Tepko Objavljeno Julij 31, 2022 Objavljeno Julij 31, 2022 Ima kdo ta motor? Kake so kaj izkušnje? Iščem nekaj lahkega enduro zase, tale mi zgleda všečen motorček. Sem večinoma sicer na cesti, ampak včasih mi zapaše tud kak teren. Zdaj par stvari me še dodatno zanima: Kake dimenzije gum se lahko da še gor poleg 80/100-21M/C 51P in 120/80-18M/C 62P? Originalno vidim, da pride kar s terenskimi gumami, sam bi mogoče dal gor nekaj podobnega TKC70, če je možno? Kateri quickshifter se kaj priporoča? So kaki problemi glede garancije, če ga daš gor? Kateri oiler se priporoča?
DAMI34 Objavljeno Julij 31, 2022 Objavljeno Julij 31, 2022 pred 24 minutami, Tepko pravi: Ima kdo ta motor? Kake so kaj izkušnje? Iščem nekaj lahkega enduro zase, tale mi zgleda všečen motorček. Sem večinoma sicer na cesti, ampak včasih mi zapaše tud kak teren. Zdaj par stvari me še dodatno zanima: Kake dimenzije gum se lahko da še gor poleg 80/100-21M/C 51P in 120/80-18M/C 62P? Originalno vidim, da pride kar s terenskimi gumami, sam bi mogoče dal gor nekaj podobnega TKC70, če je možno? Kateri quickshifter se kaj priporoča? So kaki problemi glede garancije, če ga daš gor? Kateri oiler se priporoča? tile fantje, katerim zaupam, osebe, ki so marsikaj prevozile z mnogimi tipi motorjev, so izdali en lušen upgrejd točne tega motorja 1
u-r-o-s Objavljeno April 25 Objavljeno April 25 A je kdo delal predelavo vzmetenja na teh 300tkah? Zanima me kaj se priporoča, menjava samo vzmeti ali komplet kartuša oziroma z amortizerjem zadaj? Ponudbe je kar veliko, tako da če ima kdo kakšno info o najboljšem price/performance setupu se priporočam
motom Objavljeno April 25 Objavljeno April 25 (popravljeno) Odvisno koliko na hard želiš voziti in kako težak si, plus koliko prtljage. Prava rešitev je samo ohlins, spredaj kartuša in zadaj nov amortizer. Kar ni ohlins in je cenejše, toliko manj je zanesljivo. Za zmerno vožnjo je original ok, pa udobno tudi. Če želiš samo povečati nosilnost in obdržati zanesljivost pa zamenjaš samo vzmet zadaj, npr k-tech 110. Najtrša je po moje kar prava izbira. Ampak potem je potrebno motor tudi znižati, tudi če ne vzameš najtrše vzmeti. Menjava pasje kosti prinese neljubo možnost, da ob pretiravanju lahko kolo zabije v notranji blatnik, ker si z znižanjem hod vzmetenja pomaknil navzgor. Nastavljiva (vrtljiva) pasja kost ni zanesljiva, treba je vzet fiksno. Popravljeno April 25. Popravil motom
u-r-o-s Objavljeno April 26 Objavljeno April 26 teža je 90kg, suhe teže, se pravi v opremi + kak rukzak 100+ Sem začetnik v teh vodah, tako da ravno na hard ne bo, želja je predvsem TET Vsekakor bi najbrž prvo sezono poizkusil kar s stock varianto, potem se pa odločil kam naprej
franc Objavljeno April 26 Objavljeno April 26 Problem TETa je, da vlečeš s sabo še enih 20kg krame in motor počepne. Tudi kakšno boljše vzmetenje ima s tem probleme. Če nisi prezahteven, je čisto vseeno, drugače pa je resen problem. Pa če boš šel v to preizkusi polno naložen motor, ker boš drugače doživel šok. Lp 1
