Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

pred 5 minutami, I30 pravi:

In kateri kreten je to odvalil?

Zdaj točno ne vem, bilo pa je govora, da so policisti krivi za smrtne žrtve med motoristi, ker je na cestah zaradi stavke premalo nadzora. Bom probal najti članek na to temo.

Člankov na to temo, "ko blata" : PREBERI

 

 

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Borutt said:

Sedaj se dogaja, da na sestanke hodijo neki inšpektorji, kateri vidijo cesto samo skozi okno, če imajo ravno takšno srečo s položajem pisarne in same stavbe. In predstavljajo prometno problematiko oziroma govorijo o pomembnosti prometne varnosti. Na vse ostalo pozabijo ali pa jih ne zanima. Torej želijo ukrepe, kateri prinesejo € in ne neke ukrepe, kjer sta samo slava in trepljanje po rami. Izpad € zaradi neizrečenih kazni jih muči. Menda so se obrisali pod nosom za 15 milijonov €. Pa sem včeraj slišal tistega ministra z alkoholom v organizmu, da bo treba ta denar dobiti od nas in sicer naj bi nam vzeli od tistega kupčka, katerega nam bo uspelo dobiti na pogajanjih. 

In potem trdijo da policisti nimajo norme? 

Vec kazni ko napise vecjo placo bo imel? Krneki.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, ukica pravi:

In potem trdijo da policisti nimajo norme? 

Vec kazni ko napise vecjo placo bo imel? Krneki.

 

Če bi bilo tako enostavno bi hitro imeli kup prošenj za policijsko službo. Se pa naši vrli politiki (vse kar je mal višja služba je v navezavi s politiko) raje poslužujejo starih režimskih rešitev, torej, tisti ki slabo kasira ne napreduje, se ga da na slabša delovna mesta....pač načina prisile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Če bi bilo tako enostavno bi hitro imeli kup prošenj za policijsko službo. Se pa naši vrli politiki (vse kar je mal višja služba je v navezavi s politiko) raje poslužujejo starih režimskih rešitev, torej, tisti ki slabo kasira ne napreduje, se ga da na slabša delovna mesta....pač načina prisile.

Pa sej nisi dost drugače povedal kot Ukica ......ne kasira dovolj ,ne napreduje,ni napredovanja ni boljše plače ....:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Pa sej nisi dost drugače povedal kot Ukica ......ne kasira dovolj ,ne napreduje,ni napredovanja ni boljše plače ....:P

še slabš, če hočeš ostati tam kjer si moraš povečat inkaso...to je logika....nema para, nema muzike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

še slabš, če hočeš ostati tam kjer si moraš povečat inkaso...to je logika....nema para, nema muzike

Prov:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Če bi bilo tako enostavno bi hitro imeli kup prošenj za policijsko službo. Se pa naši vrli politiki (vse kar je mal višja služba je v navezavi s politiko) raje poslužujejo starih režimskih rešitev, torej, tisti ki slabo kasira ne napreduje, se ga da na slabša delovna mesta....pač načina prisile.

Kar se inkasantstva tiče je čisto logično, ker je to merljivo. Če kriterijev ne bi bilo, bi verjetno vsi posedali v kavarnah ali kje ob robu ceste jedli krofe in SMSali. Človek potrebuje nekaj prisile in merljivost uspešnosti, pa kakršnekoli že. Nižje policijsko delo je pač take narave. V naši državi slabega delavca ne moreš odpustiti, zato ga daš na slabše delovno mesto, druge ni. Potem gre sam, ali pa opravlja enostavnejše, njemu primerno delo. Vsi, ki delamo vemo, da moramo delo opraviti dobro. Taksist mora pripeljati na točno določen naslov, učitelj naučiti snov, športnik doseči rezultate in podobno. Ali bo Peter Prevc ostal svetovni prvak brez rezultatov? Selekcija mora biti, četudi je boleča. 

