Skoči na vsebino

Bridgestone / Firestone gume


Ice

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Iščem ugodno BT 021 F, zaenkrat najcenejša varianta 111,80€ na "gume poceni".

Kje kaj aktualno kupujete te dni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kupujen nov komplet gum in me zanima, če je že kdo preizkusil BT-016? Zanima me predvsem kako je kaj z obrabo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni. Zanima me, če mi kdo lahko kaj več pove o bt002 pro -----> trdota 2?, do zdaj sem vozil 3 in me zanima, kakšna je razlika pri 2. Poleg tega me pa zanima kako je z gumami 190, koliko se spremeni obnašanje motocikla, če je original bila 180. (moped cbr600rr)

Hvala, Matex_46

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No na mojem K8 gsxr 750 so bt16 prva vgradnja in imajo posebno oznako, da so mešanice prav za ta motor. Zdej pred časom sem bral superbike magazine in je tip, ko je bil pozvan na test teh gum, lepo napisal da so bile testne bt 016 na GSXR precej boljše od tiste verzije bt016, ki se dajejo kot prva vgradnja na gixxerja, ki ga je tudi on testiral.

Problem je da ko gledam spletne trgovine za gume ne vem katero oznako naj gledam oz katere so to bt016 o katerih je on govoril. Ideje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nč bat...te, ki so za prvo vgradnjo bi moral verjetno prav posebej naročit pri vuklanizerju...te, ki jih ima pa na policah so pa ''ta do bre''...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo probal bt 003, zanima me prevsem če zdržijo kaj dalj v primerjavi z bt 002, za ostalo vem da so itaq ok.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na spletu so vse lepo označene, tako da ne vem katere naj bi bile "na polici" oz navadne.

Kaj še res ni noben probal bt 003 al kaj???

Mam kr solidno ceno zato me zanima namreč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

servus

Rabim nujno čim prej... Mi lahko kdo pove kje v lj se da dobit gumo bt014 (sprednjo) + menjavo (obeh) po dokaj ugodni ceni pa da pridm na vrsto v par dneh v lj oz. okolici?

Res rabim nujno menjat do 14ga. PM prosim da nebo oglaševanja...

lp

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hola!

evo moje letošnje izkušnje z Bridgestonkami: na Lubici sem dobil tovarniške BT015, ki so se izkazale za zmerno do pretežno leve gume: so se sicer kar hitro segrele, držale so pa bolj tkotko, kar se je najbolj izrazito izkazalo letos med prvomajskimi prazniki, ki sva jih s SN :winkiss: tradicionalno preživela na Sardiniji, ker se pač rada drajsava po najboljših cestah na svetu :naughty: no tam so se še kar obnesle (npr bolje od Dunlop Qualifier), dokončno in v celoti pa so odpovedale na pisti (Autodromo Mores), kjer sva bila oba s SN :winkiss: (ona z BT014) nekajkrat čisto na robu padca, saj je nenadoma in brez opozorila odneslo spredaj, zadaj, v nagibu, pri zaviranju, pospeševanju... totalno nezanesljiva guma!!! poskušal sem tudi z raznimi pritiski, pa ni bilo bistveno bolje... skratka, na pisti totalen podn od gume, ki jo tovarna propagira kot Hyper Sport gumo :slap: IMHO bi se pa krasno obnesla na kakem touring motorčku... meni je uspelo naredit z njimi le 3333 km, kar je rekord: še nikoli nisem naredil z nobeno gumo tako malo kmjčkov (na cesti) res pa da je blo od tega 1600 kmjčkov Sardinije (in 100 na pisti)

lani sem z največjim veseljem drsal Pirelli Corsa III, a ker so jih letos Pirellijevi podleži prav nizkotno močno podražili :headbang: sem prešaltal nazaj na BT002 (spredaj Type 3, originalna dimenzija 120/70, zadaj Type 2, 190/55) in imel kar naenkrat čisto drug motor!! guma so se hitro segrele, dajale zelo zanesljiv občutek, Lubica je postala veliko bolj lahkotna pri spremembi smeri, v ovinek sem jo lahko porinil že z mislijo, je bila pa malce težja za premetavat iz enega nagiba v drugega, IMHO zaradi bolj "špičaste" oblike; zato pa je bila v ovinku oz nagibih absolutno stabilna, na lepi cesti je Lubica dobro držala smer, na slabi pa je zaradi trše karkase po/odskakovala, kar sem do neke mere umiril z mehkejšo nastavitvijo blaženja in znižanim pritiskom (2,3 in 2,6 bar); in še (zame) najvažnejše: grip v ovinkih je bil neizmeren, lahko sem nagnil do roba kadarkoli sem si zaželel, nikoli nobenega zdrsa - in to vse do konca profila!!! TO je guma za :worship: priporočam za morda malce neudobno, a brezskrbno športno vožnjo (in seveda tudi za pisto!)

