danci1973 Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Medium mislim,da je gostota 5W-15 Kje si pa ti našu 'multigrade' olje za vilice? D.
Bremzer Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Kje si pa ti našu 'multigrade' olje za vilice? D. Medium pri Motulu je 5-10 gostota poglej na sliki je pa res da ni črke W pač nebom za vsak drek v delsavnico letel bil pa sem siguren,da sta napisani dve gostoti !! Ps:sicer ne komuniciram s teboj (ignore) BenX, Barracuda, maco47 in 4 others 3 4
brutal Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Najprej en lep pozdrav vsem motosvetovcem. Za KX125 letnik 98 ( premer hard kromiranega dela vilice mora biti 46mm ), ti v pomoč prilagam sliko iz priročnika za uporabo. Jaz bom za svoje prednje vilice uporabil kayabino olje 5W.
TheXPS Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 (popravljeno) Najprej en lep pozdrav vsem motosvetovcem. Za KX125 letnik 98 ( premer hard kromiranega dela vilice mora biti 46mm ), ti v pomoč prilagam sliko iz priročnika za uporabo. Jaz bom za svoje prednje vilice uporabil kayabino olje 5W. ti maš to ceu priročnik? ka bi se ti ga dal skenirat al pa skopriat ? Bi ti biu zlo hvaležn Lp Popravljeno Marec 19, 2011. Popravil TheXPS
T Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Naredil prvih 100km z Wilbers amortizacijo. :worship: :worship: Z eno besedo, nevrjetno, kako se spremeni voznja motorja. Motor je čist drug, kompakten, ravno prav trd, in neravnime pobira kot da jih ni. Vključno z amortizrjem krmila se stara VTR pelje prav spodobno Definitivno vredno denarja Bremzer, ZdenkoK, maco47 in 1 other 2 2
Barracuda Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Medium pri Motulu je 5-10 gostota poglej na sliki je pa res da ni črke W pač nebom za vsak drek v delsavnico letel bil pa sem siguren,da sta napisani dve gostoti !! Ps:sicer ne komuniciram s teboj (ignore) Pri motulu niso bli ziher kaj so zvarili to neko sranje pa so napisali raje kr dva grejda, neki vmes jim je ratalo haha Pa ne pluvat zdaj po meni ker sem se sam hecal dive, maco47 in Bremzer 1 2
gidl Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Naredil prvih 100km z Wilbers amortizacijo. :worship: :worship: Z eno besedo, nevrjetno, kako se spremeni voznja motorja. Motor je čist drug, kompakten, ravno prav trd, in neravnime pobira kot da jih ni. Vključno z amortizrjem krmila se stara VTR pelje prav spodobno Definitivno vredno denarja Ja res, neverjetn je tud tvoj odgovor.... Celih 100km si naredu pr tem šodru na cesti in temparaturah in že z "neverjetno" pozitivno ocenil Wilbers kaj že? Komplet vilce in amortizer? al kako? Pa še nekaj si pozabu, najprej si odmontirej amortizer krmila in se prepričaj če ni ves ta tvoj občutek stabilnosti samo od tega... Pa brez zamere... lp g iom in svobodnaptica01 2
T Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Ja res, neverjetn je tud tvoj odgovor.... Celih 100km si naredu pr tem šodru na cesti in temparaturah in že z "neverjetno" pozitivno ocenil Wilbers kaj že? Komplet vilce in amortizer? al kako? Pa še nekaj si pozabu, najprej si odmontirej amortizer krmila in se prepričaj če ni ves ta tvoj občutek stabilnosti samo od tega... Pa brez zamere... lp g Brez zamere Sem naredil nekaj kilometrov letos s starim vzmetenjem. Na istih gumah v istih pogojih je obnašanje motorja čisto drugačno. Ni razlika zarad amortizerja ta je gor ze eno leto. Če misliš da med 12 let stari originalnim (nevzdrževanim) amortizerjem in novim ni občutne razlike se pa motiš. Če si ze kdaj peljal VTR 1000 F ti je poznan občutek gumijastega motorja, to je z novim vzmetenjem izginilo. maco47 in sesir 1 1
gidl Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 Brez zamere Sem naredil nekaj kilometrov letos s starim vzmetenjem. Na istih gumah v istih pogojih je obnašanje motorja čisto drugačno. Ni razlika zarad amortizerja ta je gor ze eno leto. Če misliš da med 12 let stari originalnim (nevzdrževanim) amortizerjem in novim ni občutne razlike se pa motiš. Če si ze kdaj peljal VTR 1000 F ti je poznan občutek gumijastega motorja, to je z novim vzmetenjem izginilo. Vidš, to si lepo napisal...vse pojasnil in zdej mi je tvoj prejšnji post nekoliko lažje razumet. Razlika med starim originalom in novim bilokaj...je pa pričakovana. VTR...nikol vozu... Itak, brez zamere.