Zakaj bi policisti delali kolikor in kar bi hoteli? Če nočeš biti policist inkasant, potem moraš narediti šolo in lahko delaš kaj bolj kreativnega. Kako se meri uspešnost inšpektorjev? Najbrž na kak drugačen način, kot navadnim policistom. So pa morali biti bolj pridni pri učenju, da so prišli do tja. Še premalo je selekcije, predvsem v javnih, takorekoč garantiranih službah. 

Za vse proračune na svetu je prihodek od prometnih prekrškov zelo pomemben in ni nobena skrivnost, da država ta denar potrebuje. Nekje sem bral, da Američani letno pokasirajo nekaj milijard. Jasno, da potrebujejo navadne policaje, da ta denar naberejo. Če hočeš delati v policiji in se ne moreš ali nočeš učiti, potem ti drugega ne preostane. Vsak ima možnost vpisati faks ob delu in na ta način napredovati. Še bolje je če se učiš, ko je čas za to. Ni pa vsak za to sposoben. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi če povzemem zgornji post bomo zdej grozili otrokom .....če se ne boš učil boš pa policaj :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Merilo uspešnosti policista nikakor ne more biti inkasantska logika v smislu 'jurja na dan prometnih, al pa te bomo degradirali v kurac od ofce'. Točno na tak način se pol po liniji najmanjšega odpora išče največji profit, da je proračun srečen pa še sproti navija kazni v absurd. Vse, kar ni lih katastrofa pa je pol zapostavljeno, ker ni profita.

Po tej logiki se državi ne splača niti vlagati v infrastrukturo, niti v preventivne akcije. Ampak v liniji z logiko 'kasiraj, pa ko vas jebe' prej namerno vzpostavljati dvoumne oznake, nastavljati intervale na aktivni signalizaciji tako, da se povečuje možnost prekrškov in v bližino veselo postavljati inkasante. Profit garantiran.

 

Kdor to trdi, nima niti veliko pojma o policijskem delu. Inkasantstvo sicer precej bolj uspešno in nediskriminatorno opravljajo avtomatizirani sistemi. Za take lahko mirne duše predlagam GPS merilec hitrosti na vozilu in printer za kazni takoj zraven. Pa še logiranje vseh parametrov vožnje z avtomatsko obdelavo in prenosom podatkov na kake strežnike za nadaljno offline predelavo in printanje kazni. Če dodamo še HD kamero - avtomatsko obdelovanje slike bp zazna prehitevanje preko polne črte, vožnjo v rdečo luč, premajhno varnostno razdaljo, nenadne spremembe smeri, pri ustreznem signalu z motorne elektornike tudi spremembo smeri brez smernika. Problem rešen, vsakič ko se ga malo kiksne, se kasira. Za tak nadzor ne rabiš ljudi, so predragi in preveč dela je z njimi. S takim sistemov bomo takoj zaključili debate o inkasantstvu. Dvomim pa, da bo veliko ljudi zelo srečnih.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Se pravi če povzemem zgornji post bomo zdej grozili otrokom .....če se ne boš učil boš pa policaj :P

Tako je in če bo dobro "kasiral" bo bogataš! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, motolover pravi:

Kar se inkasantstva tiče je čisto logično, ker je to merljivo. Če kriterijev ne bi bilo, bi verjetno vsi posedali v kavarnah ali kje ob robu ceste jedli krofe in SMSali. Človek potrebuje nekaj prisile in merljivost uspešnosti, pa kakršnekoli že. Nižje policijsko delo je pač take narave. V naši državi slabega delavca ne moreš odpustiti, zato ga daš na slabše delovno mesto, druge ni. Potem gre sam, ali pa opravlja enostavnejše, njemu primerno delo. Vsi, ki delamo vemo, da moramo delo opraviti dobro. Taksist mora pripeljati na točno določen naslov, učitelj naučiti snov, športnik doseči rezultate in podobno. Ali bo Peter Prevc ostal svetovni prvak brez rezultatov? Selekcija mora biti, četudi je boleča. 

