Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


Priporočene objave

Objavljeno

pozabi ti to....

Objavljeno

Dva praktična primera nesreč v Sloveniji katere udeleženci so socialno zavarovani v sosednji Avstriji:

1. Kolega je povzročil nesrečo v kateri sta bila lažje poškodovana dva zdomca. Da ne bi izgubil bonitete, se je dogovoril, da jima škodo na avtu pokrije v gotovini, torej brez zavarovalnic. Ker pa sta oba zdomca bila tudi dva dni na bolniški, je avstrijska socialna zavarovalnica zahtevala povrnitev nastalih stroškov zdravljenja od kolegove zavarovalnice, kjer je imel avtomobilsko zavarovanje. Na koncu je kolega tudi te stroške plačal.

2. Sam sem v Avstriji socialno zavarovan. Lani sem imel nesrečo, v kateri še krivda ni rešena. Vseeno mi je avstrijska socialna zavarovalnica dokaj hitro poslala dopis, v katerem me sprašuje po povzročitelju nesreče in pri kateri zavarovalnici ima zavarovano avtomobilsko odgovornost.

Dejansko je sprememba zakona približevanje zavarovalniški praksi v državah evropske unije, naše zavarovalnice bodo pa to seveda izkoristile za nadaljne podražitve.

lp DTW

Objavljeno

Bravo valoviti dave,

dregnil si v učinkovitost naših zavarovalnic pri izterjavi odškodnin od povzročiteljev prometnih nesreč. Če ti nimajo svoje odgovornosti zavarovane, gre načeloma iz žepa. Če pa jo imajo in so pijani, brez vozniške ali so zadevo povzročili namenoma, se jim pa ponavadi ne zgodi nič. Ker zavarovalnice niso sposobne tega izterjati in raje povišujejo premijo. Simpl kot abeceda ekonomije.

Alkohol s cest so v tujini najbolj učinkovito pregnali na ta način. Ljudje ne cvikajo policajev ampak to, da bodo ostali brez hiše in drugega premoženja. In ne posojajo nevarnih orodij, kot so to motorna vozila.

Objavljeno

Ma fantje ne se sekirat! Prej k slej bomo postali država KIMAVČKOV!!!

Sprejeli bomo itak vse kar se bodo ONI gor zmislili, vemo pa da je pohlep eden glavnih grehov.

Sploh pa so zavarovanja za motorje v Sloveniji itak neki posebnega(k za ŠLEPAR)!!!

Več nas bo bikerjev, več bo mela zavarovalnica dnarja za preseravanja in MUTNE POSLE s ta novimi BMW-ji (serije 5 ali 7)!!

No lahko bi pa vsi skupaj naredili en pameten predlog in naredili kaj v tej smeri!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

Objavljeno
Dejansko je sprememba zakona približevanje zavarovalniški praksi v državah evropske unije, naše zavarovalnice bodo pa to seveda izkoristile za nadaljne podražitve.

Jest nimam nič proti če to plača zavarovalnica konec koncev poslujejo z velikim dobičkom v nasprotju z zdravstveno blagajno,ki je skoz v minusu. Sam če se približujemo Evropski praksi se dejmo z vsem ne samo s tistim,ki dotičnim monopolistom polni žepe.

BTW kok je v Austriji al pa kje drugje treba plačat za osnovno zavarovanje avta--recmo eno srednjo klaso ( 1400 kubov, 70 Km) in kakšne so tam bonifikacije al kakršnekoli olajšave glede na voznikovo kariero.

Objavljeno
Če ti nimajo svoje odgovornosti zavarovane, gre načeloma iz žepa. Če pa jo imajo in so pijani, brez vozniške ali so zadevo povzročili namenoma, se jim pa ponavadi ne zgodi nič. Ker zavarovalnice niso sposobne tega izterjati in raje povišujejo premijo. Simpl kot abeceda ekonomije.

V prvem primeru, ki sem ga opisal je kolega bil dejansko pijan. Torej je vedel, da ima izbiro, ali plača na roko oškodovancu in obdrži boniteto ali pa gre potom zavarovalnice, kateri bi zaradi alkohola v vsakem primeru moral vrniti regres in tudi boniteta bi šla.

