ciciban Objavljeno December 18, 2007 Opozori Objavljeno December 18, 2007 @ DRmare: Napiši še tip motorja, ohranjenost zavor in prevožene kilometre, pa se bo sigurno kdo našel, ki bo znal odgovoriti.
Guest Brumer Objavljeno December 18, 2007 Opozori Objavljeno December 18, 2007 Vprašanje! Ali je kdo že menjal notranje komponente zavor na motorju v sklopu rednega vzdrževanja! Meni je rekel serviser, da se to mora (a je to bluz)! Za cevi je jsano.... Motor bo star 5 let! LP Če so obloge še dovolj debele min. nekje 2 mm zamenjaj samo zavorno tekočino ostalo(okoli zavor) vse pusti tudi cevi so nepotreben strošek-seveda pogoj je,da niso odzunaj razpokane ali,če ti je pri zaviranju ročica zavore malo "gumijasta"(mehka)to je znak,da je potrebno tudi gumijaste cevi zamenjat.Tudi menjava zavornega olja "prezgodaj"je nepotrebna saj danes postojijo naprave za merjenje kakovosti zavorne tekočine,ki ti točne izmeri koliko je vode absorbiralo zavorno olje in ali je še uporabno ali ga je potrebno zamenjati.Če se nemotim ti to lahko izmerijo na vseh AMD-ejih OK. Bremzer 1
Kaki Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Problemček Po padcu motor ne in ne vžge (gre se za Hondo CBR 954)...preverilo naj bi se precej stvari-zaganjač špila, stikalo za nujni stop tudi ni aktivno, le vžge ne...je mogoče kak trik? Če se ne motim tudi črpalka za dovod goriva ne špila-od padca naprej (v trenutku ko se da kontakt, bi morala potisnit gorivo, pa se ne sliši, da bi na tem kaj delala).
trojan Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Hmm-bojda imajo novejši motocikli stikalo za izklop v sili ko padejo. Morda je v tem trik. Tole zgolj ugibam, tako da me ne držat za besedo.
Kaki Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Hmm-bojda imajo novejši motocikli stikalo za izklop v sili ko padejo. Morda je v tem trik. Tole zgolj ugibam, tako da me ne držat za besedo. Tudi to sem že slišal...kje se pa to stikalo najde in na kakšnem principu deluje, kako ga "deaktiviraš"?
DRmare Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 @ DRmare: Napiši še tip motorja, ohranjenost zavor in prevožene kilometre, pa se bo sigurno kdo našel, ki bo znal odgovoriti. FJR 1300; 52 000 KM, sprednje ploščice še original, zadaj menjane! Olje je bilo menjano letos spomladi!
no_name Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 http://www.mototuneusa.com/gsxr_tip_over_switch.htm Tole je sicer za suzukija ampak najbrž deluje na isti princip... Pogledaš kako je zadeva vezana in jo odstraniš in "prebrikaš" kable...
Kaki Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 http://www.mototuneusa.com/gsxr_tip_over_switch.htm Tole je sicer za suzukija ampak najbrž deluje na isti princip... Pogledaš kako je zadeva vezana in jo odstraniš in "prebrikaš" kable... Ola, hvala ti kolega-bom ob priliki šel na "lov za to škatlico"
Guest Brumer Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Tudi to sem že slišal...kje se pa to stikalo najde in na kakšnem principu deluje, kako ga "deaktiviraš"? Najbolje bo na servis poklicat,ali zapeljat to se nebo dalo na daljavo popravit. :whistle:
Kaki Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Najbolje bo na servis poklicat,ali zapeljat to se nebo dalo na daljavo popravit. :whistle: Veš, da ne bomo zadeve na servis peljal...zej ko poznamo vzrok, ga bomo tud odpravl
Tratnjak Damijan Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Najbrž je res krivo to stikalo, če pa slučajno ni tega, je pa lahko tudi, da je naprimer utrgan kak kabel od sklopke. Včasih je blo potrebno, da je motor zalaufal, stisnit sklopko, kjer je blo namontirano stikalo zaradi varnosti, če je bil motor v prestavi.
_Fingi_ Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 Najbrž je res krivo to stikalo, če pa slučajno ni tega, je pa lahko tudi, da je naprimer utrgan kak kabel od sklopke. Včasih je blo potrebno, da je motor zalaufal, stisnit sklopko, kjer je blo namontirano stikalo zaradi varnosti, če je bil motor v prestavi. Tko ma recimo Kawasaki (no, saj ER-5), če maš tačko dol, pa dela tudi če maš v prestavi, če pa hočeš sklopko spustit pa crkne :) Samo, ima kontakt zgoraj pri ročki :)
danci1973 Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 Tudi to sem že slišal...kje se pa to stikalo najde in na kakšnem principu deluje, kako ga "deaktiviraš"? Po moje ni krivo to stikalo, saj se to 'deaktivira' samo, ko moped postaviš pokonci. No, seveda je možno tudi, da se 'zatakne', čeprav ni predvideno. Stikalo služi temu, da v primeru padca motor ugasne - zelo koristno, če je kje pod motorjem še njegov voznik. :unsure: D.