Zakaj bi policisti delali kolikor in kar bi hoteli? Če nočeš biti policist inkasant, potem moraš narediti šolo in lahko delaš kaj bolj kreativnega. Kako se meri uspešnost inšpektorjev? Najbrž na kak drugačen način, kot navadnim policistom. So pa morali biti bolj pridni pri učenju, da so prišli do tja. Še premalo je selekcije, predvsem v javnih, takorekoč garantiranih službah. 

Za vse proračune na svetu je prihodek od prometnih prekrškov zelo pomemben in ni nobena skrivnost, da država ta denar potrebuje. Nekje sem bral, da Američani letno pokasirajo nekaj milijard. Jasno, da potrebujejo navadne policaje, da ta denar naberejo. Če hočeš delati v policiji in se ne moreš ali nočeš učiti, potem ti drugega ne preostane. Vsak ima možnost vpisati faks ob delu in na ta način napredovati. Še bolje je če se učiš, ko je čas za to. Ni pa vsak za to sposoben. 

Potem jim pa kar nakaži vnaprej. Torej je po tvojem šolskem spisu, ups poslovnem načrtu bistvo slovenskega policista in njegov domet, znesek, ki ga mesečno pokasira?

Se pravi, zakaj bi se potem ubadali z iskanjem ukradenih motociklov, reševanjem kriminala, preventivo in vzgojo, če pa te dejavnosti ne prinašajo denarja?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, ukica pravi:

In potem trdijo da policisti nimajo norme? 

Vec kazni ko napise vecjo placo bo imel? Krneki.

 

Nekoliko drugače sem napisal. Ta tvoja trditev velja v enih drugih razmerah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

Potem jim pa kar nakaži vnaprej. Torej je po tvojem šolskem spisu, ups poslovnem načrtu bistvo slovenskega policista in njegov domet, znesek, ki ga mesečno pokasira?

Se pravi, zakaj bi se potem ubadali z iskanjem ukradenih motociklov, reševanjem kriminala, preventivo in vzgojo, če pa te dejavnosti ne prinašajo denarja?

lej kako jest to gledam.

ti nardiš šnelkurs in ustanoviš The Dami Police Squad s.p., Yugoslovenija ti da zajamčen minimalc ene 600+prispevki in ene 2 križišča u Vipavi!

po pol leta dejstvovanja pa dobi tvoj sp dovoljenje za pisanje kazni in 10% udeležbo. Tvoja 2 križišča ti ponudita od 10 - 15 kazni dnevno v povprečju 110 eur. To bi naneslo povprečno 132 eur dnevno in mesečno 2.904 bonusa.

Na tej točki se potem odločiš delat red al pisat kazni - to je sedaj vprašanje :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

Potem jim pa kar nakaži vnaprej. Torej je po tvojem šolskem spisu, ups poslovnem načrtu bistvo slovenskega policista in njegov domet, znesek, ki ga mesečno pokasira?

Se pravi, zakaj bi se potem ubadali z iskanjem ukradenih motociklov, reševanjem kriminala, preventivo in vzgojo, če pa te dejavnosti ne prinašajo denarja?

Večinoma delam po pravilih in kazni plačam le redko. Bistvo navadnega policista verjetno je, da pokasira. Saj o tem in o normah pišete na forumu.

Drugo, kar si naštel, je delo više izobraženih policistov, ne začetnikov.

V vsakem poklicu moraš najprej delati kar ti ne paše, da prideš do želenega cilja. Ko sem prijavil krajo motorja, me je tista receptorka, ki je mimogrede tudi policajka (po uniformi sodeč) na hitro odslovila. Že na obrazu se ji je videl odpor do dela. Njeno delo je primerno njenim sposobnostim, zato je vprašanje, če bo kdaj delala kaj drugega. Če bi napredovala bi bila to negativna selekcija. Napreduje naj tak, ki je sposoben delati vse in ne jamrati v smislu: jaz pa tega ne bi, to pa bi.

