Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

No potem pa tako, sem sklepal, da so Ameriške, ker so tam kar popoluarne, pa tudi na embalaži je pisalo made in USA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, še moje izkušnje z zavornimi ploščicami...

Pred dobrim letom, so bile zavorne ploščice pri koncu. Prodajalec mi je svetoval, naj vzamem Nissin ST(take modre) in da so baje čisto ok za moj motor (CBR600F).

Po nekaj tisoč kilometrih sem bil tako nezadovoljen, da sem vgradil originalne. Res, da niso tako poceni kot kakšni aftermarket izdelki, a to me ne prepriča več.

Ni ga čez pravi občutek, ko stisneš zavoro.

No, verjetno bi bile kakšne sintrane tudi ok, ampak se nisem pustil še 1x trgovcem. :closedeyes:

Original je le original. Če se malo znajdeš in pogledaš čez mejo, pa se jih da dobiti tudi kar nekaj ceneje. (V mojem primeru 20% :rolleyes: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, še moje izkušnje z zavornimi ploščicami...

Pred dobrim letom, so bile zavorne ploščice pri koncu. Prodajalec mi je svetoval, naj vzamem Nissin ST(take modre) in da so baje čisto ok za moj motor (CBR600F).

Po nekaj tisoč kilometrih sem bil tako nezadovoljen, da sem vgradil originalne. Res, da niso tako poceni kot kakšni aftermarket izdelki, a to me ne prepriča več.

Ni ga čez pravi občutek, ko stisneš zavoro.

No, verjetno bi bile kakšne sintrane tudi ok, ampak se nisem pustil še 1x trgovcem. :closedeyes:

Original je le original. Če se malo znajdeš in pogledaš čez mejo, pa se jih da dobiti tudi kar nekaj ceneje. (V mojem primeru 20% :rolleyes: )

Nissin so original ploščice za CBR-ko....razen če ti ni dal ustreznega tipa :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nissin so original ploščice za CBR-ko....razen če ti ni dal ustreznega tipa :?

Al pa je slo za napacno utekanje ploscic... (sumim v mojem primeru)... Tud jaz sem nabavu Nissin - modre in ni tko kot je blo prej... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, še moje izkušnje z zavornimi ploščicami...

Pred dobrim letom, so bile zavorne ploščice pri koncu. Prodajalec mi je svetoval, naj vzamem Nissin ST(take modre) in da so baje čisto ok za moj motor (CBR600F).

Po nekaj tisoč kilometrih sem bil tako nezadovoljen, da sem vgradil originalne. Res, da niso tako poceni kot kakšni aftermarket izdelki, a to me ne prepriča več.

Ni ga čez pravi občutek, ko stisneš zavoro.

No, verjetno bi bile kakšne sintrane tudi ok, ampak se nisem pustil še 1x trgovcem. :closedeyes:

Original je le original. Če se malo znajdeš in pogledaš čez mejo, pa se jih da dobiti tudi kar nekaj ceneje. (V mojem primeru 20% :rolleyes: )

Ja sej nisin so original, niso? Katere si potem nabavil? bojo moje tudi kmalu zrele za menjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nissin so original ploščice za CBR-ko....razen če ti ni dal ustreznega tipa :?

Točno tako..

Nissin je drugače prva vgradnja pri ogromno japonskih motorjih.. Pa tudi cenovno so kar pri vrhu..

Močno pa dvomim, da so japonci za CBR original namenili navadne organske, torej modre. Glede na segment motorja bi morale po vsej logiki biti sintrirane - zlate.

Za GSXRja se modrih Nissin sploh dobi ne..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Nissin je prva vgradnja. Tudi na njih je napis Nissin. So pa bakrene barve(original Honda, da ne bo pomote).

Za slabe izkušnje z modrimi Nissin ploščicami(oznaka NS in ne ST, kot sem zapisal v prejšnjem postu) je malo pripomoglo utekanje, ko sem jih po nekaj km preveč zagrel. Stanje se kasneje ni kaj izboljšalo.

Saj zavore so prijele, ampak je za isti učinek bila potrebna večja sila na zavorni ročici.

Letos sem se odločil, da bom montiral preizkušeno varianto.

Torej sem vzel originalne(Honda) ploščice.

Res, da bi Nissin ST (verjetno zlate) bile dobra izbira, saj so sintrane, a sem raje ostal pri preverjeni varianti.

