Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Bistvo avtomatskega mazanja verige ni ali rezervoarček drži 2000km ali 12000km, bolj pomembno je, da so veriga in oba verižnika ves čas enakomerno naoljeni. S sprejem to težko (nemogoče) dosežeš.

Ker vidim, da imaš podobno mašino kot jaz, me zanima koliko ti je (oz. še) zdržala veriga ob namestitvi tega špasa.

Objavljeno

Ker vidim, da imaš podobno mašino kot jaz, me zanima koliko ti je (oz. še) zdržala veriga ob namestitvi tega špasa.

Ni še, bo pa nekaj DIY. Sicer trenutno nekaj čez 12kkm brez napenjanja. Sicer na teh modelih (800ccm) znano, da je "rekorder" napravil le nekaj čez cca1500 milj pa je verigo strgalo (vir ADV).
Objavljeno

Jaz bi pa rad poznal tistega proizvajalca (oilerja), ki ti točno pove, koliko kilometrov narediš z enim rezervarčkom, kakšno olje ti predpiše, na kateri stopnji moraš imeti v vročini in v hladnem. Skratka, TOČNO nastavitev za idealno mazanje verige!

To so bistvene stvari pri tej zadevi... Ker, nikoli ne veš koliko ti maže? To pa je bistvenega pomena!

Kako naj veš, ali maže dovolj, ali premalo? To pa je tisto, kar je pri tej zadevi najpomembnejše.

Jaz sem s prejem verigo mazal na vsaka dva tankanja, (cca 450 - 500 km) čeprav je proizvajalec "rekel" da na tisoč - kar pa je bistveno premalo. Z oilerjem je isto.

Ta oiler je fajn - ampak le - če idelano funkcionira! Tisto "na oko" ni nič!! Mora biti točna doza, če hočeš podaljšati življenjsko dobo ketne. To pa je bistvo tega sistema. - Pa za lenuhe je! Tudi to je fajn...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sam sem pred kratkim nabavil Tutoro automatic, ima cca. 40ml rezervoar in zanimiv mehanizem, ki sprošča olje na podlagi gibanja in tresljajev glede na to koliko odpreš "pipico". Ko gibanja ni tudi olje ne teče več. Ker sem nabavil "poor man" verzijo, mi bo nekaj več časa vzela montaža - zaradi pravilnega delovanja mehanizma mora oiler stalno biti v vertikalni poziciji, posledično potrebuješ primeren nastavek za pritrditev. Cca. 9 EUR več stane standard verzija, h kateri priložijo tudi "mounting bracket".

Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi pa rad poznal tistega proizvajalca (oilerja), ki ti točno pove, koliko kilometrov narediš z enim rezervarčkom, kakšno olje ti predpiše, na kateri stopnji moraš imeti v vročini in v hladnem. Skratka, TOČNO nastavitev za idealno mazanje verige!

To so bistvene stvari pri tej zadevi... Ker, nikoli ne veš koliko ti maže? To pa je bistvenega pomena!

Kako naj veš, ali maže dovolj, ali premalo? To pa je tisto, kar je pri tej zadevi najpomembnejše.

Jaz sem s prejem verigo mazal na vsaka dva tankanja, (cca 450 - 500 km) čeprav je proizvajalec "rekel" da na tisoč - kar pa je bistveno premalo. Z oilerjem je isto.

Ta oiler je fajn - ampak le - če idelano funkcionira! Tisto "na oko" ni nič!! Mora biti točna doza, če hočeš podaljšati življenjsko dobo ketne. To pa je bistvo tega sistema. - Pa za lenuhe je! Tudi to je fajn...

Tudi jaz mazem po vsakem tankanju (cca 200 km). Morda malo pretiravam, ampak glede na ceno spreja 5 eur (Mol 400 ml kettenspray) zaradi mazanja ne bom zabredel v financne tezave, kolo in platisce sta vedno suha, tako da tako mazanje po moje ne more skoditi.

Zahteve po mazanju se spreminjajo glede na situacijo - po mokrem in umazanem seveda potrebujes kar nekajkrat vec olja kot po suhem. Tudi kar si napisal glede temperature drzi (viskoznost se s temperaturo spreminja). Zal pa ne mores "stopnje namazanosti" (ne vem kako bi se izrazil :) ) primerjati tako da bi npr. po 10 prevozenih kilometrih od mazanja s sprejem pogledal verigo in rekel aha, taka mora biti veriga ki je mazana z avtomatskim mazalcem, ker imas v rokah drugacen medij (olje) kot pri spreju (mast visoke viskoznosti, ki je v spreju razredcena z dobro hlapljivim topilom), tako da ta metoda pri nastavljanju odpove.

Za avtomatski mazalec nameravam (ko dobim se spojke in ga zmontiram) uporabljati olje za hipoidne prenose (menjalnike) vendar ne vem kaj to pomeni za obstojnost na verigi... Ne bi rad da bi imel nenormalno porabo olja, platisce in gumo (!) venomer mastno, verigo pa suho... Kaj uporabljate tisti ki ga ze imate?

