote?

v mislih sem pa imel zdaj zamenjat vse te zadeve ki so tam označene pa bi verjetno potem drugo leto med sezono pusto vse skup pri miru... no odvisno od km ki jih bom naredil naslednjo sezono

Objavljeno

Sej lohk kupiš 10l olja naenkrat.

ČE gre enkrat 3litre notr maš za 3×menjat pa še za dolivat ti ostane, če ga kej spije :whistle:

Objavljeno
Govorimo o louis polsintetiki vs motul polsintetiki in kar teško bi verjel da je od louisa boljša. Verjetno sta obe dve ok vendar za par fičnkov 5-6eur se meni osebno ne splača hodt v Avstrijo iz Lj.

Ne, Louis polsintetika verjetno ni boljša od Motul polsintetike (in PMSM tudi slabša ne). Ampak Louis polsintetika stane 16,95€, Motul 5100 pa 36€ za 4 litre. To je 19€ razlike! To tri, štirikrat na sezono pa si prihranil za nove zavorne ploščice... ;)

Na drugi strani pa dobiš Louis sintetično olje za 30€ (10W-50) oz. 26€ (5W-40). To pa pomeni boljše olje IN 10€ prihranka...

Je pa verjetno res, da se samo za olje ne splača vozit v A. - zato pa malo planiram in takšne zadeve nakupim spotoma, ko sem itak v Gradcu po drugih opravkih...

D.

Objavljeno

Kaj se izpčača in kaj ne......

MOTUL 300v v LJ 74 eur (količina 4 l)

isti motul v HG 56 eur pa mal drobiža + filter za olje, ki je slabih 10 eur! Vžigalne svečice so po 7,5 NGK! Zračnii filter je pa K&N, brez vzdrževanja..... Olje za kardan 15 eur, za 5 menjav, ki jih delam na 5 000 km, predpisano pa na 10 000km. Drugače olje postane staro (5 let za en liter - ena menjava je 0,2 dcl, pri posvečenem pa pol litra)! FO

Glede na to, da se vozimo kar v tri dni z motorjem stroške vožnje ne računam. Spotoma si ogledam HD je na Faker see ju. Poleg tega dodaj še dve servisni uri pri POSVEČENIH, potem je računica kar dobra. Pa še to leta gospodovega 03 sem dal za filter (olje 5000sit) pri posvečenem serviserju v mojem koncu. Za olje pa 16 000 jurjev + urca strokovnega dela. Pol pa računajte, koliko je to v Evropski valuti.

Glede hišnih olj - verjetno so kvalitetna, samo jaz ne šparam na tem področju. Strojniki smo pač malo čudni tipi......

PS - poleg zadovoljstva, ki ga daje prihranek pri materialu je še večje zadovoljstvo, da si sposoben napraviti nekaj sam, brez strahu, da si kaj spregledal ali slabo naredil, da te ni nihče nategnil ali kaj slabo naredil! Skratka, da obvladaš stroj v celoti, na cesti in v garaži. Pri ženskah tega ni sposoben nihče...... :naughty:

LP Mare

Objavljeno

Am, a če imam počeno membrano v frgazrju, če bi samo z nečim skp zalimal bi blo v redu al morm res novo naročevat :unsure:

A kdo ve, približno ceno le-teh?

Objavljeno
Kaj se izpčača in kaj ne......

MOTUL 300v v LJ 74 eur (količina 4 l)

isti motul v HG 56 eur pa mal drobiža + filter za olje, ki je slabih 10 eur! Vžigalne svečice so po 7,5 NGK! Zračnii filter je pa K&N, brez vzdrževanja..... Olje za kardan 15 eur, za 5 menjav, ki jih delam na 5 000 km, predpisano pa na 10 000km. Drugače olje postane staro (5 let za en liter - ena menjava je 0,2 dcl, pri posvečenem pa pol litra)! FO

Glede na to, da se vozimo kar v tri dni z motorjem stroške vožnje ne računam. Spotoma si ogledam HD je na Faker see ju. Poleg tega dodaj še dve servisni uri pri POSVEČENIH, potem je računica kar dobra. Pa še to leta gospodovega 03 sem dal za filter (olje 5000sit) pri posvečenem serviserju v mojem koncu. Za olje pa 16 000 jurjev + urca strokovnega dela. Pol pa računajte, koliko je to v Evropski valuti...

