Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz niti ne razumem zakaj taka drama in fama, ko se je ustanovitelj odločil iti na svoje in prepustiti vajeti (ki so jih že itak imeli) za to usposobljeni managerji. To je v svetu in v uspešnih podjetjih čisto normalno. Tudi Ferrarija in Lambota ne vodijo več ustanovitelji, pa poglejte, kam so znamke prišle. Če sem se napačno izrazil, pa poglejmo drucga kitajca CFmoto

Sama zgodba se je pisala, tako kot mnoge. Ustvaril se je marketing in fama okrog lastnika/ustanovitelja (roko na srce čist kul možak po videnem na socialnih medijih, predvsem pa "simpatičen in markastičen". Zna biti da je osebnost tusdi pripomogla k prepoznavnosti.) Vse ostalo pa lahko prikaže in dokaže samo produkt. Le ta ne more lagati...je preveč prodanih in preveč testiranih, da bi si še kdo lahko izmišljeval "nadstandarde" al pa "jajc od kitajca". (450rally mislim)

@pik1za 450 rally je toliko fidbeka od lastnikov, da si že lahko ustvariš mnenje. Ne bom povedal kako...sam si ga dej. :P

 

 

Objavljeno

aja, pa da ne bo dvoma, da karkol hvalim. 

450ka je vsaj po meni znanih podatkih v EU in ZDA zadela "žebljico na glavico". Dober motor za nepretirano drag denar in široko uporaben./uporaben širšim množicam, nenavit in vzdržljiv z zelo dobro in enostavno zasnovo. Marsikatera tehnična rešitev je odlična, ter uporabniku prijazna.

Smatram da 500x nima niti najmanjše šanse takega uspeha na EU tržišču. Verjetno tudi ameriškem ne, ampak obe tržišči sta pičkin dim napram azijskemu..  O 800x bomo pa šele videli, a vsaj na prvo žogo zna biti obetavna prodaja na "dražjih" trgih. Pa ne zarad cene, niti opreme, bolj bi rekel poenostavlje in brezkompromisne uporabosti..skratka za metat po tleh in to z lahkoto.

Ampak, to je zgolj in samo moje mnenje.

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

 

@pik1za 450 rally je toliko fidbeka od lastnikov, da si že lahko ustvariš mnenje. Ne bom povedal kako...sam si ga dej. :P

 

 

.

... ja kolk smo pa lahko vidl do sedaj ??? :eek: ... enega, ki se je zapeljal mal po makadamu po Velebitu, in še to je bil moped pripeljan pol poti na prikolici ... in enega, ki se je peljal 120 metrov po enem makadamu na enem slovenskem hribčku za bajto :eek: sicer pa ... ne dvomim tolk v 450-ko ... to bo najbrž kar ok moped ... njegov največji problem bo bolj v tem, kako se pripeljat dvesto+ kilometrov na "lokacijo" in dvesto+ nazaj domov ... tam ... nekje na "lokaciji" pa ne dvomim, da bo suvereno odpeljal "dva kroga" 👍

tako da ... vse kaže na dober moped za preganjanje po hostah ... ampak več ali manj samo za bajto ...

moje razmišljanje prejle pa je šlo v smer teh raznoraznih 500- tic ... ki se bodo pa najbrž res nekako pripeljale tud po asfaltu tistih par sto kilometrov daleč ... bodo pa zato imele zelo vprašljive sposobnosti po terenu ... tko da ... :eek:

ja, pustim svetovni yutube in podobno ta trenutek ob strani ... in čakam slovensko populacijo, kaj in kako ji bo "tole" služilo  

 

 

ps.

... pa sej ne rečem ... mogoče pa bo :eek:  

Objavljeno
pred 2 urami, pik1 pravi:

.

... ja kolk smo pa lahko vidl do sedaj ??? :eek: ... enega, ki se je zapeljal mal po makadamu po Velebitu, in še to je bil moped pripeljan pol poti na prikolici ... in enega, ki se je peljal 120 metrov po enem makadamu na enem slovenskem hribčku za bajto :eek: sicer pa ... ne dvomim tolk v 450-ko ... to bo najbrž kar ok moped ... njegov največji problem bo bolj v tem, kako se pripeljat dvesto+ kilometrov na "lokacijo" in dvesto+ nazaj domov ... tam ... nekje na "lokaciji" pa ne dvomim, da bo suvereno odpeljal "dva kroga" 👍

tako da ... vse kaže na dober moped za preganjanje po hostah ... ampak več ali manj samo za bajto ...

moje razmišljanje prejle pa je šlo v smer teh raznoraznih 500- tic ... ki se bodo pa najbrž res nekako pripeljale tud po asfaltu tistih par sto kilometrov daleč ... bodo pa zato imele zelo vprašljive sposobnosti po terenu ... tko da ... :eek:

ja, pustim svetovni yutube in podobno ta trenutek ob strani ... in čakam slovensko populacijo, kaj in kako ji bo "tole" služilo  

 

 

ps.