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

V slučaju, da bosta platišče in guma mastna veriga pa suha, sigurno nimaš pravilno nastavljenega injektorja, če pa uporabljaš spray pa šricaš mino verige :devil:.

Sicer sta pa platišče in guma suha le pri kardanu. Na vsakem motorju doslej je po maztanju verige nekaj "maziva" pristalo na platišču, ščitniku verige...

Objavljeno

EP 85W 140 olje za menjalnike, ali pa olje za motorne žage (ni pa vseeno kakšen je!)

Kar se tiče sprajev za mazanje verige (če nočete imeti mastne ketne) nabavite suhi spray. Verigo maže, ni pa mastna in tudi "okolica" izgleda suha. - Temu bi rekel "puščavska varianta" :P

Objavljeno

kaj to misliš s suhim sprejem, kak primer (link)?

Objavljeno

jaja tud pr mazaču ostane kej na feltni in okolici ... sam je pa precej ejnfah obrisat tist mal olčka (če že koga moti) s suho krpo ... za razliko od ketnspreja, ki ga z auspuha precej težko dol dobiš ...

Objavljeno

Sicer sta pa platišče in guma suha le pri kardanu..

Pozabljaš na jermen npr:BMW-F800 S in ST in še nekaj čoperjev !

Objavljeno

Pozabljaš na jermen npr:BMW-F800 S in ST in še nekaj čoperjev !

Hvala za dopolnitev.
Objavljeno

Mater , ste diplomirali z mazanjem "ketne" ! Isti ste kot nedeljski "pucarji" avtov! Jaz sem na 21tkm dolgi eni turi namazal verigo kakih 10X z motornim oljem in nekajkrat s pudrom za ritko po puščavi Gobi. To je to! Ketna ima sedaj kakih 35 tkm in jo lahko kdorkoli pride pogledat. Držala bo še kakih 10 tkm potem pa nov "zac " torej oba zobčenika in veriga.

Stručkotom pa povem še to: pozabili ste upoštevat še nadmorsko višino in relativno zračno vlažnost ter težo voznika in barvo čelade!

Rajši se več vozite pa manj debatirajte!

Ker "ketne " vam bodo večini držale trudi brez mazanja....celo življenje!!

Se strinjam Bambi :OK:

Jaz tudi mažem tu pa tam, pa že skoraj 20.000 km prevozil...Sicer pa Did set stane ca. 140 €.... špreji pa niso poceni :smoke:

Objavljeno

....Sicer sta pa platišče in guma suha le pri kardanu......

:lol1: potlej moraš pa mojega pogledat B) Tudi prah se mora vendar nekam prijeti !

Objavljeno

EP 85W 140 olje za menjalnike

e, tocno taksen odgovor sem zelel. :)

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem prevozil 20.000 km , porabil 3 spreje za verigo ( 1x MOTUL 400ml in 2x CETANOL od Mafre 250ml ) . Veriga je napeta na tretini , na zobnikih pa se praktično ne vidi obraba. Na verigi tudi ni nobenih trdih zgibov , tako da mislim da bo še za nekaj km . Mislim da je danes cena vseh treh sprejev okoli 35€ , pa naj vsak sam preračuna .

p.s. Je pa res da sem bolj umirjen voznik in ne priganjam motorja v visoke obrate ( oz bolj redko )

Popravljeno . Popravil mig72
Objavljeno

Mater , ste diplomirali z mazanjem "ketne" ! Isti ste kot nedeljski "pucarji" avtov! J

Rajši se več vozite pa manj debatirajte!

Ker "ketne " vam bodo večini držale trudi brez mazanja....celo življenje!!

BRAVO.... to sem tudi sam ugotavljal...

Menjal do seaj na dveh motorjih 2 kompleta... vsak je zdržal b.p. 30000! Mazal? ...res bolj poredko, morda tam na enih 1000. In to vedno z najcenejšim lujsovim sprejem!

TOTURA sem namontiral samo zato, ker sem pogostokrat "dolgoprogaš" in se mi ne da tiste piksne s sabo vlačit ter se obremenjevat z mazanjem... in tudi zdaj ga imam naštimanega tako "od oka" morda kapljica na 1,5 do 2 minuti... do zdaj sem 3 dl rezervarček napolnil ene 3x v 15000 km.

me res zanima, če bo ketna kaj dlje služila...

Objavljeno (popravljeno)

Danes sem po pošti dobil Tutorov oiler. Vzels sem "manual" varianto z glavo katera maže obe strani zobnika, zraven pa sem še naročil Helix cev in plastične montaže za cev, ker se mi izgled vezic okrog nihajke ne dopade. V naslednjem tednu, če bo čas, ga bom zmontiral in stestiral.

