Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


Priporočene objave

Objavljeno

Ja jst se kar smejim(v resnici je pa za jokat) ko berem v kroniki: npr 55 letni A.M iz Metlike napihal 2.7 promila ali 40 letna voznica juga iz okolice Ptuja napihala 2.5...Še se najdejo junaki ,sam po moje jih bo pa zmeraj manj.Po moje mladi vozniki to še kar upoštevamo,problem je pri stari gardi :?

Objavljeno
....Po moje mladi vozniki to še kar upoštevamo,problem je pri stari gardi :?

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

negasratpress

Objavljeno
Se popravljam, alkoholiziran povzročitelj prometne nesreče je dolžan zavarovalnici povrniti kompleten regres povzročene škode. Pa če je to 100 sit ali 10 miljonov sit.... Me zanima, kdo se še upa pijan vozit...

lp DTW

Ne, ni več tako. Takrat, ko so dvignili premije za začetnike in službena vozila, so dali spotoma še pijancem potuho in ti morajo regresirati le do 2 mio SIT.

Ali so dvignili premije za tisti dve skupini, da nadomestijo izpad pri najbolj rizični skupini, pa ne bi želel komentirati.

Objavljeno
Ja jst se kar smejim(v resnici je pa za jokat) ko berem v kroniki:  npr 55 letni A.M iz Metlike napihal 2.7 promila ali 40 letna voznica juga iz okolice Ptuja napihala 2.5...Še se najdejo junaki ,sam po moje jih bo pa zmeraj manj.Po moje mladi vozniki to še kar upoštevamo,problem je pri stari gardi :?

Problem pri nas je tudi v tem, da takšnemu vozniku samo prepovejo nadaljno vožnjo, ne pa tudi preprečijo.

Verjemi mi, da če bi policaji vsakega pijanega (oz. pod vplivom drugih psihoaktivnih substanc) pridržali do iztreznitve, postavili pred sodišče (ne s. za prekrške), odvlekli (in po možnosti za pol leta zaplenili) avto, bi bilo najkasneje po parih letih drugače.

To zgornje bi lahko potegnilo za sabo stroške kot so stroški alkotesta, prevoza in "skladiščenja" voznika, vleke in hrambe vozila, odvetnika, sodne stroške, kazni (denarna, zapor, izguba vozniškega dovoljenja, obisk kakšnega rehabilitacijskega centra a la Soča)...

Objavljeno

Ne, ni več tako. Takrat, ko so dvignili premije za začetnike in službena vozila, so dali spotoma še pijancem potuho in ti morajo regresirati le do 2 mio SIT.

Ali so dvignili premije za tisti dve skupini, da nadomestijo izpad pri najbolj rizični skupini, pa ne bi želel komentirati.

Od kje pa ti ta podatek o 2 mio SIT...po splošnih pogojih zavarovanje ne velja med drugim tudi v primeru, če voziš pod vplivom alkohola, torej je tako kot da ne bi bil zavarovan...v tem primeru pa je zavarovalnica upravičena do izterjave celotne izplačane odškodnine z obrestmi, vendar največ do zneska zakonsko določene zavarovalne vsote.

Objavljeno

Sicer se na zavarovalnice ne spoznam, ampak mislm da ma tukj drzava prste vmes.

Sklep: Treba je nekak tiste kirurske mize placat in poglej ga zlomka smo na avion (ki mora met "obvezno" 3motorje) ze pozabili??

Mogoce se motim, ali pac? :hmm:

lp

Objavljeno

Pozdravljeni!

Postavil bom vprasanje na katerega ste morda ze odgovorili, a ga ne uspem najti (tudi iskalnik sem probal) zato prosim brez zamere!

Pri registraciji imam ze 50% bonusa, zanima pa me ali se mi splaca motor pozimi odjaviti? Slisal sem, da nekje kljub odjavi obdrzis bonus (glej zacetek te teme), da bonus izgubis ce nimas registriranega vsaj 1 leto, da se splaca odjavit, ker itak dobis toliko nazaj kot ce bi imel bonus, itd.

Kaj zdaj, naj odjavim ali ne? :?

Hvala in lep pozdrav

Davor

Objavljeno

@soddplah,

zakaj bi pa izgubil bonus? Sej si ga tako ali tako že pridobil, bonus izgubiš le, če povzročiš nesrečo, a ni tako? Da boš pa ziher, pa vprašaj na zavarovalnico, če ti ostane bonus isti (50%), če odjaviš. Ker to bi bilo pa svinjsko, da bi ti vzeli prisluženi bonus zaradi odjave vozila?!?!? Če ti bonus ostane, vsekakor odjavi, če se ne misliš pozimi vozit.

