Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno

cevi sem zbrusil z vodobrusnim papirjem, ris ni blo vidnih (kot ponavadi); puše so v redu (material je še gor, niso rjave al pa "na uč" deformirane);

to zadnje me edino skrbi ja ... če bom rabil še enkrat razdret lahko olje dam isto če ni umazano najbrž?

Objavljeno

Itak-lahko daš isto.

Objavljeno

No sej, vaja dela mojstra ane :)

Objavljeno

Aja, najbolj hecno da sem sel razdirat ravno zato ker je puscala vilica :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ve kdo kej bi lahko nabavil kakšen pameten "seal driver". Tisti luisov "http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003457&lang=en" ima mešana mnenja kar sem gledal. Ne bi rad poškodoval vilic.

Jaz sem si pri menjavi semeringov pomagal kar z navadnim gumikladvom in tanjšim lesom za notranji semering, vilce so ostale nepoškodovane in delujejo brez problemov že nekaj sezon

Objavljeno

Ve kdo kej bi lahko nabavil kakšen pameten "seal driver". Tisti luisov "http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003457&lang=en" ima mešana mnenja kar sem gledal. Ne bi rad poškodoval vilic.

Tole je cist standardna varianta in nimas kej poskodovat vilic. Ce si bolj previdne sorte ga znotraj mal namazes z oljem in je stvar bp. Jst bi ga ze kupil, ampak mam 50mm premer vilic :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zakaj imajo dirkalni motocikli rezervoar(če je to sploh rezervoar) za plin v prednjih vilicah spodaj ob vilicah? :hmm: mi pa ne... :dry:

Jst bi tud to mel...tko da če kdo to ve bi prosu za razlago :notworthy:

Objavljeno

Ve kdo kej bi lahko nabavil kakšen pameten "seal driver". Tisti luisov "http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003457&lang=en" ima mešana mnenja kar sem gledal. Ne bi rad poškodoval vilic.

Jaz sem uporabil plastično cev za odtoke; je po čudnem naključju pasala gor "taman". Vmes sem dal za vsak slučaj še ta star semering in parkrat počil po cevi s kladivom.

Objavljeno

Zakaj imajo dirkalni motocikli rezervoar(če je to sploh rezervoar) za plin v prednjih vilicah spodaj ob vilicah? :hmm: mi pa ne... :dry:

Jst bi tud to mel...tko da če kdo to ve bi prosu za razlago :notworthy:

Ker ti nimaš plina pod pritiskom v vilicah, da bi rabu rezervoar za plin.  :)

Drugače pa ni problema, pokličeš Ohlins, odkartaš tistih 13-14.000€  pa jih dobiš.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se dobi tud kej cenej....yart jih je ponujal za 6 kek. sitnica. uzet ću 3. 

post-1354-0-38003600-1386951814_thumb.jpg

Objavljeno

Ker ti nimaš plina pod pritiskom v vilicah, da bi rabu rezervoar za plin.  :)

Drugače pa ni problema, pokličeš Ohlins, odkartaš tistih 13-14.000€  pa jih dobiš.

Faak čist zajeban vidm...in v čem je pol razlika?trše vzmetenje?...sprašujem zato ker je na prototipu superduke 1290r to ugrajeno (WP suspension), če ga hočš pa kupit pa tudi v

vseh SETUPIH(tudi race) to ni možno...se prav da druge ni kot da si sam to priskrbiš...beda :BUA: (vsaj zame z omejenim budgetom). Aja pa hvala za razlago :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Faak čist zajeban vidm...in v čem je pol razlika?trše vzmetenje?...sprašujem zato ker je na prototipu superduke 1290r to ugrajeno (WP suspension), če ga hočš pa kupit pa tudi v

vseh SETUPIH(tudi race) to ni možno...se prav da druge ni kot da si sam to priskrbiš...beda :BUA: (vsaj zame z omejenim budgetom). Aja pa hvala za razlago :yes:

Trše vzmetenje NI boljše vzmetenje. Vzmetenje mora bit čimbolj mehko, pri katerem še dela. Če ne lahko vilce in feder pošraufaš dol in nabiješ navadne železne kole gor.

Tista največja razlika, ko kupiš "dobro vzmetenje" je v dušenju, ki je bistveno bolj linearno in predvidljivo tudi po xy krogih,  predvsem je pa narejeno bistveno bolj specifično za določene potrebe (serijski more pač zadoščat počasnemu kruzanju čez luknje  obtežen s 150 kgji ali zaviranju na polno z 65kg "dirkačem", zraven mora biti pa še cenovno dovolj ugoden). Tisti tahudi pa itak menjajo tudi podložke in notranje ventile glede na to, kaj si želiš.

