Skoči na vsebino

Uvoz motorja


Priporočene objave

Objavljeno
Mogoce v prazno tolcem, ampak... najdes stojalo, ga postavis pod zadnje kolo, spravis v najvisjo prestavo in pustis, da tece nekaj casa... se hitro nabere kakih 1000 km, ce rabis samo toliko.

ja, tolčeš v prazno. Že ob prostem teku na mestu se ti po približno 10 ali 15 minutah vklopi ventilator. Ta ventilator je kos pregrevanju motorja pri prostemu teku, ne vem pa, če bi bil kos pregrevanju pri recimo tam nekje 5000, 6000 obratih.Tolko obratov boš namreč rabil, da boš teh 1000km nabral nekje v normalnem času.

Objavljeno

saj ne da bi spodbujal k čemu nezakonitemu, ampak: previjanje števca bi bilo v tem primeru vseen bolj racionalno kot pa take variante.

Objavljeno
QUOTE (bbb @ 22 Aug 2004 @ 06:18)

Mogoce v prazno tolcem, ampak... najdes stojalo, ga postavis pod zadnje kolo, spravis v najvisjo prestavo in pustis, da tece nekaj casa... se hitro nabere kakih 1000 km, ce rabis samo toliko. 

ja, tolčeš v prazno. Že ob prostem teku na mestu se ti po približno 10 ali 15 minutah vklopi ventilator. Ta ventilator je kos pregrevanju motorja pri prostemu teku, ne vem pa, če bi bil kos pregrevanju pri recimo tam nekje 5000, 6000 obratih.Tolko obratov boš namreč rabil, da boš teh 1000km nabral nekje v normalnem času.

Sej ne bi rad bil pameten, :lol: ampak a nimajo motorji stevca kilometrov na PREDNJEM kolesu. Kako bi ze slo pol tole s stojalom :? :lol1:

Da pa ne bo tole totalni :topic: pa se nasvet. tocno se pozanimaj, kaj res rabis in kaksna je razlika ce se motor obravnava kot nov ali rabljen. Po mojih izkusnjah je cisto vseeno, placas iste stvari.

pa nikar na stojalo no...

Objavljeno

Če bi ga že rad vrtel in ker verjetno ne boš kupil motocikla z dvojnim pogonom (spredaj in zadaj) potem obstaja ena taka prastara metoda z vrtalnim strojem. Potegni pletenico iz polža, ugotovi pravo smer vrtenja, vpni v vrtalni stroj in poženi.

Objavljeno

Sej ne bi rad bil pameten, :lol: ampak a nimajo motorji stevca kilometrov na PREDNJEM kolesu. Kako bi ze slo pol tole s stojalom :? :lol1:

ne vsi.

Objavljeno
Če bi ga že rad vrtel in ker verjetno ne boš kupil motocikla z dvojnim pogonom (spredaj in zadaj) potem obstaja ena taka prastara metoda z vrtalnim strojem. Potegni pletenico iz polža, ugotovi pravo smer vrtenja, vpni v vrtalni stroj in poženi.

...ha, ha, pa si že probal to prastaro zadevo? Kolega je skuril mašino, prevrtel pa ni več kot 20 km! Zadeva previja zeeeeloooo počasi.

Objavljeno

Ne, nikoli preizkusil.

Zgolj čula kazala.

Ampak, menda se je včasih tako delalo. :rolleyes:

Objavljeno
Ravno danes sva se z Mistyem pogovarjala da full gledamo motorje po Nemčiji, kaj pa Avstrija?????

Ali imajo tudi oni kak spletni oglasnik kot recimo mobile.de ali kaj podobnega???

LP

Leteči

V Avstriji so rabljeni motocikli dražji kot v Nemčiji (skoraj tako, kot pri nas). Preveriš lahko na 1000PS... Če k temu prišteješ stroške in težave z uvozom, se *skoraj* ne splača...

lp, D.