Ker kolikor jaz vem, pridobiš bonus in malus le tako in nikakor drugače: več kot 11 mesecev zavarovano vozilo: 5% bonus. Povzročena nesreča: 15% malus.

Objavljeno
Prov kurc se bom pa s fotokopirano tablco vozu al pa me nej lovijo.

Bravo, in ko te bodo ustavili (slej ko prej) boš dobil še kazen zaradi ponarejanja uradnih dokumentov

Objavljeno

SE NAM (ZOPET) OBETA PODRAŽITEV ZAVAROVANJA AVTOMOBILSKE ODGOVORNOSTI?

Na podlagi predloga zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju bodo morale zavarovalnice, pri katerih so zavarovani povzročitelji nesreč z motornimi vozili, v prihodnje Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) poravnati vse stroške zdravljenja ponesrečencev.

Po izjavah pristojnih na ZZZS gre pri spremembah zakona v bistvu za prilagajanje evropskemu vzoru. Nadalje poudarjajo, da so stroški zdravljenja tudi sedaj vključeni v premiji avtomobilskega zavarovanja, vendar se zavarovalnice izogibajo plačilu stroškov, ker sedanji zakon predpisuje, da lahko ZZZS terja odškodnino zgolj od tistih, ki so povzročili smrt, poškodbe, invalidnost itd. iz malomarnosti ali namenoma, kar pa je v praksi nemogoče dokazati. Spremembe zakona naj bi torej le črtale to določilo in omogočile izterjavo stroškov zdravljenja tudi za nesreče, ki niso povzročene iz malomarnosti oz. namenoma.

Za izterjavo stroškov zdravljenje pa bo po novem morala zavarovalnica sporočiti bolnišnici oz. neposredno ZZZS vse podatke o okoliščinah nesreče, kar pa je zopet trn v peti zavarovalnic, ki nikakor ne želijo posredovati teh podatkov, čeprav so po sedaj veljavni zakonodaji te podatke dolžne sporočiti oškodovancu, ki je v tem primeru ZZZS, ki krije stroške zdravljenja ponesrečencev.

ZZZS predvideva, da bi s spremembo zakona prihranil sedem milijard tolarjev, kolikor naj bi po novem plačale zavarovalnice za stroške zdravljenja ponesrečencev.

Kot je že v navadi bodo zavarovalnice povečale premije (po nekaterih napovedih za 30-50%), ker višina premij ni več pod nadzorom vlade, na konkurenco pa tudi ne gre računati, saj so se zavarovalnice za povečanje premij dosedaj vedno složno dogovorile, pri čemer skrbno pazijo, da ne bi bile na izgubi, pač po metodi "od zavarovanca potegni čim višjo premijo in oškodovancu izplačaj čim nižjo odškodnino."

Po podatkih Slovenskega zavarovalnega združenja so zavarovalnice iz naslova avtomobilskega zavarovanja v letu 2000 prejele 33,285 milijard tolarje premij iz česar so plačale 23,775 milijard tolarjev odškodnin, v letu 2001 pa so prejele 43,509 milijard tolarjev premij in plačale 26,733 milijard tolarje odškodnin. V letu 2000 je torej razlika med premijami in odškodninami (seveda v korist zavarovalnic) presegala 9,5 milijard tolarjev nakar se je v letu 2001 dvignila na kar 16,7 milijard tolarjev, kar je znatno nad napovedanimi 7 milijardami tolarjev dodatnih odškodnin na račun zdravljenja ponesrečencev.

In tako se nam motoristom, ki že tako plačujemo nesorazmerno visoko premijo, obeta še dodatno povečanje, s čimer bomo posledično še bolj odrinjeni na rob družbe, kot nekakšni posebneži, ki si lahko privoščimo ogromne izdatke za nakup motorja in potrebne opreme, ter seveda plačilo registracije in zavarovanja.

Društvo MAKSI bo po svojih močeh poskušalo preprečiti dvig zavarovalnih premij in v končni fazi tudi normalizacijo le-teh, vendar brez pomoči in podpore motoristov ne bomo uspeli.

Preko spletnega obrazca na strani www.drustvo-maksi.si ali preko elektronske pošte maksi@naveza.net nam lahko sporočite vaše komentarje in predloge ter predvsem vašo pripravljenost za aktivno sodelovanje pri zastopanju interesov motoristov.