Če šefi od tebe pričakujejo, da napišeš toliko in toliko kazni, jih pač napišeš. Osebno bi vsem, ki napihajo z veseljem dal kazen, kakor tudi telefonistom z volanom. Če si policaj pač moraš sprejeti svoje delo in poslanstvo. Kot vemo, se brez kazni večina nič ne naučimo. Še s kaznimi se redki motoristi peljejo 50 skozi naselje. Kljub temu, da nekateri znajo izračunati koliko je zavorna pot daljša pri 70, kot pri 50. Dovolj, da se ustaviš v avtu in ne pred njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, motolover pravi:

Večinoma delam po pravilih in kazni plačam le redko. Bistvo navadnega policista verjetno je, da pokasira. Saj o tem in o normah pišete na forumu.

Drugo, kar si naštel, je delo više izobraženih policistov, ne začetnikov.

V vsakem poklicu moraš najprej delati kar ti ne paše, da prideš do želenega cilja. Ko sem prijavil krajo motorja, me je tista receptorka, ki je mimogrede tudi policajka (po uniformi sodeč) na hitro odslovila. Že na obrazu se ji je videl odpor do dela. Njeno delo je primerno njenim sposobnostim, zato je vprašanje, če bo kdaj delala kaj drugega. Če bi napredovala bi bila to negativna selekcija. Napreduje naj tak, ki je sposoben delati vse in ne jamrati v smislu: jaz pa tega ne bi, to pa bi.

Če šefi od tebe pričakujejo, da napišeš toliko in toliko kazni, jih pač napišeš. Osebno bi vsem, ki napihajo z veseljem dal kazen, kakor tudi telefonistom z volanom. Če si policaj pač moraš sprejeti svoje delo in poslanstvo. Kot vemo, se brez kazni večina nič ne naučimo. Še s kaznimi se redki motoristi peljejo 50 skozi naselje. Kljub temu, da nekateri znajo izračunati koliko je zavorna pot daljša pri 70, kot pri 50. Dovolj, da se ustaviš v avtu in ne pred njim.

Kar se tiče policijskega dela si v popolni zmoti oziroma nevednosti. Ampak uživaj, saj ne boli. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, Borutt said:

Kar se tiče policijskega dela si v popolni zmoti oziroma nevednosti. Ampak uživaj, saj ne boli. 

No ja..., laže je ustaviti nekoga ki vozi 10 hitreje kot je dovoljeno in potem mamca pr 65 (ala moja mama) vozi vsa prestrašena 40 vse povsod da ji ja ne bojo še tiste mal mizerne penzije oskubl  (a ne, kako hudo je ugrožala vse okol sebe - pa ne zaradi hitrosti :))..., veliko teže je loviti objestneže ki ti vozijo na 1 m, ki telefonirajo ko speljejo vzratno iz parkirišča, itd (bi lahko napisal par strani veliko bolj kritičnih situacij, kjer bi si prekrškarji zalužili kazen, pa se upam stavit svoj motor da je ni še noben dobil - ne čist dobesedno vzet moje ponudbe - seveda izjeme potrjujejo pravilo)

Popravljeno . Popravil twom
typo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, twom pravi:

No ja..., laže je ustaviti nekoga ki vozi 10 hitreje kot je dovoljeno in potem mamca pr 65 (ala moja mama) vozi vsa prestrašena 40 vse povsod da ji ja ne bojo še tiste mal mizerne penzije oskubl  (a ne, kako hudo je ugrožala vse okol sebe - pa ne zaradi hitrosit :))..., veliko teže je loviti objestneže ki ti vozijo na 1 m, ki telefonirajo ko speljejo vzratno iz parkirišča, itd (bi lahko napisal par strani veliko bolj kritičnih situacij, kjer bi si prekrškarji zalužili kazen, pa se upam stavit svoj motor da je ni še noben dobil - ne čist dobesedno vzet moje popnudbe - seveda izjeme potrjujejo pravilo)