še nekaj bolj tehničnih lastnosti: ker so te gume namenjene pretežno pisti, imajo relativno malo oz precej plitev profil, zato sem jih čuval - kar ni bilo težko, saj mi tiščanje po ravnem ni v noben užitek, grem raje čez ovinke kolikor gre, po ravnem in AC pa le do 130, razen izjemoma - npr višnjegorski klanec :naughty: do danes naredil za pljunek čez 5000 kmjev in je zadnja na indikatorjih, prednja pa je še za slabih 1000 kmjčkov - glih še jutri en lep izletek, potem pa bodo šle v gumijasta nebesa (ali kamorkoli pač gredo tiste umrle gume, ki so bile ZELO pridne)

v ponedeljek dobim BT016, in če bo kaj lepše vreme bo čez dober mesec poročilo tule kako so se obnesle (naša :winkiss: jih že ima gor približno dva tedna in pravi da so občutno bolj udobne kot 002, in vsaj zaenkrat se nič ne pritožuje nad gripom)

PS vse navedbe so seveda subjektivne in veljajo za moj, dokaj mehek stil vožnje (LS)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do prvih 1000km z kao ful superduper gumo (po testih baje....me prov zanima kok so jim plačal :slap: ) BT016 R, manka sm še par km, sm ne morm bit več tih.....tak podn od podna, d še prva vgradnja BT014, k ni bla sicer nč prida, je zlato napram temle, k ne zasluž nit oznake guma :headbang: :headbang: . Po prvih par 100km k se je ulaufala je kao dajala videz d clo kj drži, od takrat naprej pa sm čakam d zgrnem, ne daje nikakršnega občutka zaupanja, pri večjih nagibih se kr neki uvija...prime, spusti,prime..... :headbang: Sicer so ble kao pocen, sm se je pokazal, d za mal dnarja dobiš mal muske...Bt002 so edina prebavljiva zadeva od Bridgestona očitno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do prvih 1000km z kao ful superduper gumo (po testih baje....me prov zanima kok so jim plačal :slap: ) BT016 R, manka sm še par km, sm ne morm bit več tih.....tak podn od podna, d še prva vgradnja BT014, k ni bla sicer nč prida, je zlato napram temle, k ne zasluž nit oznake guma :headbang: :headbang: . Po prvih par 100km k se je ulaufala je kao dajala videz d clo kj drži, od takrat naprej pa sm čakam d zgrnem, ne daje nikakršnega občutka zaupanja, pri večjih nagibih se kr neki uvija...prime, spusti,prime..... :headbang: Sicer so ble kao pocen, sm se je pokazal, d za mal dnarja dobiš mal muske...Bt002 so edina prebavljiva zadeva od Bridgestona očitno.

men so se na štirih različnih motociklih - vsi suzuki - zdele odlične..

očitno nimam pojma..

aja..in ne dosti slabše kot bt003

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ok in kaj naj sedaj vzamem ?

bridgestone battlax BT-021 ali Michelin Pilot Road 2 ?

mam FZ1 S, vozim pa bolj turistiko...

Ste tolko enih stvari napisali da se sam ne znam več odločit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si pa kupil bt-016 in kok si dal za njih če ni skrivnost...

