Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno

Nekaj malega že odkrivam..

Mislite da je tole uporabno: Link

ne vem če bo tole dobro, ti imaš 636 letnik 2003-2004 ne? ker tale amortizer je za prejšnji model (2002), pa še nekaj komadov je bilo pomojem letnika 2003 (zato piše kao da je 2003)...gledati moraš model motocikla, tale amortizer vidim da je za model 636A (to je bil model 2002), potem imaš 636B (model 03/04), ter 636C (model 05/06)

Objavljeno

Aha.. OK hvala. Koci a ti veš če so med temi verzijami razlike, al se je skoz isti vgrajeval?

Objavljeno

Nekaj malega že odkrivam..

Mislite da je tole uporabno: Link

Nekaj se pa še najde na EBay-u...

D.

Objavljeno

točno ti ne bi vedel povedat, ti pa lahko dam slike za primerjavo:

636A:

post-9362-0-51096300-1303366006_thumb.gif

636B:

post-9362-0-05714400-1303366031_thumb.gif

636C:

post-9362-0-49800900-1303366036_thumb.gif

...mogoče bi od 636C (torej 05/06) letnika ravno tako pasal, vendar znotraj ziher ni enak

Objavljeno

Sicer nisem šel brat vseh 46strani te teme, tak oda se opravičujem če o tem že kje piše.

Namreč na vilci mi je "spustil" oljni semering, tako da olje že teče po vilci dol.. Zdaj me pa zanima kako je najlažje odstranit oljni semering? Kakšna finta?

Ter koliko olja je potrebno imeti v vilci? Namreč sedaj ga je nekaj steklo ven, pa da dolijem kolikor bo potrebno.

LP Jan

Objavljeno

semering ti je spustil ker je zanič (verjetno prah med vilico in njim), tako da se ne igraj, daj tistih švoh 100€ za servis vilic in to je to, v obeh vilicah mora biti do mililitra natančno enako olja, ne moreš kar na oko dolivat..sam sem dal menjat kak mesec nazaj, strošek je bil: oljna in protiprašna originalna semeringa 60€, olje 11€, ter delo (menjal kolega) 30€, razlika napram prej: občutna :)

Objavljeno

Je kaka panika voznja do Umaga in nazaj (cca 250km), v kolikor je razvidna maščoba na levi vilici, po vilici ne teče, ampak zgleda da je od prahu semering popustu.

Trenutno ne morem dobit nobenga, ki bi mi naročil wilbers vzmeti in mi jih zamenjal s semeringi vred. (do 6.5.2011)

Če pa prebira kdo, ki ima možnost naročit wilberse in mi zamenjat zadevo enkrat v drugem tedenu do petka, naj poslje zasebno sporocilo.

tnx za vsako informacijo.

U.

Objavljeno

dokler samo rosi ni panike

ko pa začne delat kapljice po tleh pa takoj zamenjat

Objavljeno

dokler samo rosi ni panike

ko pa začne delat kapljice po tleh pa takoj zamenjat

A da bi pa samo spucal, se pravi vzel semering dol pa ga spucal, nardim več škode kot koristi?

Objavljeno

A da bi pa samo spucal, se pravi vzel semering dol pa ga spucal, nardim več škode kot koristi?

Ne če ga neboš poškodoval in ko semering demontiraš še za ca 5 mm skrajšaj vzmet(federček) semeringa se na enem mestu razšraufa ga skrajšaš za ca 5mm in spet sestaviš tako da konusni del priviješ predhodno pa ga malo naviješ našponaš.Nevem če me povsem razumeš bom ti slikal kako zgleda sama vzmet.post-27744-0-35900900-1303830149_thumb.jpg

post-27744-0-93403500-1303830103_thumb.jpg

post-27744-0-04061300-1303830120_thumb.jpg

Objavljeno

A da bi pa samo spucal, se pravi vzel semering dol pa ga spucal, nardim več škode kot koristi?