Vem pa, da zavarovalnice dokaj dobro pokasirajo regrese od oseb, ki jim imajo kaj vzet. Torej, če si v življenju bil malo priden in si si kaj ustvaril, te bodo skasirali. Pa preden ti bajto ali stanovanje rubijo, rad plačaš regres, ki v Sloveniji znaša en povprečni letni osebni dohodek. Nič se pa ne zgodi loserjem, ki celo življenje budale pičijo in jim ni kaj vzet.

BTW kok je v Austriji al pa kje drugje treba plačat za osnovno zavarovanje avta--recmo eno srednjo klaso ( 1400 kubov, 70 Km) in kakšne so tam bonifikacije al kakršnekoli olajšave glede na voznikovo kariero.

Osnovna avtomobilska zavarovanja so v Avstriji dražja kot pri nas, koliko ne bi vedel. Mogoče bi Ice vedel kaj dodat na to temo. Glede na voznikovo kariero, če je potekala brez nesreč, pa so mogoči bajni popusti, ne samo do 50%. Stvar dogovora z zastopnikom zavarovalnice.

lp DTW

Objavljeno

Hvala za odgovor

Pa da se še mal derem ,,KRIVICA,, ---sam plače (povprečne) v Austriji so tudi višje kot tuki.

LEEEP VIKEND VAM ŽELIM IN DA NE BI POTRBOVALI ZAVAROVALNICE ;)

Objavljeno (popravljeno)

jah pol bom zgleda tud js mogu motor kr prodat ker tolk gnarja pa spet nemam

osnovno zavarovanje 110000+sedaj obvezni AO+66000=180000

180000+30%=234000sit :huh: :lol1:

upam da se vsaj ao +nebo podražal

če se bo vse to res zgodilo bi bilo pametno da se društvo maksi angažira in se domeni, z motoklubi in s pomočjo reklam še ostalimi motoristi, za skupen nastop nasproti zavarovalnicam.

Na primer triglavu da ultimat da če ne bodo zavarovalnine za motorje enake, oz. če se bodo podražile se gremo vsi h tiliji al pa k mariborski zavarovat. :blink:

ne bi šlo a :P

Popravljeno . Popravil kura
Objavljeno

Čujte, kaj pa te dela MAKSI.

Mater a ni to neko združenje za zaščito interesov motoristov, al kaj?

Čuj samo če smo vsi motoristi za isto stvar in pri tem vztrajamo, bomo nekaj dosegli. Da smo za isto stvar pa lahko pokažemo samo tako, da nastopimo enotno pod okriljem nekega društva( pa se mi po domače j**e kako se imenuje).

Sigurno to prebira keri funkcionar MAKSI-ja in če ga je kaj sram, da do sedaj še niso naredili nič na to temo, in da se ne pobrigajo, da bi pod parolo nepravičnih in občutno previsokih premij zavarovanja združili motoriste in omogočili skupni nastop proti zavarovalnicam in državi, naj naredi kaj na to temo.

Kurčit se na forumu nima smisla, smiselno pa je nasloviti neko peticijo na vlado in na zavarovalnice.

Če smo neka pravna družba, bi naj nekaj tisoč glasov nekaj pomenilo. Če je državo preje***o nekaj tisoč trgovcev, jih lahko tudi 10000 motoristov, če so enotni. :fight2:

Objavljeno (popravljeno)

he, he,..lahko je govorit (pisat) kaj in kako bi lahko naredili, samo ko ni mogoče dobiti nekaj ljudi, ki bi zadevo speljali do konca, če pa že to nekako uspe se vse skupaj dokončnoo ustavi ko je treba skupaj zbrat nekaj 10 (da ne govorim 100) motoristov...sledijo izgovori v stilu "nimam časa", "vse skupaj ja zame v neugodnem trenutku", "saj ne bo nič narobe če mene ne bo", "boste že sami uredili da bo prav" in podobno...

