Skoči na vsebino

Honda CRF300L in Rally


Priporočene objave

Objavljeno

Ima kdo ta motor? Kake so kaj izkušnje? 

Iščem nekaj lahkega enduro zase, tale mi zgleda všečen motorček. Sem večinoma sicer na cesti, ampak včasih mi zapaše tud kak teren. 

Zdaj par stvari me še dodatno zanima: 

  • Kake dimenzije gum se lahko da še gor poleg 80/100-21M/C 51P in 120/80-18M/C 62P? Originalno vidim, da pride kar s terenskimi gumami, sam bi mogoče dal gor nekaj podobnega TKC70, če je možno?
  • Kateri quickshifter se kaj priporoča? So kaki problemi glede garancije, če ga daš gor?
  • Kateri oiler se priporoča? 
Objavljeno
pred 24 minutami, Tepko pravi:

Ima kdo ta motor? Kake so kaj izkušnje? 

Iščem nekaj lahkega enduro zase, tale mi zgleda všečen motorček. Sem večinoma sicer na cesti, ampak včasih mi zapaše tud kak teren. 

Zdaj par stvari me še dodatno zanima: 

  • Kake dimenzije gum se lahko da še gor poleg 80/100-21M/C 51P in 120/80-18M/C 62P? Originalno vidim, da pride kar s terenskimi gumami, sam bi mogoče dal gor nekaj podobnega TKC70, če je možno?
  • Kateri quickshifter se kaj priporoča? So kaki problemi glede garancije, če ga daš gor?
  • Kateri oiler se priporoča? 

tile fantje, katerim zaupam, osebe, ki so marsikaj prevozile z mnogimi tipi motorjev, so izdali en lušen upgrejd točne tega motorja

 

 

 

  • Všeč mi je 1
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

A je kdo delal predelavo vzmetenja na teh 300tkah?

Zanima me kaj se priporoča, menjava samo vzmeti ali komplet kartuša oziroma z amortizerjem zadaj?

Ponudbe je kar veliko, tako da če ima kdo kakšno info o najboljšem price/performance setupu se priporočam

 

Objavljeno (popravljeno)

Odvisno koliko na hard želiš voziti in kako težak si, plus koliko prtljage.

Prava rešitev je samo ohlins, spredaj kartuša in zadaj nov amortizer. Kar ni ohlins in je cenejše, toliko manj je zanesljivo.

Za zmerno vožnjo je original ok, pa udobno tudi. Če želiš samo povečati nosilnost in obdržati zanesljivost pa zamenjaš samo vzmet zadaj, npr k-tech 110. Najtrša je po moje kar prava izbira. Ampak potem je potrebno motor tudi znižati, tudi če ne vzameš najtrše vzmeti. Menjava pasje kosti prinese neljubo možnost, da ob pretiravanju lahko kolo zabije v notranji blatnik, ker si z znižanjem hod vzmetenja pomaknil navzgor. Nastavljiva (vrtljiva) pasja kost ni zanesljiva, treba je vzet fiksno.

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno

teža je 90kg, suhe teže, se pravi v opremi + kak rukzak 100+

Sem začetnik v teh vodah, tako da ravno na hard ne bo, želja je predvsem TET

Vsekakor bi najbrž prvo sezono poizkusil kar s stock varianto, potem se pa odločil kam naprej

Objavljeno

Problem TETa je, da vlečeš s sabo še enih 20kg krame in motor počepne. Tudi kakšno boljše vzmetenje ima s tem probleme. Če nisi prezahteven, je čisto vseeno, drugače pa je resen problem. Pa če boš šel v to preizkusi polno naložen motor, ker boš drugače doživel šok.

Lp

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!