stenere Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 ok, hvala, potem bom jaz moje plavajoče tudi tako zmontiral.
Piksna Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 In kaki diski so to, plavajoči, polplavajoči? Da vem, s čim se lahk hvalim. Da mal popravim - ta disk je POL-plavajoči. :krneki:
bmwslo Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 Nabavljam zavorne ploščice za kravico. Malo primerjave cen: ...........................Spredaj......................Zadaj.............................Skupaj Original BMW.........77 € * 2 = cca 154 €.....nimam podatka..............230 € LOUIS - LUCAS......35 € * 2 = cca 70 €......35 €...............................105 € XXXX - LUCAS......24 € * 2 = cca 48 €......24 €...............................72 € :worship: XXXX = SLO trgovina s poslovalnicami v CE LJ .... P.S. Oznaka - tip LUCAS ovih ploščic je identična v LOUIS-u in XXXXX Če koga zanima več, na PM, da ne fašem kazga dodatnega % :whistle:
AndiGS Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 21.06.2007 zamenjal vse zavorne ploščice.Zadnji komplet dal od Lucasa,cena 21,18 eur,prednjih hvala bogu niso imeli .Sicer primejo,cvilijo pa kot "prasica",tako da me je kar sram.Prednje dal original BMW na servisu Selmar,kjer so mi jih tudi menjali .Cena za komplet 54,40 x 2=108,80.Zelo zadovoljen.Cena zadnjega kompleta pa je bila okrog 40 eur. Z neoriginalnimi sem imel že prej slabe izkušnje,tudi zdržale niso tako dolgo kot original.Pa še to,BMW-je vozim že od leta 1982!
TBoxer Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 @AndiGS Jaz pa imam prednje original BMW in pravtako cvilijo kot bi pujsa klali. Pa sem poizkusil že z vsemi žavbami in nič... Čakam da se znucajo. lp
danci1973 Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 21.06.2007 zamenjal vse zavorne ploščice.Zadnji komplet dal od Lucasa,cena 21,18 eur,prednjih hvala bogu niso imeli .Sicer primejo,cvilijo pa kot "prasica",tako da me je kar sram.Prednje dal original BMW na servisu Selmar,kjer so mi jih tudi menjali .Cena za komplet 54,40 x 2=108,80.Zelo zadovoljen.Cena zadnjega kompleta pa je bila okrog 40 eur.Z neoriginalnimi sem imel že prej slabe izkušnje,tudi zdržale niso tako dolgo kot original.Pa še to,BMW-je vozim že od leta 1982! Jaz pa imam prednje original BMW in pravtako cvilijo kot bi pujsa klali.Pa sem poizkusil že z vsemi žavbami in nič... Čakam da se znucajo. Prenežno zavirata, zaradi česar zavorne ploščice (skoraj) nikoli ne pridejo do delovne temperature, zaradi česar se ne naredi prenos materiala iz zav. ploščice na zav. disk oz. se obstoječi nanos odbrusi, zaradi česar zavore cvilijo. Za zainteresirane še link. D. PS: BMW-jev ne vozim že od leta 1973. :OK:
AndiGS Objavljeno Oktober 1, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2007 To bo to.Še dobro,da imamo BMW-je,kjer zavira sama mašina.
PURPLE Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Pred kratkim zamenjal zadjno zavorno ploščico. Brembo tazadnji model z "pozlačeno obrobo" 35 evrov. Ugodno!
hajoktejn Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Lucas zavorne ploščice, glede katerih sem bil skeptičen, so naravnost odllične; po 5000 kmjih izredno zadovoljen. So pa une ta rdeče, racing oznaka. Cena okoli 70 EUR (se mi zdi) za 6 ploščic.
X-biker Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 In kje se jih da dobiti Carbone Lorraine SBK3 in koliko stanejo Jst sm jih dobil v Nitro in frend tudi. Provaj poklicat, :worship: Ploščice so zakon meni druge ne pridejo več v upoštev :evilgrin:
antares Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 TRW (Lucas) ima odlicne komponente za zavorne sisteme. tovarna je tudi eden vodilnih dobaviteljev delov za avto in moto industrijo, tako, da je kar ime.
antares Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Za sportne motocikle naprimer zavorne ploscice CRQ Hyper carbon Rennbelag (povsem nov ultra tehnoloski material na osnovi carbona s kovinskimi deli; najboljse rezultate daje na jeklenih ali litih diskih; bolj trajen kot SRQ; boljsa odpornost na pregretje kot CAR). Zadovoljstvo zagotovljeno. Se posebej ce das gor Alien design diske!!! Antares
frankie Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Jaz nucam lucas/trw sv mesanico, ze ene par kompletov, poceni in odlicne plus na testih so zmerom pri vrhu pri razlicnih motociklih...