...je treba pač priznati, da ima večina motor kot hobi in ne kot nujno prevozno sredstvo, temu primerna pa je tudi angažirnost na tem področju...po pravici povejte, koliko med vami bi vzelo nekaj dni dopusta, da bi aktivno sodelovali v akcijah za zaščito interesov motoristov?

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

Tudi, če je motor hobi, verjetno vsakega boli cena zavarovanja.

Za proteste in akcije, pa ni treba veliko časa ( dopusta ), bolj potrebna je odmevna krovna organizacija in mediji.

Za tako stvar reskiram tudi kak dan dopusta, ni problema.

Naj se najde neko društvo, ki bo prevzelo organizacijo in koordinacijo, pa sem zraven, pa še vsaj 10 motoristov, ki jih poznam.

Naj še vsak, ki se je širokoustil v tej rubriki najde par pa nas je že 100.

:yea2:

Objavljeno (popravljeno)

Za proteste in akcije, pa ni treba veliko časa ( dopusta ), bolj potrebna je odmevna krovna organizacija in mediji.

Pri tem misliš na krovno organizacijo motoristov, v kateri so vsaj trije redno zaposleni in imajo dnevno 8 ur časa za organizacijo take zadeve?

Če pa si imel v mislih kakšno društvo oz. zvezo društev nastane zopet problem s kadri, ki si lahko vzamejo dovolj časa za tako obsežno stvar. Pri vsem tem pa je verjetno najlažje pripraviti nekaj letakov in povabiti motoriste na demostarcije.

Samo pred tem je potrebno priporaviti še konkretne in utemeljene zahteve, ki se jih posreduje odgovornim (kar pomeni iskanje potrebnih podatkov, priprava dokumentacije,... ), ter v končni fazi zbirati dovolj denarja za tiskanje letakov, plačilo raznih taks za javne prireditve,itd.

...pa smo spet pri dopustih in angažiranosti...

...kar se pa tiče medije je to zadnja skrb pri vsej zadevi...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

Kot sem ti že reku glede dopusta, tudi za kakega jurja mi ni težko.

Če pa govoriš o tistih, ki so na funkcijah, pa nimajo časa, je pa najboljše, da jih na začetku sploh ne sprejmejo.

Sam imam tudi funkcije v društvih in v podjetju, pa ne zato, da se s tem lahko pri šanku hvalim, ampak zato, ker sem se ob prevzemu počutil sposobnega za vestno opravljanje ponujenih funkcij.

Vedi, da ko ne bom imel več časa in volje bom zadolžitve prepustil drugim.

Pregovor:

Nkoplji si toliko dela kot ga lahko vestno opraviš!

Objavljeno

Sej ni cist za v to temo, pa vseeno...kaj pa po tako opevanem 6 maju 2004 leta....saj bomo lahko sli pa v tujino zavarovati svoje stiri in 2 kolesnike....saj tako sem slisal....

LP

Gugo B)

Objavljeno (popravljeno)
Če pa govoriš o tistih, ki so na funkcijah, pa nimajo časa, je pa najboljše, da jih na začetku sploh ne sprejmejo.

torej mora recimo 5 ljudi, ki je v nekem društvu na "funkcijah" opraviti vse delo, da lahko ostalih 100 uživa v njegovih sadovih :hmm:

..sicer pa govorim na splošno o motoristih (pa če so v nekem društvu in po možnostih še na "funkcijah" ali ne...)

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

Moje delo v društvu je, da organiziram, ostali pa delajo po navodilih.

Kar se pa tiče sadov, pa jih na koncu vsi uživamo.

Gre pa se za to, da je potrebno sestaviti neko peticijo, jo množično podpisat, potem pa za tem stat.

Tudi tista o opravljanju izpita je na koncu nekako obveljala.

V podpis pa jo komot pošljemo na motoklube saj imajo tako ali tako vsaj dvakrat na mesec družabne večere.

Objavljeno
...saj bomo lahko sli pa v tujino zavarovati svoje stiri in 2 kolesnike....

V bistvu bi lahko šel kar takoj.