AgainstMe Objavljeno April 6, 2011 Opozori Objavljeno April 6, 2011 Na ZZR 600 se mi dogaja, da če je sredi ovinka kakšna jama ali izboklina na cesti, mi motor dokaj močno zaziba in če sem v nagibu blizu tačk, podrsam s centralnim stojalom. Tudi pri vstopu v ovinek in zaviranju se mi zdi, da motor spredaj preveč počepne. Torej vprašanje za strokovnjake, kako spremeniti/nastaviti vzmetenje? Na sprednjih vilicah lahko nastavljam Rebound Damping in Preload, na zadnjem amortizerju pa Spring Preload in Shock Absorber Damping.
maco47 Objavljeno April 6, 2011 Opozori Objavljeno April 6, 2011 Na ZZR 600 se mi dogaja, da če je sredi ovinka kakšna jama ali izboklina na cesti, mi motor dokaj močno zaziba in če sem v nagibu blizu tačk, podrsam s centralnim stojalom. Tudi pri vstopu v ovinek in zaviranju se mi zdi, da motor spredaj preveč počepne. Torej vprašanje za strokovnjake, kako spremeniti/nastaviti vzmetenje? Na sprednjih vilicah lahko nastavljam Rebound Damping in Preload, na zadnjem amortizerju pa Spring Preload in Shock Absorber Damping. Jaz ti bom tole bolj slabo razložil, ker jaz to vse nastavljan z elektroniko.Če vem da se grem peljat po bolj slabi cesti nastavim trdoto fedrov(vzmetenja) na medijum (na displeju ena ćelada + prtljaga) to moram nastaviti, ko motor laufa in ni v prestavi med vožnjo trdote vzmeti nemorem nastavljati(moram vstaviti) med vožnjo pa po potrebi lahko z ESA stikalom dam na: Konfort,Normal ali Šport.Pri Yamahi V-maxu sem to težavo rešil z gostejšim oljem in dopumpanjem blažilca.Pri tebi pa boš to moral rešiti z nastavitvijo na trše blaženje,če nebo zadostovalo pa boš moral zamenjati olje z gostejšim ali celo še z tršimi vzmetmi. Bremzer 1
mamkabozja Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Ali je potrebono namazati vilice z oljem okoli semeringa. V navodilih za uporabo motorja nič ne piše okoli mazanja vilic in zadnjega amortizerja. Olja obstajajo! Kakšno je vaše mnenje?
Ice Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 pri montazi ali pri vsakdanji uporabi?
mamkabozja Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Ali je mazanje vilic potrebno pri vsakdanji uporabi normalnega touring motorja?
Ice Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 ne vem kaj ti pocnes z motorjem, na mojem so vilice nemastne. ce so mastne je potrebno zamenjati dolocene dele. simmerringe pa "namazem" z enakim oljem, kot je v vilicah, preden jih tiscim v vilice, kar olajsa delo in je manj verjetnosti, da poskodujem tesnilo.
Bremzer Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Ali je mazanje vilic potrebno pri vsakdanji uporabi normalnega touring motorja? Če menjaš semering ga VEDNO montiraš(vprešaš-nabiješ)seveda z primernim orodjem za montažo semeringa in ko je semering v svojem ležišču ga namažeš tam kjer tesni z hidravličnim oljem ali silikonsko mastjo,čisto tanko in to se namaže samo zaradi lažjega montiranja cevi,da nebi poškodovalo semeringa,ko je vse zmontirano in privijačen spodnji vijak tako da vilice nemorejo več narazen montiraš še zgornje tesnilo(prašno tesnilo) seveda suho! Sicer pa se vilice NEMAŽE kajti,če bi jih mazal bi se na njih prijemal prah in bi poškodoval tesnila ! Za konzervacijo,ko motor čez zimo stoji jih pošpricaš s silikon spreyem ! mamkabozja in special749 1 1
Be wild Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Ali kdo pozna koga, ki bi prodal/ prodaja org. zadnji amortizer za Kawa ZX6-R (L.03/04)! Hvala za info!
Bremzer Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Ali kdo pozna koga, ki bi prodal/ prodaja org. zadnji amortizer za Kawa ZX6-R (L.03/04)! Hvala za info! Poglrej malo na E-beyu ! special749 1
Be wild Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Sm že, poštnina bi bla več kot pa sam amortizer.
Bremzer Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 (popravljeno) Sm že, poštnina bi bla več kot pa sam amortizer. DHL poštnina iz Nemčije v Slowenijo: 1.)do 0,5 Kg 4,90€ 2.)do 2 Kg 8,90€ 3.)do 5 Kg 17,90€ 4.)do 10 Kg 22,90€ 5.)do 20 Kg 32,90€ Popravljeno April 20, 2011. Popravil Bremzer special749 1
Be wild Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 V nemčiji nisem našel nič, očitno ne znam poiskat (al pa res nč ni), našel sem samo v USA. Govorim zdej za Ebay. Drugih nemških strani pa ne poznam. Se bom še poglobil. Če pa poznaš kakšno nemško stran se toplo priporočam.
Be wild Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 (popravljeno) Nekaj malega že odkrivam.. Mislite da je tole uporabno: Link Popravljeno April 20, 2011. Popravil Be wild
Bremzer Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Nekaj malega že odkrivam.. Mislite da je tole uporabno: Link Tole je sigurno uporabno saj kolikor jaz razumem dobiš par za 90 € + Pošta 20€ so pa od motorja, ki je imel samo 16K kil.Če boš kupil saj ni kdor da več(licitacija),če plačaš to napisano ceno takoj je tvoje potem pa ga moraš prosit,da ti pošlje njegov naslov mu pošlješ denar v vrednostnem pismu ali pa da ti pošlje še BICK in IBAN številko pa greš na banko nakazat in v ca enem tednu boš imel robo doma ! special749 1
Be wild Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Kak to misliš par? Nemščina mi mal šepa...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se