Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

No Ice! Pa mi ti povej, ki tako zagovarjaš(tak občutek sem dobil) radialno vpete čeljusti...

Mi poveš zakaj potem ''MV Avgusta F4 Tamburini'' nima radialno vpetih čeljusti? Če jaz kaj vem je to motocikel, ki je dosti dražji od kakšne R1, GSX-R ali pa CBR... Pa ja ne bodo montirali ''škart robe'' na motocikel, ki je vreden veliko več kot vsi trije zgoraj našteti skupaj?

Še dokazne fotografije:

post-4329-1138538999.jpgpost-4329-1138539018.jpg

Tole sem napisal samo zato, ker mi je šlo na :SS , ko sem bral o ugodnejših silah v vijakih in lažjih čeljustih...

simonsi-hvala za opozorilo! Dobiš za 1/2 pira!

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno

to je lepo, da tebi gre na kozlanje,vendar si malce povrsno (ali pa sploh ne) bral.

namrec nikjer nisem zagovarjal ne enega ne drugega nacina vpetja celjusti. podal sem samo, kar sem prebral, slisal in videl (od za to relativno dobro izobrazenih ljudi BTW).

izkusenj z motorji, kateri imajo tako vpete celjusti nimam, ergo tudi ne morem komentirati efektivnosti ali funkcionalnosti takega vpetja.

da ne bo meni slo kdaj na kozlanje pri taksnih izjavah dolocenih povrsnezev. :devil:

Objavljeno

tak občutek sem dobil

OK! Ne bomo zdej o površnosti branja :glare:

Mimogrede sem se spovnu enga starga Slovenskga pregovora, ki pravi, da vsak kmet na sejmu hvali svojo živino... Se vam ne zdi, da je to res, pa čeprav so ti kmetje

relativno dobro izobrazenih ljudi
(ljudje).
Objavljeno

Lejga Lowro, Ice bi te rad na finto vrgu. Mau ga zabremzaj za "štrleče" bremze. :lol1:

Objavljeno

No Ice! Pa mi ti povej, ki tako zagovarjaš(tak občutek sem dobil) radialno vpete čeljusti...

Mi poveš zakaj potem ''MV Avgusta F4 Tamburini'' nima radialno vpetih čeljusti? Če jaz kaj vem je to motocikel, ki je dosti dražji od kakšne R1, GSX-R ali pa CBR... Pa ja ne bodo montirali ''škart robe'' na motocikel, ki je vreden veliko več kot vsi trije zgoraj našteti skupaj?

Verjetno zato, ker visoka cena ne zagotavlja najmodernejše tehnike in/ali najvišje kvalitete - MV Aguste je draga zaradi butične izdelave in za vzdrževanje statusa ekskluzivnosti.

Kar pa je Ice napisal o manjših silah na vijake oz. vpetje čeljusti in posledično manjši teži čeljusti (ker te pač ne rabijo biti tako ojačane na vpetju), je pa čisto res in tudi edini razlog, da radialne čeljusti sploh obstajajo.

Če pa ti razlaga nas kmetov, ki si vzamemo čas in kaj prebermo, ne zadošča, pa mi kmetje ne moremo pomagat.

D.

Objavljeno

bom poročal, kako se obnesejo 'radialne bremze' in kakšna je razlika napram navadnim, ko se bo malo otoplilo in bom sprobal mojo novo makino :blush:

Objavljeno

Verjetno zato, ker visoka cena ne zagotavlja najmodernejše tehnike in/ali najvišje kvalitete - MV Aguste je draga zaradi butične izdelave in za vzdrževanje statusa ekskluzivnosti.