Povrh tega lahko pogledaš še ceno DID-ovih verižnih kompletov, tesnil motorja in nasploh ostalega potrošnega materiala, kjer je razlika v ceni še večja...

tudi če všteješ bencin, kakšen kofe in pir na poti, pa še nekaj maš od tega (vožnja tja čez Ljubelj, nazaj čez Korensko sedlo).

Edino, kar zna biti sitno je, če stvari, ki jo hočeš ni na zalogi. Zato seveda prej pokličeš :)

Am, a če imam počeno membrano v frgazrju, če bi samo z nečim skp zalimal bi blo v redu al morm res novo naročevat :unsure:

A kdo ve, približno ceno le-teh?

Bo treba kar zamenjat..., za cene se pozanimaj kot že rečeno v HG ali Louisu (bi moralo biti tudi na spletnih straneh)

Objavljeno

Tud če bi ti jo ratalo popravit, je problem v tem, da bi bla ta membrana trša kot ostale in motor ne bi več delal normalno. Je pa zadeva kar draga. Verjetno bi blo ceneje preko kakega ebaya kupit kak rabljen vplinjač.

Objavljeno
Tud če bi ti jo ratalo popravit, je problem v tem, da bi bla ta membrana trša kot ostale in motor ne bi več delal normalno. Je pa zadeva kar draga. Verjetno bi blo ceneje preko kakega ebaya kupit kak rabljen vplinjač.

Pri Louis-u stanejo od 15€ do 70€ (odvisno, za kateri motor). Razen, če so to kakšne druge membrane? :confused:

Je pa res, da stric Louis tega nima za prav vsak moped.

D.

Objavljeno (popravljeno)
Am, a če imam počeno membrano v frgazrju, če bi samo z nečim skp zalimal bi blo v redu al morm res novo naročevat :unsure:

A kdo ve, približno ceno le-teh?

Probi zlepit zgubit nimaš kaj, ker je tako ali tako zanič. Louis nima skor nič za Hyosunge, razen če veš da ker motor ima isti vplinjač. 650ka ima istega kot ta star sv, za 125 pa ne vem, mal se pozanimaj. Drugače boš moral naročevati pa pri uvozniku original dele, ki so verjetno kar dražji.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno
Probi zlepit zgubit nimaš kaj, ker je tako ali tako zanič. Louis nima skor nič za Hyosunge, razen če veš da ker motor ima isti vplinjač. 650ka ima istega kot ta star sv, za 125 pa ne vem, mal se pozanimaj. Drugače boš moral naročevati pa pri uvozniku original dele, ki so verjetno kar dražji.

Ja, sem gledal, v louisu pa ni nič... za Mikuni BDS 26 pa tud še nism zasledil da bi ga še kkšen frug motor imel tacga...

Bom probal zalimati, pa bom vidu kako bo... pa še Vombergerja pokličem za ceno :rolleyes:

kakšne strani s rezervnimi deli za Husote pa to pa ni? (v mislih imam kaj takega kot naprimer geiwiz.de ...)

Objavljeno
Ja, sem gledal, v louisu pa ni nič... za Mikuni BDS 26 pa tud še nism zasledil da bi ga še kkšen frug motor imel tacga...

Bom probal zalimati, pa bom vidu kako bo... pa še Vombergerja pokličem za ceno :rolleyes:

kakšne strani s rezervnimi deli za Husote pa to pa ni? (v mislih imam kaj takega kot naprimer geiwiz.de ...)

mal off topic, ampak kolko kilometrov ma ta zadeva, de je membrana strgana? moj starodobnik ma 90.000km, 25 let, in dve od šterih mikuni membran so originalne. ta drug oldie, ma 60 000km, pa so še vse 4 cele.

zgleda, de si kometa nebom kupil....

Objavljeno
mal off topic, ampak kolko kilometrov ma ta zadeva, de je membrana strgana? moj starodobnik ma 90.000km, 25 let, in dve od šterih mikuni membran so originalne. ta drug oldie, ma 60 000km, pa so še vse 4 cele.

Če je 25 let v glavnem stal na miru, mu itak ni melo kaj crknit... :rolleyes:

D.

Objavljeno

Meni se je pred leti strgala na 9 let starem KLRju, ki je imel sodeč po znucanem disku mnoogo kilometrov (pred tem je bival na primorskem, kjer ni konca sezone)

Ker je bilo sredi sezone, nisem čakal na novo, zalimal sem jo z rdečim silikonom z zgornje strani, čeprav sem bil skeptičen, da bo dolgo držalo, ker je bencin blizu. Mojih naslednjih 5ooo km je zdržala, čez kako leto sem govoril z novim lastnikom, in še ni imel problemov z membrano.

