k0ci Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 Nekaj malega že odkrivam.. Mislite da je tole uporabno: Link ne vem če bo tole dobro, ti imaš 636 letnik 2003-2004 ne? ker tale amortizer je za prejšnji model (2002), pa še nekaj komadov je bilo pomojem letnika 2003 (zato piše kao da je 2003)...gledati moraš model motocikla, tale amortizer vidim da je za model 636A (to je bil model 2002), potem imaš 636B (model 03/04), ter 636C (model 05/06)
Be wild Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 Aha.. OK hvala. Koci a ti veš če so med temi verzijami razlike, al se je skoz isti vgrajeval?
danci1973 Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 Nekaj malega že odkrivam.. Mislite da je tole uporabno: Link Nekaj se pa še najde na EBay-u... D.
k0ci Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 točno ti ne bi vedel povedat, ti pa lahko dam slike za primerjavo: 636A: 636B: 636C: ...mogoče bi od 636C (torej 05/06) letnika ravno tako pasal, vendar znotraj ziher ni enak
spidybaw Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 Sicer nisem šel brat vseh 46strani te teme, tak oda se opravičujem če o tem že kje piše. Namreč na vilci mi je "spustil" oljni semering, tako da olje že teče po vilci dol.. Zdaj me pa zanima kako je najlažje odstranit oljni semering? Kakšna finta? Ter koliko olja je potrebno imeti v vilci? Namreč sedaj ga je nekaj steklo ven, pa da dolijem kolikor bo potrebno. LP Jan
k0ci Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 semering ti je spustil ker je zanič (verjetno prah med vilico in njim), tako da se ne igraj, daj tistih švoh 100€ za servis vilic in to je to, v obeh vilicah mora biti do mililitra natančno enako olja, ne moreš kar na oko dolivat..sam sem dal menjat kak mesec nazaj, strošek je bil: oljna in protiprašna originalna semeringa 60€, olje 11€, ter delo (menjal kolega) 30€, razlika napram prej: občutna
urkoman Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Je kaka panika voznja do Umaga in nazaj (cca 250km), v kolikor je razvidna maščoba na levi vilici, po vilici ne teče, ampak zgleda da je od prahu semering popustu. Trenutno ne morem dobit nobenga, ki bi mi naročil wilbers vzmeti in mi jih zamenjal s semeringi vred. (do 6.5.2011) Če pa prebira kdo, ki ima možnost naročit wilberse in mi zamenjat zadevo enkrat v drugem tedenu do petka, naj poslje zasebno sporocilo. tnx za vsako informacijo. U.
simonsi Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 dokler samo rosi ni panike ko pa začne delat kapljice po tleh pa takoj zamenjat
urkoman Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 dokler samo rosi ni panike ko pa začne delat kapljice po tleh pa takoj zamenjat A da bi pa samo spucal, se pravi vzel semering dol pa ga spucal, nardim več škode kot koristi?
Bremzer Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 A da bi pa samo spucal, se pravi vzel semering dol pa ga spucal, nardim več škode kot koristi? Ne če ga neboš poškodoval in ko semering demontiraš še za ca 5 mm skrajšaj vzmet(federček) semeringa se na enem mestu razšraufa ga skrajšaš za ca 5mm in spet sestaviš tako da konusni del priviješ predhodno pa ga malo naviješ našponaš.Nevem če me povsem razumeš bom ti slikal kako zgleda sama vzmet. Pips, urkoman, malakai in 2 others 3 2
sesir Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 A da bi pa samo spucal, se pravi vzel semering dol pa ga spucal, nardim več škode kot koristi? Škoda časa...Lahko,da bo ok...sam se ti splača zajebavat in razdirat in sestavljat,da preizkusiš,če bo ok?Ko pa semeringa staneta circa 20eu,ker proti prašnih se ponavadi ne menja oziroma ni potrebe...
urkoman Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Hvala za informacije, cakam na nove vzmeti, zato se mi zdi trenutno neumno zamenjat semeringe in potem cez 2 tedna jovo na novo.