:eek: Danci upam da se s tole izjavo mal zajebavaš in si napisal to preden si dobro premislil. Ker če se ne, zelo slabo poznaš MV AGUSTO in samega Massima Tamburinija (Soustanovitelja BIMOTE- BIanchi, MOrini, TAmburini, kreatorja Ducatija 916, Bimote SB2 in Aguste F4). Je človek z izredni znanjem, ter izkušnjam v motociklizmu in eden najbolj cenjenih poznavalcev motociklizma na svetu in verjemi, da vse kar je na MV AGUSTI (posebno na modelu TAMBURINI) ima svoj namen ter izredno kvaliteto!!! Na MV AGUSTI so vgrajene komponente, ki jih motocikel glede na svoje karakteristike potrebuje in ne, to kar narekuje modni trend "konfekcijskih japončkov".( tut sam vozm japončka da ne bo hude krvi :blush: ) Bo pa treba mal na šolanje še poslat slavnega ALANA CATHCARTA, ki je izjavil po testu MV AGUSTE TAMBURINI, da ima izredno lego, ter odlične zavore, ki so kljub "standardnim čeljustim" še vedno korak pred ostalim štirimi japonskimi konkurenti( R1, ZX-10R, CBR 1000 RR, GSX-R 1000), kljub radialno vpetimi čeljustmi ( V motociklizmu tudi dostikrat pride do izraza rek : NI VSE ZLATO, KAR SE SVETI !!!)

mogoč mal :topic: ampak sm mogu, no pa brez zamere :yea1:

Objavljeno

Se strinjam, da so bremze na tej MV Agusti vrhunske, a če primerjamo ostalo konkurenco...imajo vsi radialne. Zato bi jst na tamburinijevem mestu klasične bremze hitro zamenjal z radial brembo bremzami...ampak jebiga...pač nism on. Se je pa treba zavedati da so končni (u)porabniki zvečine kupci in tu velja tudi eno zlatih pravil sistema ponudba-povpraševanje, da TUDI OKO ZAHTEVA SVOJE. Je pa res,da razliko med klasičnim in radial vpetjem bremz zaznajo samo vrhunski dirkači.

Objavljeno

No prednost radialnega vpetja čeljusti je tudi to da se lahko original diski zamenjajo z oversize diski brez večjih predelav.Kar se sil in vpetja tiče pa:Pri radialnem vpetju so vijaki nameščeni na skrajnem zgornjem in skrajnem spodnjem delu čeljusti,medtem ko pri klasičnem v večini primerov na skrajnem zgornjem in nekje na sredini čeljusti,kaj to pomeni glede sil ki delujejo na čeljust pa si preberite v kakšnem strokovnem članku :)

No drugač je pa tud v motosi in motoristu že bilo objavljenih par člankov o zavorah,tko da kr veselo na branje :OK:

Objavljeno

OK! Ne bomo zdej o površnosti branja :glare:

bolje da ne. kre si spet povrsen.

Mimogrede sem se spovnu enga starga Slovenskga pregovora, ki pravi, da vsak kmet na sejmu hvali svojo živino... Se vam ne zdi, da je to res, pa čeprav so ti kmetje (ljudje).

potem samo se ugotovi kaj vozim. in koliko to zadevo hvalim.

lahko me v bodoce brez problema das na "ignore" in ti ne bo potrebno brati mojih postov, kateri te tako izrazito motijo.

Objavljeno (popravljeno)

Mah nima veze, d' zdej neki pamet prodajam tukej, ker nimam šans(in nima smisla), da bi kogarkoli v karkoli prepričal!

Ice-tebe pa nebom dal na ''ignore'', ker koneckoncev dosti veš, čeprav se v nekaterih zadevah ne strinjava...

Navsezadnje se le še en mulc in sem se že od doma navadu, da, če fotru ne dam prov so sankcije hude :doze:

bu5a! Meni se to zdi tudi edina prednost!

Show must go on-trgovina in dober(da ne rečem drugačen, modernejši) izgled zavor pa tudi :OK:

Ja-pa še tole: Ne me učit teorije iz fizike :devil:

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno
Increased caliper stiffness can be achieved without radial mounting, but the costs can be high.

Vir: Motorcycledaily

The best non-radial road bike brakes still outperform many of the new radial designs.

Vir: Roadracers

Se mi zdi da so članki starejši, samo vseeno... :)

Objavljeno

Mah nima veze, d' zdej neki pamet prodajam tukej, ker nimam šans(in nima smisla), da bi kogarkoli v karkoli prepričal!

z argumenti vedno.