Objavljeno

Neregistriran motor kazen 25 000 sit pa ,,fotokopirano,, tablico ti vzame to je še naslednjih 25 000 sit in sodnik za prekrške Zpisnik mora policaj pravilno izpolnit kar je mal težje ker --mah ne vem v čem je točno caka,ker nisem tako pozorno poslušala bistvo je,da človek ni plačal nič.

Če že imaš bonus 50% lahko mirno odjaviš motor ne vem za koliko časa samo sigurno za 1 leto. Če imaš pa bonus npr.20% boš le tega obdržal (ne boš dobival naslednje 25% bonitete) seveda pa ob nesreči (ti kot povzročitelj) ti ga zmanjšajo.

Glede blefiranja nekaterih kako jih boli vrat itd. in da se kar naenkrat pojavijo modeli,ki sploh niso bili ob nesreči v avtu se strinjam, da je to nategovanje sistema-zavarovalnice, samo to je njen problem in naj ga rešujeje kakor pač hoče in zna saj gre za njen denar in glede na dobiček ki ga še vedno ima naj si priskrbi odvetnike,detektive magari zlobira še kakšen zakon, da se to ne bo več dogajalo samo naj zaradi tega ne udari vsepovprek, ker mislim,da bo pol še večim ljudem užitek če ne celo balzam za dušo nategnit oderuško institucijo kot je zavarovalnica.

Objavljeno

A ima kdo številke o osnovnem zavarovanju MOTORJEV (vplačane premije - izplačane škode) ?

Tisto, ko je vse zmetano v en koš, ne pove veliko. :?

No, nekaj le pove. In sicer to, da zavarovalnice LAŽEJO o izgubi z osnovnim zavarovanjem, ali pa imajo 10 milijard stroškov s pobiranjem premij. :blink:

Me res zanima, koliko škode motoristi naredimo drugim udeležencem prometa.

To bi znal biti močan argument proti podražitvi. :hmm:

Aja, še en argument proti (tako visoki) podražitvi.

Zavod trdi, da bo privarčeval 7 milijard, zavarovalnica bo pa s 30% podražitvijo pobrala 15 milijard več, s 50% podražitvijo pa celo 25 milijard več! :OK:

Ah, pa kaj bi o tem, to so le okvirni izračuni. O:-)

Objavljeno

Me pa zanima koliko je pri teh miljardah gor in dol, upoštevan podatek, da naj bi zdravstvo porabilo 90% denarja, ki ga porabi sedaj, tudi če nebi imeli niti enega pacienta.

Po mojem mnenju gre za še en poskus polnjenja vreče brez dna, pri katerem bi tudi zavarovalnice rade primaknile svoj lonček.

Objavljeno (popravljeno)
...da naj bi zdravstvo porabilo 90% denarja, ki ga porabi sedaj, tudi če nebi imeli niti enega pacienta.

...zakaj pa ne...rabiš objekte (bolnice), potem jih je potrebno opremit in vse skupaj vzdrževat, na koncu rabiš še osebje (zdravnike, sestre,... ) icon11.gif vse to stane enako, pa če so pacienti ali ne...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno
...da naj bi zdravstvo porabilo 90% denarja, ki ga porabi sedaj, tudi če nebi imeli niti enega pacienta.

...zakaj pa ne...rabiš objekte (bolnice), potem jih je potrebno opremit in vse skupaj vzdrževat, na koncu rabiš še osebje (zdravnike, sestre,... ) icon11.gif vse to stane enako, pa če so pacienti ali ne...

Saj nisem podvomil v ta podatek, zanima me le, koliko je pri izračunih stroškov zdravljenja zaradi prometnih nesreč upoštevan.

Objavljeno (popravljeno)
Saj nisem podvomil v ta podatek, zanima me le, koliko je pri izračunih stroškov zdravljenja zaradi prometnih nesreč upoštevan

po vsej verjetnosti je upoštevana polna cena storitve (tudi stroški režije, vzdrževanja,... )

uradnih podatkov pa po vsej verjetnosti ne boš dobil ne na zavarovalnicah in ne na ZZZSju

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

Kakšne so pa kaj možnosti, da bi plačevali premijo po razredih razdeljenih na kilowate? (Če se že gremo Evropo)

Pa ne mi prosim rečt da je verjetnost enaka kot to, da jutri pristanejo roza marsovci na Šmarni gori...

Objavljeno
Tisto, ko je vse zmetano v en koš, ne pove veliko. :?

No, nekaj le pove. In sicer to, da zavarovalnice LAŽEJO o izgubi z osnovnim zavarovanjem, ali pa imajo 10 milijard stroškov s pobiranjem premij.