Hola,

prišlo je do spremembe, namesto BT016 sem dal na Lubico v torek Dunlop GP Racer, spredaj S, zadaj E... po 2000 kmjih dobil vtis da so še kar, več v topicu o Dunlop gumah

PS ko pravi SN :winkiss: kako so BT016 čist zanič: ker ima gume zvožene do robe in so tudi drsniki dodobra spoznali marsikateri asfalt, bi bilo morda smiselno vzet tole njeno izjavo z malo rezerve - morda ji res ne dajo preveč dobrega občutka, držijo jo pa na cesti, kar ni tko zlo slabo :P

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS ko pravi SN :winkiss: kako so BT016 čist zanič: ker ima gume zvožene do robe in so tudi drsniki dodobra spoznali marsikateri asfalt, bi bilo morda smiselno vzet tole njeno izjavo z malo rezerve - morda ji res ne dajo preveč dobrega občutka, držijo jo pa na cesti, kar ni tko zlo slabo :P

Tud tole izjavo nekoga, k sm gleda mene, k mam te gume gnile gor, mal z rezervo vzamte (plus tega o tistem do roba je treba dodat, d je to naredu Suzuki k sva zamenjala motorja, o kolenčkanju po cesti pa ne bom nč več rekla, ker sm vse že povedala). Glede na to, d sm nardila že par tisoč km z njimi lahko iz prve roke povem, ne sm d ne dajejo dobrega občutka na cesti, ampak dejansko ne držijo. Ravno zadnji vikend bi se na Črnem Kalu skor ulegla v unem lepem dolgem zgornjem ovinku....lepo nagnem kot ponavad in guma sredi ovinka zdrsne oz spusti čist :xx: , tko d sm se neki matrala s kolenom motor pokonc spravt, ker je bil praktično že skor na tleh in me je zadn konc začel neki dohitevat. In to ni blo prvič sploh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

OK, zdej nisem poštekal si imela tisto BT016 za prvo vgradnjo ali aftermarket verzijo, ki naj bi bila precej boljša?

-Katero gumo bi pa ti potem priporočala za cestno vožnjo - ne pisto, v tej kategoriji?

Popravljeno . Popravil INFINITI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, zdej nisem poštekal si imela tisto BT016 za prvo vgradnjo ali aftermarket verzijo, ki naj bi bila precej boljša?

-Katero gumo bi pa ti potem priporočala za cestno vožnjo - ne pisto, v tej kategoriji?

BT016 sm jz šele pol dala gor, k sm zdrsala že prvovgradnjo BT014 in še en komplet BT002. Če je že tale aftermarket verzija BT016 tkole kr neki pol sploh vedt nočem kakšna je kot prva vgradnja :slap: . Jz se s svojim vozm sm po cesti (ajd tist Mores maja je bil po sili razmer) pa bi je od Bridgestonk najbolš BT002 ,sicer je kao za pisto guma, sm se na cesti pele superfinofajn....drži, motor komot spravš v ovink, ne zdrsuje kr neki kokr jo prime, sm je bl kratke sape (švoh 5000km). Drugač pa za po cesti še zmer prisegam na Pirelli Corsa III, sm kaj k je draga k žafran :headbang: , tko d če te ni pol pa BT002.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok in kaj naj sedaj vzamem ?

bridgestone battlax BT-021 ali Michelin Pilot Road 2 ?

mam FZ1 S, vozim pa bolj turistiko...

Ste tolko enih stvari napisali da se sam ne znam več odločit....

Karkoli,sam bejž stran od Bridgestona....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BT016 sm jz šele pol dala gor, k sm zdrsala že prvovgradnjo BT014 in še en komplet BT002. Če je že tale aftermarket verzija BT016 tkole kr neki pol sploh vedt nočem kakšna je kot prva vgradnja :slap: . Jz se s svojim vozm sm po cesti (ajd tist Mores maja je bil po sili razmer) pa bi je od Bridgestonk najbolš BT002 ,sicer je kao za pisto guma, sm se na cesti pele superfinofajn....drži, motor komot spravš v ovink, ne zdrsuje kr neki kokr jo prime, sm je bl kratke sape (švoh 5000km). Drugač pa za po cesti še zmer prisegam na Pirelli Corsa III, sm kaj k je draga k žafran :headbang: , tko d če te ni pol pa BT002.

hmm..zanimivo..jest imam pa z BT016 same pozitivne izkušnje..na gsx-r 600 in 750..

in to seveda "slabšo" verzijo ki je v prvi vgradnji

Karkoli,sam bejž stran od Bridgestona....

sam res..še Pedrosa se je zajebal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ sharp ninja :TNX - a mogoče veš če so te P III COrse tudi v več različnih verzij oz mešanic?

Popravljeno . Popravil INFINITI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ sharp ninja :TNX - a mogoče veš če so te P III COrse tudi v več različnih verzij oz mešanic?

NE.....samo ena verzija, ki je ob robovih mehkejša kot po sredini

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!