Še graf Nissin ploščic

post-873-1237929348_thumb.jpg

in moje Nissin NS po nekaj tisoč km

post-873-1237929358_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tele nissin bakrene barve, ki jih omenjaš, kot original, so 95% Nissin ST, tudi te so namreč bakrene barve, samo verjetno v drugi embalaži, če jih kupiš direkt na Honda servisu in ne Nissin prodajalcu. :)

Ker ni razloga da bi Nissin delal neke ploščice za prvo vgradnjo in jih nato ne imel v ponudbi kot nadomestni oz potrošni del.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo že sprobal EBC Extreme Pro ploščice? EBC se kar

z njimi...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klapa,en nasvet bi rabu,na zadnjem kolesu bi moral zamenjat ploščice pa me zanima vaše mnenje o lucas zavornih ploščicah,v e.... trgovini so mi ponudli lucas organic road po zelo ugodni ceni.Kdo pozna.mnenje na kaj moram pazit ko zdiram sedlo,kaka finta....ja vem,mi boste rekli naj grem na servis,ma jaz bi rad naredu sam :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svoj motor se pred kratkim zmontirov lucas zavorne ploščice,ki naj bi bile sintirane.Skratka ploščice so zakon prime veliko bolj kot prej z orginalnimi.Glede menjave ploščic na zadnjem kolesu spucaj batke,sam sem jih kar z bencinom in krtačko,ko boš to naredil batke porineš do konca v čeljust,lahko tudi malo našpricaš z razmaščevalcem za zavorne obloge da se odstrani bencin.Priporočeno je da zamenjaš tudi zavorno olje saj to ni velik strošek.Namaži tudi vodila na katerih je nameščena čeljust z mastjo da bo lepo teklo po vodilih ne na suho.Zavorne ploščice boš pa najceneje dobil od sinterja saj sinter dela za veliko firem ki nalepijo samo njihovo firmo in tako so ploščice par % dražje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klapa,en nasvet bi rabu,na zadnjem kolesu bi moral zamenjat ploščice pa me zanima vaše mnenje o lucas zavornih ploščicah,v e.... trgovini so mi ponudli lucas organic road po zelo ugodni ceni.Kdo pozna.mnenje na kaj moram pazit ko zdiram sedlo,kaka finta....ja vem,mi boste rekli naj grem na servis,ma jaz bi rad naredu sam :naughty:

Lucas ploščice so čist ok.. Bi pa tudi jaz priporočil Sinter, imam zelo dobre izkušnje z njimi, ugodne cene, znajo svetovat, pa še včasih dajo kaj iz skladišča kar brez računa, še ceneje :D

Drugače pa jaz bi se na pri zavorah izogibal bencina in podobnih zadev. Sploh pa okoli batkov, ker lahko poškoduje tesnila! Za pucat imaš brake cleaner in to je to.

Drugače pa mislim, da ni potrebe po razstavljanju čeljusti, če batki lepo tečejo potem pusti takoj kot je, obriši s scunjo, jih potisni noter, da lahko daš nove ploščice in to je to. Pa obvezno zavorno olje zamenjat, zadaj se na to opravilo ponavadi kar pozabi, pa ravno tako velja pravilo, da je potrebno menjat na 2 leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram počasi zamenjat sprednje ploščice. Na izbiro sem si dal OEM, Nissin in EBC. Kje se dobi Nissin? Kakšne bistvene razlike med temi ploščicami (gledam stock zamenjavo, ne performance upgrade)? Trenutno so me OEM zadovoljile :) Tako da bi šel na drugo firmo prej iz finančnega razloga.

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalne te stanejo tam med 30 in 35 EUR/disk. Tudi če boš izbiral med kvalitetnimi aftermarket proizvodi se cene gibljejo tu nekje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucas ploščice so čist ok.. Bi pa tudi jaz priporočil Sinter, imam zelo dobre izkušnje z njimi, ugodne cene, znajo svetovat, pa še včasih dajo kaj iz skladišča kar brez računa, še ceneje :D

Drugače pa jaz bi se na pri zavorah izogibal bencina in podobnih zadev. Sploh pa okoli batkov, ker lahko poškoduje tesnila! Za pucat imaš brake cleaner in to je to.

Drugače pa mislim, da ni potrebe po razstavljanju čeljusti, če batki lepo tečejo potem pusti takoj kot je, obriši s scunjo, jih potisni noter, da lahko daš nove ploščice in to je to. Pa obvezno zavorno olje zamenjat, zadaj se na to opravilo ponavadi kar pozabi, pa ravno tako velja pravilo, da je potrebno menjat na 2 leti.

Če zavorna tekočina ne poškoduje zavorne čeljusti je bencin 100% ne bo, sm pa omenu da potem ko očistiš batke pošpricač čeljusti da razmastiš.Če pa samo pošpricaš z čistilom za zavorne obloge pa veliko svinarije ostane še na batkih, govorim iz lastnih izkušenj ne da sm to slišov pa pamet solim ,ko je pa treba kej popravt pa pelem k mehaniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Ker, kot izgleda, so diski rahlo zviti (pri višjih hitrostih trese,višja kot je hitrost, bolj trese) me zanima ali je lahko kaj narobe če kupim rabljene diske.

