Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

kako se obnesejo ojlerji, ki nimajo senzorja obratov kolesa, v gužvi ?

(ko se komaj oz. se ne premikaš ob prižganem motorju)

liter olja na verigi, feltni, gumi in hlačah sopotnika po začetku normalne vožnje? (količinsko pretiravam..wink.gif

Če bi te motila prevelika količina olja na verigi pri potovanju skozi mestne zastoje, si preprosto omisliš stikalo, s katerim krmiliš elektromagnetni ventil sistema in s tem mazanje oz. nemazanje.

Zaenkrat nimam omenjenih nevšečnosti, pa uporabljam oiler že dve sezoni. Ob pravilni nastavitvi regulatorja je še feltna bolj čista, kot če bi uporabljal sprej! Tistih nekaj madežev pa veliko lažje očistiš, kot sprej. Uporabljam pa Petrolov Verigol Eko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi te motila prevelika količina olja na verigi pri potovanju skozi mestne zastoje, si preprosto omisliš stikalo, s katerim krmiliš elektromagnetni ventil sistema in s tem mazanje oz. nemazanje.

Zaenkrat nimam omenjenih nevšečnosti, pa uporabljam oiler že dve sezoni. Ob pravilni nastavitvi regulatorja je še feltna bolj čista, kot če bi uporabljal sprej! Tistih nekaj madežev pa veliko lažje očistiš, kot sprej. Uporabljam pa Petrolov Verigol Eko.

Hvala!

pri elektronskem (se pravi dražjem) sem razumel, bolj so me zanimali vakumski, padotočni al kako naj jim rečem... cenejši.

tam začne olje kapljati v sodelovanju z delujočo mašino, on-off stikala ni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala!

pri elektronskem (se pravi dražjem) sem razumel, bolj so me zanimali vakumski, padotočni al kako naj jim rečem... cenejši.

tam začne olje kapljati v sodelovanju z delujočo mašino, on-off stikala ni...

Tudi pri ''padotočnem'' kot je tale http://www.rls-oiler.com/rls_oiler.html je možno montirati stikalo. Ok pri nekaterih kot je scottoiler ta opcija odpade zaradi samega principa delovanja.

Če te kaj več zanima o različnih opcijah me kontaktiraj, je možna prilagoditev na željo uporabnika.

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako se obnesejo ojlerji, ki nimajo senzorja obratov kolesa, v gužvi ?

(ko se komaj oz. se ne premikaš ob prižganem motorju)

liter olja na verigi, feltni, gumi in hlačah sopotnika po začetku normalne vožnje? (količinsko pretiravam...)

nobenih problemov, "nobenega" (nobenega ni cisto pravilno, a kot je raza dejal vse pod kontrolo) odvecnega kapljanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

A je mogoce kdo ze probal Motooiler? Razmerje med ceno in tem kaj ponuja izgleda odlicno.

Pokaži o čem govoriš!trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja o tem, par postov nazaj je bila "reklama", zato nisem ponovno limal linka.

Kaj pa temu iz domačih logov fali?

Preiskušeno deluje brez nepotrebnega kablovja in kompliciranih elektronskih delov!

Dokler je olje, je tudi mazanje! In če bi slučajno zatajil el. magnetni ventil, ga enostavno izločiš iz povezave in odpiraš in zapiraš z regulatorjem.

Simpl je tanartabulš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa temu iz domačih logov fali?

Preiskušeno deluje brez nepotrebnega kablovja in kompliciranih elektronskih delov!

Dokler je olje, je tudi mazanje! In če bi slučajno zatajil el. magnetni ventil, ga enostavno izločiš iz povezave in odpiraš in zapiraš z regulatorjem.

Simpl je tanartabulš!

Zelo vsec mi je varjanta, da lahko mazanje kadarkoli izklopim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo vsec mi je varjanta, da lahko mazanje kadarkoli izklopim.

In zakaj bi ga izklapljal? Ne vidim potrebe! Kadar je motor v pogonu se menda voziš in takrat se ketna mora mazat in ko motor ugasneš je tudi mazanja konec. Na mestu vendar ne lavfaš motorja v nedogled, med ogrevanjem na centralnem stojalu pa se zadnje kolo običajno tudi počasi suče in par kapelj na ketno sigurno ne škodi.