Objavljeno

imam eno vprašanje, če mi lahko (oziroma zna) kdo pomagati?!?

kupujem motor iz Nemčije in me zanima, kako lahko motor pripeljem od tam...

želel bi se pripeljati dol, da nebi rabil urejati prevoza z kombijem in me zanima kaj vse potrebujem in koliko me to stane.

hvala lepa za pomoč

Objavljeno

Mene pa zanima kako se da digitalni števec premaknit naprej,kajti sedaj imajo že

skoraj vsi digitalne.Baje to ni nek hud problem.Vprašanje je v vezi tistih najmanj 6000km,ki morajo biti na števcu,da ne plačaš davka.

Objavljeno

Jaz bi v nemčiji začasno registriral (recimo za 14 dni) in pol bi šu na en lep izlet do severnega morja (ali pa pač se fural po SLO). Ko bi mel zadost km...pa lepo do avtoplusa ;)))

pogodba je pa itak le papir ;)

Niti pod razno pa ne bi vrtel števca naprej ali karkoli v tem smislu :wacko:

Objavljeno

Prosil bi tiste, ki so rentali kombi za prevoz motorja, da mal napišejo izkušnje in kje so rental, kontkte, cene.. če ni preveč :topic: , da ne odpiramo novo temo..

Thx!

Objavljeno

Poglej v oglasnik. cene za spodoben kombi pa so od 20.000 naprej.

Objavljeno

Evo moped je uvožen in ravno sem skupaj vrgel stroške:

Prevoz iz Nemčije

Motor: 1.130.000 SIT

Cestnine: 13000 SIT

Nafta: 30.000 SIT

Hrana: 15.000 SIT

Homologacija v Sloveniji

Bencin: 5.000 SIT

Homologacija: 26.400 SIT

Davek na motorna vozila: 9.353 SIT

Ekološka taksa: 3.500 SIT

Skupaj stroški: 103.000 SIT

Pa še nekaj glede direktive 97/24, ker moj motor je ni imel vpisane saj je bil v Nemčiji prodan marca 1999 direktivo pa so začeli vpisovati junija 1999.

V AS-u bi mi računali 30.000SIT za izdajo potrdila o skladnosti vendar sem poklical v Avtoplus ter povedal kaka je situacija in mi je Luka rekel da ne rabim potrdila od uvoznika ker da ne bo kompliciral kjer ni potrebe.

Tako da sem dobil homologacijo tudi brez vpisane direktive 97/24 in brez potrdila o skladnosti.

Sem se pa pogovarjal v Kopru z možakarjem ki je uvozil že dva motorja in mi je rekel da ni problem uvozit tudi kak starejši letnik kot je recimo 1996.

Glavno pa je da je vara doma in da je vse kot treba.

LP

Leteči

Objavljeno

Zakaj vam je tako žal, da se pogoja (6 mesecev oz. 6.000 km) ne izključujeta? Če je starejši od 6 mesecev - ne plačaš DDV. Če ima več kot 6.000 km - neplačaš DDV. As simple as that. Slej ko prej se bo eno ali drugo zgodilo, poleg tega pa se verjetno poleg 3 mesece starega da dobiti tudi še kakšnega s 7 meseci, mar ne?

Objavljeno
Pa še nekaj glede direktive 97/24...

V AS-u bi mi računali 30.000SIT za izdajo potrdila o skladnosti  vendar sem poklical v Avtoplus ter povedal kaka je situacija in mi je Luka rekel da ne rabim potrdila od uvoznika ker da ne bo kompliciral kjer ni potrebe.

Tako da sem dobil homologacijo tudi brez vpisane direktive 97/24 in brez potrdila o skladnosti.

Sem se pa pogovarjal v Kopru z možakarjem ki je uvozil že dva motorja in mi je rekel da ni problem uvozit tudi kak starejši letnik kot je recimo 1996.