Ice-tebe pa nebom dal na ''ignore'', ker koneckoncev dosti veš, čeprav se v nekaterih zadevah ne strinjava...

kot receno, ce argumentiras nimam nobenih "problemov" se nauciti kaj novega.

Navsezadnje se le še en mulc in sem se že od doma navadu, da, če fotru ne dam prov so sankcije hude :doze:

wrong thinking. (hint: argumentiranje)

Objavljeno

Vir: Motorcycledaily

Vir: Roadracers

Se mi zdi da so članki starejši, samo vseeno... :)

hvala, sem hotel to napisat pa se mi ni dalo iskati virov in brez tega seveda nebi šlo za utemeljeno trditev :slap:

Objavljeno

Navsezadnje se le še en mulc in sem se že od doma navadu, da, če fotru ne dam prov so sankcije hude

wrong thinking. (hint: argumentiranje)

Zgleda, da imava tuti fotre precej različne :glare:

Vglavnem-udam se!

Moje predpostavke so bile že v osnovi zgrešene :unsure: Sicer fiziko naj bi ''po uradnih dokumentih'' znal ampak Bog pa ni bil tako radodaren, da bi me obdaril z osnovami ''logičnega razmišljanja''. Na žalost...

Ice izvoli-beseda je tvoja :worship: :

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

AAAAAAAAAAAAA! :headbang: Pizdajimmaterna Lucasova pa Eurotonova. :angry:

pred mesecem dni si na webu na Lucasovi strani pogledal opcije za mojega pacienta, pa klical v Euroton, da zadeve naročim. v Laibachu rekli, da majo samo en komplet (= za en disk), pa da bodo naročli, al pa naj kar v MB pokličem ,da tam tudi majo štacuno. :glare:

In lepo naročim, pa zadnje tri tedne gor telefonarim, zato da poslušam "ja, sem že naročil", "ja, oni moj kolega prej ni vredu naročil", "ja zdaj smo pa res naročli, ampak veste, v LJ majo še ene "(kot da ne vem ti kreten imboidni, saj sem že n-krat v Laibach pa v MB klical), pa "joj, kolega danes ni tu, pokličite jutri" in tako danes po enem mesecu jebe zvem, da ploščic sploh ne bo, ker jih ne dostavljajo. :angry: :headbang: Pa vprašam zakaj ne, pa nima model pojma. "Valjda so jih nehali delat". :eek: In mi seveda ne pozabi povedat, da v Laibachu pa majo še en komplet. :eek: :headbang: :headbang: :headbang:

Popravljeno . Popravil pirrulz
Objavljeno

AAAAAAAAAAAAA! :headbang: Pizdajimmaterna Lucasova pa Eurotonova. :angry:

pred mesecem dni si na webu na Lucasovi strani pogledal opcije za mojega pacienta, pa klical v Euroton, da zadeve naročim. v Laibachu rekli, da majo samo en komplet (= za en disk), pa da bodo naročli, al pa naj kar v MB pokličem ,da tam tudi majo štacuno. :glare:

In lepo naročim, pa zadnje tri tedne gor telefonarim, zato da poslušam "ja, sem že naročil", "ja, oni moj kolega prej ni vredu naročil", "ja zdaj smo pa res naročli, ampak veste, v LJ majo še ene "(kot da ne vem ti kreten imboidni, saj sem že n-krat v Laibach pa v MB klical), pa "joj, kolega danes ni tu, pokličite jutri" in tako danes po enem mesecu jebe zvem, da ploščic sploh ne bo, ker jih ne dostavljajo. :angry: :headbang: Pa vprašam zakaj ne, pa nima model pojma. "Valjda so jih nehali delat". :eek: In mi seveda ne pozabi povedat, da v Laibachu pa majo še en komplet. :eek: :headbang: :headbang: :headbang:

<To pa je jeba,ja :slap:

Objavljeno

AAAAAAAAAAAAA! :headbang: Pizdajimmaterna Lucasova pa Eurotonova. :angry:

pred mesecem dni si na webu na Lucasovi strani pogledal opcije za mojega pacienta, pa klical v Euroton, da zadeve naročim. v Laibachu rekli, da majo samo en komplet (= za en disk), pa da bodo naročli, al pa naj kar v MB pokličem ,da tam tudi majo štacuno. :glare:

In lepo naročim, pa zadnje tri tedne gor telefonarim, zato da poslušam "ja, sem že naročil", "ja, oni moj kolega prej ni vredu naročil", "ja zdaj smo pa res naročli, ampak veste, v LJ majo še ene "(kot da ne vem ti kreten imboidni, saj sem že n-krat v Laibach pa v MB klical), pa "joj, kolega danes ni tu, pokličite jutri" in tako danes po enem mesecu jebe zvem, da ploščic sploh ne bo, ker jih ne dostavljajo. :angry: :headbang: Pa vprašam zakaj ne, pa nima model pojma. "Valjda so jih nehali delat". :eek: In mi seveda ne pozabi povedat, da v Laibachu pa majo še en komplet. :eek: :headbang: :headbang: :headbang:

kliči www.sinter.si ... oni majo vse ...

Objavljeno

kliči www.sinter.si ... oni majo vse ...

Been there done that. :grim

10x da te skrbi za mene, stari. :grim :beer2:

Objavljeno

Mimogrede;

BREMBO zavorne ploščice za Hondo Africa Twin 750., letnik '92 / '93.

Prodam za simbolično ceno!

Objavljeno

Mimogrede;

BREMBO zavorne ploščice za Hondo Africa Twin 750., letnik '92 / '93.

Prodam za simbolično ceno!

BREMBO zavorne šloščice za Aprilio mile l.99 prodam :grim Slika v oglasih :D

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

lep pozdrav

rabu bi nasvet oz pomoč če mi kdo zna povedat glede zavornih ploščic zamenjat in zavornega olja če se tega sam spraviš delat oziroma na kva morš bit previden pri zavornem olju ostalo bi še šlo, gre se pa za r1 letnik 2003

Objavljeno

lep pozdrav

rabu bi nasvet oz pomoč če mi kdo zna povedat glede zavornih ploščic zamenjat in zavornega olja če se tega sam spraviš delat oziroma na kva morš bit previden pri zavornem olju ostalo bi še šlo, gre se pa za r1 letnik 2003

Kar sem jaz menjal olje za sprednje zavore, sem ''odšravfal'' dva vijaka, ki držita ročko sprednje zavore jo postavil vsporedno s tlemi (zato, da se ne pojavi zračen mehurček v cevi, ki gre od ročke), odvil vijaka za prezračevanje na če ljust, v lonček nalival olje in z ročko pumpal toliko časa da olje priteče skozi vijak v čeljusti!

Boljša varijanta je, če kje dobiš pumpico za olje in olje potiskaš skozi vijak na čeljusti do lončka!

Objavljeno

z mighty vac ali podobnimi recmi kot je louis-ova "pumpa" je postopek sledeci:

cevko vaca (pumpe) nataknes na srauf na celjusti in vakuumsko vac potegne olje skozi cevi. medtem ko pumpas pazi, da se posoda na balanci ne sprazne (dolivaj olje) in to ponavljas toliko casa, dokler ne pritece "cista" tekocina (novo olje) spodaj ven. potem zasraufas nazaj vijak na celjusti in to je to. ponovi na drugi strani (ce obstaja).

ce se postopek pocne korektno ni potrebno odzracevati sistema, ker nikjer ne pride zrak v sistem.

to je pa najvecja prednost raznih pump. vse ostalo je pogojeno z vec dela.

Objavljeno

jest sem se šel danes peljat pa sem pri bremzanju na prvo bremzo čutil kot da se neki drgne ko zabremzam,v glavnem domov sem se pripeljal in disk je bil čist zasmojen,polil sem ga z mrzlo vodo da se je ohladilo,v glavnem disk je sedaj bolj črn kot prej,čeprav bremza čist dobr,a se to da s čim spucat,ker je zdej grd disk,a je sploh še dobr disk,a se je preveč pregrel?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!