 

Specifično te vilice imajo sistem zaprte kartuše pod pritiskom. To še dodatno zmanjša fenomen kavitacije med visokohitrostnim blaženjem (da ti čez ventile ne vleče "zraka" namesto olja), ker imaš 2 ločena kompartmenta z oljem  ti omogoči tudi uporabo različnih vizkoznosti olj za blaženje. Tako da lahko npr. uporabiš eno olje za blaženje, enega z večjo viskoznostjo pa za del okrog, s tem recimo dobiš na koncu zaviranja manjšo podajnost, ne da bi to vplivalo na samo blaženje.

 

Čisto iskreno, pa brez zamere, dokler ne misliš it vozit svetnovno prvenstvo jih tudi ne rabiš.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Faak čist zajeban vidm...in v čem je pol razlika?trše vzmetenje?...sprašujem zato ker je na prototipu superduke 1290r to ugrajeno (WP suspension), če ga hočš pa kupit pa tudi v

vseh SETUPIH(tudi race) to ni možno...se prav da druge ni kot da si sam to priskrbiš...beda :BUA: (vsaj zame z omejenim budgetom). Aja pa hvala za razlago :yes:

Ti je lepo napisala @svobodnaptica; jst bom pa sam tole dodal: po "domace" se rece tem rezervarckom - subtanks -http://m.ebay.com/itm/281216300678?nav=SEARCH&sbk=1 ; ce ne vozis resnega offroad-a al pa postavljas rekordov na pisti, je stvar bv. Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Ja res lepo je to razložila...obvlada ni kaj dodat tej temi :yes: . Zame...kjub bolj agresivni vožnji po cesti, to itak ne pride u poštev, če bi jih pa želel samo iz "estetskih" razlogov

so pa tko al pa tko predrage...tko da hvala še enkrat za objasnitev svobodnaptica01 in teb hajoktejn za "prezentacijo" :D

Objavljeno (popravljeno)

zame je bla silikonska mast kr problem najt, tista v špreju se še najde, samo tista v 2 ali 5g tubicah je pa zadnej čase kr problem. Nazadnej sem jo našel v HTEju, kot "termalno pasto" ampak gor piše silicone grease for O-rings in oni so jo mastno prodajali kot termalno pasto (ampak odlično dela za oboje za oringein tut tranzistorje) Ampak ne mazat "silicone thermal grease" je taka prozorna in mastna in ne bela in čigumasta.

 

Upam da bo kdo dal kakšn bolši način kako prit do silikonske masti.

 

LP

 

Ni mast ampak olje (silikosko) če ti kej nuca. Dobiš jo v mercator tehniki po 2€ (kao za šivilske stroje). Meni služi odlično za mnogo stvari, med drugim se je odlično obneslo za ključavnico (domača vhodna vrata) in na motorju ke sem začel že zvijat ključe... za te primere deluje odlično za tvoj pa žal ne vem. Poskusi nimaš kej zgrešiti razen če ni nujno da mora bit prav mast... v nasprotnem primeru jo boš že ponucal magari za vrata al postlo ko škipa. :)

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

zame je bla silikonska mast kr problem najt, tista v špreju se še najde, samo tista v 2 ali 5g tubicah je pa zadnej čase kr problem. Nazadnej sem jo našel v HTEju, kot "termalno pasto" ampak gor piše silicone grease for O-rings in oni so jo mastno prodajali kot termalno pasto (ampak odlično dela za oboje za oringein tut tranzistorje) Ampak ne mazat "silicone thermal grease" je taka prozorna in mastna in ne bela in čigumasta.

 

Upam da bo kdo dal kakšn bolši način kako prit do silikonske masti.

 

LP

O tej masti je bilo že veliko napisanega . To je prozorna silikonska mast za mazanje raznih gum kot so npr;razni gumi profili,o-ringi,semeringi "samo"tam kjer se vrti osovina,cilindri zračnih zavor itd. To je prozorna mast ki zdrži temperaturo do 250 stop. in ni za hlajenje elektronskih delov,zato je bela silikonska mast ! Cena za 250g v piksni je 25€ z ddv

To prozorno silikonsko mast se lahko nabavi v firmi:

Forch d.o.o.