... pa sej ne rečem ... mogoče pa bo :eek:  

rđavom kucu i dlaka smeta :P . Kok si ti vidu, je tvoj problem. Jaz sem vidu , ker sem pač pikiral na ta moped (še 1x 450rally samo in zgolj o njem je govora) že, ko se je samo govorilo o njem (ni blo še uvoznika tule, pa Mirana tut ne :D ) takoj na začetku in sledil vse po vrsti. In ja, tudi ta moped ni za vse...je za take, ki vedo ,kaj iščejo in kje se ga lahko izkoristi, če kdo misli, da bo z njim ril po vlakah v gozdu...no malo morgen (lahko pa, zakaj ne)... ampak ne bom razlagal, ker ne delam reklame, samo zagovarjam, kar sem videl in kar preberem. Najin parjatu bi reku "sem samo "internetno podkovan. :P

Tak kot si ti s tistim ktm 690 ružil po jadranki, lah ružiš s 450...no raj na prikolco, a se strinjava. :D Za transferje po AC lih ni :D, odpeljat pa 200km ovinkov je mala malca.

Vse ostalo nabijanje me pa sploh ne gane. Tudi kaj bodo svetovni popotniki zapisali (o 500x), mi dol gladko visi. Iz enostavnega razloga. Vsak je lahko svetovni popotnik, nekateri gredo celo na štop. :P

 

Objavljeno
53 minutes ago, pik1 said:

enega, ki se je zapeljal mal po makadamu po Velebitu, in še to je bil moped pripeljan pol poti na prikolici ...

A ti bi bi se sred januarja jajcal po jadranki, pa vso opremo trogal na motorju? 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, pik1 pravi:

malo daljših" izletov ... kar vse bo na koncu potrdilo ali ovrglo vso to začetno hvalo kitajske tehnike:eek:

Evo malo daljši izlet za pokušino. Sicer ni Kove je pa iz dežele riža...

začinjeno s pravim balkanskim humorjem. Seveda ni samo o motorju pove pa dovolj za približno predstavo.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 2 urami, pik1 pravi:

in čakam slovensko populacijo, kaj in kako ji bo "tole" služilo  

Žal slovenci nismo glih merilo...

Pri nas mora bit pes pa avto nemški :naughty:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 minutami, MiNa pravi:

Žal slovenci nismo glih merilo...

Pri nas mora bit pes pa avto nemški :naughty:

al pa vsaj da zgleda nemški :P 

image.png.56bb8eeb37806ef5a763192e416e9413.png

Objavljeno
pred 2 minutami, MiNa pravi:

Žal slovenci nismo glih merilo...

Pri nas mora bit pes pa avto nemški :naughty:

Ej, takih je povsod dovolj. Precej spremljam komentarje na youtubu. Na temo Kove seveda. Prednjacijo pa ameriski patrioti,ki ne bi nikoli kupili motorja iz drzave,ki hocejo uniciti njihovo. In so seveda najglasnejsi, z najbolj neumnimi pripombami. Pozabljajo pa zgodbo Japoncev izpred 60 let,ko.so jim potrkali na vrata. In niti 100% carinske stopnje niso pomagale prodora. Zgodovina je znana po tem,da se rada ponavlja ja. Nic ni vecnega.😉

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Jaz niti ne razumem zakaj taka drama in fama, ko se je ustanovitelj odločil iti na svoje in prepustiti vajeti (ki so jih že itak imeli) za to usposobljeni managerji. To je v svetu in v uspešnih podjetjih čisto normalno. Tudi Ferrarija in Lambota ne vodijo več ustanovitelji, pa poglejte, kam so znamke prišle. Če sem se napačno izrazil, pa poglejmo drucga kitajca CFmoto

Sama zgodba se je pisala, tako kot mnoge. Ustvaril se je marketing in fama okrog lastnika/ustanovitelja (roko na srce čist kul možak po videnem na socialnih medijih, predvsem pa "simpatičen in markastičen". Zna biti da je osebnost tusdi pripomogla k prepoznavnosti.) Vse ostalo pa lahko prikaže in dokaže samo produkt. Le ta ne more lagati...je preveč prodanih in preveč testiranih, da bi si še kdo lahko izmišljeval "nadstandarde" al pa "jajc od kitajca". (450rally mislim)

@pik1za 450 rally je toliko fidbeka od lastnikov, da si že lahko ustvariš mnenje. Ne bom povedal kako...sam si ga dej. :P

 

 

