Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno

Sicer pa ne vem, kako se lahko zgodi, da moraš pri BMW-ju po 120.000 prevoženih kilometrih menjati diske.

Jaz imam ploščice okoli 100.000 km, pa sem vozil že vse mogoče znamke.

Možno, da ima beemve že original neoriginalne diske gor, da tak hitro crkavajo......

Objavljeno
Sicer pa ne vem, kako se lahko zgodi, da moraš pri BMW-ju po 120.000 prevoženih kilometrih menjati diske.

Jaz imam ploščice okoli 100.000 km, pa sem vozil že vse mogoče znamke.

Možno, da ima beemve že original neoriginalne diske gor, da tak hitro crkavajo......

Moj BMW je avtomatik, zaviranje z motorjem je mnogo slabše, saj je pri 2000 obratih hitrost 110 km/h. Dvigneš nogo z gasa, obrati padejo za 500 -600 in moraš več uporabljat zavoro. Sicer bi diski še držali cca 10 - 15 000 km, ampak potrebna je bila menjava zavornih ploščic in če bi čez ta čas menjaval diske, bi bile takrat potrebne še enkrat nove ploščice. Racionalno je bilo takrat zamenjat oboje. OK?

Objavljeno

Ja, OK, sedaj mi je malo bolj jasno.

Ker jaz nisem še pri nobenem avtomobilu menjaval diskov, pa sem z vsakim naredil cca. 220tkm.

Pa sem prevsem Alfo dostikrat precej ganjal.

Original ploščic pa nisem nikoli kupoval, ker so enostavno predrage. Pa diskov verjetno tudi ne bi.

Objavljeno (popravljeno)
Držali so cca 6000 km in začeli trest. Menjani pod garancijo in nato še trikrat isti štos.

Ma dej že nehaj bit pametn. Če bi kupu neoriginal in naletu na fovš robo, bi lahk pa še parkrat povsem na svoje stroške menjaval...

Mislim, da bi tudi pri kakšni izmed manj priznanih aftermarket proizvajalcev težko več kot enkrat naletel na slabo robo, pa še to malo verjetno.. Ker, če bi se le ta pojavljala v takih količinah, bi firma že davno propadla.. Dobra roba se sama hvali, slaba pa še bolj.. V negativnem smislu seveda :)

Sam drugače skozi uporabljam neoriginalne diske in ploščice, tako pri avtu kot pri motorju, seveda priznanih proizvajalcev, pa ni nikoli bilo problema. Celo nasprotno. AP Racing ploščice se na motorju veliko bolje obnesejo kot original, primejo bolje, držijo dlje pa še cenejše so :) Tu skratka zame ni dileme :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Moj BMW je avtomatik, zaviranje z motorjem je mnogo slabše, saj je pri 2000 obratih hitrost 110 km/h. Dvigneš nogo z gasa, obrati padejo za 500 -600 in moraš več uporabljat zavoro. Sicer bi diski še držali cca 10 - 15 000 km, ampak potrebna je bila menjava zavornih ploščic in če bi čez ta čas menjaval diske, bi bile takrat potrebne še enkrat nove ploščice. Racionalno je bilo takrat zamenjat oboje. OK?

Na Chrysler voyagerju (tehta malo manj kot 2 toni) smo prve diske zamenjaki pri 310000 km, amortizerji so pa še vedno taprvi.

Objavljeno
Če bi kupu neoriginal in naletu na fovš robo, bi lahk pa še parkrat povsem na svoje stroške menjaval...

Ali nima vsak nov izdelek garancije? Tudi ce bi ti neoriginal disk takoj zacel tresti, bi lahko uveljavljal garancijo.

Objavljeno

To pa že ni res, oziroma vsak trgovec, ki da kaj nase, ti bo novo škart robo zamenjal.. Tudi čez čas, ko je že izven garancije (če ta obstaja), lahko ob skriti napaki uveljavljaš ''stvarno napako''. S predložitvijo računa, seveda. Več na spletni strani zveze potrošnikov.

Objavljeno
Na potrošni material ni garancije.

Jaz sem ze uspesno reklamiral neoriginalne zavorne ploscice.

Objavljeno
To pa že ni res, oziroma vsak trgovec, ki da kaj nase, ti bo novo škart robo zamenjal.. Tudi čez čas, ko je že izven garancije (če ta obstaja), lahko ob skriti napaki uveljavljaš ''stvarno napako''. S predložitvijo računa, seveda. Več na spletni strani zveze potrošnikov.

a dj dj dj ...