jama1100 Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 mogoče mal butasto vprašanje a se dajo diski poravnati en mi mal čudn opleta
XTR Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 mogoče mal butasto vprašanje a se dajo diski poravnati en mi mal čudn opleta Nekaj o tem: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...t=0&start=0
_Misko_ Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 V čem je fora plavajoči, pol plavajoči?Po čem to veste?
k0ci Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 evo, če znaš malo angleško boš lahko prebral: Semi-floating Rotors: Most OE rotors, even on Italian bikes, are a semi-float design. That is, there is no direct attachment between the disc and the carrier, but they do not move freely of each other without moderate force. If you have semi-float rotors, you can move the disc independently of the carrier by pushing and pulling the disc perpendicular to the carrier. The actual attachment is a rivet-style with a spring sandwiched between the rivet surface and the rotor components on each side. The springs are always in contact with the rotor components creating the ‘semi-float’ effect. Full-floating Rotors: Most aftermarket rotors, are full-floating. Like the semi-floating rotors, the carrier and disc are separate parts, but that attachment mechanism between the two are different. Where the semi-float uses a rivet design, the fill floating design uses a “button” without any spring force applied to the rotor components. While the button is a mechanical attachment, the back side is secured by a snap ring, e-clip, or stacked spring that can be removed. The degree of free float is in the range of 0.5-1.0mm. These are completely free float and you can move them with no effort with your fingers. Comparisons: So why not just use full-floating rotors on everything if they are better? They are better for pure performance, but there is a trade-off for the benefits. The main disadvantage to the full-floating design is the noise factor. First, they rattle…all the time…high speed, low speed, they always rattle. Second, they are much more likely to make noise (probably low speed, low frequency howl or groan noise) because the mechanical attachment has been ‘loosened’. I guarantee that while you and I may be willing to live with the noise given a performance benefit, the OE will not. They do not want the complaints and warranty costs associated with noisy pads.
ataIBA Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Tudi važen podatek pri izboru ploščic. Ene so mehkejše (bolj zgrabijo) ene trše (dalj zdržijo), Pri prvih je življenska doba diska daljša, ploščic krajša - pri drugih pa je obratno. Je pa disk neprimerno dražji od ploščic, zato je vsako odstopanje od priporočenih norm proizvajalca malo rizično. Vedno sem in uporabljam zato originalne dele, saj zavore morajo biti špica!!!! LP
Stric Burek Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Tudi važen podatek pri izboru ploščic. Ene so mehkejše (bolj zgrabijo) ene trše (dalj zdržijo), Pri prvih je življenska doba diska daljša, ploščic krajša - pri drugih pa je obratno. Je pa disk neprimerno dražji od ploščic, zato je vsako odstopanje od priporočenih norm proizvajalca malo rizično. Vedno sem in uporabljam zato originalne dele, saj zavore morajo biti špica!!!! LP In če bi vedel da ORIGINAL ploščice dela firma Lucas npr? Bi še vedno kupoval 2× dražje original? Al resno misliš da original kose delajo v tovarni od dotične znamke motorja? Če veš da gre za preverjeno znamko(npr. EBC) potem ni nobene panike dat neoriginal zadevo gor. Samo pršparaš za še ene ploščice zravn ;)
jama1100 Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Nekaj o tem:http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...t=0&start=0 lepa hvala bom kupil novga :worship:
ataIBA Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 In če bi vedel da ORIGINAL ploščice dela firma Lucas npr? Bi še vedno kupoval 2× dražje original? Al resno misliš da original kose delajo v tovarni od dotične znamke motorja?Če veš da gre za preverjeno znamko(npr. EBC) potem ni nobene panike dat neoriginal zadevo gor. Samo pršparaš za še ene ploščice zravn ;) Iz izkušnje. Po prevoženih 120 000 km z avtom BMW menjava sprednjih originalnih diskov na pooblaščenem servisu. Držali so cca 6000 km in začeli trest. Menjani pod garancijo in nato še trikrat isti štos. Pa te firma BMW opozarja (tudi drugi), da se naj vgrajujejo samo originalni deli. Meni se je zato menjavalo na stroške BMW. Če pa bi sam improviziral je večja verjetnost, da naletim na slabši izdelek. Pač pričakujem, da je vhodna kontrola kvalitete pri "originalnem" delu večja. Ni pa rečeno, da je kvaliteta vseh cenejših variant slabša. Je bolj vprašanje sigurnosti in zaupanja. LP.