čudi me, da fanta o tem nista bila s prve roke obveščena, ko sta ga imela vsak dan na liniji ... :)

ampak sta o tem prebrala ...

niti sanjalo se jima ni, da šef odhaja, še malo nazaj ultra hvalospevi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

čudi me, da fanta o tem nista bila s prve roke obveščena, ko sta ga imela vsak dan na liniji ... :)

ampak sta o tem prebrala ...

niti sanjalo se jima ni, da šef odhaja, še malo nazaj ultra hvalospevi

ne odhaja, še vedno ima delnice :P

men se je zdelo, da je že prej bil bolj PR. Pri takem podjetju ne more biti samo ena oseba, ki je bog i batina. Najmanj teamsko delo. Verjetno že nekaj let.

No kakorkol, meni ta novica ni nič ne pretresljivega, pa niti fascinantnega.

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

čudi me, da fanta o tem nista bila s prve roke obveščena, ko sta ga imela vsak dan na liniji ... :)

ampak sta o tem prebrala ...

niti sanjalo se jima ni, da šef odhaja, še malo nazaj ultra hvalospevi

Ne vem na katera fanta mislis..morda sem eden izmed njiju, zato ti odgovorim:

Odpoved je dal v petek,uradno obvestilo sem dobil v nedeljo,neuradno isti dan. Tudi njim se ni sanjalo da bo naredil tako drasticen korak. Verjetno tudi njemu ne.

Glede hvalospevov ostajam na istem staliscu. In bom ostal,tudi v prihodnje. Zhang je eden redkih vizionarjev,ki skusa doseci svoje cilje,ne glede na vse moznosti in mnenja usmerjena proti njemu.

Kot receno, se vedno ostaja del Kove, noce pa podjetju skoditi zaradi svojih sanj. Tak odnos lahko samo spostujem.

Objavljeno
pred 8 urami, DESMODUE pravi:

Kove450 rally regular naprimer,je motor,ki ne zahteva dirkaskega vzdrzevanja in uporabe, 450 EX je cistokrvni dirkalnik.cena prvega je 8500 eur,drugega 22.000 eur.

 

Da malo "piknem" glede tega. Se spomnim, ko so sli prvic na Dakar se je govorilo (reklamiralo) kako je 450 super, da za baksis dobis tisto za kar konkurenca racuna 20+ tisoc eur. Da je to motor stestiran na Dakarju in da to kar kupis je tudi enak motor s katerim so tekmovali. To je sicer mogoce resnica ampak se je nekak prirocno zamolcalo, da motor ni konkurencen ostalim. To je kot da bi Honda sla s CRF300L na Dakar in oglasevala kako je motorcek narejen in sposoben Dakarja (malce namerno pretiravam).

Take stvari mene osebno zmotijo v tej debati, ker se mi zdi, da se prodajajo bucke.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 39 minutami, DESMODUE pravi:

Ne vem na katera fanta mislis..morda sem eden izmed njiju, zato ti odgovorim:

Odpoved je dal v petek,uradno obvestilo sem dobil v nedeljo,neuradno isti dan. Tudi njim se ni sanjalo da bo naredil tako drasticen korak. Verjetno tudi njemu ne.

Glede hvalospevov ostajam na istem staliscu. In bom ostal,tudi v prihodnje. Zhang je eden redkih vizionarjev,ki skusa doseci svoje cilje,ne glede na vse moznosti in mnenja usmerjena proti njemu.

Kot receno, se vedno ostaja del Kove, noce pa podjetju skoditi zaradi svojih sanj. Tak odnos lahko samo spostujem.

Ja, tudi on ni vedel, da je dal odpoved ... :) je bil v kvantni superpoziciji...

 

 

Objavljeno
pred 31 minutami, Ragezor pravi:

 

Da malo "piknem" glede tega. Se spomnim, ko so sli prvic na Dakar se je govorilo (reklamiralo) kako je 450 super, da za baksis dobis tisto za kar konkurenca racuna 20+ tisoc eur. Da je to motor stestiran na Dakarju in da to kar kupis je tudi enak motor s katerim so tekmovali. To je sicer mogoce resnica ampak se je nekak prirocno zamolcalo, da motor ni konkurencen ostalim. To je kot da bi Honda sla s CRF300L na Dakar in oglasevala kako je motorcek narejen in sposoben Dakarja (malce namerno pretiravam).

Take stvari mene osebno zmotijo v tej debati, ker se mi zdi, da se prodajajo bucke.

Serijski 450 rally je na abu dhabi desert challenge osvojil 5 mesto, prav tako serijski motor je osvojil 3.mesto na swank tunisia rally. Ja,prav taka motorja,kot jih lahko vsak kupi v trgovini. Meni osebno se zdi kar konkurencen, morda ne za doseganje prvih mest ( za to ima moznost poskrbeti EX model ) ampak v konkurenci najboljsih voznikov in tovarniskih specialk dosegati zlato sredino, z motorjem ki stane 4x manj, je po mojem mnenju zelo konkurencno.