simonsi Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 A da bi pa samo spucal, se pravi vzel semering dol pa ga spucal, nardim več škode kot koristi? spucaš ga lahko s koščkom zelo tanke plastike od kake flaše recimo
sesir Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 Če mi včasih prednja guma štimpla moram dati še na trše mopi?Zapira normalno ovinek in ne širi.Le občasno poštimpla...Zajebal sem,ker si nazadnje nisem zapisal nastavitev.Danes pa nikakor naštimat,da bi mi pasalo...
simonsi Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 če štemplja je premalo povratnega blaženja verjetno
TheXPS Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 zdravo mene pa zanima če kdo ve kok olja gre v eno spredno vilco od kwasakija kxf250 04 letnik Lp
hajoktejn Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 vprašanje, ki se mi je porajalo že ob nakupu motorja; na vilicah, na križu, pravzaprav na matici k drži krak od vilic mam ventil; tak čist navadn k od zračnice; mal sm gledal po netu in tko kot sm tud že pomislu je na enih motorjih tak ventil serijsko (na Varaderi baje ni) in služi temu da vilice utrdiš s tlakom, ca. 0.2 bara. zdej; glede na to da ni original stvar, a je kšna bojazen da če grem to pumpat da mi semeringe vn porine na vilcah?
r1polzek Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 Zdravo! A je že kdo kaj menjaval olje in vzmeti na sprednjem vzmetenju - R1 2007/2008. Mam v kratkem namen vsaj olje menjat, je še prvo not. Lp,
Bremzer Objavljeno Julij 15, 2011 Opozori Objavljeno Julij 15, 2011 Zdravo! A je že kdo kaj menjaval olje in vzmeti na sprednjem vzmetenju - R1 2007/2008. Mam v kratkem namen vsaj olje menjat, je še prvo not. Lp, Pri meni je bil zadjič eden iz foruma in je prinesel-pripeljal z avtom kar seboj oba amortizerja(teleskopa) in sva zamenjala semeringe olje pa si je potem doma sam nalil !! dotem in special749 1 1
Bremzer Objavljeno Julij 15, 2011 Opozori Objavljeno Julij 15, 2011 vprašanje, ki se mi je porajalo že ob nakupu motorja; na vilicah, na križu, pravzaprav na matici k drži krak od vilic mam ventil; tak čist navadn k od zračnice; mal sm gledal po netu in tko kot sm tud že pomislu je na enih motorjih tak ventil serijsko (na Varaderi baje ni) in služi temu da vilice utrdiš s tlakom, ca. 0.2 bara. zdej; glede na to da ni original stvar, a je kšna bojazen da če grem to pumpat da mi semeringe vn porine na vilcah? Pazit moraš pri pumpanju kajti takoj ti zabriše semering ven.Napumpati moraš tako, da pumpaš z tistim prenosnim manometrom, ki ima v sebi manjšo posodo za zrak - pritisk spustiš na 0,5-0,8 bara in šele nato preveriš pritisk v amortizerju in po potrebi dodaš ali spustiš.To sem počel pri mojem prejšnjem motorju(V-maxsu)pumpal sem, če se nemotim od 0,5 - 0,7 bara. special749 in ponikipo 1 1
hajoktejn Objavljeno Julij 16, 2011 Opozori Objavljeno Julij 16, 2011 Fino, en k je že to počel; hvala ti, probam (za zihr na manjši tlak), pa napišem.