Če si pa brezpogojno želiš stikalo za izklop, ti ga pa proizvajalec domačega oilerja sigurno doda v komplet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj bi ga izklapljal? Ne vidim potrebe! Kadar je motor v pogonu se menda voziš in takrat se ketna mora mazat in ko motor ugasneš je tudi mazanja konec. Na mestu vendar ne lavfaš motorja v nedogled, med ogrevanjem na centralnem stojalu pa se zadnje kolo običajno tudi počasi suče in par kapelj na ketno sigurno ne škodi.

Če si pa brezpogojno želiš stikalo za izklop, ti ga pa proizvajalec domačega oilerja sigurno doda v komplet.

Eden od scenarijev, v katerem bi izklop prisel prav je recimo voznja v sluzbo zjutraj v Ljubljani. Se pravi kolona, veliko stanja na mestu in kratki intervali voznje. Se mi zdi, da bi v takem primeru na verigi bilo vec olja, kot je potrebno in potem bi bila tudi svinjarija zaradi "odmeta" olja precejsnja.

Sicer je pa poljska varjanta tudi cenovno ugodnejsa od RLS oilerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poljake sem kontaktiral, cena mazalca je 85 evrov, vprasal sem tudi ce da kaksen skupiski popust in je rekel da ja, samo da mora vedeti koliko imamo interesentov. Se koga od tu zanima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poljake sem kontaktiral, cena mazalca je 85 evrov, vprasal sem tudi ce da kaksen skupiski popust in je rekel da ja, samo da mora vedeti koliko imamo interesentov. Se koga od tu zanima?

Scottoilerja dobiš preko Ebay-a iz VB za 80€, s poštnino vred. RLS-oiler, glede na kvaliteto materialov in izdelave, pri 99€ ni toliko dražji, da bi bil slaba izbira, pa še svetovanje, servis in možen upgrade ali personalizacijo imaš pri roki.

Tistih par kapljic več, zaradi počasne vožnje in postankov na semaforjih, naj te ne sekira, ker ne predstavljajo nikakršen problem (preverjeno na Stromu 650, po Ljubljani, montiran Scottoiler Mk7). Jaz sem včasih celo malo pretiraval vendar je serviser po 24.000 km ugotavljal, da sta zobnika in veriga v odličnem stanju (vse skoraj kot novo..po njegovih besedah). Olje ki ga odnaša z verige opravlja funkcijo čiščenja saj z njim odnaša tudi umazanijo. Ni pa to nobeno hudo špricanje olja pa še obrišeš ga v dveh minutah s suho krpo ali papirnato brisačo, tako s kolesnega obroča kot s ščitnika verige.

Ko boš to enkrat začel uporabljati, ti bo vse bolj jasno. Tudi jaz sem malce sumničavo prebiral te zapiske a sedaj zagotavljam, da dokler bom imel motor z verigo bo ta vedno opremljen z oilerjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včeraj sem dobil pošiljko v kateri je bil moj Motooiler, danes sem se spravil zadevo zmontirat, poleg tega pa naredil še nekaj fotk...

Embalaža:

20100318-mu23qbq4kt1xp4h99pa6f6wry6.preview.jpg

Click for full size

Vsebina paketa:

20100318-8gqibxnxedi63qaxayeck4b4g4.preview.jpg

Click for full size

20100318-ej8y2xhrmfmpjbym89qyjsfu7m.preview.jpg

Click for full size

Navodila za montažo:

20100318-89e1atiwd6479ufc6mdu2jmmcm.preview.jpg

20100318-pn871dy9ewgsptqq3m2wpgy3au.preview.jpg

20100318-redq9r5843625af8agbtpk2hw6.preview.jpg

Krmilna enota Motooilerja (levo):

20100318-f5af2ubf5x6n75q1y6s5r8abyr.preview.jpg

Click for full size

Montaža:

20100318-txmsdx3t3jj2mwi5kje37tyug5.preview.jpg

Click for full size

20100318-qn8eyp46d5tbm9curgwcxip6j2.preview.jpg

Click for full size

20100318-mskmjhr6xc6tydd6rwefthahjf.preview.jpg

Click for full size

20100318-nup198bfhxh8tg7u6b8r7rpd84.preview.jpg

Click for full size

20100318-r31ubprk228w674we1n94tyd8c.preview.jpg

Click for full size

20100318-f43kmua1k3rfnryi5xrs1kqhum.preview.jpg

Click for full size

Sistema danes nisem uspel preizkusiti, to pride na vrsto jutri. O vtisih bom poročal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ponedeljek sem pri Dant3-ju prevzel Motooiler in seveda je bilo potrebno napravico takoj namestiti.