Ti presneti Luka ti. :angry: Pr meni pa ni hotu slisat brez direktive. Moj motor je namrec letnik 1997, mogoce zato. Aja, problem pri mojmu je ta, da nima sploh vpisane nobene direktive. :unsure: Vglavnem, tudi jst sm danes klical na AS in so mi rekli 30.000SIT, druzga niti nism slisal ker ne mislim dat tolko za.. papir, ki ni nujno potreben in se ce je "Luka rekel da ne rabim potrdila od uvoznika ker da ne bo kompliciral kjer ni potrebe" potem kej... kot da ta motor onesnažuje okolje kot kak tovornjak :wacko: grrr

Leteči: PM!

Sm studiru... kaj pa ce bi italijanu reku, naj mi zrihta kak dokument od direktive (potrdilo recimo) kot ve in zna, ce ne ne kupim motorja? :hmm:

Objavljeno

Danes sem bil v LJ s tatom ker je sel homologirat uvozen avto pa se mi je zdelo prav, da delim z vami kaj sem tam videl. To se bo vozilo po SI cestah.

Chevrolette Corvette 5

Corv5.JPG

in

Mercedes SL500

SL500.JPG

Se njihovi majhni in varcni agregati <_< :P

Corv5_m.JPG

and

SL500_m.JPG

Lahko noc

duhec

Objavljeno
Tudi jaz sem prebral prejšnje poste glede uvoza a mi ni jasno.

Zato se že naprej opravičujem moderatorjem za ponovno vprašanje.

Zanimam se za nakup Kawasakija ZZR 600 letnik okrog 94/95.

Ali je to sploh mogoče uvoziti in pri nas registrirati.

In kaj vse je potrebno narediti?

Hvala

:kva2:

delam na tehničnih pregledih na celjskem koncu kot referent pri registraciji.

pri nas za registracijo motorja pridobljenega iz eu rabiš

- sb homologacijo

- overjeno kupoprodajno pogodbo od notarja v izvozni državi(če kupujete motor od fizične osebe)- prodajalci iz npr nemčije to zelo neradi počnejo , saj nemški notarji odvajajo tudi davek od motornega vozila v bruselj, in ta davek mora plačati prodajalec... REŠITEV---!!!---Z PRODAJALCEM POJDITE DO HANDLERJA-PREPRODAJALCA, IN TA VAM BO IZSTAVIL RAČUN ZA VOZILO, TA RAČUN , KI JE OD FIRME IN JE POŠTEMPLJAN IN PODPISAN ZADOSTUJE ZA REGISTRACIJO VOZILA(sem pa tudi sam delal na primeru, ko je imel slovenski lastnik uvožeenega vozila le kupoprod. pog. neoverjeno le podpisano od bivšega lastnika , in ker je bil posiljen in grozil na mnz-ju, upravni enoti, policiji...in ne vem kje vse še smo mu po dovoljenju naše nadrejene upravne enote to vozilo tudi registrirali.

tisti , ki se bunite(da nimamo pojma kako delati nimate prav.)naši zakoni in pravilniki po katerih moramo delati so takšni , da ssi jih lahko razlagamo na najmanj 2 načina , in so v podrobnostih in izjemah nedorečeni.-potem pa pride do tega , da upravne enote dajejo različna navodil a za delo, in vrste papirjev pri registraciji.

mi na naši firmi delamo s tremi različnimi upravnimi enotami-izdajamo tri vrste tablic z različnimi grbi. in iz lastnih izkušenj vam povem da se v podrobnostih način postopkov razlikuje pri vseh treh. pa dovolj o tem.

zaregistracijo potrebujete še:

-za motorno kolo ni treba iti na durs- nimate ne ddv, ne dmv ne kakih drugih dajatev, te imajo le še osebni avtomobili in kombinirana vozila

- tudi takse za izrabljeno vozilo motorno kolo nima

-le še tehnični pregled morate opraviti(tudi če je motor 2003 letnik)in plačati zavarovanje in cestnino pa vam izdamo tablice in nalepko ter prometno.

