ceco Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 IKE, v cem pa je potem stos one tovarniske zadusitve na 33KM? Sem opazil, da ima neka Honda SM (nekaj sem bezno videl v Motoristu :D) tudi na zacetku zaduseno moc. Zaradi homologacije? :o V cem je stos tega pocetja? Sploh ce ima tko al tko zadeva digitalen gas 1/0 ... on/off ... <_< :ph34r: Problem št. 1 je v emisiji škodljivih plinov in glasnosti izpuhov. Tovarna naredi motor, da ustreza vsem predpisom in je tako tudi homologiran, da ga je moč registrirati in uporabiti v cestnem (rednem) prometu. Ko je kupljen pa izvolijo ... kite za dodelavo, predelavo. Koliko je potem še v skladu s predpisi, ti povedo ob prvem (iz)rednem tehničnem pregledu. Po treh letih greš sam, preje in vmes pa izredno na zahtevo policije.
D.J. Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 pri cenah nebi zgubljal besed, ugodno, sevede... :rolleyes: če hočeš imeti KTM, ti tudi kaka šrauf žilica ne bo škodovala oz bo zelo koristila tvojmu žepu to, kar sprašuješ, je menjava volne (polnila) v dušilcu izpuha, verjetno ti jo na KTM srvisu z veseljem porihtajo vsakih 2.500 km..
cyc Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 Koliko je potem še v skladu s predpisi, ti povedo ob prvem (iz)rednem tehničnem pregledu. Po treh letih greš sam, preje in vmes pa izredno na zahtevo policije. Aja tako gre ta stvar? Hear hear ... IKE! Ce odklenes blokado zadeva torej ni vec primerna za tehnicni pregled naredit? :blink: Ceprav dvomim da je v tem stos, ker 640 Enduro imajo dobrih 50KM in niso nic zaduseni, SXC spet ni toliko mocnejsi ko snames blokado? :blink: Mozno pa seveda je <_<
ceco Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 cyc, samo snemanje blokade še ne pomeni tega. Na tehničnem poš padel zaradi npr. preveike količine škodljivih plinov v izpuhu ali pa preglasnega izpuha. Pred časom sem bral precej debel članek (mislim da v Motopulsu) na filozofijo KTMa glede dušitve določenih motorjev. Ne me spraševat, če ga še imam. Prejšnji teden je bila generalka, pa je šlo za Rdeč križ. Povprašaj pa na Motorjet ali se pa zapelji k njim. Sem prepričan, da ti bodo z veseljem vse razložili.
gas gas Objavljeno Avgust 7, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2003 samo snemanje blokade še ne pomeni tega. Na tehničnem poš padel zaradi npr. preveike količine škodljivih plinov v izpuhu ali pa preglasnega izpuha. Na Jesenicah pregledujejo samo če ti luči pa žmigovci delajo to je pa tud vse!! Da bi auspuh pogledal ni govora!! :D
JOŽEŠIMURA Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 A kdo ve kaj je treba zamenjati vsporedno pri 640 L. 2003 če zamenjaš izpušni sistem ( Akrapovič ), baje samo dizo!?
D.J. Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 1. a full system al samo lonc 2. si kupil nov avspuh 3. vprašaj tistega, ki ti je avspuh prodal, ponavadi pa se samo iglo dvigne za en utor
JOŽEŠIMURA Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 1. a full system al samo lonc 2. si kupil nov avspuh 3. vprašaj tistega, ki ti je avspuh prodal, ponavadi pa se samo iglo dvigne za en utor Evo. titan cel sistem, nov, že zmontiran.Vsak prav drugač, dizia, filter,nastavit, zamenjat,... Sej gre dobr, ampak ne vem če je optimalno.
Ice Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 ike-u poslji PM. on bi skoraj moral vedeti.