Objavljeno
a dj dj dj ...

Ojoj, kaj pa zdej? :krneki:

Objavljeno

original ali ne-original to je narobe razlaga že v štartu. Pri avtih in motorjih imaš le t.i. prvo vgradnjo, ki pa se lahko razlikuje pri modelih ali pa letnikih odvisna je le od pogodbe ki jo imajo proizvajalci sklenjeno za določeno obdobje ali določen model. Npr. pri BMW (imel sem jih do sedaj 5) imaš pri zavorah sledeče: ABS od Boscha, diski prva vgradnja (Bosch, Valeo, Brembo) zavorni cilindri (Bosch, Valeo) ploščice (Bosch, Valeo)

ko greš po nove za zamenjat vprašaj po eni ali drugi znamki pa imaš "original" prvo vgradnjo to je vse...

Ponavadi ti na uradnem servisu vgradijo to kar jim iz centralnega lagerja pošljejo na koncu je ponavadi isto kar lahko kupiš v vsaki boljši trgovini z avtodeli (Bosch, Valeo, Brembo...)

Vljavno garancijo pa daje valjda le uradni servis, če je menjana zadeva v skladu z gar. rokom vozila, razen potrošni materijal v tem primeru ploščice.

Objavljeno

mah kaj komplicirate ... jaz dajem vse od EBC, ki je vrhunske kvalitete in razmerje price/performance gotovo najugodnejše.

Če pa začnejo diski trest bi rekel, da je težava v šlampasti montaži in ne v materialu.

Resnica je pač takšna, da le redki serviserji ustrezno očistijo ležišče za nov disk in zavorne ploščice tako, da je zadeva b.p.

Objavljeno
Ponavadi ti na uradnem servisu vgradijo to kar jim iz centralnega lagerja pošljejo na koncu je ponavadi isto kar lahko kupiš v vsaki boljši trgovini z avtodeli (Bosch, Valeo, Brembo.. .)

Vljavno garancijo pa daje valjda le uradni servis, če je menjana zadeva v skladu z gar. rokom vozila, razen potrošni materijal v tem primeru ploščice.

Vidiš in ravno to je bilo sranje. Vgradili so mi 3 x originalne diske v embalaži BMW, povdarjeno da je original rez.del, poslano iz centralnega lagerja, pa so držali en klinc. Po 5 - 6 000 km se je avto pri bremzanju tresel, da bi lahko moko sejal. Saj ti zamenjajo pod garancijo, ampak je zguba časa, tečno in upravičena jeza na firmo. Pol ti pa še povdarjajo, da naj vgrajuješ samo preverjeno originalne rezervne dele in te svarijo pred cenenimi ponaredki. Pa bodi pameten...

Objavljeno

Pameten biti; enostavno - ne kupit BMWja, pa bo :whistle: .

Objavljeno
Pameten biti; enostavno - ne kupit BMWja, pa bo :whistle: .

Veš da sem isto večkrat razmišljal, ko mi je dvigovalo pritisk. Ali imajo za "tuja" tržišča neke druge kvalitete vgrajenih delov, se kaj takega lahko zgodi pri severnih sosedih itd. Ima pa drugih prednosti (recimo odlična klima, vozne lastosti,...) toliko, da pač tehtaš kaj dobiš za to ceno. Res pa je, da bom pri naslednjih nabavah krepko razmislil ali grem na Toyoto. Ta firma je priznala tovarniško napako na motorju po petih letih in prevoženih 115 000 km. Rav 4 je začel piti pri 110 000 km liter olja na 1000 km, reklamacija upoštevana in jutri dobim avto s servisa Arden Maribor z novim motorjem :worship: !!!!! Kompletne stroške poravna Toyota in še nadomestno vozilo bi lahko dobil če bi bilo potrebno :OK: .

Sem pa že pri nabavi dodatnega endurota raje kupil še enega KTM 990 Adventure-rja. Mi mučke BMW v Sloveniji niso niti najmanj všeč, pri Motorjetu pa sem izredno zadovoljen z vsem. Poslovnost, kvaliteta in cene!