Dejanx Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Dober dan! Zanima me če poznate znamko K-tech? Zanima me menjava prednjih in zadnje vzmeti te znamke in mogoče še njihov kit batov za prednje vilice. So te stvari kvalitetne? Pri setu batov za prednje vilice me zanima če je vgradnja komplicirana ali je to pač z malo truda in potrplenja mogoče sestaviti doma in seveda če je smiselna menjava tega za potrebe bolj dinamične vožnje po cesti in mogoče kak obisk marofa? Glede zadnjega amortizerja, se da mogoče tudi za zadnjega dobit kak kit za predelavo notranjosti v sloveniji? Gre se za suzuki gsx-r 600 k1 LP
Dolenc™ Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 (popravljeno) Nisem nek struško, ti pa napišem kar vem K-tech, je UK firma, katera oprema se vozi tudi v njihovem nacionalnem sbk prvenstvu, niso levaki. Vzmet je vzmet, ne glede na znamko, pomembna pa je trdota vzmeti, zato verjetno tudi menjaš, ker trenutne, ne ustrezajo tvoji teži. Tisti ventili spremenijo karakteristiko dušenja vzmetenja. To ni ravno tako, da daš "boljše" notri in boš bol šibal. S temi ventili in podložkami prilagodiš vzmetenje svoji potrebi, torej rešiš problem, ki ga imaš, če ga imaš. In vrtenje kontrol ne pomaga. Recimo jaz sem imel težave z mojo vilco, ki se je čisto posedla na oreng zaviranju. Reševal sem tako, da sem našponal kompresijo, kar pa je pomenilo tršo vožnjo, bolj trdo kot je bilo potrebno. Drugi ventilčki in par podložk so problem odpravili, vsaj kar sem se zaenkrat peljal. Če je to početje smiselno za na cesto in marov, odvisno. Kot sem že prej omenil, ni ravno da kupiš "bolše" komponente in bo. Rabiš rešit svojo težavo, najprej pa raziskat zakaj do nje pride, staro olje, slaba nastavitev, slab šofer, premehke/pretrde vzmeti. K-tech ti lahko dobavi(med drugim) tale gospod, dela pa vse živo z vzmetenjem, tudi to kar bi ti rad, pa po moji izkušnji z njim, ti kar lepo razloži kaj potrebuješ, če mu dobro opišeš svoj problem. In te ne naguzi, tako kot ti kaže da se boš Popravljeno Avgust 19, 2011. Popravil Dolenc™ Dejanx, gsx750f in P182 3
Dejanx Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Nisem nek struško, ti pa napišem kar vem K-tech, je UK firma, katera oprema se vozi tudi v njihovem nacionalnem sbk prvenstvu, niso levaki. Vzmet je vzmet, ne glede na znamko, pomembna pa je trdota vzmeti, zato verjetno tudi menjaš, ker trenutne, ne ustrezajo tvoji teži. Tisti ventili spremenijo karakteristiko dušenja vzmetenja. To ni ravno tako, da daš "boljše" notri in boš bol šibal. S temi ventili in podložkami prilagodiš vzmetenje svoji potrebi, torej rešiš problem, ki ga imaš, če ga imaš. In vrtenje kontrol ne pomaga. Recimo jaz sem imel težave z mojo vilco, ki se je čisto posedla na oreng zaviranju. Reševal sem tako, da sem našponal kompresijo, kar pa je pomenilo tršo vožnjo, bolj trdo kot je bilo potrebno. Drugi ventilčki in par podložk so problem odpravili, vsaj kar sem se zaenkrat peljal. Če je to početje smiselno za na cesto in marov, odvisno. Kot sem že prej omenil, ni ravno da kupiš "bolše" komponente in bo. Rabiš rešit svojo težavo, najprej pa raziskat zakaj do nje pride, staro olje, slaba nastavitev, slab šofer, premehke/pretrde vzmeti. K-tech ti lahko dobavi(med drugim) tale gospod, dela pa vse živo z vzmetenjem, tudi to kar bi ti rad, pa po moji izkušnji z njim, ti kar lepo razloži kaj potrebuješ, če mu dobro opišeš svoj problem. In te ne naguzi, tako kot ti kaže da se boš thnx za informacije. Bom ga kontaktiral pa videl kaj se da nardit in kaj se splača. LP
vuko Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 Pizdravljeni, zanima me kako se da nastavit zadnji amortizer pri hondi cbr600 rr, saj je premehek in se po blaženju motor ziblje. je mogoče to nastaviti na motorju ali je potrebno amortizer vzeti z motorja? hvala za informacije
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se