Saj jaz se samo delam, da sem v takšni službi. V resnici raznašam časopise, ko so možje v službi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi bilo treba večkrat kaznovati kakšnega ki prehiteva kolesarja na 20 cm (ko mu na ozki cesti nasproti pripelje drug avto ali avtobus), pa ne zaradi 10 ali 30 kmh prekoračene hitrosti, ampak zaradi ogrožanja življenja človeka - z vsem dolžnim spoštovanjem - koliko takih kazni izdate na leto!?, ali pa prehitevanja kolesarja v nepregleden ovinek na ozki cesti - ko pripeljem na motroju nasproti, itd. (saj pravim - primerov za par strani) - isto vprašanje - koliko takih kazni izdate na leto!?,
ampak greste postavit radar na odsek ceste kjer se je lahko po (nekem starem) zakonu vozilo 90, po (nekem) novem pa samo še 50, kot znotraj naselja, pa so tamodri (sem se vzdržal uporabe grdega vzdevka) naslendji dan po sprejetju zakona tam meril ...
in ste tamodri in ta rdeči (lj mestno resdarstvo) isti..., inkasanti in nič več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, motolover pravi:

Nimata me pravice ustaviti iz svojih osebnih razlogov. 

Bistvo objave o včerajšnjem ustavljanju je opozorilo forumašem o poostrenem nadzoru. O tvojem osebnem mnenju o pravilnosti samovoljnega dela javnih uslužbencev smo že razčistili.

Glej, ti se lahko peljes proti njemu, pa si mu na dalec grd (seveda te s tem niti pod razno nocem uzalit, malo karikiram) in te bo zato ustavil, pogledal dokumente, dal za pihat in ker si vesten in vzoren voznik, zaželel srečno ter varno vožnjo še naprej.... ti si seveda vesel, ker si jo odnesel brez kazni, on pa te je ubistvu ustavil ker si mu grd (karikiram spet)....  in tako te je ustavil za brezveze... če pa si mnenja, da te ne more ustavit kadarkoli hoče, pa lahko naslednjič odpelješ  mimo.... pa boš pol videl al sme ali ne :)

Motolover, ni moj namen se kregat s tabo, vsak ima svoj pogled na stvari, ampak še vedno pa sem mnenja, da te policaj lahko ustavi kadarkoli hoče (naj me Borut popravi če se motim), al kje piše eksplicitno, v katerem primeru te sme ustavit?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, twom pravi:

bi bilo treba večkrat kaznovati kakšnega ki prehiteva kolesarja na 20 cm (ko mu na ozki cesti nasproti pripelje drug avto ali avtobus), pa ne zaradi 10 ali 30 kmh prekoračene hitrosti, ampak zaradi ogrožanja življenja človeka - z vsem dolžnim spoštovanjem - koliko takih kazni izdate na leto!?, ali pa prehitevanja kolesarja v nepregleden ovinek na ozki cesti - ko pripeljem na motroju nasproti, itd. (saj pravim - primerov za par strani) - isto vprašanje - koliko takih kazni izdate na leto!?,
ampak greste postavit radar na odsek ceste kjer se je lahko po (nekem starem) zakonu vozilo 90, po (nekem) novem pa samo še 50, kot znotraj naselja, pa so tamodri (sem se vzdržal uporabe grdega vzdevka) naslendji dan po sprejetju zakona tam meril ...
in ste tamodri in ta rdeči (lj mestno resdarstvo) isti..., inkasanti in nič več...

Bomo upoštevali vse tvoje želje in pripombe ter zaposlili dodatnih 100000 policistov, da bodo stali na vsak meter ceste, da ne bodo česa spregledali. Kajti, to so resne zadeve, katere lahko nekoga stanejo življenja. Sem že naročil odstranitev vseh tabel za označitev naselij, da bo že zjutraj vse po starem. 

V eni drugi temi čakam tvoj odgovor. Mogoče še vedno iščeš definicijo ? 

 

pred 14 urami, motolover pravi:

Nimata me pravice ustaviti iz svojih osebnih razlogov. 