Objavljeno
Če je 25 let v glavnem stal na miru, mu itak ni melo kaj crknit... :rolleyes:

D.

stvar se stara, če vozš al ne. in devetdesettisoč se men ne zdi čist malo. to je subjektivno priznam. j

to sezon je oldie naribal 11000, pa ni (še) nč krepalo.

Objavljeno

Zdravo vidim da rabiš membrano za Mikuni BDS 26. Suzuki uporablja ta uplinjač pri Viragotu 250in pri VL 125 intruder

Objavljeno
Am, a če imam počeno membrano v frgazrju, če bi samo z nečim skp zalimal bi blo v redu al morm res novo naročevat :unsure:

A kdo ve, približno ceno le-teh?

Membrano ni še nobenmu ratolo popravit(zalepit) in jo tudi tebi nebo OK.Treba bo novo poklič na poblaščen servis za ceno(Barborič GSM:041/720087),kajti včasih sploh nedobiš same membrane ampak samo komplet z batkom np. V-MAX pred leti cena 1 kom 180 DM = 90 EUR X 4= 360 EUR.Vedno je najbolje vse zamenjat,ti imaš verjetno dve in imej potem staro za rezervo.Za tvoj motor je cena ca 50 EUR sem zdajle govoril z Barboričem in nemore dati točne cene,ker ni doma in je rekel,da ga za ceno lahko jutri pokličeš. :whistle:

Objavljeno
mal off topic, ampak kolko kilometrov ma ta zadeva, de je membrana strgana? moj starodobnik ma 90.000km, 25 let, in dve od šterih mikuni membran so originalne. ta drug oldie, ma 60 000km, pa so še vse 4 cele.

zgleda, de si kometa nebom kupil....

Ma celih 8000km... sicr je pa že pri 3500 kazal znake slabe membrane. Kakor vem ima Hyosung slabe gumijaste dele...

Zdravo vidim da rabiš membrano za Mikuni BDS 26. Suzuki uporablja ta uplinjač pri Viragotu 250in pri VL 125 intruder

Hvala za informacijo :)

Membrano ni še nobenmu ratolo popravit(zalepit) in jo tudi tebi nebo OK.Treba bo novo poklič na poblaščen servis za ceno(Barborič GSM:041/720087),kajti včasih sploh nedobiš same membrane ampak samo komplet z batkom np. V-MAX pred leti cena 1 kom 180 DM = 90 EUR X 4= 360 EUR.Vedno je najbolje vse zamenjat,ti imaš verjetno dve in imej potem staro za rezervo.Za tvoj motor je cena ca 50 EUR sem zdajle govoril z Barboričem in nemore dati točne cene,ker ni doma in je rekel,da ga za ceno lahko jutri pokličeš. :whistle:

Hvala Brumer, samo Barborič je iz Žužemberka, kar je nekam daleč samo za to.

Objavljeno
Zdravo vidim da rabiš membrano za Mikuni BDS 26. Suzuki uporablja ta uplinjač pri Viragotu 250in pri VL 125 intruder

:whistle: Jebat ga, jest sm biu pa do dons prepričan da je Virago od Yamahe :headbang:

:yea1:

Objavljeno (popravljeno)
Ne, Louis polsintetika verjetno ni boljša od Motul polsintetike (in PMSM tudi slabša ne). Ampak Louis polsintetika stane 16,95€, Motul 5100 pa 36€ za 4 litre. To je 19€ razlike! To tri, štirikrat na sezono pa si prihranil za nove zavorne ploščice... ;)

Na drugi strani pa dobiš Louis sintetično olje za 30€ (10W-50) oz. 26€ (5W-40). To pa pomeni boljše olje IN 10€ prihranka...

Je pa verjetno res, da se samo za olje ne splača vozit v A. - zato pa malo planiram in takšne zadeve nakupim spotoma, ko sem itak v Gradcu po drugih opravkih...

D.

ma fantje, kje vi to kupujete?!?!!? za 40€ sm dobil motul 7100 domow!! za 300V dam 55€/4L!! (kar se mi zdi precej drago) doma, na pragu! LETOS da nebo pomote. za 5100 nism nit prašal. drugače pa....men se zdi, da Shell, Agip, Valvoline in ostali proizvajalci nič ne zaostajajo za polnilnico Motul.

Popravljeno . Popravil Cartman

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!