D.J. Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 optimalnost gledaš po svečki, se pravi da je tapravo izgorevanje/barva svečke mostiček in elektroda svetlo do temnejše rjave barve, vse okoli pa je črno ne sme bit cela črna ali bela/svetlo siva najbolje da pokličeš mojstre v Ivančno in jih vprašaš kakšne so optimalne nastavitve za ta avspuh...za cestno rabo, seveda oz kako so oni nastavili motor, ko so ga dynojet-irali možno je tudi, da je avspuh uporaben za različne nastavitve, tako original, kot pri specifično prilagojenem fergazarju najbolj všeč mi je tale vrstica na njihovi strani: consulting – customer service before and after the point of sale obrni se na njih
JOŽEŠIMURA Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 Bom res svečko prvo preveru. Hvala za nasvet. :OK:
GUMY Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 Sej maš Mikuni fergazer? Pol menjaš glavno dizo, dizo zraka za prosti tek in odpreš stranski pokrov zračnega filtra. Za točne vrednosti pa res najbolje kontaktirat v Ivančno.
lightning Objavljeno December 15, 2003 Opozori Objavljeno December 15, 2003 Mene pa zanima če kdo ve koliko je korak navoja pri vijaku za olje spuščat(13mm).To je tisti ki ima tudi magnetno iglico ...Skratka a imajo ti šravfi za olje spuščat bolj gost navoj ali tako kot običajni??
lightning Objavljeno December 15, 2003 Opozori Objavljeno December 15, 2003 Sem že dobil odgovor drugje ,zato se ne več matrat. :OK: :OK: Korak navoja je 1,5mm.
Noise Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 a je še kakšna trgovina kjer prodajajo ktm-e v bližini? Motor Jet v Mariboru
enduraš Objavljeno Februar 22, 2004 Opozori Objavljeno Februar 22, 2004 problem: pokanje zajl za števec To je dost znan in razširjen problem.... zakaj tega že serijsko ne zrihtajo? :? A ne bi bil cenejša digitalna varjanta?
BC Objavljeno Februar 22, 2004 Opozori Objavljeno Februar 22, 2004 A ne bi bil cenejša digitalna varjanta? zgleda da je...
GUMY Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 Zrihtano od letnika 2003 naprej.
enduraš Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 benti čist pozabu... <_< :OK:
PERO3000 Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Lep pozdrav. V petek grem končno po ktm-a lc4, let 2001. Ker sem v službi dobil premestitev cca.oddaljenost 120 km od doma sem razmišljal da bo čez Trojane poleti gužva in bi bilo pametno skočit kdaj tudi z motorjem. Zato vas naprošam da mi svetujete kater zobnike- razmerje prednji-zadnji in gume, ter kakšen nasvet glede vzmetenja. Imam idejo Mitas e-o7.Ker še nimam bogve kakšnih izkušenj glede teh stvari vas prosim za nasvete. LP peter
Zulf Objavljeno Marec 3, 2004 Opozori Objavljeno Marec 3, 2004 Ene mitaske ma en gor na TTjki, ene dvakrat mu je že pru konc mal odnesl-so trde ko kamn sam zdržijo pa tut velik.Mislim da je naredu z zadno 10 al 11 tisočKm. Če rad zlo uvinke polagaš, ti jih ne bi priporoču, če pa si pazliv turist se ti pa splača.
batzajla Objavljeno Marec 3, 2004 Opozori Objavljeno Marec 3, 2004 mislm da ena tema o tem že obstaja in to prov o KTMu drugač pa dobrih kompromisov ni,če se boš lepo vozu v službo boš trpel v blatu ali obratno drugač je pa mitas E-08 čist solidna cestna enduro guma
BC Objavljeno Marec 3, 2004 Opozori Objavljeno Marec 3, 2004 za asfalt sta zelo dobri bridgestone tw301 in tw302...
PERO3000 Objavljeno Marec 7, 2004 Opozori Objavljeno Marec 7, 2004 Danes sem kupil Ktm 640 lc4, sive barve, prev.5400 km, odlično ohranjen, letnik 2001. LP pero
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se