-možno je homologirati motorno kolo praviloma od letnika 1997 dalje , lahko pa tudi starejšega vendar mora ustrezati direktivi 97/24

ta je tudi vpisana npr v nemškem FARZEUG BRIEF-u

(preverjeno dne 07.09.2004) homologirajo pa motorno kolo le v avtoplusu koper

info(05 6137000)

Če je še kaj vprašanj kar vprašajte bom z veseljem pomagal.

lep pozdrav!

Objavljeno
-za motorno kolo ni treba iti na durs- nimate ne ddv, ne dmv ne kakih drugih dajatev, te imajo le še osebni avtomobili in kombinirana vozila

- tudi takse za izrabljeno vozilo motorno kolo nima

- Kako lahko govoriš o "kombiniranih vozilih, če pa ta po novem sploh več ne obstajajo?

- Kako praviš, da nima, če pa sem prav vse to (DMV in ekološko takso) maja plačal? A dobim nazaj?? :kva2:

Objavljeno

Iz Italije nameravam pridobiti motorno kolo, ki je letnik 1978! Zanima me kakšen je postopek v tem primeru, saj je to že starost za OLD.T. in za ta namen ga tudi 'uvažam'.

THX!

LP,T :kva2:

Objavljeno

Ve kdo slučajno kolikšne so davčne stopnje za NOVE motorje v posameznih državah članicah EU?

Objavljeno

OK, tolko da osvezim, jst probam na vse pretege uvozit eno hondo VTR1000F l.97 iz IT in ne gre in ne gre.

Problem je da nima vpisane direktive 97/24 (čez katero naša država al kdorkoli že je za to kriv NE GRE) in zaradi tega jst ne morem do motorja!! :angry: grrr ku sm jezn, zaradi ene reči!! :angry: :fight2:

Zdej sm se menu s prodajalcem Hond iz It in so glede na številko šasije itd zvedli, ali bi se dalo dobit to direktivo vpisano v prometno od motorja in se prou ne da. :cry: Baje da zato ker pred letom 2000 so vpisovali italijanske homologacije, od 2000 naprej pa evropske. Something like that... :unsure:

In zdej mi preostane samo se da klicem AS Domžale in da plačam tistih 30k SIT da mi naredijo en (1) list kjer pise gor al spostuje to direktivo al ne.

Ma zdej vas prasam.. ma kej prou ni mozno po kaki drugi poti? :cry: A je se kdo med vami uvozil starejsi motor od 99 al 98? Meni se res ne daje 30k ASu... :ph34r:

Ku sm zalosten... :(

duhec

Objavljeno
Iz Italije nameravam pridobiti motorno kolo, ki je letnik 1978! Zanima me kakšen je postopek v tem primeru, saj je to že starost za OLD.T. in za ta namen ga tudi 'uvažam'.

THX!

LP,T  :kva2:

Vso srečo, samo to ti lahko rečem. O:-)

Za kak motor pa gre?

Objavljeno

Dragi Duhec,

Ta post ti sicer ne bo pomagal priti do tvoje zlate hondice, mogoče pa ti bo vseeno vnesel malo topline v srce. Je prav lepo gledat na levi zadovoljnega in nasmejanega Duhca na bilanci, a hkrati tako žalostno tistega nesrečnega v predzadnjem postu. Ne bodi žalosten. Včasih imajo vse "slabe" stvari svoj namen, včasih ga spoznaš takoj, včasih kasneje, včasih nikoli. A bil je. Ne jokaj.

Pokliči... ne, pojdi na AS, pa vprašaj (pa ne vratarja) če ti lahko dajo tisti papir kaj ceneje. Menda imajo pravico zahtevati 30ksit, ampak ne tudi dolžnosti. Poskusi se kakšni tajnici v srček usesti.

Srečno!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!