Z zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o obveznih zavarovanjih v prometu (67/2002) se je črtal 1.odstavek 5.člena Zakona o obveznih zavarovanjih v prometu (70/1994), ki se je glasil: "Lastnik mora zavarovanje, ki je obvezno po tem zakonu, skleniti pri zavarovalnici, ki je registrirana za sklepanje teh zavarovanj pri pristojnem sodišču v Republiki Sloveniji."

Ker sedaj ni več pogoj da te zavaruje Slovenska zavarovalnica, bi teoretično lahko sklenil obvezno zavarovanje pri katerikoli zavarovalnici, ki izpolnjuje ostale pogoje in te seveda želi sprejeti kot zavarovanca.

Objavljeno (popravljeno)
Moje delo v društvu je, da organiziram, ostali pa delajo po navodilih.

in nikoli se nihče ne izgovarja v stilu "nimam časa", "vse skupaj ja zame v neugodnem trenutku", "saj ne bo nič narobe če mene ne bo", "boste že sami uredili da bo prav" in podobno

...problem je v tem, da je sodelovanje v večini društev organizirano na prostovoljni ravni in težko je nekomu naprtiti neko delo, če ne veš ali ga je sploh sposoben opraviti (tukaj ne mislim na društva z 10-15 člani, ki se vsi med seboj poznajo)...v idealnih razmerah bi se za vsako nalogo javilo kar nekaj kandidatov s potrebnimi izkušnjami, samo tega praktično ni...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

itaq... jest se bom odselil v tople kraje in se zaposlil kot klošar, brez službe, šefa, zavarovanja, registracije ... če pa crknem se mi pa vsaj ne bo treba sekirat zarad službe, šefa, zavarovanja, registracije...

npr... delaš pač kolikor je treba v kolikor toliko znosni službi... dobiš znosno plačo.... ki ti jo požre bencin ko se voziš v službo, davki, zavarovanja, registracija, futer, stanovanje, in ostali stroški. Na koncu ti ostane en majhen procent plače, ki (če imaš srečo) ga prišpraraš zase, za kej lepšega. Pa itak ni nikoli niti časa za kej lepšega si kupit, iz službe prideš zmatran, čez vikend se poskušaš odpočit, v kolikor ni doma kakega dela, in na koncu, če imaš srečo, greš v penzion in kupiš (delno na kredit seveda) nov avto, ki ti ga itak ukradejo ali pa razbijejo. Če se seveda žena/mož ne loči od tebe in ti pobere še stanovanje in avto. Ampak važno da smo zdravi... sej zavarovalnica krije stroške zdravljenja... če že pride do tega... če prideš na vrsto...

Moja malenkost že itaq neki časa bojkotira avtomobilsko (kao) zavarovanje z mofo... kar nej dvignejo. Me prov zanima kako bo po 1. maju. Sej nejbrž se bojo spet kakšno neumnost spomnl...

LP

Objavljeno (popravljeno)

ja, to bo spet cela jeba, ze tko je vse skup predrago.

A kdo kej ve kako izpeljat referendum? Slisal sem, da naj bi se samo neko doloceno stevilo podpisov dobil pa se ga potem izvede, samo nisem cisto preprican. To bi se bilo zanimivo pozanimat, mogoce nam rata izpolnit zahteve za referendum, pa nej se pol jebejo zavarovalnce ka bojo vsi volil, da mora zavarovalnca vrnit 80% premije ce v tistem letu nisi naredil nobene prometne nesrece :naughty:

Popravljeno . Popravil urba
Objavljeno (popravljeno)

Zakonodajni referendum na katerem se lahko volivci vnaprej izjavijo o vprašanjih, ki se urejajo z zakonom (predhodni referendum), ali potrdijo zakon, ki ga je državni zbor že sprejel (naknadni referendum)...

Državni zbor lahko razpiše zakonodajni referendum na svojo pobudo. Predlog, naj državni zbor razpiše zakonodajni referendum, lahko da vsak poslanec.