Škoda časa...Lahko,da bo ok...sam se ti splača zajebavat in razdirat in sestavljat,da preizkusiš,če bo ok?Ko pa semeringa staneta circa 20eu,ker proti prašnih se ponavadi ne menja oziroma ni potrebe...

Objavljeno

Hvala za informacije, cakam na nove vzmeti, zato se mi zdi trenutno neumno zamenjat semeringe in potem cez 2 tedna jovo na novo.

Objavljeno

A da bi pa samo spucal, se pravi vzel semering dol pa ga spucal, nardim več škode kot koristi?

spucaš ga lahko s koščkom zelo tanke plastike od kake flaše recimo

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Če mi včasih prednja guma štimpla moram dati še na trše mopi?Zapira normalno ovinek in ne širi.Le občasno poštimpla...Zajebal sem,ker si nazadnje nisem zapisal nastavitev.Danes pa nikakor naštimat,da bi mi pasalo...

Objavljeno

če štemplja je premalo povratnega blaženja verjetno

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zdravo

mene pa zanima če kdo ve kok olja gre v eno spredno vilco od kwasakija kxf250 04 letnik

Lp

Objavljeno

vprašanje, ki se mi je porajalo že ob nakupu motorja; na vilicah, na križu, pravzaprav na matici k drži krak od vilic mam ventil; tak čist navadn k od zračnice; mal sm gledal po netu in tko kot sm tud že pomislu je na enih motorjih tak ventil serijsko (na Varaderi baje ni) in služi temu da vilice utrdiš s tlakom, ca. 0.2 bara. zdej; glede na to da ni original stvar, a je kšna bojazen da če grem to pumpat da mi semeringe vn porine na vilcah?

Objavljeno

Zdravo!

A je že kdo kaj menjaval olje in vzmeti na sprednjem vzmetenju - R1 2007/2008.

Mam v kratkem namen vsaj olje menjat, je še prvo not.

Lp,

Objavljeno

Zdravo!

A je že kdo kaj menjaval olje in vzmeti na sprednjem vzmetenju - R1 2007/2008.

Mam v kratkem namen vsaj olje menjat, je še prvo not.

Lp,

Pri meni je bil zadjič eden iz foruma in je prinesel-pripeljal z avtom kar seboj oba amortizerja(teleskopa) in sva zamenjala semeringe olje pa si je potem doma sam nalil !!

Objavljeno

vprašanje, ki se mi je porajalo že ob nakupu motorja; na vilicah, na križu, pravzaprav na matici k drži krak od vilic mam ventil; tak čist navadn k od zračnice; mal sm gledal po netu in tko kot sm tud že pomislu je na enih motorjih tak ventil serijsko (na Varaderi baje ni) in služi temu da vilice utrdiš s tlakom, ca. 0.2 bara. zdej; glede na to da ni original stvar, a je kšna bojazen da če grem to pumpat da mi semeringe vn porine na vilcah?

Pazit moraš pri pumpanju kajti takoj ti zabriše semering ven.Napumpati moraš tako, da pumpaš z tistim prenosnim manometrom, ki ima v sebi manjšo posodo za zrak - pritisk spustiš na 0,5-0,8 bara in šele nato preveriš pritisk v amortizerju in po potrebi dodaš ali spustiš.To sem počel pri mojem prejšnjem motorju(V-maxsu)pumpal sem, če se nemotim od 0,5 - 0,7 bara.

Objavljeno

Fino, en k je že to počel; hvala ti, probam (za zihr na manjši tlak), pa napišem.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Dober dan!

Zanima me če poznate znamko K-tech? Zanima me menjava prednjih in zadnje vzmeti te znamke in mogoče še njihov kit batov za prednje vilice. So te stvari kvalitetne? Pri setu batov za prednje vilice me zanima če je vgradnja komplicirana ali je to pač z malo truda in potrplenja mogoče sestaviti doma in seveda če je smiselna menjava tega za potrebe bolj dinamične vožnje po cesti in mogoče kak obisk marofa?