Dant3 še enkrat hvala   :OK: .

Stvar je super. Komponente so majhne, kvalitetno izdelane, kabli in cevke so izdatno odmerjeni, navodila so izčrpna in vsi potrebni konektorji so priloženi. 

Prilagam še nekaj slikic. Motooiler sem namestil na Suzuki VZ800.

Vsebina embalaže.

vz800-001.jpg

Kontoler

vz800-014.jpg

Kontroler sem namestil na rezervoarček zavorne tekočine.vz800-020.jpg

Rezervoar z oljem za mazanje verige in el. črpalko sem zmontiral kar v prostor pod sedežem.vz800-009.jpg

Cevka za distribucijo olja na verigo.

vz800-023.jpg

Montaža je izredno enostavna saj so priložena navodila napisana detajlno in razumljivo.

Napajanje sem vzel iz + zadnje luči, tako da je oiler pod napajanjem le ko je vključen kontakt in ko so luči prižgane.

Danes sem naredil nekaj kilometrov, da sem si nastavil primeren interval mazanja v normalnih razmerah (suha cesta), kar se je izkazalo za enostavno opravilo. Tako bom sedaj enostavno lahko povečal količino olja  npr. v dežju ali zmanjšal ali izklopil npr. stanje v koloni, počasna vožnja v koloni, semaforji, ...

Za ceno nekaj sprejev je po mojem mnenju nakup motooilerja smotrn nakup. Sam sem z njim zadovoljen, tako z izvedbo kot kvaiteto. 

Ko bom z njim naredil več kilometrov pa napišem, kako se oiler obnaša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Cevka za distribucijo olja na verigo.

vz800-023.jpg

Ali se tu olje razmaze po zobniku ali kaplja direktno na verigo? Jaz bi recimo tole cevko se malo pobrusil pod kotom in jo prestavil nizje proti verigi... Pa ze pri Scottoilerju pravijo, da se olje prenese samo od sebe na drugo stran clena. Jaz tu ne vidim neke hude moznosti, kako bi se avtomaticno mazala se notranja stran. Ce namazes clen tam, kot je treba, je olje med dvema kovinskima "stenama". Kako pride na drugo stran, pa ne razumem cisto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se tu olje razmaze po zobniku ali kaplja direktno na verigo? Jaz bi recimo tole cevko se malo pobrusil pod kotom in jo prestavil nizje proti verigi... Pa ze pri Scottoilerju pravijo, da se olje prenese samo od sebe na drugo stran clena. Jaz tu ne vidim neke hude moznosti, kako bi se avtomaticno mazala se notranja stran. Ce namazes clen tam, kot je treba, je olje med dvema kovinskima "stenama". Kako pride na drugo stran, pa ne razumem cisto.

Na drugo stran priteče med cevko in sornikom, tudi zaradi kapilarnega učinka (površinska napetost). ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na drugo stran priteče med cevko in sornikom, tudi zaradi kapilarnega učinka (površinska napetost). ;-)

Ampak tam vmes je najprej tesnilo (o ali x), ki ce se opravlja svojo funkcijo, olja pomoje ne bi smelo spustiti skozi. Vsaj ne v velikih kolicinah. Da bi prisel pa se skozi eno tesnilo na drugi strani, pa dvomim.

Znotraj tesnil je pa veriga tako ali tako namazana.

Kje se motim? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tesnilo tam ni zaradi olja/maziva na zunanji strani temvec da zadrzi mazivo v spoju med cleni. poglej si kaksno grafiko na to temo kako delujejo razne o/x/w/z verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko je pa velik ta rezervoar pri Voila?

kako se polni? Se sname in napolni ali z injekcijo?

Nevem, kam bi ta rezervoar na Varadero montiru.. Pod sedežem imam že kar polno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko je pa velik ta rezervoar pri Voila?

kako se polni? Se sname in napolni ali z injekcijo?

Nevem, kam bi ta rezervoar na Varadero montiru.. Pod sedežem imam že kar polno...

Polni se z inekcijo v eno od oddusnih cevk, tako da ni potrebna nobena demontaza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!