Stric Burek Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Iz izkušnje. Po prevoženih 120 000 km z avtom BMW menjava sprednjih originalnih diskov na pooblaščenem servisu. Držali so cca 6000 km in začeli trest. Menjani pod garancijo in nato še trikrat isti štos. Pa te firma BMW opozarja (tudi drugi), da se naj vgrajujejo samo originalni deli. Meni se je zato menjavalo na stroške BMW. Če pa bi sam improviziral je večja verjetnost, da naletim na slabši izdelek. Pač pričakujem, da je vhodna kontrola kvalitete pri "originalnem" delu večja. Ni pa rečeno, da je kvaliteta vseh cenejših variant slabša. Je bolj vprašanje sigurnosti in zaupanja. LP. Smešno. Po treh menjavah ORIGINAL diskov na BMWju(ki mimogrede velja za dober avto) še vedno trdiš da so original stvari oh in sploh. Sem pa skor siguren, da jih ne dela firma BMW. No, sej zarad mene dajaj original stvari gor... Sam če mene vprašaš, vsaj na motorju je to mal nesmotrno. Je pa res da se lahko najeb.eš s nekimi gnilimi ploščicami in zjeb.eš disk. Zato pa morš vedet kaj daješ gor (EBC ;) )
2384nsdf83 Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Tudi važen podatek pri izboru ploščic. Ene so mehkejše (bolj zgrabijo) ene trše (dalj zdržijo), Pri prvih je življenska doba diska daljša, ploščic krajša - pri drugih pa je obratno. Je pa disk neprimerno dražji od ploščic, zato je vsako odstopanje od priporočenih norm proizvajalca malo rizično. Vedno sem in uporabljam zato originalne dele, saj zavore morajo biti špica!!!! LP V kerem pogledu špica -v pogledu cenovne ugodnosti ali v pogledu performans? No, tolk o tehtnosti tvoje objave. Kr neki, sam da mal svojo pamet na ogled postaviš ....
2384nsdf83 Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Smešno. Po treh menjavah ORIGINAL diskov na BMWju(ki mimogrede velja za dober avto) še vedno trdiš da so original stvari oh in sploh. Sem pa skor siguren, da jih ne dela firma BMW.No, sej zarad mene dajaj original stvari gor... Sam če mene vprašaš, vsaj na motorju je to mal nesmotrno. Je pa res da se lahko najeb.eš s nekimi gnilimi ploščicami in zjeb.eš disk. Zato pa morš vedet kaj daješ gor (EBC ;) ) Ma dej že nehaj bit pametn. Če bi kupu neoriginal in naletu na fovš robo, bi lahk pa še parkrat povsem na svoje stroške menjaval...
ataIBA Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 V kerem pogledu špica -v pogledu cenovne ugodnosti ali v pogledu performans? No, tolk o tehtnosti tvoje objave. Kr neki, sam da mal svojo pamet na ogled postaviš .... Menda je logičen odgovor - v pogledu performans!!! Menda ja to zahtevaš od bremz....dolgoročno! Svojo pamet sem postavil na ogled in ugotovil: razvoj vsakega vozila prihaja iz razvojnega oddelka firme :whistle: . Pri kvaliteti originalno vgrajenih delih res nekaj igra cena (zniževanje stroškov...), kar recimo lahko sam popraviš z drugimi kvalitetnejšimi komponentami, ki pa so praviloma dražje. Ne upam pa sam (ker nisem strokovnjak) laično z gledanjem samo na ceno (pri investiciji za kakšno leto ali več), biti pametnejši od ljudi, ki jim je to poklic, tržišče pa sodnik. Zaradi večje verjetnosti, da pri improvizaciji potegnem kratko, raje plačam več za originalne rezervne dele, zmontirane v pooblaščenem servisu. Nato pričakujem tudi garancijo na vgradnjo in vgrajen material. Je pa res, da je to kratkoročno dražja varianta. Občutek, da je imel motor v roki mojster ali "mojster" pa ima tudi svojo ceno. Je pač velika poplava strokovnjakov.... in če nimaš časa ločevati pleve od zrnja, pač uporabiš sigurnejšo in dražjo varianto. Primerjava s sranjem, ki sem jih imel z diski pri renomirani znamki BMW, je samo primer, kaj se dogaja na tržišču s kvaliteto iz prve roke, kjer pričakuješ za pravo ceno super kvaliteto in kljub temu najebeš. Pa so menjavali na svoje stroške. Zato še manj zaupam cenenim ponaredkom (že sum je dovolj!), ki vabijo z nizko ceno, poreklo pa.... Doma nimam laboratorija za testiranje. Sedaj pa upam, da me ne boš zmerjal s popolnim debilom zaradi mojega načina razmišljanja in, da sem ti dovolj razširjeno in tehtno razložil samo moje stališče, ki ti ga ne vsiljujem in te niti v sanjah ne bom zmerjal za vozeka, če misliš drugače :friend1: .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se