Kaj se najslabšega zgodi če so bili recimo popravljeni ipd.? Je pa to enako kot nakup rabljenega motorja, nikoli ne veš kaj je gor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če so rabljeni dobri potem glih ni problem, sam pač da so ravni pa imajo dovolj mesa.

Če so popravljeni, pomeni da so bili drejani/brušeni, če je bil disk v zelo dobrem stanju(kar ponavadi ni) ko so to izvedli, potem je vredu, drugače pa je že veliko materjala pobranega dol in tud če bodo vredu, ne bodo za dolgo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Ker, kot izgleda, so diski rahlo zviti (pri višjih hitrostih trese,višja kot je hitrost, bolj trese) me zanima ali je lahko kaj narobe če kupim rabljene diske.

Kaj se najslabšega zgodi če so bili recimo popravljeni ipd.? Je pa to enako kot nakup rabljenega motorja, nikoli ne veš kaj je gor...

Jaz sem kupil rabljene diske za gsx-r 600 k2 preko ebay-a in sicer za 100 eur/komad,pa so bili v redu,kot je pisalo v opisu/slika.Je pa res da nikoli neveš kaj dobiš.Kdor ne reskira ne profitira :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Ker, kot izgleda, so diski rahlo zviti (pri višjih hitrostih trese,višja kot je hitrost, bolj trese) me zanima ali je lahko kaj narobe če kupim rabljene diske.

Kaj se najslabšega zgodi če so bili recimo popravljeni ipd.? Je pa to enako kot nakup rabljenega motorja, nikoli ne veš kaj je gor...

Najceneje je če daš tvoje pobrusit seveda,če so še dovolj debeli ponavadi piše na disku min.debljina. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj jih je dal, a se jih ravno ni dalo kaj dosti pobrusit...

Mi je pa serviser razlagal da se to zgodi zaradi neoriginalnih ploščic in da čeprav so npr. nissin bile original, naj bi bilo toliko variant da je le original prava.. nekaj verjetno je na temu (glede na tresenje), še bolj pa verjetno pretirava...

Mene je predvsem zanimalo ali bi lahko počilo ipd. oz. bilo kakorkoli nevarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tako dramatično ravno ni glede original ploščic, če bi bilo tako, da bi neoriginal ploščice, ki so sicer kvalitetne, uničile diske in povzročile tresenje, potem bi vse firme ploščic, npr. Ap Racing, EBC, Lucas, ki ponavadi niso prva vgradnja pri glavnini motociklov, že davno propadle..

Pa tudi original ni vedno najboljši.. Pri Cometu 650 v Ameriki najprej kar večina folka naredi, je to, da zamenjajo original zadnje ploščice za aftermarket (EBC je tam popularen), zato ker je bilo nešteto primerov, ko so original ploščice v par k km uničile zadnji disk..

Skratka jaz osebno veliko bolj gledam na to, da kupujem kvalitetne in preizkušene ploščice, ter seveda primerne za tip motorja in uporabo (ne moreš dat racing ploščic na en touring motor z easy rider šoferjem, ker bo požrlo diske, ipd.), kakor na to, ali so original ali ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri izbiri ploščic,če že nedaš originalnih daj vedno raje malo mehkejše se bodo malo prej izrabile nebo pa poškodb na disku-diskih.Vse mehkejše ploščice so bolj sive trše pa so vedno bolj bakrene. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Žio!

preletel sem tale topic, ampak nč nism najdu o ploščicah za VFR l.02. A je mogoče že kdo pisal kaj o tem?

kje se ugodno kupi?

kakšni triki pri menjavi?

napotki?

navodila??

katero olje?

no če je že kdo od VFR-ašev menjal, me zanima praktično vse...

lahko tut na PM.

hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Prejšn dan sem menjal ploščice in mi je dal neke"železne" in mi rekel da naj v začetku vozim počasi in sem nredil cca 200km po mejah normale,vendar ploščice še kr neki hrustajo,kukr bi jihimel čist zanič.

Kaj je tle narobe,a še kr niso uležane,ali pa sploh niso za te diske?,ker jih je dal od Honde,ki so menda iste?

Tudi disk se ne sveti kot prej.

Pa kdar pri mejhni hitrosti zatrese k nebi bile prave?

Res ne vem,kva naj.

Najbolš da grem nazaj in vprašam kva je za ena piz....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi mal 'hrustajo' ampak menim da je to zaradi materiala - imam še originalne ploščice. Ko boš normalno zaviral, se bosta tudi disk in ploščica popolnoma nalegla in tudi disk se bo spet 'svetil'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!