Pa še slika:

imag0267.jpg

Aja pa od dneva naročila pa do dostave je minilo 5 dni. V torek sem ga naročil, danes zjutraj pa mi ga je poštar dostavil, za vse skupaj pa sem odštel 37€.

Lp!

Popravljeno . Popravil miklavc
Objavljeno

Drugače ga dobiš tudi za 27 eur s poštnino vred. Je vredu zadeva? se obnese?

Objavljeno

Drugače ga dobiš tudi za 27 eur s poštnino vred. Je vredu zadeva? se obnese?

Ja 27€ je osnovna verzija, kot sem rekel sem svojemo nakupu dodal tudi Helix cev(tista z rdečo žico navito okrog, in plastične sponke). Glede na ceno je zadeva zelo dobro narejena. Samo ohišje je zelo trdo, ventil se tudi malo težje vrti tako da se med vožnjo po kakem makedamu ali luknjah nebo odtegnil. Vse skupaj je prišlo pakirano v kuverto(tisto oblazinjeno) zraven pa je še A4 list z navodili za montažo in nekaj ostalimi podatki. Kako se obnese bom pa videl ko jo bom namontiral in preizkusil, drugače pa Ferek ga ima že kar nekaj časa nameščenega tako da bo to on najbolje povedal.

Lp!

Objavljeno

zgolj nasvet... sam sem na cev montiral še eno pipico (cca 2 €) - dobiš v kmetijski trgovini ali na still huskvarna servisu... tako odpade vsakično "štetje" obratov ojlerja. Pač enkrat nastaviš in potem samo s pipico odpiraš in zapiraš... imaš pa mojo montažo nekje prej natančno poslikano...

Objavljeno

30 jurjev km s ketno? na 1000km mazanje? svaka čast pobje; očitno jst nimam pojma o vožnji, ker sm menjal ketne na 15 jurjev na V2 motorjih ... grem nazaj na poligon;

btw. tale tutoro je šel po ene dveh dneh v smeti ... zakaj? ker ma tko "fajn" za pritrdit spodnji del kjer sta cevki iz katerih kaplja olje in ju je zobnik na prvi makadamski vožnji zagrabil in odtrgal ...

Objavljeno

No pa mi je končno uspelo namontirati tale tutoro manual oiler na mojega kawasakija z malo dodelave. Med oiler in dozirno šobo sem namestil 2/2 direktni magnetni ventil. Ventil sem povezal na napeljavo od lučke ki sveti na tablico tako da se ventil odpre ko motor zaženem in ne takrat ko samo dobi kontakt. Zadeva je zaenkrat še brez olja, ker ga nimam doma. Po kratki turi sem preveril če je vse še na svojme mestu, in je bilo. šoba se pri vzratni vožnji ne zatika in ostaja lepo na mestu. Sem pa v kompletu naročil šobo z dvojnim doziranjem, ampak zaradi prostorske stiske predelal na enojno doziranje.

imag0278.jpgimag0279.jpgimag0280.jpgimag0281.jpgimag0277.jpg

Zaenkrat ga bom imel tako, ker na desni strani imam prvo pomoč. Ko pa nabavim tank torbo, da bom lahko prvo pomoč daj tja, pa se oiler izpod plošče za kovček preseli na desno stran in dobi kakšen deci ali 2 veliko dodatno posodo za olje.

Lp!

Objavljeno

....grem nazaj na poligon;

...in ju je zobnik na prvi makadamski vožnji zagrabil in odtrgal ...

Jaz bi se na tvojem mestu vprašal... "kje sem kiksnil"... Cevko za doziranje je "koristno" zalimat... sam sem jo s silikonom, na notranjo stran zadnje nihajke... pa še par vezic za ziher... - še ni odpadla ali se kje zagrabila... (po tudi nekaj HARD makedama - na motorju ki za to ni!)

15000 km s ketno? to ti pa težko verjamem... morda po vsaj 50 % makedama... sicer poznam folk ki je naredil tudi preko 40000 km (na 150 KS mašini!)... ..

Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi se na tvojem mestu vprašal... "kje sem kiksnil"... Cevko za doziranje je "koristno" zalimat... sam sem jo s silikonom, na notranjo stran zadnje nihajke... pa še par vezic za ziher... - še ni odpadla ali se kje zagrabila... (po tudi nekaj HARD makedama - na motorju ki za to ni!)

15000 km s ketno? to ti pa težko verjamem... morda po vsaj 50 % makedama... sicer poznam folk ki je naredil tudi preko 40000 km (na 150 KS mašini!)... ..

od moje nihajke do zobnika je kar precejšnja razdalja in cevka pošteno opleta ... nimam na nihajki take oporne "točke" k je vidna na KLEju da bi prvezal gor to cevko ... hardMcadam? tud jst ga vozm, ne vem zakaj ne bi bil moj motor za tja ...

in ferek nima veze konjaža, navor je tist k "ubija" ketno ...

aja; pa sej ni nben reku da morš kej verjet ...

Popravljeno . Popravil hajoktejn

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!