Bistvo objave o včerajšnjem ustavljanju je opozorilo forumašem o poostrenem nadzoru. O tvojem osebnem mnenju o pravilnosti samovoljnega dela javnih uslužbencev smo že razčistili.

Kateri so ti osebni razlogi ? Maščevanje, jeza, ljubosumje, ... ?

Si mogoče že slišal za temeljno načelo "Kdor je obdolžen kaznivega dejanja, velja za nedolžnega, dokler njegova krivda ni ugotovljena s pravnomočno sodbo". ? Boš dokazoval maščevanje in ostale osebne razloge ? Kakšen dokaz boš podal ? Mogoče, da te policist ne mara, ker si bolj uspešen od njega, ker sta se nekoč prepirala, ker si mu prevzel punco, ker poješ več krofov, ... ? Bo vsaka napisana kazen razlog za kazensko ovadbo zoper policista, ker te je ustavil, po tvojem, iz osebnega razloga in nato še kaznoval ? Te je upravičeno kaznoval ? 

Lahko še pišem vprašanja, pa se mi zdi, da ob tej uri ni nobenega nikjer. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, UnionJack pravi:

lej kako jest to gledam.

ti nardiš šnelkurs in ustanoviš The Dami Police Squad s.p., Yugoslovenija ti da zajamčen minimalc ene 600+prispevki in ene 2 križišča u Vipavi!

po pol leta dejstvovanja pa dobi tvoj sp dovoljenje za pisanje kazni in 10% udeležbo. Tvoja 2 križišča ti ponudita od 10 - 15 kazni dnevno v povprečju 110 eur. To bi naneslo povprečno 132 eur dnevno in mesečno 2.904 bonusa.

Na tej točki se potem odločiš delat red al pisat kazni - to je sedaj vprašanje :) 

to je hotel Mariborski župan narest :P

 

pred 10 urami, motolover pravi:

Večinoma delam po pravilih in kazni plačam le redko. Bistvo navadnega policista verjetno je, da pokasira. Saj o tem in o normah pišete na forumu.

Drugo, kar si naštel, je delo više izobraženih policistov, ne začetnikov.

V vsakem poklicu moraš najprej delati kar ti ne paše, da prideš do želenega cilja. Ko sem prijavil krajo motorja, me je tista receptorka, ki je mimogrede tudi policajka (po uniformi sodeč) na hitro odslovila. Že na obrazu se ji je videl odpor do dela. Njeno delo je primerno njenim sposobnostim, zato je vprašanje, če bo kdaj delala kaj drugega. Če bi napredovala bi bila to negativna selekcija. Napreduje naj tak, ki je sposoben delati vse in ne jamrati v smislu: jaz pa tega ne bi, to pa bi.

Če šefi od tebe pričakujejo, da napišeš toliko in toliko kazni, jih pač napišeš. Osebno bi vsem, ki napihajo z veseljem dal kazen, kakor tudi telefonistom z volanom. Če si policaj pač moraš sprejeti svoje delo in poslanstvo. Kot vemo, se brez kazni večina nič ne naučimo. Še s kaznimi se redki motoristi peljejo 50 skozi naselje. Kljub temu, da nekateri znajo izračunati koliko je zavorna pot daljša pri 70, kot pri 50. Dovolj, da se ustaviš v avtu in ne pred njim.

Na kratko:

ker se policiste smatra za take, kot zgoraj opisuješ, je situacija taka kot je. In da je taka, je krivo vodstvo, ne pa delavec, ki ga silijo s kvoto kasiranja, s šikaniranjem na delovnem mestu itd itd

Ne vem, kako si svoje ljudi v podjetju vodil, ampak če smatraš, da zaradi šole in šnelkursa večinoma "loleki" se motiš. Take jih naredi delovno okolje, vodstvo brez idej in država brez denarja.

Vsak se je na delovnem mestu sposoben ogromno naučiti, sploh pod dobrim vodstvom.