Cesta v Gorice 10 A

1000 Ljubljana

Tel: +38612442490

Objavljeno

 

Upam da bo kdo dal kakšn bolši način kako prit do silikonske masti.

 

LP

Pozdravljeni

 

Ko vas bo pot zanesla v Ljubljano/Vič, se oglasite pri meni, pa vam bom dal nekaj teh tubic, ni problema

 

Lep pozdrav

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vprašanje glede zračnega vzmetenja na vn 1700.

 

 zadnji amortizerji se polnijo z zrakom, na vsakem je ventilček. Po navodilih v servisni naj bi bil pri samostojni vožnji tlak v amortizerju enak zunanjemu. Pri vožnji s sopotnikom, pa so zapisane priporočljive vrednosti - torej je treba amortizer po domače "napumpati". Knjiga navaja, da je potrebno za to početje imeti zelo natančen manometer (analogni) in pumpo - nikakor to ni možno narest z kompresorjem naprimer na bencinski ali z navadno pumpo za avto, ker gre res za minimalni meh z zrakom in se zahteva pač precizna pumpica z manometrom, lahko tudi zrak v spreju... Ventilček je sicer enak kot pri gumi...

 

Razmišljam , kje tako reč dobiti?   ...nagibam se k samogradnji, cev z nastavkom za ventilček imam, manjka mi manometer (ne sme bit digitalni!) in pumpica...

 

Kakšna ideja?

Objavljeno (popravljeno)

Vprašanje glede zračnega vzmetenja na vn 1700.

 

 zadnji amortizerji se polnijo z zrakom, na vsakem je ventilček. Po navodilih v servisni naj bi bil pri samostojni vožnji tlak v amortizerju enak zunanjemu. Pri vožnji s sopotnikom, pa so zapisane priporočljive vrednosti - torej je treba amortizer po domače "napumpati". Knjiga navaja, da je potrebno za to početje imeti zelo natančen manometer (analogni) in pumpo - nikakor to ni možno narest z kompresorjem naprimer na bencinski ali z navadno pumpo za avto, ker gre res za minimalni meh z zrakom in se zahteva pač precizna pumpica z manometrom, lahko tudi zrak v spreju... Ventilček je sicer enak kot pri gumi...

 

Razmišljam , kje tako reč dobiti?   ...nagibam se k samogradnji, cev z nastavkom za ventilček imam, manjka mi manometer (ne sme bit digitalni!) in pumpica...

 

Kakšna ideja?

Nisem preverjal za ta model a pri drugih je ventilček enak kot na gorskih kolesih polno vzmetenih.

Vzmetni element za zadnje kolo ima tak ventil. Rešitev je prijatelj z gorcem in s pumpo zanj.

Pumpa ima manometer in poseben ventil za spuščanje viška tlaka.

Bistvo pa je v tem, da ko pumpo demontiraš, prej ventil zapre in ne pusti uhajati

in s tem kontroliraš tlak. Ker je zrak v majhni posodi, je nastavitev brez takega sistema le loterija.

 

Kolega ima na starejšem Guzziju na vilicah in drugi na amortizerjih zadaj, taka ventila,

Znotraj vilic/amort. pa balona za funkcijo progresivnosti vzmeti.

tlak naj bi bil ca 2,5 bar. S kompresorjem in običajnim manometrom jima tega ni uspelo nastavit.

 

Na mojem Suzukiju RF900 je na zadnjem amortizerju na zunanjem rezervoarju enak ventil.

Tovarniški podarek za tlak:  10 bar.

 

rešitev:  kolega ali sosed z gorskim kolesom in pumpo zanj.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno

ja... sem preveril na netu... ista zadeva kot na biciklih... pri meni se tlak pri max obteženem nastavi do 43 psi...

 

Bom našel soseda...  Hvala....

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Bi znal kdo pomagat pri obrabi zadnje gume? Mam stenge na profilu. Če gledamo v smeri vrtenja je prva "stenga" prenizka, druga pa visoka. Moram rebound strsat? Kompresijo pa odpret? Bom se malo igral, ampak mi je škoda gume za to, zato prosim za pomoč :-)

Objavljeno

Bi znal kdo pomagat pri obrabi zadnje gume? Mam stenge na profilu. Če gledamo v smeri vrtenja je prva "stenga" prenizka, druga pa visoka. Moram rebound strsat? Kompresijo pa odpret? Bom se malo igral, ampak mi je škoda gume za to, zato prosim za pomoč :-)

Po moje bo treba blažilec ne samo nastavit ampak kar zamenjat ! !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!