Glede zadnjega amortizerja, se da mogoče tudi za zadnjega dobit kak kit za predelavo notranjosti v sloveniji?

Gre se za suzuki gsx-r 600 k1

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Nisem nek struško, ti pa napišem kar vem :)

K-tech, je UK firma, katera oprema se vozi tudi v njihovem nacionalnem sbk prvenstvu, niso levaki.

Vzmet je vzmet, ne glede na znamko, pomembna pa je trdota vzmeti, zato verjetno tudi menjaš, ker trenutne, ne ustrezajo tvoji teži.

Tisti ventili spremenijo karakteristiko dušenja vzmetenja. To ni ravno tako, da daš "boljše" notri in boš bol šibal. S temi ventili in podložkami prilagodiš vzmetenje svoji potrebi, torej rešiš problem, ki ga imaš, če ga imaš. In vrtenje kontrol ne pomaga.

Recimo jaz sem imel težave z mojo vilco, ki se je čisto posedla na oreng zaviranju. Reševal sem tako, da sem našponal kompresijo, kar pa je pomenilo tršo vožnjo, bolj trdo kot je bilo potrebno. Drugi ventilčki in par podložk so problem odpravili, vsaj kar sem se zaenkrat peljal.

Če je to početje smiselno za na cesto in marov, odvisno. Kot sem že prej omenil, ni ravno da kupiš "bolše" komponente in bo. Rabiš rešit svojo težavo, najprej pa raziskat zakaj do nje pride, staro olje, slaba nastavitev, slab šofer, premehke/pretrde vzmeti.

K-tech ti lahko dobavi(med drugim) tale gospod, dela pa vse živo z vzmetenjem, tudi to kar bi ti rad, pa po moji izkušnji z njim, ti kar lepo razloži kaj potrebuješ, če mu dobro opišeš svoj problem. In te ne naguzi, tako kot ti kaže da se boš :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Nisem nek struško, ti pa napišem kar vem :)

K-tech, je UK firma, katera oprema se vozi tudi v njihovem nacionalnem sbk prvenstvu, niso levaki.

Vzmet je vzmet, ne glede na znamko, pomembna pa je trdota vzmeti, zato verjetno tudi menjaš, ker trenutne, ne ustrezajo tvoji teži.

Tisti ventili spremenijo karakteristiko dušenja vzmetenja. To ni ravno tako, da daš "boljše" notri in boš bol šibal. S temi ventili in podložkami prilagodiš vzmetenje svoji potrebi, torej rešiš problem, ki ga imaš, če ga imaš. In vrtenje kontrol ne pomaga.

Recimo jaz sem imel težave z mojo vilco, ki se je čisto posedla na oreng zaviranju. Reševal sem tako, da sem našponal kompresijo, kar pa je pomenilo tršo vožnjo, bolj trdo kot je bilo potrebno. Drugi ventilčki in par podložk so problem odpravili, vsaj kar sem se zaenkrat peljal.

Če je to početje smiselno za na cesto in marov, odvisno. Kot sem že prej omenil, ni ravno da kupiš "bolše" komponente in bo. Rabiš rešit svojo težavo, najprej pa raziskat zakaj do nje pride, staro olje, slaba nastavitev, slab šofer, premehke/pretrde vzmeti.

K-tech ti lahko dobavi(med drugim) tale gospod, dela pa vse živo z vzmetenjem, tudi to kar bi ti rad, pa po moji izkušnji z njim, ti kar lepo razloži kaj potrebuješ, če mu dobro opišeš svoj problem. In te ne naguzi, tako kot ti kaže da se boš :)

thnx za informacije. Bom ga kontaktiral pa videl kaj se da nardit in kaj se splača.

LP

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pizdravljeni,

zanima me kako se da nastavit zadnji amortizer pri hondi cbr600 rr, saj je premehek in se po blaženju motor ziblje. je mogoče to nastaviti na motorju ali je potrebno amortizer vzeti z motorja?

hvala za informacije

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!