Guest Brumer Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 ProblemčekPo padcu motor ne in ne vžge (gre se za Hondo CBR 954)...preverilo naj bi se precej stvari-zaganjač špila, stikalo za nujni stop tudi ni aktivno, le vžge ne...je mogoče kak trik? Če se ne motim tudi črpalka za dovod goriva ne špila-od padca naprej (v trenutku ko se da kontakt, bi morala potisnit gorivo, pa se ne sliši, da bi na tem kaj delala). Zdajle sem govoril z kolegom in pravi,da res ima ta tip Honde to stikalo,ki izključi v slučaju padca tok.To stikalo imenovano bank senzor se nahaja ponavadi med prednjimi lučmi in se celo rad sname pri padcu, če se je snelo ga natakneš samo nazaj sicer pa ga moraš demontirati in naštimati nazaj tako,da spet tok teče skozi stikalo.To dosežeš tako,da stikalo premikaš namreč v njemu notri je polkrožni prstan in ga je potrebno spet nastavit tako,da je spet prevodmo lahko si pomagaš z Ohm metrom.Vidiš več glav več ve OK.
Piksna Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 In ko pritisneš START gumb se luči ugasnejo (sam obrne pa ne) ?
Guest Brumer Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 In ko pritisneš START gumb se luči ugasnejo (sam obrne pa ne) ? Piksna,če luči in kontakt lučke ugasnejo je prazen(ali zanič)akumulator.Pri njegovem motorju,kolikor sem jaz razumel ima kontakt in vergla samo verjetno nima goriva in iskre. :worship:
Kaki Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 In ko pritisneš START gumb se luči ugasnejo (sam obrne pa ne) ? Ma ne no..."vergla" čist normalno, tok je, armatura je čist normalno osvetljena...po moji logiki, daje znak, da mu pač nekaj ne dovoli-ne dobi iskre, torej je prekinjen vžig, zato bi se najbolj strinjal, da je nekaj na stikalu. jutri ali v nedeljo bom to zadevico preveril.
Kaki Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 Fantje in/ali dekleta, hvala za inf. javim, ko zadevo razčistim, kaj je bilo potrebno in si bo s tem lahko pomagal še kdo, če bo seveda imel podobne težave.
Piksna Objavljeno December 28, 2007 Opozori Objavljeno December 28, 2007 Ma ne no..."vergla" čist normalno, tok je, armatura je čist normalno osvetljena...po moji logiki, daje znak, da mu pač nekaj ne dovoli-ne dobi iskre, torej je prekinjen vžig, zato bi se najbolj strinjal, da je nekaj na stikalu. jutri ali v nedeljo bom to zadevico preveril. Samo kot pomoč/nasvet: -banking senzorju lahko kar zaupaš, da NI (okol 99.9%-lahko pa je res snet) in le goriva ni zato bi pustil vžig in stikala čisto pri miru, -bi pa bilo v pomoč, če bi povedal kaj si/ste šraufal, ker večina zakih situacij je človeške narave. Npr.: - če je kdo tank stran jemal je lahko pred montažo nazaj pozabu sestavit konektor bencinske pumpe, ki je pod tankom, slabo vstavil releje pri sedežu, ipd. -dobro bi bilo tudi svečke videt in štartat od tam naprej... Vsekakor pa res sporoči kaj si našel.
Kaki Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 Samo kot pomoč/nasvet:-banking senzorju lahko kar zaupaš, da NI (okol 99.9%-lahko pa je res snet) in le goriva ni zato bi pustil vžig in stikala čisto pri miru, -bi pa bilo v pomoč, če bi povedal kaj si/ste šraufal, ker večina zakih situacij je človeške narave. Npr.: - če je kdo tank stran jemal je lahko pred montažo nazaj pozabu sestavit konektor bencinske pumpe, ki je pod tankom, slabo vstavil releje pri sedežu, ipd. -dobro bi bilo tudi svečke videt in štartat od tam naprej... Vsekakor pa res sporoči kaj si našel. Za enkrat nismo še nič šraufali..., pač smo sem se le prepričal, da je v motorju olje, hladilna tekočina...in poizkušal motor zagnat. Običajno že ob kontaktu črpalka požene gorivo do sistema za vbrizg, kar se sliši, tu pa tega zvoka, torej zvoka črpalke ni...motor je precej zdelan s sprednje strani, zatorej bi se jaz kar strinjal, da zna biti kaj s tem stikalom, če je običajno res nameščen v neposrednji bližini sprednje luči.