In ne strinjam se s tem, da večina motoristov vozi preko omejitev v naseljih. Sem kar precej na mopedu (bil) pa tega pojava ne zaznam. 

V prometu, je veliko veliko več za postorit, kot pa samo za pokasirat na "keš pointih" in tu lahko Policija ogromno pripomore, žal pa je med njimi le malo entuziastov, ki se s tem ubadajo, prav zaradi situacije v kakršni se je znašla kompletna organizacija.

Strinjam se s tem, da kazni morajo biti, le naj bodo primerne prekršku. Ne morem jaz, ki recimo "pomotoma" grem skozi vas 74 plačati 500€ in dobiti 5 pik, avtomobilist, ki me je pa izsili, povzročil prometno nesrečo, dolgotrajno okrevanje pa dobiti 200€ kazni. Nekaj tuka ne štima. 

Ne štima kalkulacija in statistika. Prvič, takih , ki izsilijo človeka je premalo, da bi si državni aparat polnil proračun, pa čeprav bo taka nesreča koštala državo 10tisoče €.

In tako pridemo do inkasantstva....

pred 9 urami, Borutt pravi:

Saj jaz se samo delam, da sem v takšni službi. V resnici raznašam časopise, ko so možje v službi. 

ja, v starih časih ste pa položnice tut na dom prinesli, joj kje so zlati časi nizkih kazni :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, twom pravi:

No ja..., laže je ustaviti nekoga ki vozi 10 hitreje kot je dovoljeno in potem mamca pr 65 (ala moja mama) vozi vsa prestrašena 40 vse povsod da ji ja ne bojo še tiste mal mizerne penzije oskubl  (a ne, kako hudo je ugrožala vse okol sebe - pa ne zaradi hitrosti :))..., veliko teže je loviti objestneže ki ti vozijo na 1 m, ki telefonirajo ko speljejo vzratno iz parkirišča, itd (bi lahko napisal par strani veliko bolj kritičnih situacij, kjer bi si prekrškarji zalužili kazen, pa se upam stavit svoj motor da je ni še noben dobil - ne čist dobesedno vzet moje ponudbe - seveda izjeme potrjujejo pravilo)

po moje se z narobnim kregaš, en mal poznam situacijo:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, motolover pravi:

Kar se inkasantstva tiče je čisto logično, ker je to merljivo. Če kriterijev ne bi bilo, bi verjetno vsi posedali v kavarnah ali kje ob robu ceste jedli krofe in SMSali. Selekcija mora biti, četudi je boleča. 

Zakaj bi policisti delali kolikor in kar bi hoteli? 

merljive so tudi smrtne žrtve ter poškodovani ..merljiva je škoda na vozilih ... torej bi vseeno lahko uspeešnost policista merili s čem že ? aja s tem da ima vsako leto na svojem rajonu manj mrtvih,manj poškodovanih ter manj materialne škode ... samo to ne gre ane - lažje je jamrat koliko vse nesreče stanejo in potem na osnovi tega argumenta kasirati na polno saj je treba od nekje financirati vse kar potegne nesreča za sabo... 

pred 19 urami, UnionJack pravi:

lej kako jest to gledam.

ti nardiš šnelkurs in ustanoviš The Dami Police Squad s.p., Yugoslovenija ti da zajamčen minimalc ene 600+prispevki in ene 2 križišča u Vipavi!

po pol leta dejstvovanja pa dobi tvoj sp dovoljenje za pisanje kazni in 10% udeležbo. Tvoja 2 križišča ti ponudita od 10 - 15 kazni dnevno v povprečju 110 eur. To bi naneslo povprečno 132 eur dnevno in mesečno 2.904 bonusa.

Na tej točki se potem odločiš delat red al pisat kazni - to je sedaj vprašanje :) 

naprej mora plačati koncesijsko pogodbo - zaradi transparentnosti posla..

a če bi moral za vsako nesrečo na drugem križišču medtem ko bi kasiral na prvem plačati 5000e malusa ter za vsako smrtno žrtev 50000e malusa - pa da vidmo poslovno uspešnost ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 4. 2016 at 6:13, Kmet2 pravi:

To ni primeren primer ,saj v našem primeru ni nobeden čutil nobenih negativnih posledic ,temveč veselje na koncu. 