Saj vem, da bom za tole pozel gnev in sovraštvo celega foruma, toda stvar je naslednja: Iz številk, objavljenih na straneh Slovenskega zavarovalnega društva, še zdaleč ne moreš sklepati na velikost dobička zavarovalnic iz naslova obveznega avtomobilskega zavarovanja.

Glavni problem je v pomenu izrazov "premije, vplačane v letu xx" ter "škode, izplačane v letu xx". Podatki, objavljeni na spletnih straneh Združenja, so izračunani brez upoštevanja obveznih škodnih rezervacij in tako (med drugim!) ne upoštevajo škod, ki se izplačajo tudi do desetletje po nastali nesreči. Že za samo oceno invalidnosti mora od zaključka zdravljenja do ocene velikosti le-te poteči vsaj pol leta. Da o vseh postopkih, ki visijo na sodiščih, sploh ne govorim. Ves ta denar tako čaka v obveznih rezervacijah.

Takih škod "z zamudo" količinsko sicer ni veliko, predstavljajo pa kar zajeten delež denarja, ki ga na koncu zavarovalnica izplača. Pri invalidninah in raznih tožarjenjih gre namreč za veliko večje zneske, kot je vrednost enega razbitega odbijača.

Realno je za zavarovalnico stanje ugodno šele, ko delež izplačanih škod v tekočem letu pade nekje pod 70 odstotkov zneska vplačanih premij v tekočem letu. Po podatkih združenja se je to po letu 1992 prvič zgodilo šele leta 2001.

LP,

Andrej.

P.S. Ker vem, da mi bo zdajle vsaj pet ljudi odpisalo, kako je vse navedeno daleč od resnice, že vnaprej povem, da na taka sporočila ne bom odgovarjal. Vse napisno lahko preverite pri katerem koli (neodvisnem) aktuarju ali kakem malo bolj izobraženem ekonomistu. Kljub temu, da večina ljudi tega ne verjame, bom napisal še enkrat - ne laskajte si, da so zavarovalnice v prejšnjem desetletju živele od avtomobilskih zavarovanj. Za kaj takega se še vedno preveč pobijamo po cestah.

Objavljeno

En popravek. Zavarovalnice res niso živele od obveznih avtomobilskih zavarovanj. Izubo so pokrivale iz kasko zavarovanj, če ostanem na segmentu dvo in več kolesnikov. Vsa štorija se kot jara kača temelji na ugotovitvi, da država nikoli ni uspela vzpostaviti pogojev za kompetitivno oblikovanje premij za avtomobilska zavarovanja, temveč jih predpisuje z dekretom. Zato vse zavarovalnice sprejemajo druge zavarovance in njihove popuste obveznega zavarovanja pri konkurenci. Logično? Ni logično.

Objavljeno

gothmorg

V letu xx poberejo X premij in izplačajo Y škod. Res je. B)

Ampak v tisti Y so vključene tudi škode, ki so nastale v preteklih letih in se je izplačilo zavleklo v leto xx! :hmm:

Se mogoče motim? B)

Ne moreš za letni strošek zavarovalnice skupaj vleči kar vseh škod, ki so:

-ali nastale v letu xx,

-ali pa bile v letu xx izplačane.

Ali vzameš v letu xx izplačane škode, ali pa v letu xx nastale škode. Nikakor pa ne obojega! :angry:

Objavljeno
Kot vse kaže, se je oblast namenila preurediti zdravstveno zakonodajo tako, da zdravljenja posledic prometnih nesreč ne bo več krila bolniška blagajna, temveč komercialna zavarovanja oziroma, lastni žep.

Zavarovalnice v tem primeru napovedujejo dvig avtomobilskih zavarovanj po novem letu za 30 %.

To tudi pomeni, da brez AO+ ne bo šlo več, ker če se boš zvrnil po lastni krivdi, boš brez AO+ samoplačnik.

A bodo potem zdravstveno zavarovanje pocenili, ce ne bodo vec placevali za zdravljenje poskodb dobljenih v prometnih nesrecah?

Verjetno da ne!

BANDA POFUKANA!

Tadej

Amm ena lepa neumnost se je cel odvema seniorjema tuki gor zapisala.

NI RES, da boš samoplačnik!

Brrrm, ... beri predlog zakona, .... 30% zvišanje premije je zato ker ne bo več "kolektivnega" pokrivanaja stroškov zdravljenja temveč samo "voznik vozniku" in ne preko Socialnega ampak računov Zavarovalnic.

Če komu kaj ni jasno naj vpraša ne pa da ste tko prekleto pametni na prvo žogo. Zanesljivst informacij je pa na Motosvetu že na nivoju jebene Črnomeljske tržnice ob sedmih zvečer v nedeljo.