Dinotti Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 (popravljeno) Ker sm novi lastnik CBR 600 RR,sm si umislu,da naredim en servis.Šraufu sm vsega boga od mopedov do skuterjev,zato bi servis naredu sam.Zdj me pa zanima,kaj se vse zamenja na omenjenem motorju pri normalnem servisu?Ima ta motor tudi glavni jermen ali ketno?Kje naj dobim material in kaj mi priporočate?Zanimajo me tudi gume,kje najbolj ugodno primerna ponudba?Upam,da mi boste pomagali? hvala Popravljeno December 29, 2007. Popravil Dinotti
TheMan Objavljeno December 29, 2007 Opozori Objavljeno December 29, 2007 Ker sm novi lastnik CBR 600 RR,sm si umislu,da naredim en servis.Šraufu sm vsega boga od mopedov do skuterjev,zato bi servis naredu sam.Zdj me pa zanima,kaj se vse zamenja na omenjenem motorju pri normalnem servisu?Ima ta motor tudi glavni jermen ali ketno?Kje naj dobim material in kaj mi priporočate?Zanimajo me tudi gume,kje najbolj ugodno primerna ponudba?Upam,da mi boste pomagali?hvala kaj vse je potrebno zamenjat najlepše piše v knjižici ki jo dobiš polek motorja, določene stvari so še narisane... vsaj pri yamahi je tako :whistle:
Dinotti Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 lep pozdrav! Kupil sem Hondo CBR 600 rrl.03,vse lepo in prav,dokler je nisem postavil na nosilce.Ko sem kupil nosilce in jo postavil na njih,sem opazil,da se sprednje kolo težko obrača,očitno ploščice držijo disk!Zdej me pa zanima,kako naj to popravim?A mislite,da so batki zarustali in se zato ne vrne(to se mi je zgodilo na mojem Civicu,kere je imeu staro olje notri in je vse skupaj oksidiralo.l94),pa se zato nočejo dokonca vrnit?Prosil bi za koristne nasvete. hvala
Anzee Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 očitno ploščice držijo disk!Zdej me pa zanima,kako naj to popravim?A mislite,da so batki zarustali in se zato ne vrne Odsraufaj dol zavorno celjust in zavrti kolo. Ce se se zmeraj tezko so vrti so lezaji (morda tudi samo prevec zategnjeni vijaki). Ce se lepo vrti, je nekaj z zavoro, verjetno res zarustani batki. V tem primeru daj vmes en sraufenciger, debel tako nekako kot disk. Pocasi stisni rocko zavore in poglej ce se lepo premika vse. Po potrebi vse skupaj malo pregoni s sraufencigerjem ven pa not..
Piksna Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 (popravljeno) lep pozdrav!Kupil sem Hondo CBR 600 rrl.03,vse lepo in prav,dokler je nisem postavil na nosilce.Ko sem kupil nosilce in jo postavil na njih,sem opazil,da se sprednje kolo težko obrača,očitno ploščice držijo disk! Zdej me pa zanima,kako naj to popravim?A mislite,da so batki zarustali in se zato ne vrne(to se mi je zgodilo na mojem Civicu,kere je imeu staro olje notri in je vse skupaj oksidiralo.l94),pa se zato nočejo dokonca vrnit?Prosil bi za koristne nasvete. hvala Ja, probaj preluftat kot pravi Anzee vsekakor pa, ce je zarustalo boš MORAL razdret ker, če je od zunaj je slabo, ker bo potrgalo gumice, če pa od znotraj pa pomeni, da zavorna tekočina ni bila nikoli menjana in je zadeva oksidirala zaradi vsebnosti vlage - pa si spet tam. A kot boš videl bo po vsej verjetnosti vse delovalo BP (na tovrsten test). Zato ker: -je pa na teh modelih še ena recimo temu "hiba" - če so ploščice nove (verjetno jih je menjala nestrokovna oseba ali pa so ploščice OEM z nestandardno debelino mesa), se zgodi, da na posodici z oljem pri ročki ne deluje oddušenje (zadosti dobro) in ker nima olje kam ekspandirat pride do stiskanja čeljusti sploh, ko se čeljusti malo segrejejo itd. Rešitev je, da odpreš pokrovček rezervoarčka in odvzameš nekaj olja (za žlico) - a nikar pod mejo indikatorja na okencu (saj veš - zdrava pamet in spremljajoče zakonitosti še vedno držijo) in s tem tvoriš zadostni zračni žepek v tej posodici za potrebno ekspanzijo. In pa očisti oddušek (špranjo) če je to potrebno. Pozor - ta je narejena predvsem za zrak - z oljem ne deluje ravno dobro in ga ne porine ven - tukaj je hiba). To je to. Povej kako si rešil. Še nekaj - če je bilo tako narejenih zadosti km in če je bilo zaviranje dovolj efektivno so se lahko zvili tudi zavorni diski. Tukaj pa je lahko le menjava s ceno 235Eur/kos. Preveri jih, če kaj opletajo, ko boš že odstranil čeljusti in imel zadevo na liftu. Pa srečno in dobrodošel v družino ! :OK: Popravljeno Januar 16, 2008. Popravil Piksna
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se