A imaš v pogodbi o zaposlitvi napisano da lahko med delovnim časom kadiš izven delovnega mesta in delovno mesto zapustiš ,kljub temu da nimaš strank ..........dej bodi ali imej človeški čut tudi za druge,ne samo za sebe !

delam v firmi , ki je v 100% privatni lasti.. kaj to pomeni marsikomu , ki dela v "firmi" kjer je država delni ali polni lastnik direktno ali pa po raznih kanalih ni jasno... delovno mesto in geografsko področje dela ni isti pojem.. v moji plači ni enega centa davkoplačevalskega denarja temveč samo uspešnost na trgu ... 

kaj to pomeni? da dokler ne morem biti odsoten iz firme zaradi letnega dopusta tri tedne skupaj (letos bo četrto leto , ko si bom - pa še to težko- privoščil dvakrat po 5 dni dopusta , na bolniški nisem bil 7 let - od poškodbe - in tudi letos ko sem zbolel nisem šel oz. si tega nisem mogel privoščiti zaradi količine dela )  do takrat  bo veljalo , da je povpraševanje po mojem delu veliko večje kot ponudba.. 

dokler sem na voljo za klic stranki - ter če sem fizično dosegljiv tudi za izvedbo intervencijske izvedbe del -  ki ima s firmo sklenjeno pogodbo 24/7/356 in ni edina do takrat si pač razporedim soj delovni čas kakor mi ga določa delo ne pa odpiralni čas firme ..

pa da bo jasno - nikoli nisem dobil niti centa iz postavke "pripravljenost".. ker sem za svoje delo edini v firmi -in posledično edini v sloveniji - delo pa mora biti opravljeno potem je vsaj meni čisto jasno kako se meri moja uspešnost .. če pa komu moj način dela in razporeditve časa ter delovnika ne paše , potem pa sem takoj pripravljen v celoti do zadnje točke in od prve do zadnje sekunde spoštovati pogodbo o delovnem razmerju in delovni čas firme ter ob koncu delovnika ugasniti službeni mobitel.. 

če se od moje plače odvaja denar v proračunsko malho potem hočem za svoj denar nekaj dobiti.. in če uradna oseba s pooblastili med službenim časom , ki ga plačujem tudi jaz opravlja zadeve izven opisa del in nalog in krši pravila službe potem menim , da dela škodo tudi meni osebno..

ko pride do denarja ni človeškega čuta ..ko ga bo dobila nazaj država in njeni uslužbenci , katere plačujem sorazmerno jaz iz mojega prisluženega denarja - oni pa z njim razmetavajo in delajo med službenim časom stvari , ki niso v opisu njihovih del in nalog - potem bom razmislil... do takrat pa se brigajte za svoje službe in plače kakor veste in znate - kot se moram jaz ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf Thumper , nisem vse prebral,sem pa siguren da si me skurcal .....:)  tvojega davkoplačevalskega denarja se pri Motoloverjevemu tožarjenju kaj vse se mu je hudega pripetilo ni porabilo nič ....klic je prišel od osebe ki ni bila takrat v službi na mejo, kjer so nas samo lepo preusmerili na parkirišče da počakamo patruljo ,ko je patrulja prišla in to z  privat motorjem in izven delovnega časa smo se odpravili naprej ........vse kar so naredili in te moti je, da so dvignili telefon in nas ustno preusmerili na parkirišče .......zdej pa ti men Thumper povej kaj vse so kršili in koliko tvojega in motoloverjevega denarja so  s tem porabili .......in mogoče in samo mogoče boš dojel kaj ti želim razložit............nedolžna fora ,brez posledic tako finančno kot pravno ......sam mal odpri oči pa ne zapenjaj za vsak drek osebno ,lp

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!