Tadej, zate beseda tedna DEMOGRAFIJA.

Sorry, ... nabijanje za brez veze.

Ekkk grem na kavo!

Objavljeno (popravljeno)
V letu xx poberejo X premij in izplačajo Y škod. Res je.  B)

Ampak v tisti Y so vključene tudi škode, ki so nastale v preteklih letih in se je izplačilo zavleklo v leto xx!  :hmm:

Seveda, kaj pa je s tem narobe?

Da bo lazje za razumeti, bom malce poenostavil in posplosil zadeve. Denimo, da obvezne rezervacije za leto xx skopnijo v najvec desetih letih. Pod rezervacije tako mislim tisto razliko v odstotkih med vplacanimi premijami in izplacanimi skodami. Kaj se zgodi? Leta 2002 je tako splahnela razlika med vplacili in izplacili za leto 1992. Na koncu letosnjega leta bo isto veljalo za razliko, pridobljeno v letu 1993, in tako dalje. Razlike po desetletlju dejansko ni vec.

Kaj se dogaja vmes? Denar se nabira na zavarovalnici, a le-ta z njim ne sme razpolagati.

Pa se nekaj o narascanju razlike med vplacili in izplacili (ce te to slucajno moti). Ta razlika je posledica dejstva, da se z narascanjem kolicine vplacanih premij, veca tudi kupcek denarja, ki ga ima zavarovalnica blokiranega pri sebi v obliki obveznih rezervacij. Ce bi se rast vplacanih premij ustavila, bi se ustavila tudi rast razlike.

Zanimiv je tudi podatek, da so obvezne rezervacije npr. v Angliji neprimerno visje (gledano po delezu) kot v Sloveniji. Zakaj Anglija? Zato ker v zavarovalniskem svetu velja za dober zgled, kako morajo biti stvari urejene. Pa ne spet o plačah pri nas in na Otoku. Tudi storilnost pri nas ne dosega evropskega povprečja.

LP,

Andrej.

P.S. Neizpodbitno dejstvo je, da se bodo premije za AO zavarovanja povečevale. Mislim, da se bo počasi potrebno navaditi, da je prevoz z lastnim voznim sredstvom luksuz oziroma dobrina in ne življenjska nuja.

Dodano ze po oddaji prispevka: Nekdo me je opzoroil na clanek v danasnjem Dnevniku (upam, da se ne motim glede revije). V clanku je menda prav po solsko prikazan nacin razmisljanja v stilu, o katerem razpravljamo zdaj. Torej izplacilo letos - vplacilo letos je dobicek zavarovalnic. Oslarija! Morda bi pa novinarje morali poslati na kak ekonomski faks, da bi si malce razcistili osnovne pojme.

Popravljeno . Popravil gothmorg
Objavljeno
Kakšne so pa kaj možnosti, da bi plačevali premijo po razredih razdeljenih na kilowate? (Če se že gremo Evropo)

Jaz sem takoj za, ker so Duci na papirju itak "podhranjeni" ... :D :D

Objavljeno

gothmorg

Škoda, ki je nastala v letu X, izplačana pa je bila v letu Y, je strošek ali v letu X, ali pa v letu Y, v obeh pa ne! :mellow:

Preprost primer iz družinske ekonomije.

Moj način razmišljanja.

1. Vsak mesec dobim račun za ogrevanje v znesku 20kSIT. Teh 20kSIT je moj mesečni strošek ogrevanja!

2. Lahko dam sproti (še isti mesec) na stran (rezervacija) 20kSIT za ogrevanje in s tem plačam račun ko pride (naslednji mesec). Spet je moj mesečni strošek ogrevanja 20kSIT!

Tvoj način razmišljanja.

Ta mesec sem plačal 20kSIT ogrevanja (račun za prejšnji mesec), pa porabil sem ta mesec za 20kSIT toplote (bom dal teh 20kSIT na stran (rezervacija), ker vem, da bom enkrat moral plačat). Mesečni strošek ogrevanje 40kSIT! :blink:

Matematika ekonomistov me vedno bega. :wacko:

Saj ne pravim, da je kaj narobe z njo, samo razumem je ne! O:-)

Hmmm.... :hmm: ...a ima še to kako vezo z ZAVAROVALNICAMI??? :? IMA!!! :naughty:

Objavljeno

hmm danes odjavil motor, morad zanimivost pri odjavi vam vse zavarovalnice razen zavarovalnice maribor, izplačajo vrnjeno zavarovalnino v roku 10 delovnih dni na TR, ZM pa takoj ---->gotovina

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!