motom Objavljeno April 26 Objavljeno April 26 (popravljeno) @u-r-o-s tukaj maš feder za 100€ pa še nekaj popusta, če se naročiš na novice https://www.euro-racing.it/en/shock-absorber-springs/2257-70719-k-tech-shock-absorber-spring-5255x275-red-for-honda-crf-300-l-rally-2021-2023.html#/475-brand-honda/1890-spring_force-1100_n/2384-model_bike-crf_300_l_rally_2021_2023 Pa še lovering link https://www.ebay.com/itm/176794510621?_skw=lowering+link+crf300&itmmeta=01JSSG5672RN6GPMQ3ENR1G5K7&hash=item2929c6251d:g:Cr0AAOSwDOFniiPQ&itmprp=enc%3AAQAKAAAA0FkggFvd1GGDu0w3yXCmi1fgVx9WMdjEIiQS5Ybdg5Ca1LURsXL%2BBRl%2FBJYpaXKlydIoPE8czPFu0QNpRmeuGq6dIsN%2BM5x%2BFRKzsVr--YxXdnGLgDFcFE4V9xNWYSWW9D0Uxjrd73b0pivuOOCIZ5xrKeYjP1%2FVoo6zvIf7JIEfvKSp%2BgS1Y%2BkvmCw5nUOnDlpASDAtq%2BjhJi6igt4JcZEF%2BOue0yU8gWrMxIqr25oAfHdR0QxLin93WK2x4DB6dTOoNfjblQlmIZuwiqYHl8k%3D|tkp%3ABk9SR9bjlLDOZQ Popravljeno April 26. Popravil motom
motolover Objavljeno nedeljo ob 12:52 Objavljeno nedeljo ob 12:52 On 4/25/2025 at 1:19 PM, u-r-o-s said: A je kdo delal predelavo vzmetenja na teh 300tkah? Zanima me kaj se priporoča, menjava samo vzmeti ali komplet kartuša oziroma z amortizerjem zadaj? Ponudbe je kar veliko, tako da če ima kdo kakšno info o najboljšem price/performance setupu se priporočam Ali imaš 2025 model? Letošnji imajo menda močnejše vzmetenje. Jaz sem imel 250 in je bila res premehka za karkoli. Nikoli nisem vozil prtljage in imam 85 kg z opremo vred. Drugačl je Rallye Raid prava izbira za vzmetenje, ni pa poceni. https://www.rallyraidproducts.co.uk/?srsltid=AfmBOor868Cf-z3dTfS0rr3SnefWh8TpZpZbqh3-JSWJb1TqxiYAtj16
SF Objavljeno pred 11 urami Objavljeno pred 11 urami (popravljeno) Sam si sicer lastim 250L a sta motorja dovolj podobna, da si drznem podati mnenje. Ti motorji spadajo v kategorijo dual sport, tako da zaradi kratkih hodov vzmetenja iz njih ne moreš naredit hard endura, morda se prej približaš supermotu. Ravno zato večje predelave vzmetenja nimajo kašnega večjega smisla. Če si res težak, zamenjaš zadnjo vzmet, in to je že kar to. Če boš motor bolj utrdil, boš profitiral samo na cesti, na slabši podlagi pa izgubljal. Denar za Ohlinsovo vzmemenje rajši porabi za kakšn coaching ali dobro vožnjo z ADV Spirit, kjer te bodmo tudi poučili o vožnji... Če misliš, da rabiš več, potem ta motor ni zate... Popravljeno pred 11 urami. Popravil SF 1
zajedalec Objavljeno pred 9 urami Objavljeno pred 9 urami pred 2 urami, SF pravi: Sam si sicer lastim 250L a sta motorja dovolj podobna, da si drznem podati mnenje. Ti motorji spadajo v kategorijo dual sport, tako da zaradi kratkih hodov vzmetenja iz njih ne moreš naredit hard endura, morda se prej približaš supermotu. Ravno zato večje predelave vzmetenja nimajo kašnega večjega smisla. Če si res težak, zamenjaš zadnjo vzmet, in to je že kar to. Če boš motor bolj utrdil, boš profitiral samo na cesti, na slabši podlagi pa izgubljal. Denar za Ohlinsovo vzmemenje rajši porabi za kakšn coaching ali dobro vožnjo z ADV Spirit, kjer te bodmo tudi poučili o vožnji... Če misliš, da rabiš več, potem ta motor ni zate... No temu se reče argumentiran odgovor, hvala tudi z moje strani!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se