Tako da res ne vem,kaj je bilo zamolcanega tukaj.

Na en kup mednarodnih rallyjih se pojavljajo 450-ke. S precej dobrimi rezultati. In s prav takim motorjem je zadovoljen tudi povprecen uporabnik.

Zakaj je temu tako,je bilo ze ogromno napisanega.

 Teli rezultati so preverljiva dejstva in ne bucke.

 

Objavljeno

Se ena slikica o sposobnostih 450 rally.

Prvo in drugo mesto med enocilindraši in drugo in tretje overall. Pa je bila konkurenca kar zanimiva. 

Screenshot_20240306_223432_Facebook.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

vse o čajna proizvodih se seli....tule nabijajte samo in zgolj o Kove ali povezavi s kovetom.

 

Objavljeno

A so kaj znane cene in dobava za 250 in 450 enduro?

 

Je pa dobro, da je Kove na ameriškem trgu, ki je zelo zahteven in tam motorje sprobajo in vozijo v vseh skrajnostih.

450 rally je všečen motor, sicer bolj primeren za večja neobljudena prostranstva, kot pa našo mini Slovenijo ali bližnjo okolico.

Objavljeno
Ob 6. 3. 2024 ob 22:39, DESMODUE pravi:

Se ena slikica o sposobnostih 450 rally.

Prvo in drugo mesto med enocilindraši in drugo in tretje overall. Pa je bila konkurenca kar zanimiva. 

Screenshot_20240306_223432_Facebook.jpg

Tak mišmaš motorjev, da je vseeno s čim dirkaš, vse je v vozniku. Še DR 350 je gor, lol.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 2 urami, simonsi pravi:

Tak mišmaš motorjev, da je vseeno s čim dirkaš, vse je v vozniku. Še DR 350 je gor, lol.

Je mišmaš je, ampak če podrobneje pogledaš motorje, in si objektiven, ti je bolj jasno. Ti si pač opazil dr350 ( ki sploh ni napacen motor ) s 4 urami zaostanka, jaz recimo pa husqvarne 450,501, ktm 450exc, 500exc, sherco 450fse beto 480rr in se marsikaj z renomejem hitrih offroad motociklov. Je fino tudi case pogledati zraven, se dobi sirsa slika.

Objavljeno

Sem imel med drugim tudi dr 350, pa vem kak jajc je to od mototja, pa če ga ne vem kaj nadgradiš.

Zmaga pa t7, ki je pa tudi bolj krava od motorja za take dirke, tako da je bila ziher fejst predelana.

Sicer pa nima smisla razpredati o tem, udeležba na dirkah je splošno vedno dobra reklama, sploh če je motor stock, kar je daleč najbolj važno.

 

 

Sicer pa me zanima še, so kaj znane cene in dobava za 250 in 450 enduro?

Objavljeno
pred 10 urami, simonsi pravi:

Sem imel med drugim tudi dr 350, pa vem kak jajc je to od mototja, pa če ga ne vem kaj nadgradiš.

Zmaga pa t7, ki je pa tudi bolj krava od motorja za take dirke, tako da je bila ziher fejst predelana.

Sicer pa nima smisla razpredati o tem, udeležba na dirkah je splošno vedno dobra reklama, sploh če je motor stock, kar je daleč najbolj važno.

 

 

Sicer pa me zanima še, so kaj znane cene in dobava za 250 in 450 enduro?

Kove 450 so bili serijski ja, t7 je bila tista zmagovalna iz africa eco rally.

Cene za enduro modele se niso znane,pricakuje se dobava sredi poletja,ko bo urejen COC.

Bom obvestil o prihodu in cenah, skupaj s specifikacijami.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, simonsi pravi:

Tale je tudi malo podoben tamalemu kovetu, vsaj na papirju.

https://www.cfmoto.si/sl/motorna-kolesa/cfmoto-450mt-si

 

Ne glih...

"CFMoto 450MT is a 449cc water-cooled DOHC parallel-twin engine, delivering 43.6 horsepower (32.5 kW) and 32.5 ft-lbs (44 Nm) of torque. What sets this engine apart is its 270-degree crankshaft"

Paralelni TWIN

Kove 450 je pa emocilindraš...

Podobna sta si pa kot vsi motocikli 2 kolesa, krmilo, sedež...:whistle:

Objavljeno
pred 19 minutami, MiNa pravi:

Ne glih...

 

510x sem mislil seveda, 450 je drug svet.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • mladench
    • wilier
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!