Državni zbor mora razpisati zakonodajni referendum, če to zahteva najmanj tretjina poslancev, državni svet ali štirideset tisoč volivcev, ki se podpišejo na obrazcu, ki gadoloči ministrstvo, pristojno za evidenco volilne pravice. V obrazcu mora biti navedena zahteva za razpis referenduma, nakatero se nanaša podpora volivca. Volivec podpiše obrazec osebno pred pristojnim organom (upravna enota), ki vodi evidenco volilne pravice.

Vendar v konkretnem primeru (dvig zavarovalnih premij) ne bo nič z referendumom, ker to ni stvar zakona o zdravstvenem varstvu, ki se bo spremenil...

Pritisniti je potrebno na zavarovalnice, ki oblikujejo premijo po lastni presoji. Zakonsko je namreč določena le zavarovalna vsota in ne premija...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno (popravljeno)
torej mora recimo 5 ljudi, ki je v nekem društvu na "funkcijah" opraviti vse delo, da lahko ostalih 100 uživa v njegovih sadovih :hmm:

Zanimiva miselna past :) . Moj odgovor je zagotovo NE.

Sicer me pa bega nekaj drugega - trenutno verjetno vsi kolnejo, kako so zavarovalnice svinje, in da je "predrago", čeprav nihče nima nobenih podatkov, ki bi to tudi dokazovali.... In če gremo takole jajcat okoli, v tem smislu, smo pogoreli že v startu ...

Hočem rečt - nujno je nekje nekako pridobiti analizo moto-zavarovalnega biznisa... prihodki/odhodki iz tega naslova, ali kaj podobnega... šele potem lahko opletamo z jeziki in še čim drugim ... Do takrat pa pač pridno plačujemo in posledično uživamo v "zavarovani vožnji".

No, lahko pa se kdo, ki je res trmast ali brez $$$, vozi tudi z neregistriranim mopedom, kar spet prinese svoje prednosti (manj izdatkov v primeru idealnega izteka vseh voženj), in slabosti (tožbe in bankrot) v primeru neidealnega izteka ...

PS: vse skupaj je pa žal podobno tudi jamranjem o predragih servisih in previsokih cenah motorjev, slabih zastopnikih in prodajalcih določenih blagovnih znamk, ...

In vsi pri tem vidijo recimo previsoko ceno zavarovanja, le malokdo pa posluša zgodbice kolegov motoristov, ki jih sicer ni nič bolelo, ampak so pridno hodili na terapije in jamrali pri dohtarju, da so iz naslova AO+ zaslužili nekaj jurjev evrov za popravilo motorja in dodatno plačano bolniško ... Saj, vsak ima po svoje, samo potem tako jokcanje, da je vse predrago, res nima smisla... Kakor se pač kdo znajde... Vsak po svoje.

Pač malo na glas razmišljam. Osebno dam čisto prav vsakemu, ki v svojo korist nategne nek velik finančni sistem. Shit je, če se ta velik finančni sistem napaja iz posameznikov, ki potem jokajo in trajbajo nezadovoljstvo... Jamrajo pa itak samo tisti, ki nesreče še niso imeli in jih srbi finančni odhodek - oni drugi, ki so skasirali, so v glavnem tiho ... ker si zadovoljno manejo roke.

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

Prov kurc se bom pa s fotokopirano tablco vozu al pa me nej lovijo.

Objavljeno
Torej, če si v življenju bil malo priden in si si kaj ustvaril, te bodo skasirali. Pa preden ti bajto ali stanovanje rubijo, rad plačaš regres, ki v Sloveniji znaša en povprečni letni osebni dohodek.

Se popravljam, alkoholiziran povzročitelj prometne nesreče je dolžan zavarovalnici povrniti kompleten regres povzročene škode. Pa če je to 100 sit ali 10 miljonov sit.... Me zanima, kdo se še upa pijan vozit...

lp DTW

Objavljeno
.... Me zanima, kdo se še upa pijan vozit...

Marsikdo.

Saj skoraj ni kronike v dnevnih časopisih, ki ne bi prinesla novice o dveh ali treh prijetno razpoloženih voznikih ali voznicah.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!