Čeprav priznam, da me je BMW 1200 Adventure hudo zvijal zaradi drugih prednosti (kardan,...). LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hola,

kupujem Marchesini kolesa za moj moped, pa mi ni jasno kakšni so diski ki so na teh kolesih. Diski vidim da so od firme Spiegler, sam nikjer ne najdem takega modela.

Mi lahko kdo pojasni to kar je videti na slikah? Namreč čakam še odgovor od prodajalca teh koles, pa da primerjam odgovore.

Lp, Bizi

Objavljeno
Hola,

kupujem Marchesini kolesa za moj moped, pa mi ni jasno kakšni so diski ki so na teh kolesih. Diski vidim da so od firme Spiegler, sam nikjer ne najdem takega modela.

Mi lahko kdo pojasni to kar je videti na slikah? Namreč čakam še odgovor od prodajalca teh koles, pa da primerjam odgovore.

Lp, Bizi

Možno,da so utori za boljše čiščenje diskov,odvajanje toplote,tako kot pri kavlih.....

Objavljeno

bo res nekaj takega ja, za boljše odvajanje toplote pomoje:

post-9362-1199118119_thumb.jpg

Objavljeno
Hola,

kupujem Marchesini kolesa za moj moped, pa mi ni jasno kakšni so diski ki so na teh kolesih. Diski vidim da so od firme Spiegler, sam nikjer ne najdem takega modela.

Mi lahko kdo pojasni to kar je videti na slikah? Namreč čakam še odgovor od prodajalca teh koles, pa da primerjam odgovore.

Lp, Bizi

A so tile diski iz gusa?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Da malo obudim temo. Mam problem. Na tomosu ima radialno zavoro AJP, spredaj pa je navaden disk. Nič narobe, le da se ko je le ta pod obremenitvijo nekaj časa segreje.. ne disk, zavorna tekočina, do te mere da ne prime skoraj nič več. Vzrok za to je verjetno navaden-ne plavajoči disk? Spredaj je sedaj tale disk:

mostra_imatge.asp.jpg

blank.gifblank.gifDISC FRONT 300x90x4 Referencia: 801

MARCA: TOMOS SIDE: LEFT OUTSIDE: 300 INSIDE: 90 THICKNESS: 4 Nº HOLES: 6 HOLES: 6,5 OEM: Y OEM REFERENCE:

OBSERVACIONES:

Torej, ali obstaja plavajoči disk istih dimenzij, ali pa vsaj podobnih? Mora biti raven, nikjer izbočen, če je kaj večji ni tak problem, to se že podloži čeljust? Pa seveda luknje morajo biti enako pozicionirane da ga lahko gor dobim.. Hvala :rolleyes:

LP, Nejc

Objavljeno

Ti rabiš ene kvalitetne ploščice, svežo dot 5.1 zavorno tekočino, opleteno zavorno cev pa mislim da že imaš.

Objavljeno (popravljeno)

Notri je bilo 5.1 olje.. sicer neko mislim da TRW? Za 12 al kolko eurov, celi liter :unsure: Zavorna cev je že pletena..To mora biti nekje drugje catch, ker sem sedaj v 6k km moral že enkrat menjati ker ni nič več prijelo, zdej pa je že spet blizu tega.. kolega z 4k km ma že tud tako bremzo da ne gre na prvo nikakor več.. Res bi rad tole zrihtal, da nebom na racelandu vsakih 5 krogov počival pol ure..

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
Notri je bilo 5.1 olje.. sicer neko mislim da TRW? Za 12 al kolko eurov, celi liter :unsure: Zavorna cev je že pletena..To mora biti nekje drugje catch, ker sem sedaj v 6k km moral že enkrat menjati ker ni nič več prijelo, zdej pa je že spet blizu tega.. kolega z 4k km ma že tud tako bremzo da ne gre na prvo nikakor več.. Res bi rad tole zrihtal, da nebom na racelandu vsakih 5 krogov počival pol ure..

A je ročica mehka? Jo lahko brez posebnega truda stisneš do krmila?

Ali pa je ročica 'normalna', pa preprosto ni zavornega učinka?

D.

Objavljeno

Lahko jo z malce truda stisnem do gasa.. učinek nekakšen je, ampak daaaaaleč od tega kar je bilo ko je bil motor še nov. Takrat je že pri 70 km/h šlo BP na sprednjega.. pred menjavo olja, cirka 2km km nazaj pa je bila mehka, brez problema do gasa, pa še prijela je kurc kej...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!